Citaat:
Is DMT chemische vervuiling? Dat is de vraag. Het is talrijk vertegenwoordigd en quasi in ieder organisme vertegenwoordigd. Als je dat afwijst, wijs je toch gewoon je natuur af? Wat als dit HET CONTACT is, wie ben je dan om dit af te wijzen? Als je dit afwijst dan sta je toch niet open en ben je toch niet in staat oordelen te vellen? Je wijst je eigen natuur af en oordeelt dan op basis van wat? Rationaliteit? Logica? Door de natuur te ontkennen? Ik denk daar anders over. |
Citaat:
|
Citaat:
100% natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie zijn jullie dit op een opiumlijst te zetten en te verbieden? Maar al der wijl de deur op een kier laten voor de islam. Er is geen godsdienstvrijheid. Anders was DMT legaal; |
Citaat:
Ga voor een ander hol blaffen! |
Citaat:
En je redenerig is een drogredenerig : Je moet je vermogen om te oordelen uitschakelen (door een DMT-dosis) om te kunnen ervaren wat je anders niet ervaren. Dat is hetzelfde als zeggen dat je eerst blind moet zijn om de 'weg te vinden' die je niet kan zien als je niet bind bent. Tja, als net het onderscheidend vermogen de belemmering is, is de meest logische conclusie niet dat het een truukje is en dat jejezelf en/of anderen wat wijsmaakt? Simpel Occam. U fail. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet zo met truffels! Veel gezonder. Check deze statistieken trouwens! Geef mij maar truffells (is hetzelfde mushrooms). En hier deze test. Alcohol vs LSD challenge (gelijkaardig aan mushrooms)! https://www.youtube.com/watch?v=zk6Q-BfnHFc Hmmm, mss hebben er een aantal mensen toch een verkeerd beeld van deze "drugs"!! |
Citaat:
Jihad collaborateurs als U wacht een mooie toekomst. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mimosa bestel je nog steeds zo via internet. Maar ik gebruik niet meer, ik ben vervolgd en heb boetes gekregen. Mijn cultuur mag niet zijn maar ik moet respect opbrengen voor homofobe en racistische relgies. FUCK DEZE JIHAD COLLABOERENDE STAAT |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alcohol vs LSD challenge!
https://www.youtube.com/watch?v=zk6Q-BfnHFc Nu weten we waarom alcohol is toegelaten door de illminati, en LSD (en aanverwanten zoals Mushrooms niet)! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
To the illminati!! |
Citaat:
Mijn cultuur komt niet in beeld in deze jihad collaborerende regeringen die hoofddoeken aandoen om goedkoper olie te krijgen. Rusland boycotten en noem maar op. Niet in mijn naam. And fuck iedereen die achter mijn vervolging stonden maar de sukkelaars van ISIS bevrijd wouden. FUCK YOU ALL |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be