Citaat:
Zowel het UFO onderzoek als het telepathie onderzoek bleef zonder enig resultaat. |
Citaat:
Hmm… u maakt zich er vrij gemakkelijk van af. Luis Elizondo, die jarenlang voor rekening van de Amerikaanse overheid het bovengenoemd geheim onderzoek naar ufo’s leidde en over beduidend meer informatie beschikt dan de doorsnee mens, zag zich toch genoodzaakt een opzienbarende uitspraak te doen. Een uitspraak waarmee hij niet veel te winnen had. Eerder het tegendeel. Ex-UFO program chief: “We may not be alone.” Luis Elizondo, a former military intelligence official who ran the Pentagon's secret UFO unit, says it is his personal view given all the evidence he's seen that we may not be alone. (CNN) Bovenstaande is natuurlijk zijn persoonlijke mening. Maar dan wel een mening op basis van de informatie die hij wist te vergaren na jarenlang ufo-overheidsonderzoek. |
Citaat:
Zoals ik eerder zei : dit draadje begint een soort sociaal experiment te worden hoe extreem men kan gaan met drogredeneringen. En hupsekee : daar zijn we weer met een zoveelste exemplaar van het autoriteitsargument. |
Citaat:
Het om de haverklap zwaaien met het argument 'autoriteitsargument' is het wapen van de zwakke. Men staat met zijn rug tegen de muur en dan gebruikt men de gekende en welgekomen 'deus ex machina': autoriteitsargument! Het kan natuurlijk theoretisch zo zijn dat Elizondo dit allemaal uit zijn duim zuigt. Niets is strikt uitgesloten op dit punt, maar wel hoogst onwaarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elizondo zijn opinie over dit onderwerp is niet meer waard dan die van de postbode of boer Charel. Elizondo heeft geen enkel bewijs om zijn beweringen te staven. |
Citaat:
"we may not be alone" : natuurlijk, dat is wat iedereen zo ongeveer denkt. Dat is zoals zeggen "er kunnen smurfen bestaan of onzichtbare roze eenhoorns". Natuurlijk kan dat, alles kan tot het tegendeel bewezen is (en dan nog). Maar voordat we dan ook effectief moeten accepteren dat er smurfen, rozen onzichtbare eenhoorns of aliens bestaan die ons bezoeken is het toch wel nuttig om een paar gram bewijs te hebben. |
Citaat:
Nietszeggend? Me dunkt dat dit heel wat zegt! |
Citaat:
Dat is wat iedereen denkt en is volkomen nietszeggend. Het ZOU ook KUNNEN dat Elvis nog leeft en ergens een frituur uitbaat. Wat een statement he? :D Waarom zouden die mensen, allemaal ervaren Elvis watchers en fans, daarover liegen, nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
"Op basis van wat ik nu weet als gewezen hoofd van het geheim jarenlang Amerikaans onderzoek naar Ufo's (en hij weet heel wat en vooral ook dingen die hij niet aan de grote klok mag hangen gezien het spreekverbod dat hij als ambtenaar heeft moeten ondertekenen) en de informatie die ik in al die jaren heb vergaard, ben ik tot het besluit gekomen dat er een zeer grote kans is dat we inderdaad niet alleen zijn. " "Maar" , zo voegt hij er aan toe, "dat is mijn persoonlijke mening." (Dit laatste moet hij ook zeggen want hij werkt niet meer voor de Amerikaanse overheid.) (1) Zo zit het in mekaar. __________________ (1) Elizondo nam ontslag uit onvrede omdat hij niet akkoord was met het feit dat de Amerikaanse overheid weigerde heel wat informatie vrij te geven voor het grote publiek. |
Citaat:
Het is niet eens zeker dat hij ooit voor AATIP werkte laat staan dat hij ooit hoofd ervan was. Dat zijn -ook- allemaal dingen die je maar moet aannemen op basis van de getuigenverklaringen van 1 subjectieve getuige : Elizondo zelf. Elizondo preekt voor een kerk vol gelovigen, wie zijn zij om te twijfelen aan hem nietwaar? https://theintercept.com/2019/06/01/...ondo-pentagon/ Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij gelooft blijkbaar Elizondo op zijn woord wat hij ook zeg en voila : daar heb je de wortel van het probleem. |
Citaat:
Wat zou het. Ik geloof niets maar sluit ook niets uit. Bij mij gaat het niet om mekaar's vliegen af te vangen voor wat betreft ufo's. Het gaat over waarheidsvinding. Meer bepaald de vraag: wat is er nu waar van heel die ufo-story? Daarover gaat het. Ik zou dat rapport van 490 blz wel eens willen zien, foto's en filmpjes incluis. Maar dat krijgen we niet te zien... Waarom niet? Dat is nu juist het spijtige. En wat betreft de voormalige 'job' van Elizondo: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men zegt bovendien ook: "In 2007 richtte het Amerikaanse defensieministerie een zogenaamd ufo-programma op dat onverklaarbare luchtfenomenen moest onderzoeken. Luis Elizondo was inlichtingenfunctionaris en hoofd van het programma van 2007 tot 2011. Toen stapte hij op uit onvrede met de manier waarop het Pentagon omging met hun bevindingen. Over die mysterieuze bevindingen vertelt de voormalige directeur van het programma acht jaar nadat hij opstapte, in een documentaire die vanaf vandaag te zien is in Amerika. In 2017 doorbrak Elizondo het stilzwijgen alvast en biechtte hij op dat het Amerikaanse defensieministerie sinds 2007 jaarlijks 22 miljoen dollar (zo’n 20 miljoen euro) in het AATIP pompte. De fondsen voor het ufo-programma van het Pentagon kwamen er aanvankelijk op vraag van de voormalige Democratische Senaatsvoorzitter Harry Reid, die bekendstond om zijn belangstelling voor ruimtefenomenen. Het Amerikaanse leger gaf daarop ook beelden vrij van een ufo die in 2014 gespot was door een paar piloten van gevechtsvliegtuigen. Volgens een van de piloten versnelde het mysterieuze tuig “zoals niets dat ik nooit gezien heb”. " (HLN, mei 2019) Maar goed, niets is uit te sluiten. De waarheid in deze komt so wie so uit. Kwestie van tijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be