Niemand vond het nodig om dat onderzees alien platform in Mexico te posten?
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...nse-kust.dhtml |
Citaat:
Jij hebt ook niet veel nodig om conclusies te trekken he ? |
Ik duw het een richting uit, daarom adopteer ik het niet voor waar ;)
|
Citaat:
|
In Mexico zijn er wel veel sightings geweest he. Zelfs de overheid ontkent het bestaan van UFO's niet daar.
|
Must see:
https://www.youtube.com/watch?v=upHyL_vANgc Maar wellicht niet alien. De hele Westkust heeft dit gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
O N V O O R S T E L B A A R !!!
Onvoorstelbaar hoe mensen onwetend zijn. En doelbewust in de onwetendheid worden gehouden! Vooral door overheden en de media. De belangrijkste gebeurtenis is verre van de Amerikaanse presidentsverkiezingen... |
Citaat:
... en jij bent het lichtend voorbeeld van onwetenheid |
Citaat:
Ik lach al eens graag. |
1 Bijlage(n)
Moesten de UFO believers onderstaande recente foto op tafel gegooid hebben en beweerd hebben dat buitenaards leven effectief bestaat, en dat het in de oceanen leeft, ik zou nog getwijfeld hebben...
Helaas pindakaas. |
Dat moet toch stinken als dat afgaat...
https://www.youtube.com/watch?v=7X0hq0ug9q4 |
Om geïnformeerd te zijn moet je een beetje moeite doen!
Het 7 uur journaal elke dag bekijken.... that doesn't cut it! De realiteit die je ingelepeld krijgt via de mainstream nieuws kanalen is een verhaaltje voor de massa. De echte realiteit is dat aliens bestaan, wij zijn niet alleen en zijn dat nooit geweest. Totdat de heren achter de schermen gaan beslissen dat de mensheid er klaar voor is, of tot ze het gewoonweg niet meer zullen kunnen wegsteken. Ondertussen wordt er revolutionaire technologie achtergehouden voor de mensheid en dat is nog het ergste van al! Maarja , de shell oils van deze wereld en de elitaire families die ze bezitten staan niet zo te popelen voor deze schone revolutionaire technologiën, en zo blijven deze zitten in geheime zwarte projecten. |
Citaat:
Betalen ze jullie zwijggeld? Zitten jullie mee in het complot? Maken jullie geen deel uit van de mensheid? Of zijn jullie compleet kierewiet? Zijn er andere opties? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als we over aliens spreken moeten we niet veralgemenen, er zijn verschillende groepen met elk hun eigen agenda. De "positieve" aliens werken ook op de achtergrond via verschillende manieren aan het ontwaken van de mensheid, en mettertijd via het ontwaken het vrijmaken van de verschillende industriëen om deze technologïen mainstream te brengen. Zolang de huidige machtstructuur zijn greep nog heeft op het ontwikkelen van nieuwe technologien heeft is het zeer moeilijk om deze vrij te maken voor iedereen. Er zijn veel gevallen geweest in de recente geschiedenis van revolutionaire ontdekkingen die opgekocht of onderdrukt zijn door de elite. |
Citaat:
Met welke groep onderhandelt onze regering? |
Een anti discriminatie wet opstellen voor aliens? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be