Kan ik best geloven dat jij dat doet. Echter is dat lijpe shizzle voor Het Oosten, Parcifal en Praha. :)
Praha kreeg de uitgebreide versie ervan in zijn pm. The net is a net for catching the alien mind..... :) De eerste zin. |
Citaat:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die die dingen wel bekijken en erover lezen om alzo zich een zo evenwichtig mogelijk oordeel te kunnen vormen over dit onderwerp. En dat zijn in feite én in de praktijk de ware 'vrij onderzoekers'. |
Citaat:
Daar heb je tientallen jaren nodig, om al die rommel die op het net wordt gesmeten te onderwerpen aan een deftig bronnenonderzoek. |
Ik zou niet liever willen dat je ons zou verbazen, HO.
Minimum een Nobelprijs als je je stelling kan hardmaken. Schrijf er een academisch proefschrift over, en vertel ons hoe uw promotoren denken over youtubefilmpjes als bronnenmateriaal. Begin er maar aan en hou ons zeker op de hoogte van je vorderingen. |
Citaat:
Dan stopt de rationaliteit, en stap je binnen in het domein van het geloof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vreemd dat de meesten lossen over de alien heen kijken.
Kijken wij verkeerd? Missen wij perceptie ? |
Citaat:
We kunnen zo bezig blijven. |
Citaat:
Onder de gordel trouwens, die sneer naar zijn gestalte.... |
edit
|
Je zou zo bv heel de tekst kunnen lezen. De eerste zin is eigenlijk voldoende en een knaller.
The net is a net for catching the alien mind. Zou dat nu niet echt kunnen? Of is het eerder: the net is a net for catching the human mind? |
Citaat:
Ik steek mijn tijd daar niet in. |
Ge komt dan maar uw tijd verdoen in zweverige topics?
Nochtans is dat hoe de alien zich openbaarde aan de mensheid, duizendtallen op de teller. Waarom dat onder de mat geveegd wordt snap ik niet zo goed. |
Citaat:
|
Als ik een alien op bezoek zou krijgen zou ik dat niet snel met iemand delen.
Omdat de wereld zo in elkaar steekt. Ik zou hem zelfs niet bij de hand nemen en voorstellen om er prijzen mee te winnen. Zo werkt dat niet en zo zit onze wereld niet in elkaar. |
Citaat:
|
We mogen niet alles te snel ridiculiseren of verwachtingen aan naaien.
Soms is een open geest meer ontvankelijker dan een oordeel. |
Citaat:
|
Dat is te zien op welke avond. :)
Maar wat met duizendtal mensen die spreken van contact met aliens? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be