Citaat:
Halloooo !!! Wakker worden ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn zoetwatergarnaaltjes tam dan? |
Citaat:
Blijkbaar heb je mijn order niet opgevolgd, om uw mond te gaan wassen met groen zeep en javel ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb potverdorie de vloer moeten uitbreken en een graafmachine huren om de schaal aan te passen nadat u hier begon te posten. |
Hier een voorbeeld van een UFO crash van langer geleden, van 1897, toen de mens zelfs nog geen vliegtuigen in de lucht had. In die tijd was er nog geen massamedia, enkel wat lokale kranten die naar waarheid berichtten wat er in de community gebeurde. De kranten uit die tijd berichten dat er een luchtschip was gechrashed en een persoon van niet menselijke afkomst is gevonden, en begraven op het lokale kerkhof. Getuigen zeggen dat ze in de jaren 1950 regeringsagenten iets hebben zien opgraven op de plaats waar de alien begraven was.
Deze case toont ook aan dat ook crashes voor de jaren 1940 en 50 gebeurden. Clip van Jim Marrs over Aurora crash: http://www.gaiamtv.com/video/secret-...ource=JimMarrs Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora,...,_UFO_incident |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewijzen �* la Havanna : South Park !:lol: |
Citaat:
Zo diep dat je waarschijnlijk onderweg de Orloks tegenkomt. Orloks zijn de bewoners van de holle aarde, de plaats waar Exodus zijn thuis noemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk namelijk dat jij nooit schoolmeester geweest bent. Direct van het leger in de goot geloof ik eerder. Maar als ik ongelijk heb kan jij dat ongetwijfeld bewijzen ? Jullie ( de fanatieke sceptici ) moeten toch voor alles keihard bewijs hebben ...Wel , ik in jouw geval ook. Want ik kan niet geloven dat het onderwijs zo bergaf gegaan is dat ze gasten als jij aanwerven als leraar ! |
Citaat:
|
Citaat:
Wat jou betreft heb je bewezen dat het antwoord neen is en zal blijven tot het laatste proton vervalt. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk jij ? Niveau 2 zit hij zeker al in, zelfs aan de top. Niveau 3 lukt nog niet zo goed, de argumenten ontbreken nogal eens in de woordenbrij aan intenties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een UFO crash uit die tijd (1897) is zeer interessant, want toen was er nog geen nationale en internationale organisatie die zich met de berging en de cover up van gecrashte UFO's bezig hield. De lokale commity heeft die humanoide een gewone begrafenis gegeven. Je moet rekening houden met het feit dat er toen geen massamedia was die het onderwerp constant belachelijk maakte. En men had de nabije planeten nog niet verkend dus voor hun was de kans groot dat er op onze nabije planeten leven bestond. Nu wordt er altijd gelachen met UFO's. In die tijd was dat niet zo. De term vliegende schotel was zelfs nog niet gekend. Daarom dat de lokale krant er ook gewoon melding van maakte. Ziehier het krantenartikel uit die tijd: |
Citaat:
Zomaar voor de vuist weg zonder de zaak goed te kennen : de lokale bevolking begraaft een humanoide alien op het kerkhof? Totaal ongeloofwaardig, of hadden ze hem eerst nog even gedoopt? :-D En hoe toevallig dat een sigaarvormige ufo wordt waargenomen, die weer heel amateuristisch in brand vliegt en crashed, 2 of 3 jaar na de eerste vluchten van zeppelins, nietwaar? Die aliens copieren blijkbaar de menselijke technologie. Hoe vreemd. :lol: |
Citaat:
Hoe heb jij dat gedaan? Citaat:
Niet te controleren dus zonder material evidence ===>van boven op de gigantische stapel nincompoop |
Citaat:
En sigaarvormige UFO's zijn zeker niet enkel waargenomen tijdens het zeppelin tijdperk, sigaarvormige ufo worden net zoals de schotelvormige UFO's al altijd waargenomen, tot op de dag van vandaag. |
Citaat:
Citaat:
|
Hier nog een interessante docu ivm bovenstaande case die meer informatie geeft:
http://www.youtube.com/watch?v=fmY9D7T0m7A |
Citaat:
Toen kon het geen Sovjet-sigaar-vlieger zijn hé. :lol: De inwoners van dat dorpje (nu 900 inwoners ?) willen vooral met rust gelaten worden door de onderzoekers, en dat doe je best door jeweetwel. Het was Elvis Presley niet die daar werd begraven. ;-) |
Citaat:
Er is enkel de vaststelling dat men alweer geen substantieel bewijs heeft, noch de overblijfselen van de humanoide (haha, hoe toevallig alweer) alien, noch van het ruimtetuig. Hoe zou dat toch weer komen, nietwaar? Men zou zowaar een patroon kunnen beginnen zien : Veel woorden, niets materieels. Ergo : lucht. Citaat:
Een van de grootste obstakels waar het 'alien ufo'-verhaal hopeloos op kapot crashed is toch wel dat de ufo-technologie in het algemeen de menselijke technologie ( bouwwijzes van vlieg- en ruimtetuigen) lijkt te volgen. Je moet echt wel absurd naief zijn om dat toeval te noemen, nietwaar? De correcte verklaring voor ufo-waarnemingen, die inderdaad vrij courant gebeuren, lijkt me dan ook werkelijk te zoeken in de psychosociale hoek. De buitenaardse verklaring is simpelweg totaal ongeloofwaardig, zo liggen de feiten nu eenmaal. http://en.wikipedia.org/wiki/Psychosocial_hypothesis Citaat:
|
Citaat:
Men heeft een aluminium legering gevonden die de labo's waar ze geanalyseerd werden deden versteld staan. Zie de docu. De mensen die 12 jaar drinkwater gedronken hebben uit de put waar ze de overblijfselen van de UFO in gedumpt hebben kregen allerhande groteske tumoren en ontwikkelden ziektes. Men heeft overblijfselen gevonden van de windmolen, wat dus de claim van de debunkers ontkracht die zeggen dat er geen windmolen was om tegen te botsen. Er is totaal geen bewijs dat die jounalist "een grappenmaker" was zoals de debunkers beweren. Een analyse van zijn artikels toont aan dat er nooit een "joke" tussen zat. Enzovoort... Citaat:
|
Citaat:
Dat zeggen jullie toch tegen mij : ik zeg dat Aliens onze aarde bezoeken, DUS moet ik dat volgens jullie bewijzen. OK ? Snapie ? Ben je wakker uit je roes ? DUS : als jij zegt dat je leraar bent ( god bewaar ons ), dan moet JIJ dat bewijzen.;-) Zolang jij dat bewijs niet levert, ben je géén leraar. |
Citaat:
|
Citaat:
Mythe's en legendes wereldwijd staan bol van zulke verhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be