Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Privé berichten publiekelijk maken en andere forumverzieking (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251898)

Pontifex 1 februari 2020 22:27

Privé berichten publiekelijk maken en andere forumverzieking
 
Beste gebruikers,

Privé-info posten is hier niet toegelaten, en dat geldt evengoed voor PM's tussen beheer en leden..

Velen schijnen te vergeten dat dit forum dient om over politiek te discussiëren.
Wie dat op een normale manier doet komt niet eens van verre in aanraking met het beheer of bans al dan niet permanent.
Wie er moedwillig een kleutertuin wil van maken, en enkel nog met meta-discussie en pissing contest bezig is, gaat er uit.

Als het geleuter niet ophoudt, sluit ik K&K.
Wie dan alsnog doorgaat in de andere fora met het verzieken, vliegt er ook uit.
Genoeg is genoeg.

Pontifex.

kojak 1 februari 2020 22:37

Gelezen.

Tavek 1 februari 2020 22:43

Idem.

Hoomer 1 februari 2020 22:46

Die goeien oude sloeber van nen Hoomer heeft bovenstaande gelezen.

Bobke 1 februari 2020 23:04

Gelezen

Libro 1 februari 2020 23:18

Gelezen.

TV-verslaafde 1 februari 2020 23:24

Het mag allemaal wel wat serener verlopen hier. Dat opjagen altijd.

Gelezen.

Knuppel 1 februari 2020 23:45

Gelezen en goedgekeurd.

koe de poing 2 februari 2020 00:23

Gelezen en in al die jaren p.be exact 0 banpunten behaald.

Bad Attila 2 februari 2020 07:36

Gelezen

reservespeler 2 februari 2020 07:42

Akkoord!

Vlad 2 februari 2020 08:35

Gelezen maar ik weet wel niet echt wat met meta-discussie en pissing contest bedoeld wordt.

fred vanhove 2 februari 2020 09:16

Gelezen en 100 % akkoord.

Wapper 2 februari 2020 09:35

gelezen

Zipper 2 februari 2020 09:54

Gelezen.

Dadeemelee 2 februari 2020 10:44

Gelezen en akkoord.

pajoske 2 februari 2020 10:45

Gelezen.

djimi 2 februari 2020 11:55

Gelezen en goedgekeurd.
Lu et approuvé.
Gelesen und genehmigt.

:belgievl:

Den Duisteren Duikboot 2 februari 2020 12:10

Wat zijn ze opeens braaf... :-)

Sorry, Pontifex, ik ga iets minder braaf zijn.

Het probleem is natuurlijk dat er hier amper nog gemodereerd werd. Dat heeft tot een sluipende normvervaging geleid, waarbij de indruk werd gewekt dat zowat alles was geoorloofd. Dan kun je het bepaalde forumgebruikers ook niet kwalijk nemen dat ze over de schreef gaan, hé. Want ja, waar bevond die schreef zich nog? Die krijgt niet alleen gestalte in een forumreglement, maar ook in een praktijk van passend en tijdig sanctioneren, en daar was vaak weinig of niets van te merken. Nu opeens de superstrenge schoolmeester gaan uithangen terwijl je soms maandenlang in geen velden te bespeuren was... Nou nou.

Super dat je weer orde op zaken wil stellen, maar ik hoop toch op een zekere clementie t.a.v. die forumgebruikers die de schreef niet goed meer wisten te situeren.

Zucht 2 februari 2020 14:39

Gelezen.
Ik ben niet akkoord met de mening dat "de schreef" onduidelijk zou zijn. Eenieder met de nodige intelligentie om op een forum te registreren weet vrij goed wat kan en niet kan. Indien sommigen proberen te zien hoe ver ze de grens kunnen verleggen zonder gestraft te worden is dat helemaal voor hun eigen rekening. Benieuwd of de mod. nu zal kunnen rekenen op meer volwassen gedrag in de politiek topics.

Daarentegen zou ik het wel spijtig vinden als K&K zou verdwijnen. Een café voor cafépraat is in elk forum dat ik ken aanwezig. Zonder zoiets wordt een forum een stuk minder aanterkkelijk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be