Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet Exodus niet met iemand overleggen voor hij grappen post? |
Citaat:
Trouwens, ik ga u een geheim vertellen : de Kerstman is een Alien ! En hij gaat een basis bouwen in jouw ingewanden, zoals bij de peter. Dan kan ook jij groen licht afgeven. Dan kun je eindelijk een echte job vinden : verkeerslicht ! Het toppunt voor een man als jij, die nu niet precies als een groot licht bekend staat. En dat allemaal dankzij de Aliens ! Schoon danku zeggen hé, anders gaan ze kwaad worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet hoe je contact moet opnemen , hé : uw wijsvinger in uw gat steken, en dan geven ze u telepatische berichten. Vraag maar aan peter hoe je het beste te werk gaat, die zal dat al wel kennen nu. Hij is trouwens proctoloog geloof ik.:lol: |
Citaat:
Iemand heeft mij net in een privébericht verteld dat jij zo een slimmerik bent, die mensen probeert kwaad te krijgen, om ze dan te " rode-driehoeken ". Niet dat ik dat geloof, hé Jack,want ik denk toch dat je een brave kerel bent ( goedgelovige zot die ik ben:-) ), maar allee, ik ga toch liever oppassen. Saluukkes, en zevert rustig verder met de kameraden.:-D |
Citaat:
Ik schaam me namelijk niet voor mijn achtergrond. Als jij open kaart wil spelen, wil ik hem nog wel eens geven. Met IQ punten erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Kwaad worden?? Waarom zou je nu kwaad moet worden, meneer? |
Citaat:
|
Citaat:
Doe er iets aan. |
Citaat:
Doe er iets aan. Want je kan het draaien of keren zoals je wil : ze bestaan ! En je zult NOOIT het tegendeel kunnen bewijzen.;-) |
Citaat:
Het is uw onvermogen om er rationeel mee om te gaan dat opmerkelijk is. Je bent wellicht de lompste mens die ik op dit forum al tegengekomen ben. Bravo, als dat de bedoeling was. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be