Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Aids doorgeven op "macabere" sexfeesten! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128751)

Gezond Vlaanderen 23 september 2009 12:41

"Aids doorgeven op "macabere" sexfeesten!
 
Bron: Dag Allemaal 23/09/2009:

Homosexuelen hebben een nieuwe kick: Aids doorgeven op "macabere" sexfeesten!

Veel homo's vinden het een echte kick om aids te krijgen tijdens deze sexfeesten! 1 op 20 homo's in Vlaanderen hebben reeds aids!
Deze "feesten" zijn speciaal bedoelt voor homo's die zich opzettelijk willen laten besmetten met aids!

Hieruit blijkt dat homo's voortdurend flirten met de dood maar tegelijk ook echte moordenaars zijn,door andere aids-vrije personen te besmetten tot ze sterven!

Waarom doet de overheid niets? Dit is moord! :twisted:

IronChef 23 september 2009 12:44

Gelieve rustig verder te forummen en de trol niet te voederen.

Dank u.

Renesse 23 september 2009 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4350349)
Gelieve rustig verder te forummen en de trol niet te voederen.

Dank u.

Wat een wolken buiten, vind je ook niet IronChef? Denk je dat het gaat regenen?

IronChef 23 september 2009 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4350353)
Wat een wolken buiten, vind je ook niet IronChef? Denk je dat het gaat regenen?

Ja, ik vond daarstraks al dat het nogal donker aan het worden was.

Xenophon 23 september 2009 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4350339)
Bron: Dag Allemaal 23/09/2009:

Homosexuelen hebben een nieuwe kick: Aids doorgeven op "macabere" sexfeesten!

Veel homo's vinden het een echte kick om aids te krijgen tijdens deze sexfeesten! 1 op 20 homo's in Vlaanderen hebben reeds aids!
Deze "feesten" zijn speciaal bedoelt voor homo's die zich opzettelijk willen laten besmetten met aids!

Hieruit blijkt dat homo's voortdurend flirten met de dood maar tegelijk ook echte moordenaars zijn,door andere aids-vrije personen te besmetten tot ze sterven!

Waarom doet de overheid niets? Dit is moord! :twisted:

Omdat die zelf op die feesten zitten zeker?

toccata 23 september 2009 13:20

Kent er iemand Bat for Lashes?

netslet 23 september 2009 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4350420)
Kent er iemand Bat for Lashes?

'k ga daar mss naar toe als die in de AB speelt. (30/10)

toccata 23 september 2009 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4350429)
'k ga daar mss naar toe als die in de AB speelt. (30/10)

ik ook:-D

netslet 23 september 2009 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4350436)
ik ook:-D

Barebacken? :-P

toccata 23 september 2009 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4350442)
Barebacken? :-P

:lol:
Not my cup of tea ;-)

netslet 23 september 2009 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4350445)
:lol:
Not my cup of tea ;-)

't was ook maar om wat te stoken. Ben nog geeneens homo.

De schoofzak 23 september 2009 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4350339)
Bron: Dag Allemaal 23/09/2009:

Homosexuelen hebben een nieuwe kick: Aids doorgeven op "macabere" sexfeesten!

Veel homo's vinden het een echte kick om aids te krijgen tijdens deze sexfeesten! 1 op 20 homo's in Vlaanderen hebben reeds aids!
Deze "feesten" zijn speciaal bedoelt voor homo's die zich opzettelijk willen laten besmetten met aids!

Hieruit blijkt dat homo's voortdurend flirten met de dood maar tegelijk ook echte moordenaars zijn,door andere aids-vrije personen te besmetten tot ze sterven!

Waarom doet de overheid niets? Dit is moord! :twisted:

Al sjanse dat uwe nik "gezond" Vlaanderen is;
want "slim" Vlaanderen, dat zou er dik over zijn.

toccata 23 september 2009 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4350447)
't was ook maar om wat te stoken. Ben nog geeneens homo.

:-(:cry:



;-)

Duvelke 23 september 2009 14:31

Ik heb gisteren tijdens het pokeren als starthand pocket achten gehad.
Als ge dat int engels zegt heb ik ook aids !
haha, grappig e? :lol:

Renesse 23 september 2009 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4350546)
Ik heb gisteren tijdens het pokeren als starthand pocket achten gehad.
Als ge dat int engels zegt heb ik ook aids !
haha, grappig e? :lol:

Poker jij in het Engels? 8O

Xenophon 23 september 2009 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4350546)
Ik heb gisteren tijdens het pokeren als starthand pocket achten gehad.
Als ge dat int engels zegt heb ik ook aids !
haha, grappig e? :lol:

Ja, grappig... o:

Graziëlla 23 september 2009 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4350339)
Bron: Dag Allemaal 23/09/2009:

Homosexuelen hebben een nieuwe kick: Aids doorgeven op "macabere" sexfeesten!

Veel homo's vinden het een echte kick om aids te krijgen tijdens deze sexfeesten! 1 op 20 homo's in Vlaanderen hebben reeds aids!
Deze "feesten" zijn speciaal bedoelt voor homo's die zich opzettelijk willen laten besmetten met aids!

Hieruit blijkt dat homo's voortdurend flirten met de dood maar tegelijk ook echte moordenaars zijn,door andere aids-vrije personen te besmetten tot ze sterven!

Waarom doet de overheid niets? Dit is moord! :twisted:

Deze mensen zijn echt rot en verdorven!!! Ze zijn dan verwonderd dat ze door God gestraft worden!
Maar toch geloof ik niet dat alle homo's zo zijn. Ik denk dat er ook brave homo's bestaan! De kleinzoon van een vriendin van mij is ook een homo. Die was altijd heel braaf en vriendelijk, en kwam soms om een snoep. Ik viel haast omver van het verschot toen ik hoorde dat hij homo was. Ik dacht: "zo'n brave jongen, hoe kan dat nu?"
Mijn vriendin hoopt nog altijd dat het een modegrill is die gaat passeren. Maar ondertussen is het al 2 jaar zo.

Ik was eergisteren met mijn man in de stad, en heb er de schrik van mijn leven opgedaan! Dat is altijd zo wanneer ik in de stad ben! Mijn man verwondert zich er dan over dat hij mij zo moeilijk mee krijgt. Ik zeg dan: "ventje, je weet dat ik de stad een verderfelijk oord vind!!"

Eergisteren op wandel zag ik daar plots een man, een erg verwijfde man in de verte op ons trotoir onze richting uitkomen. Ik zag meteen dat het een homo was: hij was verwijfd, droeg een sjakosj, had een raar kapsel en een piercing!!
Ik zei tegen mijn man: "ventje, rap de straat oversteken, kijk wat er naar ons komt te passeren!!!" De stress kwam in me op!! En we hebben toen de straat overgestoken.

Bovenbuur 23 september 2009 18:19

Ja, nog een paar trollen erbij, en dan vlug het topic afsteken en laten wegdrijven.

netslet 23 september 2009 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4351117)
Deze mensen zijn echt rot en verdorven!!! Ze zijn dan verwonderd dat ze door God gestraft worden!
Maar toch geloof ik niet dat alle homo's zo zijn. Ik denk dat er ook brave homo's bestaan! De kleinzoon van een vriendin van mij is ook een homo. Die was altijd heel braaf en vriendelijk, en kwam soms om een snoep. Ik viel haast omver van het verschot toen ik hoorde dat hij homo was. Ik dacht: "zo'n brave jongen, hoe kan dat nu?"
Mijn vriendin hoopt nog altijd dat het een modegrill is die gaat passeren. Maar ondertussen is het al 2 jaar zo.

Ik was eergisteren met mijn man in de stad, en heb er de schrik van mijn leven opgedaan! Dat is altijd zo wanneer ik in de stad ben! Mijn man verwondert zich er dan over dat hij mij zo moeilijk mee krijgt. Ik zeg dan: "ventje, je weet dat ik de stad een verderfelijk oord vind!!"

Eergisteren op wandel zag ik daar plots een man, een erg verwijfde man in de verte op ons trotoir onze richting uitkomen. Ik zag meteen dat het een homo was: hij was verwijfd, droeg een sjakosj, had een raar kapsel en een piercing!!
Ik zei tegen mijn man: "ventje, rap de straat oversteken, kijk wat er naar ons komt te passeren!!!" De stress kwam in me op!! En we hebben toen de straat overgestoken.


Graziëlla 23 september 2009 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 4351147)

Wat valt er hier te lachen??? Ik heb last van astma, en ik kon op dat moment door de stress niet op adem komen!!! Ik verkeerde bijna in crisis!!!! Gelukkig hebben we op tijd de straat overgestoken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be