Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Is het corona-vaccin het teken van het beest? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256297)

CUFI 29 november 2020 23:59

Is het corona-vaccin het teken van het beest?
 
Citaat:

Openbaringen 13:15-18 En hetzelve werd macht gegeven om het beeld van het beest een geest te geven, opdat het beeld van het beest ook zou spreken, en maken, dat allen, die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.
En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden;
En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams.
Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.
Vandaag kan niemand voedsel kopen zonder een mondmasker te dragen. Mijn grote zorg is dat we in de toekomst meer vrijheden verliezen wanneer mensen weigeren zich te vaccineren. Dat we het teken van het beest via deze vaccins ontvangen en zonder dit teken niet kunnen kopen of verkopen. Men roept snel "virusgekkie" of "complotdenker", maar er zijn reeds technologieën die kunnen traceren wie gevaccineerd is. Luciferase. Luciferase wordt reeds gebruikt om kankercellen of virussen op te sporen in een persoon met speciale camera's die door de huid kunnen kijken. De halveringswaarde van luciferase is 2 uur, maar men ontwikkelde reeds een speciale variant die tot meer dan een jaar traceerbaar is in de neuronen. Er zijn ook speciale "tatoeages" die je op de huid kan aanbrengen die onder UV licht verschijnen. Ik lees het teken op het voorhoofd of hand.
Fabrikanten moeten niet vermelden dat er luciferase/luciferine in het vaccin aanwezig is en worden niet aansprakelijk gesteld wanneer het mis gaat.

Het nummer 666 kan gelinkt worden aan Joe Biden. Als we 2020 (het jaar waarin hij verkozen is) delen door 666 krijgen we 30330. Amerikanen konden voor steun aan Biden een bericht sturen naar "30330". Zeg ik hiermee dat Biden de anti christ is? Niet direct, wel dat de geest van de anti christ zeer aanwezig is en Biden dus conformeert naar die geest. Er zijn veel mensen tot anti christ gekroond, maar nooit vielen de eindtijd-tekenen zo synchroon bij elkaar als in deze tijd.

Waarom heeft China met anderhalf miljard inwoners het virus onder controle en westerse landen niet? Antwoord: China is reeds een communisme.

Luciferase: https://www.sciencemag.org/news/2018...animals-bodies

Uitgebreide film van 1h42
https://www.youtube.com/watch?v=SLjJSo8LsYk

harriechristus 30 november 2020 13:51

Dat is dan wel een heel erg armzalig teken vergeleken met het grootse visioen van de openbaring van Johannes.
Kan God echt niks beters verzinnen?....:lol:

Wees nuchter en stop met al die bijgelovigheid en ga mijn nieuwe bijbel lezen.
Er zijn al zoveel epidemieën geweest (ik denk aan aids bijvoorbeeld) en er zullen er nog veel meer komen.
Tijdens de pest in de Middeleeuwen dacht men ook al aan het einde der tijden.
Allemaal dikke onzin.
Mijn atoomtheorie en mijn nieuwe Bijbel, dat is de nieuwe tijd en het einde van wat er nu op aarde bestaat.
En hoe deze oude wereld onder zal gaan, daar kun je dan over gaan speculeren, maar met de corona virus heeft het niks te maken.
Die gaat gewoon weer voorbij.
De wereld zal er niet aan ten onder gaan.

CUFI 30 november 2020 14:25

We zouden uitgebreider over de eindtijd profetieën kunnen spreken. Hoewel ik vrees dat je liever je eigen zelf daarin centraal wilt stellen. In dit onderwerp zou ik me graag beperken tot het teken van het beest.

Vandaag: No mask, no buy.
Morgen: No mark, no buy.

De gemeenschap blijft sceptisch en kijkt me raar aan. Maar de Amerikaanse kerken weten inmiddels de klepel hangen. De ironie is echter dat deze predikant moest herstellen van een longontsteking te wijten aan corona. Maar hij herstelde.
https://m.youtube.com/watch?v=H_vNWmqWmZc

Bovenbuur 30 november 2020 14:27

Dus je vrees is dat de wereld ten einde gaat lopen omdat mensen van de ene op de andere dag besluiten dat we in plaats van enige vorm van identificatiepapieren mensen voor bepaalde doeleinden met tatoeages gaan markeren, en omdat 2020/666 3,033033... is?

Vraagje: als mensen markeren met bijvoorbeeld tatoeages het grote teken van de eindtijd is, waarom is de eindtijd dan niet begonnen in Auschwitz in de jaren 40? Of op een van de vele historische slavenmarkten waar mensen werden gebrandmerkt? En wat bedoel je precies met "nooit vielen de eindtijd-tekenen zo synchroon bij elkaar als in deze tijd"? Je hebt twee tekenen genoemd, en een daarvan is numerologie, wat je op alles uit kan laten komen. Erger nog, deze komt niet echt uit, je moet een komma wegmoffelen en na een willekeurig decimaal afkappen. Dan blijft er dus welgeteld één teken over, en dat teken is niet alleen historisch verre van uniek of zelfs maar het ergste historische voorbeeld, het is volstrekt speculatief. Stel je voor dat een vaccinatiebewijs straks zou komen in de vorm van een tatoeage... Waarom precies?

Je doet hier wat Nostradamus interpretators ook altijd doen. Niet alleen ga je heel vrij om met je bron en neem je zonder aanwijzing aan dat bepaalde dingen, ook dingen die je gewoon zelf erbij verzonnen hebt, waar moeten zijn, maar zelfs binnen het universum waar alles wat jij hier beweert zou kloppen stel je een volslagen gebrek aan historisch besef ten toon. Oh, er staat iets over een teken, dat gaat vast over deze graffiti die ik net op de muur heb gezet, wat zou het anders kunnen zijn? Er zijn in de hele geschiedenis nog geen tekenen geweest!

Je bent hier dus volslagen onzin aan het neerpennen met als schijnbaar doel om mensen een reden aan te rijken om... wat eigenlijk, te gaan protesteren tegen het idee dat andere mensen ingeënt zouden mogen worden, omdat weigeraars dan weleens onder bepaalde restricties zouden kunnen komen te staan, en zolang we allemaal nog onder veel ergere restricties leven wordt je in ieder geval niet achtergesteld voor het bewust maken van een slechte keuze omdat anderen de goede keuze niet kunnen maken? Maar dat is geen reden genoeg dus gaan we maar fictieve maatregelen tegen vaccin-weigeraars verzinnen waarvan we niet goed weten waarom die erg zouden zijn maar we kunnen ze koppelen aan de Bijbel?

Het is een vaag verhaal, en het is nog dom ook.




Excuses voor mijn lompe vorm van posten in deze.

CUFI 30 november 2020 14:40

Je verbindt mijn inziens de puntjes verkeerd Bovenbuur. Dit teken gaat op voor alle mensen op aarde. Niet enkel de Joden, alle mensen, zowel rijk als arm. Men zal een stof in het vaccin toevoegen waardoor ze met speciale camera's door de huid kunnen zien wie gevaccineerd is. Die stof, luciferase, is een eiwit dat men uit insecten hield die licht geven in het donker. Als je de link had gelezen zou je zien dat dit reeds gebruikt werd op apen waardoor de stof tot een jaar later steeds traceerbaar was.

Het is volgens mij niet speculatief maar het traject dat belopen wordt.

Bovenbuur 30 november 2020 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9532221)
Je verbindt mijn inziens de puntjes verkeerd Bovenbuur. Dit teken gaat op voor alle mensen op aarde. Niet enkel de Joden, alle mensen, zowel rijk als arm. Men zal een stof in het vaccin toevoegen waardoor ze met speciale camera's door de huid kunnen zien wie gevaccineerd is. Die stof, luciferase, is een eiwit dat men uit insecten hield die licht geven in het donker. Als je de link had gelezen zou je zien dat dit reeds gebruikt werd op apen waardoor de stof tot een jaar later steeds traceerbaar was.

Het is volgens mij niet speculatief maar het traject dat belopen wordt.

In jouw link gaat het over "could one day be used in medical imaging". In de praktijk is dit vooral handig in onderzoek, net als bijvoorbeeld het green fluorescent protein, dat in 1962 werd ontdekt en in 2008 de Nobelprijs won. Luciferase zelf zal nog wel veel langer terug ontdekt zijn. Een lichtgevende stof die je bij levende wezens in kan spuiten bestaat dus al een tijdje. Maar jij loopt hier te doen alsof dit een nieuwe technologie is waar ik nog nooit van gehoord heb met super enge science fiction toepassingen, en de engste toepassing die je kan verzinnen is iets wat je ook gewoon met inkt kan doen. Of wat, het idee is toch niet dat dit in het geheim gedaan zou worden hè? Dat de politie zo stiekem kan checken wie er gevaccineerd is omdat niemand ooit slim genoeg zou zijn om onder ultraviolet licht te kijken, of onder een blacklight in de discotheek, moehahahaha!? Dat zou nogal een dom plan zijn namelijk. Elke keer dat je jezelf slimmer voelt dan een veronderstelde geheime schaduwregering geleid door Bill Gates maak je waarschijnlijk ergens een denkfout, die man is namelijk best wel slim.

Ik heb nu dankzij een snelle Google helaas ook gezien waar dit vandaan komt. Is allemaal weer wijd verbreidde complotonzin dat weer wordt gelinkt aan datzelfde "patent 666" dat in werkelijkheid gaat over fitness apps voor op je smartwatch (en bovendien het nummer WO2020060606A1 draagt, niet 666, ook alweer van die slechte numerologie), en niks te maken heeft met injecteerbare chips en nu dus ook al niet met geheime injecteerbare tattoos waardoor de duivel onder je huid kruipt.

Complete bullshit dus. Niet "maar voor die kleine kans dat het waar is moeten we het toch serieus nemen?!", nee, het is gewoon niet waar.

CUFI 30 november 2020 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9532308)
In jouw link gaat het over "could one day be used in medical imaging". In de praktijk is dit vooral handig in onderzoek, net als bijvoorbeeld het green fluorescent protein, dat in 1962 werd ontdekt en in 2008 de Nobelprijs won. Luciferase zelf zal nog wel veel langer terug ontdekt zijn. Een lichtgevende stof die je bij levende wezens in kan spuiten bestaat dus al een tijdje. Maar jij loopt hier te doen alsof dit een nieuwe technologie is waar ik nog nooit van gehoord heb met super enge science fiction toepassingen, en de engste toepassing die je kan verzinnen is iets wat je ook gewoon met inkt kan doen. Of wat, het idee is toch niet dat dit in het geheim gedaan zou worden hè? Dat de politie zo stiekem kan checken wie er gevaccineerd is omdat niemand ooit slim genoeg zou zijn om onder ultraviolet licht te kijken, of onder een blacklight in de discotheek, moehahahaha!? Dat zou nogal een dom plan zijn namelijk. Elke keer dat je jezelf slimmer voelt dan een veronderstelde geheime schaduwregering geleid door Bill Gates maak je waarschijnlijk ergens een denkfout, die man is namelijk best wel slim.

Ik heb nu dankzij een snelle Google helaas ook gezien waar dit vandaan komt. Is allemaal weer wijd verbreidde complotonzin dat weer wordt gelinkt aan datzelfde "patent 666" dat in werkelijkheid gaat over fitness apps voor op je smartwatch (en bovendien het nummer WO2020060606A1 draagt, niet 666, ook alweer van die slechte numerologie), en niks te maken heeft met injecteerbare chips en nu dus ook al niet met geheime injecteerbare tattoos waardoor de duivel onder je huid kruipt.

Complete bullshit dus. Niet "maar voor die kleine kans dat het waar is moeten we het toch serieus nemen?!", nee, het is gewoon niet waar.

In de link van sciencemag staat dat wetenschappers luciferase op bacterieën toepasten en deze door selecteerden tot ze een variant hadden die tot een jaar later in apen hun neuronen zichtbaar was. Dat was zichtbaar met een speciale camera die door de huid van die apen keek.

Die tatoeage is zichtbaar via UV licht, maar dat is een andere techniek dan luciferase in het lichaam spuiten. Dat jij onzin googelt en dat aan dit betoog rijmt maakt niet dat ik onzin verkoop. Misschien eens lezen wat er in context staat zonder je eigen creaties erbij te naaien?

Wat ik over 666 zei is wat er staat, ik sprak nooit van een patent 666.
Wel een kleine correctie, als we 2020 delen door 666 krijgen we 3,0330. Dat was dus het nummer waarvoor je moest sms'en naar Biden, 30330. In mijn eerste post staat dus een komma verkeerd. Maar dat doet mijn context niet teniet.


Revelations 13:18 Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.

Citaat:

When they injected cells expressing this new enzyme into a mouse’s blood supply, along with the synthetic compound, the resulting light passed through the mouse’s tissues and could be captured outside the body with an infrared camera.
The team also inserted the enzyme’s genes directly into neurons of a marmoset monkey,and were able to view the bioluminescent glow from the brain area more than a year later
Heb jij een probleem met begrijpend lezen?

Bovenbuur 30 november 2020 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9532351)
In de link van sciencemag staat dat wetenschappers luciferase op bacterieën toepasten en deze door selecteerden tot ze een variant hadden die tot een jaar later in apen hun neuronen zichtbaar was. Dat was zichtbaar met een speciale camera die door de huid van die apen keek.

Die tatoeage is zichtbaar via UV licht, maar dat is een andere techniek dan luciferase in het lichaam spuiten. Dat jij onzin googelt en dat aan dit betoog rijmt maakt niet dat ik onzin verkoop. Misschien eens lezen wat er in context staat zonder je eigen creaties erbij te naaien?

Wat ik over 666 zei is wat er staat, ik sprak nooit van een patent 666.
Wel een kleine correctie, als we 2020 delen door 666 krijgen we 3,0330. Dat was dus het nummer waarvoor je moest sms'en naar Biden, 30330. In mijn eerste post staat dus een komma verkeerd. Maar dat doet mijn context niet teniet.


Revelations 13:18 Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.



Heb jij een probleem met begrijpend lezen?

Nee, ik heb een probleem met dat ik snap wat luciferase is, hoe lang het al bestaat en hoe simpel het is om een tattoo te zetten. En dingen als glow in the dark tattoos bestaan zelfs gewoon. Kan je gewoon al bestellen bij een tattooshop. Daarnaast snap ik ook dat er geen enkele aanleiding is om te denken dat dat gebruikt gaat worden voor het markeren van de gehele mensheid omdat niemand een coronavaccin neemt. Ik snap ook dat er je helemaal geen glow in the dark of bioluminiscentie (twee compleet verschillende dingen natuurlijk, ik probeer vooral jouw betogen te volgen) nodig hebt om iemand met een tattoo te markeren. Want bioluminiscentie is dus niet iets stiekems hè? Je ziet het gewoon... Wat zou hier dan het voordeel van zijn ten opzichte van "gewoon" iedere gevaccineerde persoon een streepjescode op zijn arm tatoeëren? Ik snap ook dat het niet zinnig is om een vorm van identificatie te nemen die pas werkt als je er luciferine bij spuit, dat is het omgekeerde van makkelijke identificatie. Ik snap ook dat 3,033033...Niet hetzelfde is als 303303 en dat je met numerologie alles "aan kan tonen", dus daarom snap ik ook dat numerologie die je op twee punten aan moet passen om goed uit te komen helemaal luie oplichterij is. En ik snap hoe onzin eruit ziet.

Volgens mij heb ik me ondertussen boos genoeg gemaakt over deze luie en doorzichtige bangmakerij. Prettige dag nog.

CUFI 30 november 2020 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9532549)
Nee, ik heb een probleem met dat ik snap wat luciferase is, hoe lang het al bestaat en hoe simpel het is om een tattoo te zetten. En dingen als glow in the dark tattoos bestaan zelfs gewoon. Kan je gewoon al bestellen bij een tattooshop. Daarnaast snap ik ook dat er geen enkele aanleiding is om te denken dat dat gebruikt gaat worden voor het markeren van de gehele mensheid omdat niemand een coronavaccin neemt. Ik snap ook dat er je helemaal geen glow in the dark of bioluminiscentie (twee compleet verschillende dingen natuurlijk, ik probeer vooral jouw betogen te volgen) nodig hebt om iemand met een tattoo te markeren. Want bioluminiscentie is dus niet iets stiekems hè? Je ziet het gewoon... Wat zou hier dan het voordeel van zijn ten opzichte van "gewoon" iedere gevaccineerde persoon een streepjescode op zijn arm tatoeëren? Ik snap ook dat 3,033033...Niet hetzelfde is als 303303 en dat je met numerologie alles "aan kan tonen", dus daarom snap ik ook dat numerologie die je op twee punten aan moet passen om goed uit te komen helemaal luie oplichterij is. En ik snap hoe onzin eruit ziet.

Volgens mij heb ik me ondertussen boos genoeg gemaakt over deze luie en doorzichtige bangmakerij. Prettige dag nog.

De ontwikkeling rond luciferase stond niet stil. Waarom ontwerpen ze varianten die tot meer dan een jaar via speciale camera’s zichtbaar zijn?
Dat jij je boos maakt is niet mijn zaak. Je begint over zaken waar ik nooit iets van zei. Noch heb ik ooit beweerd dat ze dit stiekem doen.

Anyway, je vindt mijn probleem in de vraag. Het betwijfelt me sterk dat jij hierin mee kan debatteren omdat je beperkt naar de zaak kijkt, er allerlei bij betrekt wat er niet mee te maken heeft en je dan nog boos maakt...

Er is geen oplichterij, enkel de vraagstelling. De numerologie klopt, alleen vergat ik een komma in de beginpost. Fijne avond nog.
Tip: hardlopen werkt tegen boosheid.

Bovenbuur 30 november 2020 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9532559)
De ontwikkeling rond luciferase stond niet stil. Waarom ontwerpen ze varianten die tot meer dan een jaar via speciale camera’s zichtbaar zijn?

Omdat het handig is voor onderzoek, bij voorkeur het soort onderzoek waarbij je dat jaar later ook daadwerkelijk luciferine toe zou dienen om de luciferase zichtbaar te maken.

Citaat:

Je begint over zaken waar ik nooit iets van zei. Noch heb ik ooit beweerd dat ze dit stiekem doen.
Dus jij hebt geen duidelijk verhaal. Dan zijn we het daar over eens.

De numerologie klopt, alleen vergat ik een komma in de beginpost.[/quote]
Hij klopt dus niet, want dat nummer met komma en met repeterende decimalen heeft dus geen zak meer met Joe Biden te maken. Dat is juist het leuke van numerologie, dat je kan zeggen "kijk, het klopt precies, creepy toch?"

Dit is als zeggen "C, U, F en I zijn de 3e, de 21e, de 6e en de 9e letter van het alfabet, als ik de negen omdraai, de 3 maal 2 doe en de 1 vergeet heb ik 666, jij bent de duivel." Als ik dat zou willen doen zou ik wel gewoon door moeten rekenen tot ik iets heb wat wel exact uitkomt. Anders is het lui.

CUFI 30 november 2020 21:06

Jij hebt geen duidelijk verhaal en goochelt met numerologie terwijl het bij Biden overduidelijk is. Het is geen gegoochel maar het verkozen jaar gedeeld door 666. Toegegeven, kan op toeval berusten. Maar wij gelovigen gaan daar niet snel van uit. De 7 numerologie rond Trump was ook iets te duidelijk zonder spijkers op laag water te zoeken.
Anders komen we beter overeen het oneens te zijn over die numerologie, akkoord?

Kan je mij garanderen dat ze geen luciferine in de corona vaccins gaan toevoegen?

(Ik heb dit bericht moeten aanpassen omdat de quotering mis ging, maar er was niets fout voor verzending. Raar?)

Stultitiae 1 december 2020 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9532685)

Kan je mij garanderen dat ze geen luciferine in de corona vaccins gaan toevoegen?

De CUFI zal dit wel begrijpen:
Luciferine in een vaccin of Jezus-Lucifer als het vaccin dat Hagee onlangs voorstelde, wat zal het worden?
Pastor John Hagee recovers from COVID-19; says Jesus is the vaccine 8-)

Maakt niks uit want het is allemaal een dog & pony show.
Hagee, Biden, Trump: different animals, same shit, same master.

https://duckduckgo.com/?q=%22jared+k...ages&ia=images :-D

harriechristus 1 december 2020 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9532199)
We zouden uitgebreider over de eindtijd profetieën kunnen spreken. Hoewel ik vrees dat je liever je eigen zelf daarin centraal wilt stellen.

Niet mezelf, maar de waarheid van mijn atoomtheorie.
Citaat:

In dit onderwerp zou ik me graag beperken tot het teken van het beest.

Vandaag: No mask, no buy.
Morgen: No mark, no buy.
Niks nieuws dus.
Reclame voor het kapitalisme waaraan de wereld ten onder zal gaan.
Citaat:

De gemeenschap blijft sceptisch en kijkt me raar aan.
Je stelt jezelf dus centraal.
Citaat:

Maar de Amerikaanse kerken weten inmiddels de klepel hangen. De ironie is echter dat deze predikant moest herstellen van een longontsteking te wijten aan corona. Maar hij herstelde.
https://m.youtube.com/watch?v=H_vNWmqWmZc
Ook al niks bijzonders om daar de eindtijd aan op te hangen.

CUFI 1 december 2020 12:06

Neen ik stel veiligheid en eerlijkheid centraal.
Als moord onder de noemer “my body my choice” gaat, waarom vaccinatie dan niet?

parcifal 1 december 2020 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533068)
Neen ik stel veiligheid en eerlijkheid centraal.
Als moord onder de noemer “my body my choice” gaat, waarom vaccinatie dan niet?

Omdat de 2 geen reet met elkaar te maken hebben en bovendien is moord een misdrijf met voorbedachten rade, niks "My Body, My Choice" dus. :roll: :roll:

parcifal 1 december 2020 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9532221)
Je verbindt mijn inziens de puntjes verkeerd Bovenbuur. Dit teken gaat op voor alle mensen op aarde. Niet enkel de Joden, alle mensen, zowel rijk als arm. Men zal een stof in het vaccin toevoegen waardoor ze met speciale camera's door de huid kunnen zien wie gevaccineerd is. Die stof, luciferase, is een eiwit dat men uit insecten hield die licht geven in het donker. Als je de link had gelezen zou je zien dat dit reeds gebruikt werd op apen waardoor de stof tot een jaar later steeds traceerbaar was.

Het is volgens mij niet speculatief maar het traject dat belopen wordt.

Mijn excuses, ik had het niet door.

Je bent een complotwappie die totaal los is van de realiteit en duidelijk buiten het bereik van rationele discussie is.

Je bent hierbij dan ook permanent gemarkeerd door je eigen idiote woorden en gewogen.
Keer aub terug naar wappie-land.

CUFI 1 december 2020 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533167)
Omdat de 2 geen reet met elkaar te maken hebben en bovendien is moord een misdrijf met voorbedachten rade, niks "My Body, My Choice" dus. :roll: :roll:

Neen dat klopt.
Een baby is nooit het lichaam van een ander.

Ik ben een blanke Vlaming, niet dat beide het onderwerp is.
Fijne dag.

parcifal 1 december 2020 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533188)
Neen dat klopt.
Een baby is nooit het lichaam van een ander.

Ik ben een blanke Vlaming, niet dat beide het onderwerp is.
Fijne dag.

Je verwart dus ook al moord met abortus?
Nog andere kwalen? Teveel in de 5G straling gezeten? :D

CUFI 1 december 2020 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533225)
Je verwart dus ook al moord met abortus?
Nog andere kwalen? Teveel in de 5G straling gezeten? :D

Wordt er Luciferase aan het eindproduct/vaccin toegevoegd, ja of neen?

We zijn over abortus beter eens oneens te zijn. Want volgens mij is een levend wezen beëindigen moord ja. Volgens jou niet? Ok dan, geen probleem. Ik kan best met andere meningen om zonder boos te worden of te schelden. Helaas is dat zelden wederkerig.

Pandareus 1 december 2020 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533229)
Wordt er Luciferase aan het eindproduct/vaccin toegevoegd, ja of neen?

We zijn over abortus beter eens oneens te zijn. Want volgens mij is een levend wezen beëindigen moord ja. Volgens jou niet? Ok dan, geen probleem. Ik kan best met andere meningen om zonder boos te worden of te schelden. Helaas is dat zelden wederkerig.

Moord is een strafrechtelijk begrip. De wet bepaalt wat legaal is, en wat niet.

CUFI 1 december 2020 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9533253)
Moord is een strafrechtelijk begrip. De wet bepaalt wat legaal is, en wat niet.

In die logica was de holocaust geen moord. Want de Duitse wet bepaalde toen.

parcifal 1 december 2020 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533229)
Wordt er Luciferase aan het eindproduct/vaccin toegevoegd, ja of neen?

Neen, tenzij je daarvan bewijs hebt.
Heb je dat?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533229)
We zijn over abortus beter eens oneens te zijn. Want volgens mij is een levend wezen beëindigen moord ja. Volgens jou niet? Ok dan, geen probleem. Ik kan best met andere meningen om zonder boos te worden of te schelden. Helaas is dat zelden wederkerig.

Ik ben niet boos, ik stel alleen vast dat je zwaar in de war bent, inhoudelijk en vormelijk (zie quote), en niet eens begrijpt wat moord is en probeert vrij simplistische emotionele argumenten te lanceren die kant noch wal raken.
Helaas begrijp je zelf niet hoezeer je in de war bent.

CUFI 1 december 2020 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533272)
Neen, tenzij je daarvan bewijs hebt.
Heb je dat?



Ik ben niet boos, ik stel alleen vast dat je zwaar in de war bent, inhoudelijk en vormelijk (zie quote), en niet eens begrijpt wat moord is en probeert vrij simplistische emotionele argumenten te lanceren die kant noch wal raken.
Helaas begrijp je zelf niet hoezeer je in de war bent.

De enige die hier emoties tentoon spreidde was jij met je wappieland.
Factcheckers bevestigen dat Luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes. Maar mijn vraag is of ze dit ook aan het finale product zullen toevoegen. Tijdens de proefperiode was om te traceren of er anti lichaampjes aangemaakt werden. Wie kan mij garanderen dat ze dit niet zullen toevoegen om te traceren wie zich liet vaccineren?

Je kent me niet, spreek dan niet in mijn naam of maak van mij aub niet het onderwerp.

Citaat:

Luciferase is a harmless enzyme that glows when oxidized. As a matter of fact, it occurs naturally in fireflies; it’s what makes them glow.

But what’s it doing in a COVID-19 vaccine? Good question. A Google search using the keywords “luciferase” and “vaccine” returned this post from the Texas Medical Center, the largest medical district in the world. Their post explains how they used luciferase to visually confirm if COVID-19 antibodies are being formed.
https://www.poynter.org/tfcn/2020/fa...lter-your-dna/

CUFI 1 december 2020 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533272)
Neen, tenzij je daarvan bewijs hebt.
Heb je dat?



Ik ben niet boos, ik stel alleen vast dat je zwaar in de war bent, inhoudelijk en vormelijk (zie quote), en niet eens begrijpt wat moord is en probeert vrij simplistische emotionele argumenten te lanceren die kant noch wal raken.
Helaas begrijp je zelf niet hoezeer je in de war bent.

De enige die hier emoties tentoon spreidde was jij met je wappieland.
Factcheckers bevestigen dat Luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes. Maar mijn vraag is of ze dit ook aan het finale product zullen toevoegen. Tijdens de proefperiode was om te traceren of er anti lichaampjes aangemaakt werden. Wie kan mij garanderen dat ze dit niet zullen toevoegen om te traceren wie zich liet vaccineren?

Je kent me niet, spreek dan niet in mijn naam of maak van mij aub niet het onderwerp.

Citaat:

Luciferase is a harmless enzyme that glows when oxidized. As a matter of fact, it occurs naturally in fireflies; it’s what makes them glow.

But what’s it doing in a COVID-19 vaccine? Good question. A Google search using the keywords “luciferase” and “vaccine” returned this post from the Texas Medical Center, the largest medical district in the world. Their post explains how they used luciferase to visually confirm if COVID-19 antibodies are being formed.
https://www.poynter.org/tfcn/2020/fa...lter-your-dna/

parcifal 1 december 2020 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533282)
Factcheckers bevestigen dat Luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes. Maar mijn vraag is of ze dit ook aan het finale product zullen toevoegen. T

Moving the goalposts dus.
Het gaat nu al over "de proefperiode"

Maar ook daarvan : geen enkel bewijs te zien, de poynter-link bewijst dat helemaal niet, dat artikel zegt enkel dat een POLITIEK COMMENTATOR VAN NEWSMAX (geloofwaardigheid -273,13 graden) DAT SCHRIJFT IN EEN TWEET.
Deze mafklapper dus, dat is de "bron" van die kwakkel :
https://twitter.com/EmeraldRobinson/...655691265?s=20

De Factcheck van Poynter komt trouwens tot de conclusie dat die tweet hersendode onzin is, zoals te verwachten van een hersendode "dame" die werkt voor Newsmax dat gericht is op hersendode consumenten van onzin.

Dus : Waar bevestigen factcheckers dat er luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes (en van welk vaccin precies van de ruim 200 die in ontwikkeling zijn)?

Nog een poging? 8-)

CUFI 1 december 2020 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533290)
Moving the goalposts dus.
Het gaat nu al over "de proefperiode"

Maar ook daarvan : geen enkel bewijs te zien, de poynter-link bewijst dat helemaal niet, dat artikel zegt enkel dat een POLITIEK COMMENTATOR VAN NEWSMAX (geloofwaardigheid -273,13 graden) DAT SCHRIJFT IN EEN TWEET.
Deze mafklapper dus, dat is de "bron" van die kwakkel :
https://twitter.com/EmeraldRobinson/...655691265?s=20

De Factcheck van Poynter komt trouwens tot de conclusie dat die tweet hersendode onzin is, zoals te verwachten van een hersendode "dame" die werkt voor Newsmax dat gericht is op hersendode consumenten van onzin.

Dus : Waar bevestigen factcheckers dat er luciferase gebruikt werd tijdens de proefperiodes (en van welk vaccin precies van de ruim 200 die in ontwikkeling zijn)?

Nog een poging? 8-)

Ik stel maar de vraag en beweer niets. Jij beweert zaken.
Noch betrok ik er enige tweet bij.

Again: wie kan mij garanderen dat ze dit niet in het eindproduct zullen toevoegen?

Bovenbuur 1 december 2020 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533303)
Ik stel maar de vraag en beweer niets. Jij beweert zaken.

Jij beweert dat er in dat artikel van het Texas Medical Center staat dat er in de proefperiode een vaccin werd gebruikt met daarin luciferase.

Citaat:

His lab’s system—based on reporter viruses in which the luciferase enzyme is inserted into the virus’ genome to make it easy to follow—
Da's dus niet in het vaccin, dat is in een testvirus. En dan gaat het niet over het enzym zelf, maar over de genetische code voor de vorming van nieuwe virusdeeltjes, in dit geval dus met daarin luciferase.

Ik geef toe dat medische literatuur vaak moeilijk te lezen is, en ik weet dat dit antwoord meer vragen bij je heeft opgeroepen dan beantwoord, maar je mag het altijd vragen als je ergens niet uitkomt hoor.

Misschien is dit een aardig artikel als startpunt voor je onderzoek naar de rol van luciferase in vaccin studies. Zie vooral tabel 1, met daarin artikelen over onderzoeken naar een heleboel verschillende virussen zoals griep, Zika, vier Hepatitussen en het Westnijlvirus.

CUFI 1 december 2020 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9533363)
Jij beweert dat er in dat artikel van het Texas Medical Center staat dat er in de proefperiode een vaccin werd gebruikt met daarin luciferase.



Da's dus niet in het vaccin, dat is in een testvirus. En dan gaat het niet over het enzym zelf, maar over de genetische code voor de vorming van nieuwe virusdeeltjes, in dit geval dus met daarin luciferase.

Ik geef toe dat medische literatuur vaak moeilijk te lezen is, en ik weet dat dit antwoord meer vragen bij je heeft opgeroepen dan beantwoord, maar je mag het altijd vragen als je ergens niet uitkomt hoor.

Misschien is dit een aardig artikel als startpunt voor je onderzoek naar de rol van luciferase in vaccin studies. Zie vooral tabel 1, met daarin artikelen over onderzoeken naar een heleboel verschillende virussen zoals griep, Zika, vier Hepatitussen en het Westnijlvirus.

Dus het is niet in de test vaccins toegevoegd?
Waarom zegt die factchecker dan "what is it doing in the covid vaccin?"
Luciferase moet toch geïnjecteerd worden om later zichtbaar te zijn in het lichaam?

CUFI 1 december 2020 19:25

Bekijk ook deze link. Lijkt me zeer relevant omdat ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus. mRNA vaccinaties zijn experimenteel en het lijkt me hoe langer hoe sterker dat ze wél luciferase gaan toevoegen. Was het niet zo, men zou het al lang tegengesproken hebben op een factchecker. Ik stel die vragen niet omdat ik ze uit mijn duim zuig, maar omdat vele daarvoor waarschuwen. De stilte daar rond zegt meer dan 1000 woorden.

Quantifying Adenovirus-Neutralizing Antibodies by Luciferase Transgene Detection: Addressing Preexisting Immunity to Vaccine and Gene Therapy Vectors
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC262545/

Het is door het adenovirus te gebruiken in cv19-vaccins dat het lichaam een corona-achtig eiwit opwekt waardoor het lichaam dezelfde antilichamen opwekt als tegen een coronavirus. Ons lichaam heeft circa 2kg bacteriën en virussen waarvan velen nuttig zijn.
https://www.sciencealert.com/not-all...tective-effect

Wie kan mij garanderen dat deze experimentele vaccins dat niet in de war zullen brengen? Dat ze dit niet door tracingmogelijkheden tegen niet gevaccineerden zullen gebruiken? Een speciale camera met AI werkt sneller dan een mens die aan iedereen een vaccin-paspoort moet vragen, wat grote mogelijkheden tot vervalsing biedt. Maar nog meer aansluit bij het teken van het beest zoals verwoord in de beginpost.

En hier een arts daarover aan het woord:
https://m.youtube.com/watch?v=K1FRzhmMNBw

Uitgebreider maar van andere aard:
https://www.bitchute.com/video/PlgyUnnLkO0u/

parcifal 2 december 2020 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533426)
Bekijk ook deze link. Lijkt me zeer relevant omdat ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus. mRNA vaccinaties zijn experimenteel en het lijkt me hoe langer hoe sterker dat ze wél luciferase gaan toevoegen. Was het niet zo, men zou het al lang tegengesproken hebben op een factchecker. Ik stel die vragen niet omdat ik ze uit mijn duim zuig, maar omdat vele daarvoor waarschuwen. De stilte daar rond zegt meer dan 1000 woorden.]

Zou je niet beter ergens anders gaan trollen,waarde complotgek?

CUFI 2 december 2020 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9533771)
Zou je niet beter ergens anders gaan trollen,waarde complotgek?

Ik stel maar vragen, jij ziet een complot.


De enige trol ben jij. Ik heb je in geen enkel topic concreet weten zijn.
Onthoud dat die pdf van ncbi al van 2003 is en ze toen al experimenteerde met het adenovirus in vaccins. Verbind de puntjes en je ziet waarom ze dat type kozen vandaag. Niet dat je dat zal kunnen of wilt opbrengen, want complotten. Alsof er geen complot tegen de mensheid gaande is? “The great reset”

Ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus tegen corona.
Zoneen? Weerleg het of zwijg, trol. Ik heb ruimschoots getoond wat ik te zeggen had. Volgens mij is het boven uw petje en kan je enkel trollen.

Safety, tolerability, and immunogenicity of a recombinant adenovirus type-5 vectored COVID-19 vaccine: a dose-escalation, open-label, non-randomised, first-in-human trial
https://www.thelancet.com/journals/l...208-3/fulltext

parcifal 2 december 2020 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533803)
De enige trol ben jij. Ik heb je in geen enkel topic concreet weten zijn.

Lol, ik zit hier nog maar 17 jaar, jij minder dan een maand met 50 posts. :D
Ik discussieer hier al sinds de tweede golfoorlog in Irak begon.

Vlieg toch op, trol.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533803)
Onthoud dat die pdf van ncbi al van 2003 is en ze toen al experimenteerde met het adenovirus in vaccins. Verbind de puntjes en je ziet waarom ze dat type kozen vandaag. Niet dat je dat zal kunnen of wilt opbrengen.

Ze gaan vaccineren met een aangepast adenovirus tegen corona.
Zoneen? Weerleg het of zwijg, trol. Ik heb ruimschoots getoond wat ik te zeggen had. Volgens mij is het boven uw petje en kan je enkel trollen.

Safety, tolerability, and immunogenicity of a recombinant adenovirus type-5 vectored COVID-19 vaccine: a dose-escalation, open-label, non-randomised, first-in-human trial
https://www.thelancet.com/journals/l...208-3/fulltext

Je hebt gelijk dat ik niet met complotgekken discussieer en dus geen moeite zal doen om die links te lezen of te weerleggen.
De moeite die men moet doen om de hersenloze onzin van complotgekken te weerleggen is immers een orde hoger dan de moeite die zij doen om hun complotgekte te verspreiden.

Been there done that. Dat doen we niet meer. Ik gun je dat niet, ik label je gewoon voor wat je bent zodat duidelijk is dat je de moeite niet waard bent.

Capice?

CUFI 2 december 2020 11:00

En in die 17j ooit iets on topic kunnen zeggen? Al post gij 100000 zaken. Je bent off topic bezig. Je vroeg links, ze staan er. Zelfs een youtube link waarin een arts zegt dat ze luciferase voor tracing mogelijkheden bij gevaccineerden kunnen gebruiken.

Uw carrière hier is geen tegenargument tegen het feit dat je trolt.

harriechristus 2 december 2020 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533068)
Neen ik stel veiligheid en eerlijkheid centraal.

Het is te weinig om een laatste oordeel te zijn.
Dat is de eeuwige waarheid van mijn atoomtheorie.
Citaat:

Als moord onder de noemer “my body my choice” gaat, waarom vaccinatie dan niet?
Vaccinatie is geen moord, integendeel.
De mens is ook aan de maatschappij verplicht.

CUFI 2 december 2020 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9533908)
Het is te weinig om een laatste oordeel te zijn.
Dat is de eeuwige waarheid van mijn atoomtheorie.
Vaccinatie is geen moord, integendeel.
De mens is ook aan de maatschappij verplicht.

Er zijn al mensen gestorven door veilige vaccins. Wat denk je dat deze experimentele vaccins teweeg zullen brengen? Tijdens de proefperiode waren er individuen die een virale infectie op het ruggenmerg ontwikkelde. Hoe liep dat daarmee af? Maar laat ons testen in arme regio’s dat wanneer het misgaat de wereld het niet hoeft te weten.

harriechristus 2 december 2020 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533913)
Er zijn al mensen gestorven door veilige vaccins.

Dat is dan pech gehad, maar het is het logische gevolg dat vaccins nu eenmaal uitgeprobeerd moeten worden.
Beter dan dat er veel meer mensen zullen sterven als er geen vaccins uitgeprobeerd kunnen worden.
Een paar doden is echt geen teken van het beest, het is van een mug een olifant maken.
Citaat:

Wat denk je dat deze experimentele vaccins teweeg zullen brengen?
Beter experimenteren dan helemaal niks doen.
In de wetenschap moeten medicijnen nu eenmaal getest worden.
Dat kan dan op basis van vrijwilligheid.
Het is niet iets om je nou zo vreselijk druk over te maken.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld.
Citaat:

Tijdens de proefperiode waren er individuen die een virale infectie op het ruggenmerg ontwikkelde. Hoe liep dat daarmee af?
Heb je nu werkelijk zo veel mededogen, of ben je alleen maar verontwaardigd?
Hoe zou je het zelf anders willen doen?
Citaat:

Maar laat ons testen in arme regio’s dat wanneer het misgaat de wereld het niet hoeft te weten.
Zo is het, er is nu eenmaal rangorde in de wereld.
De zwakkeren lijden onder de sterkeren.
Zo was het en zo zal het altijd zijn.
Maar wat jij in je sadisme suggereert, daarvan heb ik zelf nog niks van gehoord.

parcifal 2 december 2020 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9533844)
Zelfs een youtube link waarin een arts zegt dat ze luciferase voor tracing mogelijkheden bij gevaccineerden kunnen gebruiken.

Van Blue Tiger Studio :D waar de bekende alt-right lapzwans Tom Zwitser te zien is.

Je hebt pech dat ik die lapzwans ken van reputatie.
Vertikaal classeren dus. :D

https://www.youtube.com/watch?v=ZLkk...l=Slinksnieuws

https://tpo.nl/2020/05/29/bindende-t...omplotgekkies/

Citaat:

Bindende terugkijktip: zo doodeng geradicaliseerd zijn Nederlandse anti-vaxx complotgekkies

Ontluisterende beelden van agressieve uitgever Tom Zwitser (De Blauwe Tijger) die aan het censureren slaat
Citaat:

Op YouTube heeft deze meneer een eigen kanaal, Blue Tiger Studio. Staat ook al bol van de samenzweringstheorieën. Hij noemt zichzelf uitgever en filosoof. Stond op de verzendlijst van Breivik. Verklaart doodleuk dat het RIVM en de staat het Coronavirus misbruiken om van 200.000 dure zorgpatiënten af te komen en om het MKB kapot te maken. Ach, lieve mensen, het is allemaal zo droevig, deze onthutsende stompzinnigheid en kwaadaardigheid.

CUFI 2 december 2020 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9534121)
Van Blue Tiger Studio :D waar de bekende alt-right lapzwans Tom Zwitser te zien is.

Je hebt pech dat ik die lapzwans ken van reputatie.
Vertikaal classeren dus. :D

https://tpo.nl/2020/05/29/bindende-t...omplotgekkies/

Maar de arts negeer je...

parcifal 2 december 2020 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9534136)
Maar de arts negeer je...

Welk bewijs heeft die arts voor zijn bewering?

Je weet toch dat een argumentum ab auctoritate ver van voldoende is in dergelijke gevallen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_authority

CUFI 2 december 2020 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9533936)
Dat is dan pech gehad, maar het is het logische gevolg dat vaccins nu eenmaal uitgeprobeerd moeten worden.
Beter dan dat er veel meer mensen zullen sterven als er geen vaccins uitgeprobeerd kunnen worden.
Een paar doden is echt geen teken van het beest, het is van een mug een olifant maken.
Beter experimenteren dan helemaal niks doen.
In de wetenschap moeten medicijnen nu eenmaal getest worden.
Dat kan dan op basis van vrijwilligheid.
Het is niet iets om je nou zo vreselijk druk over te maken.
Er gebeuren wel ergere dingen in de wereld.
Heb je nu werkelijk zo veel mededogen, of ben je alleen maar verontwaardigd?
Hoe zou je het zelf anders willen doen?
Zo is het, er is nu eenmaal rangorde in de wereld.
De zwakkeren lijden onder de sterkeren.
Zo was het en zo zal het altijd zijn.
Maar wat jij in je sadisme suggereert, daarvan heb ik zelf nog niks van gehoord.

Beste Harrie, van alle personen die ik ken en positief testte op corona; genas iedereen zonder vaccin of ander hulpmiddel. Alle personen waar een vaccin mis ging konden niet rekenen op compensatie of tussenkomst.

Mijn vraag is en blijft: zal men luciferase toevoegen en met welk doel?
In de pdf uit 2003 lijkt het aangepaste adenovirus (Ad5) een zeer goede variant te zijn waarmee luciferase zich verbindt. Is het toeval dat ze ons willen vaccineren met dat specifiek virus om immuniteit tegen corona op te bouwen?

Duidelijkheid is gewenst.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be