Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Waarom verdedigt Europa zich niet tegen islamisering?’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247335)

daiwa 23 februari 2019 16:03

Waarom verdedigt Europa zich niet tegen islamisering?’
 
Het VB waarschuwt al zo lang voor die doodscultus maar niemand wou luisteren, en nu is het laat vrees ik.

Citaat:

Waarom verdedigen de Europeanen zich niet tegen de islamisering? Jullie zijn sukkels.”
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3195...-M8FfdWXfhjbwo

Piero 23 februari 2019 17:31

Tibi waarschuwt niet voor niets.
 
Tibi: Ik ben ook een bewonderaar van de Oostenrijkse kanselier Sebastian Kurz, met wie ik samen een boek heb geschreven. Hij is Angela Merkel veruit de baas. Vorig jaar heeft Kurz veertig imams uitgezet en zeven moskeeën gesloten omdat zij antisemitische propaganda verspreidden. Dat doen weinig politieke leiders hem na.”
Merkwaardig, in andere landen van de EU worden zelden of nooit imams uitgezet. Zijn er alleen in Oostenrijk antisemitische moslims, of Is de Oostentijkse kanselier Kurz islamofoob?

harriechristus 24 februari 2019 10:08

Europa kan zich niet verdedigen, want het christendom (dat minstens net zoveel ellende over de wereld heeft gebracht) heeft dezelfde grondslag als de Islam.
En de enig ware oplossing voor dit conflict is mijn atoomtheorie.
Dat is de eenheid van Vader en Zoon in de Heilige Geest.

Hoofdstraat 27 februari 2019 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8945673)
Tibi: Ik ben ook een bewonderaar van de Oostenrijkse kanselier Sebastian Kurz, met wie ik samen een boek heb geschreven. Hij is Angela Merkel veruit de baas. Vorig jaar heeft Kurz veertig imams uitgezet en zeven moskeeën gesloten omdat zij antisemitische propaganda verspreidden. Dat doen weinig politieke leiders hem na.”
Merkwaardig, in andere landen van de EU worden zelden of nooit imams uitgezet. Zijn er alleen in Oostenrijk antisemitische moslims, of Is de Oostentijkse kanselier Kurz islamofoob?

Alle Imams verspreidden antisemitische propaganda, dat is onderdeel van de islamitische leer, zo wordt het wel erg makkelijk om die buiten te kieperen. Gewoon wat meer haar op je tanden beste politiekers!

daiwa 28 februari 2019 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8950178)
Alle Imams verspreidden antisemitische propaganda, dat is onderdeel van de islamitische leer, zo wordt het wel erg makkelijk om die buiten te kieperen. Gewoon wat meer haar op je tanden beste politiekers!

Inderdaad !!

Jan van den Berghe 28 februari 2019 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8950178)
Alle Imams verspreidden antisemitische propaganda, dat is onderdeel van de islamitische leer, zo wordt het wel erg makkelijk om die buiten te kieperen. Gewoon wat meer haar op je tanden beste politiekers!

In onze rechtstaat gaan we uit van schuld door bewijs en oordeel door de bevoegde rechters. Daar hebben we procedures voor.

Jan van den Berghe 28 februari 2019 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8951061)
Inderdaad !!

Kunt u dat eens illustreren? Bijvoorbeeld over wat er gezegd wordt in de dichtstbijzijnde moskee in uw buurt?

Piero 28 februari 2019 22:30

Het kan verkeren ...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8950178)
Alle Imams verspreidden antisemitische propaganda, dat is onderdeel van de islamitische leer, zo wordt het wel erg makkelijk om die buiten te kieperen. Gewoon wat meer haar op je tanden beste politiekers!

Er zijn uitzonderingen.
De Volkskrant 17 augustus 2018.
... De rabbijn en de imam zijn vrienden. Ze zijn de geestelijk leiders van de grootste synagoge en de grootste moskee in Amsterdam, hun beider achterban bestaat uit zo’n tweeduizend zielen. Dat ze met elkaar optrekken dient een hoger doel, maar alles begint bij de combinatie van hun twee persoonlijkheden. ‘Ze vinden elkaar echt aardig’, zegt een lid van de Liberaal Joodse Gemeente dat ze allebei kent. ‘Anders hou je het niet vol. Hun samenwerking is meer dan een verplichting.’ ...
https://www.volkskrant.nl/mensen/dez...erd~b196fc392/

stropke 12 maart 2019 19:17

Omdat onze politici een stel wattjes int kwadraat zijn, een bende broekschijters.!!!!:roll::evil:

harriechristus 13 maart 2019 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 8961679)
Omdat onze politici een stel wattjes int kwadraat zijn, een bende broekschijters.!!!!:roll::evil:

Zo is het maar net: Allah is zoveel krachtiger dan die slappe Jezus...:lol:

De schoofzak 13 maart 2019 13:43

Poco-totstellreflex.

harriechristus 14 maart 2019 09:36

De kritiek op de islam is dat het een dictatoriale religie is, wat opgelost wordt met mijn atoomtheorie als zijnde de enige democratische godsdienst.

Maar helaas missen de mensen de hersenen en de goede wil om mijn atoomtheorie eens te gaan lezen in plaats van eindeloos te blijven zeuren of de islam.
Ze komen er geen stap mee verder.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be