Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Meghan Markle: de Slet van het Verenigd Koninkrijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243638)

Demper 19 mei 2018 13:58

Meghan Markle: de Slet van het Verenigd Koninkrijk
 
We weten allemaal dat Prins Harry een kleine snoeper is die graag sletjes binnendoet met zijn vele geld.

Nu heeft hij de ultieme slet te pakken.
Goed gerodeerd, machtig goed in bed, en een snoetje waar hij zijn zak over kan leegblazen.



Zij komt uit een marginale familie.
Het enige doel in haar leven is: rijke venten palen.

En dat zijn er heel wat, dames en heren.







Haar huwelijk in Jamaica:


Nu heeft ze de rijkste vent te pakken die ze maar kan krijgen.

Een straffe madam: proficiat aan de slet van het VK!

Hypochonder 19 mei 2018 14:20

De rosse was wat zenuwachtig tijdens het huwelijk. Logisch want alle mannen van Hollywood hebben hun zak al geleegd in zijn aanstaande bruid...

quercus 19 mei 2018 14:29

Och kom jongens, jaloers zijn is niet zo mooi. En verder, het is niet aan ons om te oordelen. De Britten vinden het o.k., dan is het voor mij ook goed. Laat dat geroddel over aan de rioolblaadjes.

Nietzsche 19 mei 2018 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8719708)
Och kom jongens, jaloers zijn is niet zo mooi. En verder, het is niet aan ons om te oordelen. De Britten vinden het o.k., dan is het voor mij ook goed. Laat dat geroddel over aan de rioolblaadjes.

Ik heb niet het vermoeden dat zij ook maar enigszins warm worden van onze mening.

Zij hebben seks op een bed die duurder is dan onze twee auto's bij elkaar (bij wijze van spreken).

bembem 19 mei 2018 14:34

Demper klinkt erg jaloers..........

Demper 19 mei 2018 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8719708)
Och kom jongens, jaloers zijn is niet zo mooi. En verder, het is niet aan ons om te oordelen. De Britten vinden het o.k., dan is het voor mij ook goed. Laat dat geroddel over aan de rioolblaadjes.

Brood en spelen voor het klootjesvolk.
Wat is daar nu zo romantisch aan, dat een slet van dat formaat nogmaals trouwt?

Demper 19 mei 2018 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8719712)
Demper klinkt erg jaloers..........

Dit huwelijk is gespeelde hypocrisie, iedereen weet het maar niemand durft het zeggen.

Meghan kan voor de rest van haar leven op haar luie kont zitten en het prinsesje spelen, letterlijk.

Dit is geen liefde, dit is een economische deal, dit is Prins Harry die een actrice inhuurt om de schone schijn op te houden.

Deze dame is letterlijk een actrice.

bembem 19 mei 2018 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8719714)
Dit huwelijk is gespeelde hypocrisie, iedereen weet het maar niemand durft het zeggen.

Meghan kan voor de rest van haar leven op haar luie kont zitten en het prinsesje spelen, letterlijk.

Dit is geen liefde, dit is een economische deal, dit is Prins Harry die een actrice inhuurt om de schone schijn op te houden.

Deze dame is letterlijk een actrice.

Stop eens met whinen, je bent gewoon superjaloers omdat jij nooit zo'n mooi meisje kan krijgen, ik vind haar dan ook stukken knapper dan die Kate..... en ook veel sympathiekere uitstraling, die Kate dat lijkt mij zo'n echte chi-chi schijnheilige bitch.

Pandareus 19 mei 2018 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8719712)
Demper klinkt erg jaloers..........

Op basis van wat ze schrijven denk ik dat Demper heeeel graag Meghan haar poesje zou schoonlikken en dat Hypochonder het 2cm verder een likbeurt zou willen geven. Meghan heeft er direct een team bij voor haar persoonlijke hygiëne.

Demper 19 mei 2018 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8719716)
Stop eens met whinen, je bent gewoon superjaloers omdat jij nooit zo'n mooi meisje kan krijgen, ik vind haar dan ook stukken knapper dan die Kate..... en ook veel sympathiekere uitstraling, die Kate dat lijkt mij zo'n echte chi-chi schijnheilige bitch.

Dat jij warm loopt van deze bullshit zal niemand verbazen.
Het hoogtepunt van je dag.

bembem 19 mei 2018 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8719718)
Op basis van wat ze schrijven denk ik dat Demper heeeel graag Meghan haar poesje zou schoonlikken en dat Hypochonder het 2cm verder een likbeurt zou willen geven. Meghan heeft er direct een team bij voor haar persoonlijke hygiëne.

Ok :rofl:

Jan van den Berghe 19 mei 2018 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8719713)
Brood en spelen voor het klootjesvolk.
Wat is daar nu zo romantisch aan, dat een slet van dat formaat nogmaals trouwt?

Wat beroert u zo dat u er niet over kan zwijgen?

Dadeemelee 19 mei 2018 14:59

Och, de royalty/adel gaat nu de weg op ven de 'gewone' superrijken: trophy wives.

Demper 19 mei 2018 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8719740)
Wat beroert u zo dat u er niet over kan zwijgen?

De kranten en televisie staan er bol van.

Valt jou dat niet op?

Het parochieblad loopt natuurlijk wat achter.

Pandareus 19 mei 2018 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8719743)
Och, de royalty/adel gaat nu de weg op ven de 'gewone' superrijken: trophy wives.

Maar wij hier, op politics.be hebben het privilege om zowel de beffer als de baffer van Meghan te kennen. We gaan alle schmutzige details in primeur vernemen !

bembem 19 mei 2018 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8719740)
Wat beroert u zo dat u er niet over kan zwijgen?

Omg die zit :rofl:

Demper 19 mei 2018 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8719750)
Omg die zit :rofl:

Het is echt geen toeval dat mensen in jouw positie hier warm voor lopen.

Dat is nu precies het doel: de onderlaag van de maatschappij een sprookje voorlezen.

Dadeemelee 19 mei 2018 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8719749)
Maar wij hier, op politics.be hebben het privilege om zowel de beffer als de baffer van Meghan te kennen. We gaan alle schmutzige details in primeur vernemen !

En veel goedkoper dan Story en Dag Allemaal!

maddox 19 mei 2018 15:14

Who cares?

Jan van den Berghe 19 mei 2018 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8719745)
De kranten en televisie staan er bol van.

Valt jou dat niet op?

Het parochieblad loopt natuurlijk wat achter.

De media staat nog van andere zaken bol. Aan eenieder om te kiezen wat u zelf belangrijk vindt.

En ik zie dat u nogal overloopt van één nieuwsitem...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be