Citaat:
|
Citaat:
Welke link er zou kunnen liggen weet ik niet he, dan was mijn mysterie opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij is nu duidelijk dat de teksten NOGMAALS veranderd zijn. Ik ga hier echt wel verder op in gaan. Geef je me tijd? herinner je me pm ? Ik ga dit niet negeren. Ik heb een hele oude bijbel in handen en wat ik hedendaags lees is losgerukt van wat ik las. Ik zal er zelfs ne foto bij posten |
Citaat:
Ik geef je alle tijd om wat jij voelt en denkt te beschrijven, te voelen, te bedenken :-) |
Citaat:
In de mijne spreekt men lang niet over Israëli's. Als men daarover sprak, had ik die link veel eerder onderzocht, daarom staat het me zo goed bij. Ik ken de bijbel niet vanbuiten, maar ik kan je zeggen.... moest dat ras erbij staan, was ik daar dieper naar gaan zoeken. |
Citaat:
Bedenk wel dat je deze "overeenkomst" niet is opgevallen nadat je een bepaald verband had ontdenkt, je beweerd in plaats daarvan dat er een verband moet zijn doordat dit getal op twee plaatsen voorkomt. Als Bakker Piet uit Leeuwarden in zijn leven 26.000 taarten gebakken heeft en dat is precies gelijk aan het aantal zeemijlen dat de deelnemers van de jaarlijkse sledehondenrace van Nuuk gezamelijk aflegden, kan dat dan ook geen toeval zijn? Je bent een willekeurige tijdseenheid uit een willekeurige kalender in een andere willekeurige tijdseenheid aan het uitdrukken waardoor het resulterende getal precies overeen komt met een willekeurig getal in een willekeurige zin in een willekeurig geschrift. Geloof het of niet, maar op die manier vind je wel op meer plekken op de wereld vreemde verbanden hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
a. Kwajagan met een andere naam b. Iemand die heel veel op Kwajagan lijkt In ieder geval een flippo die de gevestigde wetenschap niet vertrouwt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik wacht op een geldige reden om de huidige wetenschap niet te vertrouwen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be