Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De huidige stand van omvolking in cijfers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256999)

Skobelev 13 januari 2021 10:18

De huidige stand van omvolking in cijfers
 
Een op drie inwoners in dit land is van allochtoonse origine. 10% heeft zelfs de Belgische nationaliteit niet.
Anders waren we hier nu met 7.8 miljoen en was de druk op woongelegenheid, milieu, verkeer, sociale zekerheid.....33% minder.
1% per jaar meer allochtonen tov autochtone Belgen.
https://www.hln.be/binnenland/een-de...omst~a6b59c7f/
En dan wordt de onaangepaste derde generatie al niet meer meegeteld.
Bergaf gaat altijd sneller.
Jullie hebben het zelf te grabbel gegooid.

quercus 13 januari 2021 10:38

Dit land zit OVERvol, het wordt steeds minder leefbaar. En bovendien neemt een te groot gedeelte van diegenen die hier binnenzeilen niet deel aan het normale arbeidsproces. De EU moet ophouden met deze “kom binnen in luilekkerland”-politiek.

Skobelev 13 januari 2021 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9574010)
Dit land zit OVERvol, het wordt steeds minder leefbaar. En bovendien neemt een te groot gedeelte van diegenen die hier binnenzeilen niet deel aan het normale arbeidsproces. De EU moet ophouden met deze “kom binnen in luilekkerland”-politiek.

Te laat.

Vette Pois(s)on 13 januari 2021 11:18

tja poco geluk heeft ne prijs

vlijmscherp 13 januari 2021 11:23

overgrote deel van migranten komt van buurlanden of andere EU-landen.

Daarnaast voel ik me meer verwant bij een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld basket speelt dan met een conservatieve extreem-rechtse Vlaming die vindt dat migranten buiten moeten gesmeten worden.

Vette Pois(s)on 13 januari 2021 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574082)
overgrote deel van migranten komt van buurlanden of andere EU-landen.

Daarnaast voel ik me meer verwant bij een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld basket speelt dan met een conservatieve extreem-rechtse Vlaming die vindt dat migranten buiten moeten gesmeten worden.

het is maar een gevoel?

vlijmscherp 13 januari 2021 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9574084)
het is maar een gevoel?

of je belang hecht aan de huidskleur of de religie van iemand? ja.

Ik snap trouwens de extreem-rechtsen hier niet altijd. ze hebben veel meer gemeen met conservatieve moslims die ook voor de vrouw aan de haard zijn en homo's even onnatuurlijk vinden als zij dan met progressieve blanken die voor vrouwen- en homorechten zijn.

Zipper 13 januari 2021 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574090)
of je belang hecht aan de huidskleur of de religie van iemand? ja.

Ik snap trouwens de extreem-rechtsen hier niet altijd. ze hebben veel meer gemeen met conservatieve moslims die ook voor de vrouw aan de haard zijn en homo's even onnatuurlijk vinden als zij dan met progressieve blanken die voor vrouwen- en homorechten zijn.

bij islamieten bepaalt die religie heel hun levensstijl die (te) ver van de onze staat. En als je er durft mee lachen, riskeer je in elkaar geklopt te worden.

Skobelev 13 januari 2021 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574090)
of je belang hecht aan de huidskleur of de religie van iemand? ja.

Ik snap trouwens de extreem-rechtsen hier niet altijd. ze hebben veel meer gemeen met conservatieve moslims die ook voor de vrouw aan de haard zijn en homo's even onnatuurlijk vinden als zij dan met progressieve blanken die voor vrouwen- en homorechten zijn.

'k voel me in elk geval niet aangesproken, als extreem rechtse.

Maar voor het behouden van onze manier van leven, daar sta ik wel voor.

En die "Hollanders" of "Fransen" die naar hier verkast zijn, op papier zijn ze van daar maar van origine zijn ze net als de overige die hier komen aanwaaien.

Skobelev 13 januari 2021 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574082)
overgrote deel van migranten komt van buurlanden of andere EU-landen.

Daarnaast voel ik me meer verwant bij een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld basket speelt dan met een conservatieve extreem-rechtse Vlaming die vindt dat migranten buiten moeten gesmeten worden.

Ha ja, want de meeste moslims zijn van dat slag. Je mag ze hebben.

vlijmscherp 13 januari 2021 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9574104)
bij islamieten bepaalt die religie heel hun levensstijl die (te) ver van de onze staat. En als je er durft mee lachen, riskeer je in elkaar geklopt te worden.

bij sommigen is dat zeker zo, net zoals er hier zijn die met petjes met MAGA op door de straten wandelen.

maar daarnaast zijn er héél veel moslims wiens levensstijl nauwelijks verschillen van die van mij. Bv moslims die boeken schrijven over identiteit waarvan De Wever zegt dat hij er zich wel kan in vinden.

Ik heb bv ook vrienden die geen alcohol drinken en sommigen eten ook geen varkensvlees, ze eten namelijk totaal geen vlees.

CUFI 13 januari 2021 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9574104)
bij islamieten bepaalt die religie heel hun levensstijl die (te) ver van de onze staat. En als je er durft mee lachen, riskeer je in elkaar geklopt te worden.

Er zijn nochtans cartoonisten die het niet meer kunnen navertellen.
Van de religie mag je recht in eigen handen nemen.

Wijziging: en van uw wet mag je weldra geen kritiek meer uiten of is het “hatespeech”. Religie connecteert deze mensen terwijl de rechtsstaat haar eigen bevolking verdeelt om verder te kunnen omvolken. In de nabije toekomst is spreken van omvolking “hatespeech”.

Zipper 13 januari 2021 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574112)
bij sommigen is dat zeker zo, net zoals er hier zijn die met petjes met MAGA op door de straten wandelen.

ik kan enkel voor het Brusselse getuigen, en daar is dat zeker zo

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574112)
maar daarnaast zijn er héél veel moslims wiens levensstijl nauwelijks verschillen van die van mij. Bv moslims die boeken schrijven over identiteit waarvan De Wever zegt dat hij er zich wel kan in vinden.

Heel veel ?? In Brusselse Gemeenschapsscholen worden enkel nog halal-maaltijden geserveerd ("de kinderen proeven toch geen verschil":roll:, is de verdediging van deze wansmakelijke "knieval". Wie is het dan die zich integreert, zij of wij ???), evenals in de meeste gevangenissen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574112)
Ik heb bv ook vrienden die geen alcohol drinken en sommigen eten ook geen varkensvlees, ze eten namelijk totaal geen vlees.

geen hond die daar zijn beklag over doet

No Apologies 13 januari 2021 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574082)
overgrote deel van migranten komt van buurlanden of andere EU-landen.

Daarnaast voel ik me meer verwant bij een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld basket speelt dan met een conservatieve extreem-rechtse Vlaming die vindt dat migranten buiten moeten gesmeten worden.

Qua herkomstnationaliteit spannen Marokkanen de kroon.
Ik voel me ook meer verwant met een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld aan kickboksen doet dan met een antifa knokker die vindt dat alle grenzen wagenwijd open moeten en die mening bij tijd en wijle kracht bijzet met deelname aan een verwoestende raid in een stadscentrum.

No Apologies 13 januari 2021 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9574123)
Er zijn nochtans cartoonisten die het niet meer kunnen navertellen.
Van de religie mag je recht in eigen handen nemen.

Wijziging: en van uw wet mag je weldra geen kritiek meer uiten of is het “hatespeech”. Religie connecteert deze mensen terwijl de rechtsstaat haar eigen bevolking verdeelt om verder te kunnen omvolken. In de nabije toekomst is spreken van omvolking “hatespeech”.

Het begrip 'hate speech' wordt voortdurend uitgebreid. De linksen vinden dat voorlopig leuk. Dat zal duren tot een van hen nog eens rechtsen uitmaakt voor nazis, fascisten of kakkerlakken en daarvoor na een klacht zal veroordeeld worden. Dan zullen ze plots begrijpen dat wat er nu aan het gebeuren is toch niet zo koosjer is.

Vette Pois(s)on 13 januari 2021 15:17

nog 2/3 te gaan

olee olee

quercus 13 januari 2021 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574082)
overgrote deel van migranten komt van buurlanden of andere EU-landen.

Daarnaast voel ik me meer verwant bij een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld basket speelt dan met een conservatieve extreem-rechtse Vlaming die vindt dat migranten buiten moeten gesmeten worden.

Deze conservatief (niet-extreem) rechtse Vlaming wil vooral een einde zien gemaakt worden aan het binnenhalen van ongeschoolde, soms zelfs ongeletterde, Noord-Afrikaanse en Midden-Oostelijke gelukzoekers. De migratie uit EU-landen stoort mij niet.

Daphne 14 januari 2021 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574082)
overgrote deel van migranten komt van buurlanden of andere EU-landen.

Daarnaast voel ik me meer verwant bij een moslim die alle mensenrechten respecteert, Nederlands spreekt en bijvoorbeeld basket speelt dan met een conservatieve extreem-rechtse Vlaming die vindt dat migranten buiten moeten gesmeten worden.

De komende generaties jonge Vlamingen zullen islam-collaborateurs als u streng veroordelen. Achterlijk inteelt-krapuul maakt onze samenleving onleefbaar en u voelt zich geroepen om dat hier te komen verdedigen. Er staan onze kinderen donkere tijden te wachten. De hoogtechnologisch beschaving die de blanke door hard werken stap voor stap heeft opgebouwd zal in nauwelijks een halve eeuw door een bende religioten en bandieten ten gronde worden gericht. En u vindt dat we dat goed moeten vinden.

siegfried1648 14 januari 2021 11:58

1 op 3...wouw!! Dat zijn cijfers die er niet om liegen hé.

fox 14 januari 2021 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9574090)
of je belang hecht aan de huidskleur of de religie van iemand? ja.

Ik snap trouwens de extreem-rechtsen hier niet altijd. ze hebben veel meer gemeen met conservatieve moslims die ook voor de vrouw aan de haard zijn en homo's even onnatuurlijk vinden als zij dan met progressieve blanken die voor vrouwen- en homorechten zijn.

Door huidskleur en religie in 1 zin te vernoemen tracht u te doen alsof beide zaken te vergelijken vallen. Dat is natuurlijk niet het geval. Huidskleur is simpelweg een fysiek kenmerk en is uiteraard compleet irrelevant met betrekking tot waarden en normen. Religie is natuurlijk een andere zaak. Als je een fascistische ideologie zoals de Islam kiest (ja het is een vrije keuze), dan hoor je niet thuis in een maatschappij die gelijkheid en vrijheid hoog in het vaandel draagt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be