Citaat:
Voor je bruine cirkels in gras : het is raden hoe ze het deden, maar zo zou ik het doen. Klop een piket in het gras, maak er een touw van enkele meters lang aan vast , en dan met de spuitbus glyfosaat een hele cirkel afwandelen. Daarna touw wat verlengen, en hetzelfde doen. Doe dat in de zomer, en de volgende ochtend heb je 2 bruine cirkels in het gras. |
Citaat:
1; Cirkels lagen naast elkaar en niet in het verlengde van de diameters dus die moeten tegelijkertijd twee piketten plaatsen met elk een verschillende lengte aan touw... 2; Ik heb geeneens in het midden van de cirkels een (pikket)putje gevonden dat er op wijst dat het gemaakt is door grappenmakers, althans toch niet aan gedacht eens op de tast te gaan...normaal gezien zou dat zelfs duidelijk zichtbaar geweest zijn wat volgens mijn observatie niet het geval was... 3; Een product spuiten zouden de perfecte ronde cirkels teniet doen en de grassprietjes zouden dan niet de kleur moeten hebben die lijkt op droog gras terwijl volgens mijn observatie; naderbij bekijken van de grassprietjes wel degelijk verbrandingskleur had...echt donkere bruine gras dus dat wijst enkel op een hittebron dat dergelijke kleur kon veroorzaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen hadden we posters Exodus en Pindar die star bleven vasthouden dat Paranormale Vermogens (zoals Remote Viewing) bij mensen bewezen waren WANT er was een "geheim" amerikaans militair project daarrond (Stargate Project) en er waren Whistleblowers (Ingo Swann et al.) en de hele Reutemeteut. De kwakkelende logica was : er is een militair project rond en DUS is het bewezen realiteit. Zie je de overeenkomst al? ;-) Nooit hebben Exodus of Pindar de conclusie van het Stargate Project hier gedeeld uiteraard en die was de volgende : https://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Project Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=EbbtiCbPPts |
Citaat:
Een paar dagen geleden voordat ik dit op een ochtend opmerkte had ik zelf het gras gemaaid (met grasmaaier), dus het gras was echter niet hoog gegroeid op een paar dagen tijd. By the way, wat ik mij er nog van herinner heeft gras een wortel wat ik bij het uittrekken van zo een sprietje niet verbrand leek en zuiver op het grasblad verbrand is en naar de wortel toe nog groen was, ik kan alleen maar concluderen dat bij het gebruiken van de producten u vernoemde tot op de wortel veronderstelt te zijn verbrand....vreemd, maar ik ga de komende zomer de testen uitvoeren en zien welke afwijkingen er te constateren zijn... Dat wordt wachten tot het voorjaar en zomer...om te testen.... Aan Yog Sothoth....als je weet hoe de meeste graansoorten groeien en hoe hun stam in de lengte er uit ziet, is de schade van echte cirkels anders dan die bij fake cirkels....maar alle graancirkels toch over 1 kam scheren zonder ook maar een grammetje bestudeert te hebben dan de conclusie te maken dat alle graancirkels verklaarbaar zijn door menselijk handelen, effe serieus blijven of ik mag je terecht verdenken dat je zelf een grappenmaker bent die mensen graag voor de gek wil houden... |
Citaat:
Mi. iets wat elke degelijke onderzoeker zou moeten kunnen vaststellen op basis van wat heden voorhanden is. Het UFO-verhaal begint aan alle kanten te rammelen, het Pentagon grijpt in! Met straaljagers en vriendelijke, rollende en trollende drones... :lol::roll: NEXT BTW Het zogenaamde 'Universum' is niet groter dan wat het collectief 'de mensheid' ervan maken kan. Realiteit op basis van overeenkomsten/afspraken... De reden waarom sommige vragen gewoonweg geen antwoord krijgen, 'het beperkt gebruik van het humaan potentiaal'. We moeten dus (terug) naar de maan (MAGA Trump)! Uiteraard blijft het UFO-fenomeen bijzonder interessant en van enige amusementswaarde, maar niet meer dan dat. Er bestaat helemaal geen dreiging van geimporteerde ruimtewezens voor het luchtverkeer noch 'mensen op aarde'. Bon, het blijft LOL |
Citaat:
Trouwens met de recente onthullingen van Elizondo, evolueren de dingen in deze materie eerder naar mijn conclusies en niet naar de kinderachtige en minder kinderachtige opmerkingen van sommige debunkers. Hier nog zo'n getuigenis (Nimitz). https://www.youtube.com/watch?v=N535Gn70ZYk&app=desktop Maar goed, ik kan me vergissen in alles wat ik beweer hieromtrent. Ik sluit dit zeker niet uit. Maar zoals gezegd, tot nu toe echter lijkt het er meer en meer op dat ik het wel eens bij het rechte eind zou kunnen hebben. P.S. Merk op dat de foto die getrokken werd van de ufo (minuut: 2:59) heel erg lijkt op de vorm van de Roswell-ufo die Corso beschrijft in zijn boek. Boek dat uitkwam in ... 1998. Tenzij... dat de foto fake is. |
Ik heb wat rondgestruind omtrent het roswell verhaal....
De activiteit van de militaire tak hebben zogenaamd 3 dagen/nachten een ufo proberen te vangen De vondst is na een regenachtige onweer gedaan en pas ongeveer een halve of hele maand later bekendgemaakt. De Vondst zelf zegt niet van welke restanten die afkomstig zijn maar ze spreken wel van een onbuigzame metaal met vreemde tekens/symbolen op.... Niemand kan bevestigen of de vondst echter op iets wijst (weerballon of ufo) wat is er dan gebeurd voorafgaand aan de vondst ? Je kunt een crash terugleiden tot een oorzaak, iets of wat van de menselijke activiteit(en) heeft die crash veroorzaakt, men weet al dat de radartechnologie in die tijd nog in de kindersschoenen stond, die technologie was om onder meer te helpen het luchtverkeer te regelen en te volgen, een neveneffect van die technologie zou de technologie van de ufo verstoord kunnen hebben....zou zomaar kunnen maar het besef er van was er nog niet...nu kan men al vaststellen dat er toestellen registreerbaar zijn zonder verdere gegevens (de huidige zwarte dozen in de vliegtuigen geven altijd die informatie weer tenzij je die wegens andere doelen wil uitschakelen). |
Citaat:
Is het niet beter om te stoppen met de zweefkees uit te hangen, en zich tot feiten te beperken ? |
Citaat:
De behoefte om verder uit te zoeken hoe en met welke middelen mensen dit maken is er niet en vaker over het hoofd gezien dan je zelf wil, je steekt daar als grappenmaker wel tijd en energie in om het wonder van de cirkels te laten lijken alsof het iets anders was dan de grappenmaker zelf laat uitschijnen, en vaak is dit niet op 1 nacht met 1 persoon op te lossen, ik heb hiervan een video gezien waarin ze proberen uit de doeken te doen hoe een graancirkel ontstaat en heb het aantal personen geteld die allemaal achteraf geen woord over mochten zeggen of verklappen, 5 man en een paardenkop...zo is het gemakkelijk mij als zweefkees te betichten. Citaat:
Citaat:
|
Fascinerend om te zien hoe graancirkels, die toch al geruime tijd in het lang en in het breed verklaard zijn, bij sommigen toch nog buitenaards van oorsprong zijn.
Er is niets, maar dan ook niets buitenaards of onmogelijk aan een graancirkel. Elke graancirkel kan probleemloos gekopieerd worden door mensen met ervaring met graancirkels. Sterker nog, hoe meer ervaring men kreeg met het maken van graancirkels, hoe complexer de patronen werden. Men werd er immers handiger in. Gooi er nog GPS, google maps en laser meters bij en je kunt de meest complexe patronen verzinnen. |
https://skepsis.nl/cirkelmakers/
Citaat:
Weet je zal mijn vrije tijd wat beter besteden aan het maken van graancirkels snachts en overdag ga ik werken en doe alsof ik niet bezig ben, hou ze lekker voor de gek en tien jaar later claim ik de cirkels als van mijn makelij, hoe gaan ze reageren denk je...ik zeg je, het interesseert me niets, ik bewijs alles op papier, foto's en middelen, inclusief complexe figuren... Besides, enkele graancirkels die ontstaan zijn hebben een unieke kenmerk, jaren later kan men de vormen constateren waarop niets meer groeit en dat zet me aan het denken en tevens ook het argument wat betreft het verschil tussen echte en valse cirkels waarvan de ene niet door mensen gemaakt kunnen zijn en het andere wel en die laat achteraf niets achter zelfs geen plekken waarop niets meer groeien kan ! |
Citaat:
Veel succes met het bewijzen dat graancirkels door buitenaardse wezens gemaakt zijn. Ik duim alvast voor je !! |
Citaat:
Zalig wat die woorden suggestief betekenen, ik zit hier met een grijns te lachen dat het niet schoon is ! |
Citaat:
Als jij dat reden vindt om als een debiel te grijnzen, geen probleem voor mij hoor. Het belangrijkste is de conclusie dat alle graancirkels door mensenhanden gemaakt zijn. |
Citaat:
Een koude fusie reactor ter grote van een volwassen huishoudbrood die ook draait op keukenresten zou welkom zijn. |
Citaat:
Gepubliceerd op 7 dec. 2017. On the 19th of September the crew captured a unknow flying object between the space shuttle and earth. https://www.youtube.com/watch?v=fez9zQQsL6I . |
Citaat:
Dat is immers weer dezelfde truc van die ufo-gekkies.... De 'grappenmakers' komen er voor uit en leggen met hand en tand uit hoe ze dat gefixed hebben ( al was het reeds lange duidelijk gezien de evolutie en mode-trends ) en toch is er nog steeds een soort geloof dat er toch op z'n minst enkel door aliens moeten gemaakt zijn ... dan begint men steevast over niet gebroken graanhalmen, energievelden, te complexe vormen, etc klik |
Citaat:
Ik was de enigste die dat opmerkte, niemand van de buren of mijn eigen ouders of zussen hebben er iets over gezegd, blijkbaar heb ik mij ingebeeld die cirkels maar ze waren er wel degelijk, of ze door grappenmakers zijn gedaan weet ik niet want niemand heeft mij de vraag gesteld of ik niets heb opgemerkt, dan zou ik geweten hebben en zelfs gevraagd hoe ze dat gedaan hebben...dus pech, maar zal later wel zien wat van de truc verklaard door panda van waar is...ik heb zelfs gedacht dat er objecten tijdelijk hebben opgestaan terwijl ik honderd procent weet dat daar op die plek nooit iets heeft gestaan dat die cirkels verklaren...weeral pech, maar ik weet niet hoe en van waar het kwam, wiens idee was dat ? Dat vraag ik mij nog steeds af ! Ik lieg niet maar als kind kun je die vragen niet stellen wat volwassenen normaliter doen, besef je dat wel ??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be