Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik afga op de blijkbare wil der Aliens om zich niet te tonen, en het aantal filmkes die desondanks TOCH gedraaid worden, moet ik daaruit besluiten dat er écht véél UFO's rondvliegen. Wat jij, goedkope sigaar ? |
Citaat:
Was het dat simpel zouden de volwassenen de wereld toch beter leiden dan de kinderen? Maar helaas blijft de waarheid uit een kindermond komen en de leugen uit een volwassen mond. Ik ben helemaal niet religieus of dergelijke. Ik stel me vragen en tast diep af. Ik ben vrij van geest. Zo vrij dat ik nergens behoefte vind anderen persoonlijk aan te vallen. |
Citaat:
Al die fameuze " wetten " worden trouwens regelmatig bijgeschaafd/ herzien/ veranderd, en dit sinds dat geleerden in de Oudheid achter antwoorden zochten. En even goed zijn de geleerden het niet steeds met elkaar eens, verre van daar. ( en hun respectievelijke supporters evenmin, zoals men op dit forum goed kan waarnemen :-) ) |
Citaat:
Yep, geen speld tussen te krijgen :silly: :roll: :silly: |
Citaat:
Maak jij er dan eens eentje? :silly: Typerend toch dat al die believers niet boven 2de middelbaar wetenschappelijke inzichten geraken. |
Citaat:
Ken jij veel kinderwetenschappers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:13,s:0,i:120 |
Citaat:
Het woord " wetten " duid dit reeds aan. De natuur gehoorzaamt niet aan wetten. De natuur heeft geen wetboek, geen dogma's. Ik begrijp dat dit alles een beetje te ver gaat voor jou. Beperk je tot het kritiekloos nababbelen van de officiële wetenschappellijke versie, de officiële geschiedschrijving, archeologie enz enz. Dat is al meer dan werk genoeg voor iemand als jij. |
Citaat:
|
Citaat:
Als hij neerkomt : behoudt van energie = 1ste wet thermodynamica. de wetten zijn beschreven door mensen echter gevormd door de natuur. |
Citaat:
"De natuur gehoorzaamt niet aan wetten" Tja, als je dat gelooft is er geen enkele middle ground tussen jou, op jouw eiland der waanzinnigen waar werkelijk alles mogelijk is, zoals pratende vogels die chocolade eieren leggen, harpspelende draken en een zachte regen van cornflakes 's morgens ( harry potter-land bij benadering) en de mensen die in realityland leven : de ingenieurs, architecten, dokters, ontwerpers,leraars. Het moet interessant zijn als jij eens een gesprek zou hebben met een architect nietwaar? Die mens zal wellicht niet meegaan in ontwerpen van zwevende prielen en aanhangsels. Vreemd genoeg zal die wellicht een realistisch ontwerp willen maken, geen troetelbeertjeskasteel op een wolk. En bij de dokter, toch vreemd dat die niet met een toverstok zwaait en alles oplost met wat paddeslijm en drakekwijl he? Hoe zou dat toch komen? :-D :-D :lol: |
Citaat:
Ik dacht dat ik over iets interdimensioneel bezig was. Over iets zoals de logos... Als jij zo op de wetenschap gesteld bent, wat doe jij dan hiertussen dit alles? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk bvb naar een dier als het vogelbekdier, toen daarvan het eerste ( dode )exemplaar naar Europa gebracht werd, waren er zo van die mannen zoals gij en een paar andere schreeuwlelijken hier die er van overtuigd waren dat het een vervalsing was !:lol: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vogelbekdier Citaat:
Maar jawel, het k�*n dus wel.:lol: D�*t is de natuur op en top, steeds onvoorspelbaar, dat kunnen kleine parcifallekkes niet in " wetten " vastleggen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be