Bovenbuur |
19 oktober 2010 12:15 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door conspiracydream
(Bericht 5040894)
je snapt het nog niet helemaal. De films met de cubes bv gaan over interne structuren in de geest, mind control dus. Vampiers kan je zeker verwachten, de meeste satanisten zijn vampiers .en daar stikt het van op de hogere echelons.
Maar heb niet het idee dat je voor het en en ander open staat, eerder wil je lekker ridiculiseren. Nou je doet maar.
|
Ik sta open voor onderbouwde ideeen. Ridiculiseren is een prima manier om onderscheid te maken tussen ideeen die onderbouwd zijn of dat kunnen worden en ideeen waarbij dit niet kan. Iemand die een goed verhaal heeft zal namelijk vaak een goed antwoord hebben op een ridiculisatie.
Nou ben ik de rotste niet, ik heb op dat ene zinnetje waarin je iets over DNA claimt zonder kennelijk te weten wat het is geprobeerd om nog enigzins inhoudelijk te reageren, maar daar komt dan geen antwoord op. Dus dan probeer ik je wat harder uit je tent te lokken door te laten zien wat de consequenties van jouw ideeen zijn, wat het zou betekenen als het zo was. Bij ridicule ideeen levert dat venzelf een idioot beeld op. En ja, dan ben ik dus aan het ridiculiseren. Maar jij bent begonnen, want je hebt nu nog steeds niet goed kunnen aangeven hoe dat dan in zijn werk gaat en wat er dan waar is aan al die films. Je komt tot een paar vage uitspraken over mind control en dat alle wereldleiders vampiers zijn, zonder een enkele vorm van logica, bewijsvoering of zelfs maar een verwijzing naar een wie, wat, waar, waarom of hoe dan. Wie vage uitspraken zaait, zal vage uitspraken oogsten. Welkom in discussieland.
Overigens zijn vampiers watjes, leve de bokkenrijders. Maar daar zijn dan weer verdacht weinig films over.
(Wel hebben we helderziende gaven, ik voorzie bijvoorbeeld iets met een negeerlijst.)
|