Citaat:
Er zou veel meer geld te verdienen zijn met UFO's dan met olie!! De olie industrie vertegenwoordigt 400 miljard dollar. Maar ik denk dat UFO's nog veel meer zouden opbrengen! |
Citaat:
Ik ga werken met mijn lockheed blackbird. En gij? |
Citaat:
Sneller dan het geluid kon toch ook niet vroeger? De kans dat er leven is, en in onze nabijheid is absurd groot. Zeker als je beseft dat planeten hol zijn. Zoals Venus. Maar bewijzen is moeilijker. Wat wel te bewijzen is, is dat ze hier geraakt zijn. Maar eerst moet je de klik kunnen maken om de bewijzen te accepteren. Daar zit het probleem. Als je een menselijke gedaante ziet in de woestijn is het zeker een mens. Maar zie je hetzelfde op Mars, is het ineens een steen.... |
Kijk, dit is een foto van in de Sierra Nevada. Wat is het volgens jou?
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel nu dat ze sneller gaan dan het licht, ok ik kan begrijpen dat we misschien nog niet alles kennen van de fysica. Maar stel nu... hoe vinden ze ons dan? Hoe vind je dat ene zandkorreltje?? |
Citaat:
|
Citaat:
Vraagje, wie heeft die staande golf dan gemaakt? |
Citaat:
Dat is een uitvinding van mensen die niet snappen hoe het heelal in elkaar steekt. :) |
Citaat:
Die foto is op Mars genomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Is een nasa pic van mars rover. Ik heb hem ook in stereoscopic view. Daar zit echt wel iets op die bergflank. Een aap? Daarmee heb je zeer goed gegokt. Iets homo sapiens achtig zal het zijn volgens mij. |
Deze kerel zegt dat er basissen zijn op mars:
https://www.youtube.com/watch?t=236&v=bTvoNUxMz7Y Ja halloo. Je kan ademen op mars??? En er lopen levensvormen rond? DA KAN NIE |
Citaat:
Dat kan niet volgens nasa nee. Ze maken ons al jaren wat wijs.. |
Waarom zetten ze er een filter op denk je? Omdat je zou denken dat het onleefbaar is!! Maar sommige planten en dieren kunnen toch overleven Die 'aap' die je zag schuilt waarschijnlijk in grotten |
Mars bomen:
|
Mars jungle en meren:
|
Citaat:
Kleuters moeten hun papfles drinken en op tijd in bed. Dat stadium zit je nu. Laat de serieuze dingen maar over aan de grote mensen tot binnen een jaar of 30, 40, als je zal begrijpen wat kleuterfantasie is en wat realiteit. |
Citaat:
Despite the singularity, Hill is not ready to accept that the speed of light is an insurmountable wall. He compared it to crossing the sound barrier. Before Chuck Yeager became the first person to travel faster than the speed of sound in 1947, many experts questioned whether it could be done. Scientists worried that the plane would disintegrate, or the human body wouldn't survive. Neither turned out to be true. Fears of crossing the light barrier may be similarly unfounded, Hill said. "I think it's only a matter of time," he said. "Human ingenuity being what it is, it's going to happen, but maybe it will involve a transportation mechanism entirely different from anything presently envisaged." Grappig, die zegt net hetzelfde als mij. http://www.livescience.com/23789-ein...ht-travel.html |
Citaat:
Is dat misschien het smurfenuniversum waarin jij woont. (ongetwijfeld als een combinatie van moppersmurf en klungelsmurf :) ) Of is het een magisch universum waarin jij WEL weet wat je zegt? Dat moet inderdaad een fantastische plek zijn, bijna ondenkbaar. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be