Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Oekraïense oorlog (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=228)
-   -   Zwaarwegende dreiging van Medvedev (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266365)

Universalia 15 september 2022 05:49

Zwaarwegende dreiging van Medvedev
 
Een zware dreiging zeg maar, eentje waar men best rekening moet met houden.

Citaat:

Ex-president Dmitri Medvedev, stuurde de meest zwaarwegende dreiging sinds de uitbraak van het Oekraïne-conflict.
Citaat:

“Alles om hen heen zal in vlammen opgaan. Hun volk zal heel erg lijden. De Aarde zal letterlijk branden en het beton zal smelten. Ook wij zullen daar hard door getroffen worden. Het wordt echt, echt erg voor iedereen.”
BRON

p.s.

Citaat:

Tijdens de oorlog in Oekraïne van 2022 is Medvedev nog vicevoorzitter van de veiligheidsraad. Hij laat zich hierbij regelmatig opmerken als een havik met een agressieve toon naar Oekraïne en bij uitbreiding naar het ganse Westen.
Zoals ik al eerder schreef: opgepast Europa!!! :|

patrickve 15 september 2022 05:56

Daar hebben wij nu echt eens geen schrik van he. In de grond is dat zelfs een oplossing voor vele problemen. Gene kou meer deze winter, geen klimaatsverandering nie meer, geen gezever met confederalisme. Kortom, eigenlijk is zijn voorstel heel aantrekkelijk en ik zou zeggen: we gaan ervoor.

HOUZEE ! 15 september 2022 05:58

Pff... die Russen toch. Belachelijk operetteleger. En wij daar maar heel onze kindertijd schrik van hebben.

En nu gaan ze wat dreigen met hun kernwapens. Die zijn misschien al even fake als de rest van hun leger.

HOUZEE ! 15 september 2022 06:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10033149)
Daar hebben wij nu echt eens geen schrik van he. In de grond is dat zelfs een oplossing voor vele problemen. Gene kou meer deze winter, geen klimaatsverandering nie meer, geen gezever met confederalisme. Kortom, eigenlijk is zijn voorstel heel aantrekkelijk en ik zou zeggen: we gaan ervoor.

Het probleem is dat wanneer de Russen bijvoorbeeld Brussel 'nuken', ook dan onze politici het naar alle waarschijnlijkheid niet zullen kunnen laten om zich met het leven van de resterende burgers in het gebied daarrond te bemoeien. Ik vrees dat ook een kernbom ons probleem hier, de bemoeizieke overheid, niet zal oplossen.

cato 15 september 2022 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 10033150)
Pff... die Russen toch. Belachelijk operetteleger. En wij daar maar heel onze kindertijd schrik van hebben.

En nu gaan ze wat dreigen met hun kernwapens. Die zijn misschien al even fake als de rest van hun leger.

Ze solliciteren naar het plat bombarderen van Moskou en Sint Petersburg door de kernwapens van de NAVO.
Dat wordt als het zover komt het definitieve einde van Rusland.

patrickve 15 september 2022 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 10033150)
Pff... die Russen toch. Belachelijk operetteleger. En wij daar maar heel onze kindertijd schrik van hebben.

En nu gaan ze wat dreigen met hun kernwapens. Die zijn misschien al even fake als de rest van hun leger.

Dat zou inderdaad de afgang zijn, zo een ballistische raket die neertottert met 10 kernkoppen in, en bengelengeleng op de straatstenen klengelt...

patrickve 15 september 2022 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 10033152)
Het probleem is dat wanneer de Russen bijvoorbeeld Brussel 'nuken', ook dan onze politici het naar alle waarschijnlijkheid niet zullen kunnen laten om zich met het leven van de resterende burgers in het gebied daarrond te bemoeien. Ik vrees dat ook een kernbom ons probleem hier, de bemoeizieke overheid, niet zal oplossen.

Ja, kijk, zolang die kloefkappers van burgers dan ook geen lantaarnpalen willen gebruiken eigen schuld dikken bult.

Bach 15 september 2022 07:10

Beter het hele citaat publiceren (zoals elders eerder gebeurde op dit forum) in plaats van knip en plak werk die het 'als dan' karakter van Medvedev's uitspraak verdoezeld om een waarschuwing over te laten komen als een bedreiging.

Skobelev 15 september 2022 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 10033165)
Ze solliciteren naar het plat bombarderen van Moskou en Sint Petersburg door de kernwapens van de NAVO.
Dat wordt als het zover komt het definitieve einde van Rusland.

Als je daar aan begint geef ik u de raad om in uw bikini en sterke zonnebril op in uw tuin te gaan zitten en richting Brussel te kijken. :roll:
Je zal gebruik kunnen maken van de gratis snelbruiner.

Universalia 15 september 2022 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10033174)
Beter het hele citaat publiceren (zoals elders eerder gebeurde op dit forum) in plaats van knip en plak werk die het 'als dan' karakter van Medvedev's uitspraak verdoezeld om een waarschuwing over te laten komen als een bedreiging.

Misschien had de openingspost een té dramatisch karakter want sommige zaken ziet die Medvedev dan weer anders. (enkele jaren geleden toch)

Ik geef mijn knip & plakwerk nog een kans. (oud artikel de dato 2016)

Medvedev heeft 'medelijden met Europa' wegens migratiepolitiek

Jay-P. 15 september 2022 07:58

The importance of being earnest ...zwaanst na ni, hè?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10033180)
Misschien had de openingspost een té dramatisch karakter want sommige zaken ziet die Medvedev dan weer anders. (enkele jaren geleden toch)
Ik geef mijn knip & plakwerk nog een kans. (oud artikel de dato 2016)
Medvedev heeft 'medelijden met Europa' wegens migratiepolitiek

De originele post en gerefereerde website met in de subtitel:
"Mit vereinten kräften für ein Europa der Vaterländer?"

"You cannot be serious",
tierde John McEnroe ooit jaren 80 in London, toen ook terecht.

Universalia 15 september 2022 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10033188)
De originele post en gerefereerde website met in de subtitel:
"Mit vereinten kräften für ein Europa der Vaterländer?"

"You cannot be serious",
tierde John McEnroe ooit jaren 80 in London, toen ook terecht.

Ik zag die echt graag bezig soms :rofl:

Als reporter is hij best goed nu. :-D

patrickve 15 september 2022 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10033176)
Als je daar aan begint geef ik u de raad om in uw bikini en sterke zonnebril op in uw tuin te gaan zitten en richting Brussel te kijken. :roll:
Je zal gebruik kunnen maken van de gratis snelbruiner.

Ik dacht dat Brussel nu al een gratis snelbruiner was :-) Maar toegegeven, we hebben het wel over een andere tijdschaal...

Skobelev 15 september 2022 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10033199)
Ik dacht dat Brussel nu al een gratis snelbruiner was :-) Maar toegegeven, we hebben het wel over een andere tijdschaal...

Als je als witte naar Brussel gaat kom je nu niet als bruine terug hé. Misschien wel bont en blauw maar zeker niet bruin. :-)

patrickve 15 september 2022 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10033210)
Als je als witte naar Brussel gaat kom je nu niet als bruine terug hé. Misschien wel bont en blauw maar zeker niet bruin. :-)

Nigger-envy :-)

TheFourHorsemen 15 september 2022 08:53

Zijn ze daar weer met hun kernwapens. :lol:

CUFI 15 september 2022 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10033149)
Daar hebben wij nu echt eens geen schrik van he. In de grond is dat zelfs een oplossing voor vele problemen. Gene kou meer deze winter, geen klimaatsverandering nie meer, geen gezever met confederalisme. Kortom, eigenlijk is zijn voorstel heel aantrekkelijk en ik zou zeggen: we gaan ervoor.

:lol:

wagner.666 15 september 2022 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10033149)
Daar hebben wij nu echt eens geen schrik van he. In de grond is dat zelfs een oplossing voor vele problemen. Gene kou meer deze winter, geen klimaatsverandering nie meer, geen gezever met confederalisme. Kortom, eigenlijk is zijn voorstel heel aantrekkelijk en ik zou zeggen: we gaan ervoor.

gedaan met de opwarming van de aardkloot, ik dood gij dood, iedereen dood,.
opgeruimd voor de nieuwkomers van een ver sterrenstelsel. :lol:

IJsboer 15 september 2022 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10033147)
Een zware dreiging zeg maar, eentje waar men best rekening moet met houden.





BRON

p.s.



Zoals ik al eerder schreef: opgepast Europa!!! :|

Die jongen krijgt volgens mij bijna een burn-out. Hij zou beter een paar weekjes vakantie boeken.

Gipsy 15 september 2022 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10033147)
Een zware dreiging zeg maar, eentje waar men best rekening moet met houden.





BRON

p.s.



Zoals ik al eerder schreef: opgepast Europa!!! :|

Lijkt me oud nieuws dat men terug opwarmt. Trouwens nooit van die krant gehoord.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be