Citaat:
De logica spat weer zodanig hard alle kanten op dat het pijn doet aan de ogen. :lol: |
Ze hebben de technologie voor UFO's al in geheime projecten, maar ze willen het niet lossen voor het grote publiek. Hier enkele uitspraken van Ben Rich, hoofd van Lockhead Skunkworks.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem jou nu, je bent een mens, dus je zou moeten kunnen nadenken, en toch denk je niet na. Toch blijf je een mens ( in theorie ):-). |
Citaat:
|
Citaat:
Neem nu die Amerikaanse NSA, die de technologische mogelijkheid heeft iedereen te bespioneren, het ook deed, én het geheim probeerde te houden. Er zijn wel meer zulke zaken, die tot nu toe nooit aan het publiek bekend gemaakt zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben zelf militair geweest en niks achtergehouden. |
Citaat:
Maar ik wil nog wel eens ( voor de 1000 ste keer en volledig tevergeefs waarschijnlijk, maar kom ) wat extra uitleg geven, speciaal voor mensen als jij, die met moeite meekunnen : het verband met UFO's is dat dat ook één van die zaken is waar de leidinggevenden van deze planeet heel wat meer van weten als ze vrijgeven aan het grote publiek. |
Citaat:
Thesis hoe het Nazirijk inspiratie opdeed bij aliens. En toen gebeurde het, stuwraketten bleken succesvol te zijn. Tot de maan en terug. |
Citaat:
De soldaten die helemaal vanonder aan de hïerarchische ladder bengelen zullen wel niet van de " top-secret " zaken op de hoogte gebracht zijn zeker ? Die mogen patatten schellen, opdienen, en de kots opdweilen in de mess van de onderoficieren, en meer dergelijk moois, eventueel zich aan flarden laten schieten als het oorlog is, maar dat zal het wel zijn zeker ? |
Citaat:
Lees anders eens het voorbeeld van Ben Rich hier wat eerder op deze pagina. Die heeft denk ik ietsjes meer insight op de situatie dan gij. |
Citaat:
De lanceercodes zullen ze allicht niet geven dat klopt natuurlijk weer wel. Voor de rest wordt al het werk wel naar beneden toe gedelegeerd, zo werkt de hiërarchiek nu eenmaal. En niet te vergeten, er zit verschil in het gewoon voetvolk. Ik bv had een clearance (toegangskaart) tot alle gebouwen omwille van de dienst waar ik voor werkte; de 99% anderen hebben dan weer een clearance tot de diensten waar die mee werken. Uiteindelijk zie je een basis van binnen en van buiten. Komt er nog bij dat ik wel in de nbc bunker wekelijks mijn oefeningen mocht gaan maken waar de generaals in ... tijden van...mij eventueel zouden laten doen waar ik de oefeningskes van gemaakt had. Ik kan u garanderen dat u allen dood zal zijn in dat geval. :lol: Soms had ik wel straf corvee, en ja ik heb wel eens patatten mogen gaan uitpitten ook. Niet vaak. Trouwens dat vliegt allemaal in een schil machine dus veel werk was daar nu ook weer niet meer aan. Maar dat was dan strafcorvee. t' is het leger hé? |
Citaat:
Waarvan akte. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be