Citaat:
En wees eens eerlijk, heb jij al geld uitgegeven aan een boek over aura's? Ja, boeken kosten geld dat is een prijs die je moet betalen. Op internetsites rondzoeken daar schiet je niet veel mee op. De beste informatie staat nog altijd in boeken. Moest je je geinformeerd hebben zou dit zeer duidelijk blijken, en zou je weten waarover je spreekt. |
Citaat:
Nog nooit is er iemand geslaagd in een test om dat te bewijzen, maar dat komt omdat de meeste mensen die claimen dat ze kunnen vliegen geen verstand hadden of zichzelf grof overschatten. Enzovoort, enzovoort. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wil helemaal niet dat het aanvaard wordt, de tijd zal daar wel zelf voor zorgen ben ik van overtuigd. Ik weet dat het bestaat en dat is voldoende. Maar ik ga wel de discussie aan met zij die bij hoog en laag beweren dat het zever is. En het is toch logisch dat je minder informatie vindt over esoterische onderwerpen in bibliotheken. Ten eerste is het volume al minder gewoonweg minder, en ten tweede wordt dit in onze westerse maatschappij niet algemeen geaccepteerd. En je bekijkt het trouwens vanuit een Westerse bril. In de oosterse bibliotheken (Bv. Japan) zal je al veel meer informatie vinden hierover in de bibliotheken. Daar is het veel meer algemeen geaccepteerd (Bv. Feng Shui, Reiki,...). Om je goed te informeren in Belgie zal je wellicht eens moeten betalen. Ja dat is een prijs die je moet betalen. Anders zou je gewoon beter zwijgen. Citaat:
|
Citaat:
Het soort verhalen waar jij mee komt zijn het soort verhalen dat deze "therapeuten" achteraf ook ophingen, maar vooraf waren ze er van overtuigd dat ze die aura konden voelen. Kennelijk voelde die aura dan toch anders dan ze dachten dat hij voelde. Wat erg vreemd is, gezien ze jarenlang diagnoses hadden gesteld aan de hand van wat ze voelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, het ging hier niet over dat uitschot, het ging hier over aliens. |
Citaat:
Maar inderdaad, eigenlijk moeten we hier eens een eigen draad voor vinden. |
Citaat:
Zolang je je niet informeert zou je dus inderdaad beter die zware uitspraken (allemaal fanstasten, kwakzalvers , charlatans, ...) beter achterwege laten. Dat je er geen geld voor wil uitgeven is geen geldig argument. Het is een functie van wat er algemeen geaccepteerd is, en dat reflecteert zich in de beschikbaarheid in bibliotheken. |
Citaat:
OGEN, NEUS, TASTZIN, GEUR. Kies uit het rijtje. |
Citaat:
Allen voor jou. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat gij in de week met die bok doet, moet gij weten. :-D |
Citaat:
In jouw geval zijn we al een paar maanden aan het wachten. Geen bewijs = geen bestaan. |
Citaat:
Maar we zien niets van dat, als je vraagt nar onderzoek krijg je een hele hoop ontwijkend gezever. "Koop het boek" en "ik voel het dus het is waar" zijn GEEN argumenten, dit zijn cop-outs om geen discussie te voeren maar toch de doen alsof je de bovenhand hebt. |
Citaat:
Dat lukt misschien in de kleutertuin but it ain't working here8-) |
Citaat:
Jullie veroordelen zonder te onderzoeken, dit is keer op keer zo. Ook in de ufo discussies is het zo gebleken. Op ijzersterke cases wordt er niet gereageerd of komt men af met verklaringen die totaal geen stand houden, omdat men het niet grondig genoeg onderzocht heeft en genoegen neemt met een verklaring die bij het algemeen geaccepteerde wereldbeeld aansluit. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je wereldbeeld verruimen kan alleen door je kennis te vergroten. Doe je dat niet, dan moet je ook niet met zware, en veelal schertsende uitspraken komen zoals sommigen hier doen. Citaat:
Het is nu eenmaal net zoals in de middeleeuwen dat een paradigmaverschuiving altijd wordt tegengewerkt. Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be