Citaat:
|
Citaat:
Eigen referentie : "ik geloof in youtube filmpjes" |
Citaat:
En die was: het bestaan van ufo's, zijnde buitenaardse tuigen, is hoogst onwaarschijnlijk. Nu is die: het bestaan van ufo's, zijnde buitenaardse tuigen , is hoogst waarschijnlijk. Mensen zoals een Sarbacher (in zijn brief) bevestigen dat. Tenzij dat de brief niet authentiek is. Hetgeen zo goed als uitgesloten is. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Het Oosten;8579251]Het enige wat ik evenmin uitsluit, is dat deze zogenaamde 'ufo's' helemaal niet zo 'unidentified' zijn, maar gewoon nieuwe (geheim gehouden) type vliegtuigen zijn die een andere krachtbron gebruiken om zich voort te bewegen dan de ons gekende . Mochten zulke tuigen niet bestaan, dan is de conclusie duidelijk.[/QUOTE]
En die is ? |
Citaat:
U kunt dat niet doen met boeken over aliens en meer dan die onzin. |
|
Citaat:
Echt, niemand zit te wachten op meer stompzinnige, annecotische elementen. die hoop is al hoog genoeg en weegt niets. Het besef dringt maar niet door he? |
Citaat:
Ten eerste is dat bijbelke nog steeds fictie 1ste klas... dus ge moet al gelovig zijn en zekere hunker hebben naar iets mystieks -> da's waar deze charlatan dan ook op speelde Ten tweede roept dat helemaal geen associatie op ( tenzij ge verder gaat lezen ) met die tekst daar het gaat over de goden in de mythen in het algemeen en dat bijbelke _ raar maar waar _ nu net ietske hoger op de ladder staat bij een westers publiek MAAR .. dat verklaart nog steeds niet waarom ge überhaupt dat boekske zou moeten gaan lezen om het als nonsens af te doen. Des te meer omdat ge kunt weten dat het nonsens zijn door de verschillende recensies en des te maar omdat ALS het geen nonsens zouden zijn de man al lang een nobelprijs had ontvangen en dan wist ge het ook weer. |
Citaat:
Dan zou ik nu wel een lijstje willen van de niet fictieve versus de fictieve... altijd handig Citaat:
Omdat het leuk in de markt ligt ? Griekse goden hadden ook zo hun ding voor schone aardse frêles Maar eens ge daarover zijt is het niet zo verwonderlijk dat wij ( owee die judeo-christelijke roots -> een bedenkelijke term overigens ) daar toch een tikkeltje méér geloofwaardigheid aan schenken Citaat:
Jaja daar had hij zijn mondje ook van vol Maakt het het daarom méér waard ? Het blijft dezelfde nonsens. |
Citaat:
Ik geloof er niks van...toch niet in de zin hoe bedoeld wordt Ik geloof wel dat er zoiets als een vloed geweest ( bv doorbraak Bosporus ) is dat een zeer grote impact had op de plaatselijke bevolking en wereldomvattend leek. Hetzelfde soort verhalen kom je in Zuid-Amerika ook tegen maar voor ene kosmonautenliefhebber zal de verklaring liggen in het feit dat die verhalen van hier komen |
Citaat:
Blijkbaar ontbreekt nog steeds zijn vergaande onderzoek betreffende de kritieken op zulke 'werken' |
Citaat:
jaja Wil je dat eens exact omschrijven ? Waar lag de zeespiegel vóór en ná tov van nu ? |
Citaat:
|
Citaat:
Want dan moet het duidelijk zijn dat de omschreven zondvloed uit joodse bijbel perfect die van de werkelijk omschrijft Ik zeg zomaar iets : er is er eentje geweest 10000 BC en zij verhalen dat ten tijden van Noah...dus als je dat rekent ( zelfs in hun vreemd ouderdoms- systeem ) dan kom je er niet Citaat:
Gij zegt hier gewoon : kijk als er één verhaal fantastisch klopt dan wordt een nog fantastischer verhaal méér waarschijnlijk |
Een aantal zaken uit de Bijbel zijn inderdaad gebaseerd op historische gebeurtenissen. Het zou er nog aan mankeren dat niet alles pure fictie is.
De sprong van een zekere historische achtergrond hier en daar naar buitenaardse wezens is evenwel absurd. |
Citaat:
Dus wat ge hier doet is een ijdele krampachtige poging om wat op de man te gaan spelen De hoeveelste drogreden ook alweer ? Citaat:
Vertel me eens hoe dat stukje zou bijdragen om tot het besluit te komen dat Corso de waarheid sprak over die ufo's ed en waar het de lapsussen zou moeten rechtzetten ? Dus ipv een linkje had ik graag nu geweten hoe dat stukje de door mij aangehaalde bezwaren over Corso recht zet ? |
Citaat:
Ik heb nooit iets gezegd dat hij verzint wie hij was ... het gaat over zijn fantasmen over ufo's ed en de details die hij daarbij geeft die langs geen kanten kloppen Citaat:
een schriftelijke verklaring onder ede Komaan hé... dat moet het goedmaken zeker ? Toch wel echt jammer dat hij er nooit mee geconfronteerd kon worden in een rechtbank wegens overleden |
Citaat:
WEER zit ge hier uitsluitend wat te teren op een drogreden autoriteit Het gaat over wat hij zegt ivm aliens etc.... daar zitten de inconsistenties en meer in het bijzonder als hij ze linkt met verifieerbare zaken zoals alientechnologie die heimelijk in de industrie zou gebracht zijn etc Citaat:
We hadden er misschien evengoed een bioloog op kunnen loslaten om na te gaan of Corso wel behoort tot de soort homo sapiens... dat is even nuttige informatie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be