Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Trump POTUS 2016! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235612)

Bach 14 oktober 2018 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 8829717)
Hehehe, soms zijt ge zoooooo klein Bach.

Ik tracht dus gewoon te achterhalen welke politieke leider ge ok vindt en welke niet. Da’s al.

Ach ja. Laat maar

Ik vind Obama en Putin vrij OK alles bijeen van uw lijstje. Intelligent en respectvol naar de onmiddelijke medemens toe in tegenstelling tot machine geweer zwaaiende Bolsonaro wiens campagne en aanlag ik verdacht vindt. Wat niet wil zeggen dat ik akkoord ben met al de politieke beslissingen. Met populisme heeft dat niets te maken. Populisme is geen graadmeter van bekwaamheid van een leider.

Macron is ook een populist als populisme inhoudt het bedriegen van de kiezer om aan de macht te geraken. Establishment verkleed anti establishment. Merkel vind ik meer OK. Maar uiteindelijk weet je moeilijk wat er zich allemaal achter de schermen afspeelt.

Is May's robodans populistisch?

En nu jij. Voor de afwisseling.

Gotta run. Verkiezingen.

Gipsy 14 oktober 2018 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8829663)
U verwerpt gerechtelijke uitspraken of aanvaard ze naargelang het u goed uitkomt precies. Het is de westerse pers die zegt dat de bewijzen niet deugen.

Met ideologisch verblinde idioten is het moeilijk te discuteren. Ik zal dus nog slechts met u in discussie gaan als ik goesting heb en dat zit er niet zo vlug in.

Tavek 15 oktober 2018 09:42


Tavek 15 oktober 2018 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8828856)
Dat zou ik betwijfelen, het handelsdeficit tussen US en EU is 150 miljard. Merkel en andere Europese leiders haten Trump maar ze gaan plat uit schrik dat hij een open economische oorlog begint. It's the money stupid, dat was het ook met Turkije.

De import van Europese goederen, en voornamelijk halffabrikaten, is een levensader voor de Amerikaanse economie.

Als die stilvalt, stopt de amerikaanse maakindustrie, zoals bvb de autoindustrie, per direct.

Ze kunnen niet zonder.

eno2 24 oktober 2018 10:27

Trump is a degenerate piece of filth.


That qualification is an important one in (the curriculum vitae of) of many high-level politicians now. Bolsonaro, Duterte, Assad....

zonbron 2 november 2018 18:19

Midterm 2018!


Elio di Supo 3 november 2018 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8848216)
Midterm 2018!


Degenen die je juist NIET bij de poes zou willen pakken hebben ze allemaal vooraan gezet. Symbolisch, vraag ik me af.

zonbron 3 november 2018 06:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8848526)
Degenen die je juist NIET bij de poes zou willen pakken hebben ze allemaal vooraan gezet. Symbolisch, vraag ik me af.

Reverse psychology. Het lijkt wel alsof het van de conservatieven afkomstig is, maar nee. :lol:

zonbron 3 november 2018 06:35

Ted Nugent spreekt uit 2018 midterm Trump verkiezingen Deep State Leugens
 
Voor alle mensen die HLN (Het LeugeNaartje) niet geloven:

NUGENT ON FIRE: Uncle Ted Calls Out America Hating Democrats

https://www.brighteon.com/5856992049001

zonbron 3 november 2018 07:20

Beto goes down.










extra: Poster van 4chan maakt 'links' wereldwijd hondsdol




Hoofdstraat 3 november 2018 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8840000)
Trump is a degenerate piece of filth.

That qualification is an important one in (the curriculum vitae of) of many high-level politicians now. Bolsonaro, Duterte, Assad....

Toch even melden voor het geval je niet begrijpt wat je zelf zegt, 'degeneratie' is een gevolg van inteelt, je weet wel, de Roma en Moslim traditie van neef/nicht huwelijken. Grappig om net deze belediging te gebruiken.

Hoofdstraat 3 november 2018 09:19

1 Bijlage(n)
You got to love it, als Obama zoiets zou wagen stonden alle Clintbots te juichen. En nu dat Trump memes gebruikt als communicatie is het opeens not done voor andere kandidaten, geniaal.



.

parcifal 3 november 2018 11:48

Het is not done omdat hij dat Game of Thrones thema natuurlijk gepikt heeft van HBO, zonder akkoord.

Dat is not done.

En dat ze 30 kilo hebben weggephotoshopped?
Dat zou Obama in elk geval niet (hoeven) doen. :-D :-D

Hoofdstraat 3 november 2018 12:50

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8848650)
Het is not done omdat hij dat Game of Thrones thema natuurlijk gepikt heeft van HBO, zonder akkoord.

Dat is not done.

En dat ze 30 kilo hebben weggephotoshopped?
Dat zou Obama in elk geval niet (hoeven) doen. :-D :-D

Het is nu not done voor andere politiekers om hetzelfde te doen, het is een briljant idee om memes te gebruiken.

Game of Thrones kan 'm geen zak schelen, HBO heeft geen alleenrecht op de tekst "... are coming", hoe graag ze dat ook zouden willen.

.

Eduard Khil 3 november 2018 13:52

Tulsi 2020 :cheer:

DucDEnghien 3 november 2018 14:05

Winter is coming. For Trump.

parcifal 3 november 2018 15:10

Dit : :-D


^_^ 3 november 2018 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8848532)
Beto goes down.










extra: Poster van 4chan maakt 'links' wereldwijd hondsdol




Beto en Ted gelijk in laatste poll

Change Research
@ChangePolls
In Texas (n=1211), Beto O'Rourke and Ted Cruz are dead even: O'Rourke is at 49%, Cruz is at 49%, and Libertarian Neil Dikeman is at 1%. We've polled a lot in Texas the past few months, and this marks a notable shift towards Beto.

Eduard Khil 3 november 2018 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ (Bericht 8849011)
Beto en Ted gelijk in laatste poll

Change Research
@ChangePolls
In Texas (n=1211), Beto O'Rourke and Ted Cruz are dead even: O'Rourke is at 49%, Cruz is at 49%, and Libertarian Neil Dikeman is at 1%. We've polled a lot in Texas the past few months, and this marks a notable shift towards Beto.

dat zou straf zijn.

Voltian 3 november 2018 20:46

Troll & counter-troll.

Dat is de huidige politiek, blijkbaar.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be