Citaat:
Ik heb ooit zo eens gehoord over een volledig normale jongen die mentaal gehandicapte ouders had, en voor hen zorgde. Is dat ook zo in jouw geval ? |
Citaat:
Dus ja, volgens mij zijn wij meermaals bezocht. Ik heb jammer genoeg geen foto kunnen nemen, en had het fysiek bewijs misschien toch beter kunnen aanvaarden. Maar wél ben ik bereid een getuigenis af te leggen. |
Citaat:
Het waren waarschijnlijk getuigen van Jehovah, geen Aliens hoor, wees maar niet ongerust.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien shape-shifters ? Tenslotte zijn ze hier al héél lang tussen ons hee. Volgens niburu. Toch bedankt om mij gerust te stellen. |
Citaat:
Woon je in een verlaten buurt, een stil en donker straatje ? Aliens gaan namelijk graag zo discreet als mogelijk te werk. Best is een geladen geweer naast je in bed te leggen, en te schieten zogauw je verdachte geluiden hoort in huis.8O |
Citaat:
|
Citaat:
Laat mij eens raden, jij gelooft zeker niet dat Aliens onze aarde bezoeken ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man, man toch. Laat gewoon weten wat uw bron is, en vooral hoe die boodschappen uit Acturistan worden verstuurd. Want voor zover ik wordt hun regio nog niet gedekt door BPost en DHL. |
Citaat:
Citaat:
Lees verder op de site. Zéér belangrijk voor jouw verdere ontwikkeling, Antoon !:-) |
Citaat:
Star Trek, maar dan omgekeerd. Zij hebben ons ontdekt. |
Citaat:
Garbage in, garbage out, nietwaar? In elk geval : als er een bewoonde planeet Troll bestaat, sta jij met stip bovenaan als afgezant van deze planeet. Vermoedelijk zijn ze het daar nu noch altijd aan het vieren dat ze jou zo vakkundig hebben geloosd. :-D |
Citaat:
|
Hi, "I'm Mork from Ork" :-D
|
Citaat:
|
Nanoo Nanoo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be