exodus |
7 februari 2014 09:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer
(Bericht 7004145)
W�*�*r juist heb ik jou uitgemaakt voor " het vuil van de straat " beste JBM ?:-)
En w�*�*r hang ik het schijnheilig lammetje uit ?
Ik ben integendeel degene die jou en de rest van je bende fanatieke sceptici op dezelfde manier toespreekt als jullie mensen als exodus - die veel te braaf is - toespreken, en ook mij al 100-den malen beledigd hebben.
Respect moet je verdienen. Begin met respect te tonen, en je krijgt het terug. Spuw giftige beledigingen, en ze komen als een boomerang terug plat in je gezicht.:-)
|
Goh, ik maak er mij niet druk in. Als ik mij daaraan zou storen zou ik niet meer op dit forum moeten zitten. Ik weet waar het vandaag komt. In mijn opinie, als je ingaat op hun uitlatingen trek je het niveau maar omlaag. Je speelt in hun kaart. Ze willen de informatie bedekken met hun verbale diaree. Voor velen is dit een reflex. Ik heb geleerd om meestal niet meer in te gaan op hun uitlatingen. Integendeel als ik reageer gebruik ik hun post om nog wat meer informatie te posten :).
Een anoniem forum is natuurlijk anders of face to face. Moest men in het echte leven mij zo aanspreken zou ik uiteraard wel reageren. Maar ik denk ook wel dat al die stoere internethelden hier in het echt ook wel een aantal toontjes lager zouden zingen. Diegene die op forums de grote mond uithangen zingen meestal een aantal toontjes lager elders.
Maar zelfs dan nog is de energie waarmee je reageert belangrijker. Als mensen je aanvallen en je reageert terug met vergif, dan versterk je de situatie. Er is een niveau dat hoger staat en dat is reageren vanuit het hart. Dat is nog veel krachtiger. Dat wil niet zeggen dat je je laat doen, maar door de energie die je in de situatie brengt zal de ander geen brandstof meer hebben. Je moet dit natuurlijk kunnen, want dat wil zeggen dat je het niet persoonlijk neemt, en ziet dat de ander reageert uit zijn tekortkomingen. Dit is natuurlijk niet altijd even gemakkelijk want het ego voelt zich snel onrecht aangedaan.
Nu, ze zijn alleszinds wel geprikkeld door de informatie. Mijn berichten van de Arcturianen worden zelfs nog gelezen :). Ik geniet ervan hun brains te blasten met een beetje waarheid van beyond the matrix. Integendeel, hun reacties zijn een bevestiging dat de boodschap is aangekomen.
Ik channel trouwens niet, iedereen met een beetje google skills kan opzoeken waar het vandaag komt.
Als afsluiter hier nog een relevant stuk van de Arcturianen :-D ivm dit onderwerp:
Citaat:
Empowerment means learning to speak your truth...lovingly but firmly. Words spoken with an energy of anger and judgement do not clear a situation but simply continue it. However, those same words when spoken with a recognition of the other's real identity (even if they are very far from knowing it themselves) and with the intention to serve the greater good for all involved, they will carry a different and higher energy. Speaking truth on this higher level, will have different results. Even when the other does not accept words spoken in the light they were given or becomes angry, the speaker will feel no response. This is because an energy field filled with light has nothing in it to which the heavier dense energy can attach. If or when you need firmly say to another something that he/she may not want to hear, try do it when you are centered and not in an emotional reactive state. Even taking a second to say to yourself; "Clear" will help. If you can, practice taking time to meditate, ponder, and ask for guidance before speaking and most importantly be VERY HONEST with yourselves with regard to any concepts you yourself may be holding about the situation.
|
|