Citaat:
Goed, het zij zo. En dat is precies wat ik doe. Ik sta open voor alle opties. En wanneer ik bijvoorbeeld het boek van aanhaal van Leonard, dan zeg ik er ook bij dat we nog zullen moeten afwachten of de man gelijk zal krijgen. Maar ik heb het wel gelezen. Iets lezen op dit gebied, is u informeren. Het impliceert niet automatisch dat men ermee akkoord gaat. En op basis van wat ik nu heb gelezen kom ik tot het (voorlopig) besluit dat het ufo-fenomeen zoals het gepercipeerd werd door de Amerikaanse gevechtspiloten kan gereduceerd worden tot twee mogelijkheden: 1)Het zijn zeer geavanceerde menselijke vliegende tuigen. 2)Het zijn zeer geavanceerde niet menselijke vliegende tuigen. En de toekomst zal uitwijzen welke versie het haalt. Tenzij er een waarachtig wit konijn uit de hoed wordt getoverd dat zegt dat het noch het een noch het andere is. Dat wit konijn ben ik nog niet tegengekomen, maar ik sluit het bestaan ervan niet echt uit. Als we de piloten mogen geloven zijn het vliegende tuigen die zo performant zijn in het 'vliegen' en zo anders zijn van design en aandrijfkracht dat ze in ons vliegarsenaal niet zijn gekend. |
Citaat:
|
Citaat:
Door te stellen dat ze voor onnozelaars en fantasten werden versleten ( wat al een leugentje is ) en we nu zouden moeten 'toegeven' dat ze geen fantasten waren probeert hij hun kredietwaardigheid als autoriteit op vlak er verder wat zinnigs over te vertellen wat op te krikken. Typisch voorbeeld van het installeren van een stropop |
Citaat:
Open staan voor de mogelijkheid van aliens of dark-project staat niet gelijk aan openstaan voor alle opties. Ge hebt hier al duidelijk met veel verve aangetoond dat ge meer plausibele verklaringen afdoet als larie, negeert of ziet als een vorm van cover-up, debunking, ontkenning Citaat:
Als gij duizend boeken leest over kabouterkes informeert ge uzelf dan over kabouterkes of enkel over het feit dat er ook een zoveelste schrijver is die ze sus en zo beschrijft Zonder iets dat extern verifieerbaar is stelt iets lezen over iets niet veel voor Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ge kwam zelf een paar pagina's geleden af met een link van een officiële statement met het besluit : één groot mysterie Duidelijker kan niet |
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/HD_140283 Een ster die zelfs ouder zou kunnen zijn dan het universum lol. berekend 14.4 miljard jaar oud. Gellukig kwam de 'wetenschappelijke' oplossing, een 0.8 afwijkingskans :) |
Citaat:
Maar ze geven ze niet vrij. Ze verbergen. Ja, dan vraag men om moeilijkheden natuurlijk en rijst de vraag: waarom verbergen ze dit dan als er zogezegd niets te verbergen valt? Volgens Elizonde is er nog een pak ufo-filmmateriaal. Wij moeten het stellen met een 3 onooglijke zeer korte filmpjes die 'per accident' vrijkwamen. Nogmaals, geef alle materiaal vrij. En dan zal iedereen zelf maar moeten uitmaken welke waarde die filmpjes hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
misschien hebben ze die filmpjes niet meer, omdat ze gestolen zijn door aliens. Of de legerleiding zijn misschien aliens in vermomming, die alles tegenhouden. |
Er is openheid, open zijn tot nieuwe informatie, vertrekende vanuit een vast standpunt.
En openheid, klaar staan om alles wat men dacht te weten, open te houden voor de mogelijkheid van herziening (perpétuelle remise en question). |
er zijn zelfs aanwijzingen dat er onder de nazi's ook aliens zaten. Meer nog, er zijn zelfs beelden van!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.instagram.com/eduardkhil/ |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je verder gaan lezen ? ...een ster op zich zegt niet veel hé En hoeveel van die dingen zijn er ? nu ja ... ik sta open en bereid onmiddellijk mijn mening te herzien op basis van wat we denken ( sic ) te weten... ik schets alleen maar de huidige consensus van de wetenschap aangaande de kans dat er daar ergens leven zou zijn tov wat de alu-hoedjes en populaire media ervan maken. Zolas ik vanaf het begin schreef : in feite kan je er weinig zinnig over vertellen ... dat kan van 0 tot 1 variëren Doen jullie dat dan ook of blijven jullie compleet in het ijle speculeren ? Zo niet kunnen we beter verhuizen naar topic 'religie & levensbeschouwing' er is veel meer informatie geschreven en gelezen en er zijn veel meer waarnemingen en mening dat god zo nu en dan eens zichzelf laat zien in de vorm van onverklaarbare verschijnselen. |
Citaat:
In België zijn er blijkbaar geen piloten of experts op vlak van ufo-identificatie ... anders hadden ze vast en zeker gesteld dat die twee onverklaarbare gevallen vliegende tuigen met ongekende technologische mogelijkheden moesten zijn :twisted: |
Citaat:
Tijd voor een update van je avator |
Citaat:
Blijft u bij uw statement "In het prille begin was er weinig of niks ... sterrenstelsels ,zonnestelsels , sterren etc kwamen later maar dan wel en masse".? Citaat:
Citaat:
Uw vooroordeel druipt ervan af. Waarom antwoord u mij met julie? Vanwaar de twijfel of ik het gelezen heb? Dit is geen samenwerking naar waarheid, dit is argumenteren om te winnen. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be