Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 22 augustus 2013 17:53

Negeerlijst

Another Jack

parcifal

Realisticus

meneer 22 augustus 2013 17:53

Negeerlijst

Another Jack

parcifal

Realisticus

meneer 22 augustus 2013 17:53

Negeerlijst

Another Jack

parcifal

Realisticus

kiko 22 augustus 2013 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6767903)
Toch effe vermelden dat er wel degelijk een team is geweest met meet apparatuur hoor. Rondom de "formatie" zijn vele potscherven ontdekt, ook werden goud, metaal en holtes in elke "pyramide" ontdekt.

Dus behalve wat prullaria hebben ze niets ontdekt.

Citaat:

En waarom is Google Earth gebruiken belachelijk? Dan is luchtfotografie en overzichten in het algemeen ook dom...
Het is dom omdat de vrouw in kwestie zich baseerde op Google Earth alleen, zonder ook maar een voet in Egypte gezet te hebben. Foto's kunnen bedrieglijk zijn, en elke serieuze wetenschapper reist naar de piramides zelf om de zaak zelf te onderzoeken vooraleer van achter zijn pc triomfantelijk te verkondigen dat het hier om echte piramides handelt.

Citaat:

Tevens staan volgens mij de Egyptologen heus niet te springen om hun theorien en dateringen aan te passen.
Ja dat klinkt zeer logisch, een egyptoloog die niet het minst geïnteresseerd is in het ontdekken van nieuwe piramides... Ik denk niet dat er veel egyptologen rondlopen die stiekem niet de nieuwe Howard Carter willen worden en dromen van het ontdekken van archeologische schatten, sites, tempels, graven en zelfs piramides.

Conclusie van dit alles: het zijn géén piramides, het lijkt er gewoon wat op en men heeft er niets gevonden. Geen aliens, geen verborgen mysterieuze beschaving, nada.

kiko 22 augustus 2013 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6767931)
Kijk, dat is het nu net...

De gevestigde Egyptologen, Assyriologen, en andere *logen doen dit wel.
En zo geven die mannen ook les,en zo publiceren ze...

Ja ? Geef eens enkele voorbeelden, wil je.

Citaat:

Het is pas sinds enkele jaren dankzij het net en youtube dat alternatieve stellingen en meningen zich kunnen verspreiden, voordien kregen ze geen enkele kans op publiciteit.
Fout. Alternatieve theorieën zoals die van von Däniken of Sitchin zijn al decennia gemeengoed geworden.

Reverberation 22 augustus 2013 19:21

hier gaan we weer...

Reverberation 22 augustus 2013 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6768513)
Dus behalve wat prullaria hebben ze niets ontdekt.


Het is dom omdat de vrouw in kwestie zich baseerde op Google Earth alleen, zonder ook maar een voet in Egypte gezet te hebben. Foto's kunnen bedrieglijk zijn, en elke serieuze wetenschapper reist naar de piramides zelf om de zaak zelf te onderzoeken vooraleer van achter zijn pc triomfantelijk te verkondigen dat het hier om echte piramides handelt.


Ja dat klinkt zeer logisch, een egyptoloog die niet het minst geïnteresseerd is in het ontdekken van nieuwe piramides... Ik denk niet dat er veel egyptologen rondlopen die stiekem niet de nieuwe Howard Carter willen worden en dromen van het ontdekken van archeologische schatten, sites, tempels, graven en zelfs piramides.

Conclusie van dit alles: het zijn géén piramides, het lijkt er gewoon wat op en men heeft er niets gevonden. Geen aliens, geen verborgen mysterieuze beschaving, nada.

Wauw, harde respons...

Ik heb 1.5 jaar egyptologie gedaan. En geloof me die mensen leven in een cocon... wat ergens ook normaal is, het is een selecte groep met al de waarheid in pacht over een zooooo klein deeltje van de koek...

Nada.... ik denk het niet...

Zoals jezelf zei, "Je maakt weer dezelfde fout"

Conclusie? : Niemand weet het?

Zou het kunnen ? : Misschien

Ben ik juist gwn nee kannie te zeggen ? : Misschien beter

Reverberation 22 augustus 2013 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6768515)
Ja ? Geef eens enkele voorbeelden, wil je.


Fout. Alternatieve theorieën zoals die van von Däniken of Sitchin zijn al decennia gemeengoed geworden.

Bekijk het werk vqn professor Willems van de KUL... volg mss eens een cursus egyptologie.. mss dat je dan ook begrijpt dat elke dissidente vraagstelling wordt uitgelachen!

En nee...! boeken ja, die waren er idd je hebt er zeker ook een gekocht?! Dankzij het net en youtube komt info nu en masse binnen in ook jouw huiskamer!
Een zwitserse schrijver ... je ouders kennen hem ook? Gezien op VRT?

Reverberation 22 augustus 2013 19:47

Citaat:

Conclusie van dit alles: het zijn géén piramides, het lijkt er gewoon wat op en men heeft er niets gevonden. Geen aliens, geen verborgen mysterieuze beschaving, nada.
Met een attidude als deze, hoop ik dat je ooit de lotto wint!

Hoogmoed

ik weet het beter!

En de rest is zever!

Zeker!

... talk about constructive discusion...

exodus 22 augustus 2013 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6768585)
Wauw, harde respons...

Ik heb 1.5 jaar egyptologie gedaan. En geloof me die mensen leven in een cocon... wat ergens ook normaal is, het is een selecte groep met al de waarheid in pacht over een zooooo klein deeltje van de koek...

Ik kan je postings wel apprecieren. Je doet een poging om de draad op te pikken en het inhoudelijk te houden. Je neemt niet echt een standpunt in en dat valt te apprecieren. Ik zou me echter geen illusies maken over de sceptici, hoemeer je je standpunt inneemt, hoemeer zij hun sceptische muur optrekken. Dat heb je best wel al gemerkt ook met Kiko.

Soms lijkt het hier echt op een kindertuin, met ene die de kroon spant door foto's van smurfen en dergelijke te posten in een poging het geheel naar beneden te trekken.

Nu, ik ben van het standpunt dat de waarheid niet hoeft verdedigd te worden, die komt vanzelf wel, en wint meer en meer aan momentum, zoals we de laatste jaren globaal zien. Meer en meer mensen ontdekken de schijnheiligheid en proliferatie van leugens die in onze maatschappij heerst.

Reverberation 22 augustus 2013 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6768385)
Het is helemaal niet groots, dit is al vele jaren bekend : Hetzelfde verhaal staat zowat in een nieuwsbrief uit 1995 bvb.
http://www.ucl.ac.uk/iams/newsletter..._1995_el_gayer

Bovendien was sinds de jaren 1930 bekend, ook van opgravingen in Sumerie dat men reeds lang voor de officiele ijzertijd, meteoritisch ijzer hamerde tot siervoorwerpen.

Je gespeelde verbazing is een beetje erover, nietwaar?



Nope, wetenschappers (het zal u verbazen) weten een paar dingen die ik en zeker U niet weten, en passen ontdekkingen in in een framewerk van duizenden andere ontdekkingen, classificaties en onderzoeken.

Het lezen van betrouwbare bronnen zou kunnen helpen, maar zolang je de pulp van de websites waarvoor je hier reclame maakt blijft accepteren en in je hoofd blijft duwen, ga je natuurlijk nooit echt iets bijleren.

Maar iets zegt me, dat dingen bijleren die steunen op echt onderzoek en kritische evaluatie, niet uw interesse heeft.
Waarom zou je ook, nietwaar, je bent toch al overtuigd dat je 'het' weet?


Can you get it up without a gun??

Hoeveel respect en liefde zit er in jou trouwens?

Deze draad kan me barsten door egocentrische arrogante postings als jij die maakt...

Alles ok daar in je kelder?

xxx

Reverberation 22 augustus 2013 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6768623)
Ik kan je postings wel apprecieren. Je doet een poging om de draad op te pikken en het inhoudelijk te houden. Je neemt niet echt een standpunt in en dat valt te apprecieren. Ik zou me echter geen illusies maken over de sceptici, hoemeer je je standpunt inneemt, hoemeer zij hun sceptische muur optrekken. Dat heb je best wel al gemerkt ook met Kiko.

Soms lijkt het hier echt op een kindertuin, met ene die de kroon spant door foto's van smurfen en dergelijke te posten in een poging het geheel naar beneden te trekken.

Nu, ik ben van het standpunt dat de waarheid niet hoeft verdedigd te worden, die komt vanzelf wel, en wint meer en meer aan momentum, zoals we de laatste jaren globaal zien. Meer en meer mensen ontdekken de schijnheiligheid en proliferatie van leugens die in onze maatschappij heerst.

Dank je Exodus... peace!! Mss komt er een dag dat we het allen ervaren!

kiko 22 augustus 2013 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6768585)
Wauw, harde respons...

Ik heb 1.5 jaar egyptologie gedaan. En geloof me die mensen leven in een cocon... wat ergens ook normaal is, het is een selecte groep met al de waarheid in pacht over een zooooo klein deeltje van de koek...

Niet echt een argument. En al helemaal geen argument voor het bestaan van buitenaardse wezens op de Aarde, en daar ging het toch over, dacht ik.

kiko 22 augustus 2013 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6768600)
Bekijk het werk vqn professor Willems van de KUL... volg mss eens een cursus egyptologie.. mss dat je dan ook begrijpt dat elke dissidente vraagstelling wordt uitgelachen!

Hangt af van de vraagstelling. Indien een student bij mij begint over aliens en piramides, zou ik ook eens goed lachen.

parcifal 22 augustus 2013 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6768640)
Dank je Exodus... peace!! Mss komt er een dag dat we het allen ervaren!

Wel, wel, wie had dat gedacht? :lol: Een hardcore believer die hier binnenkomt als wolf in schapevacht. Toch niet toevallig op invitatie van een bepaalde poster in deze draad?

Je toon en geloofsovertuiging was van meet af aan duidelijk.
Ooit toch niet zelf ontvoerd en gekriebeld door stoute aliens? :-D

Dixie 22 augustus 2013 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6768385)
Waarom zou je ook, nietwaar, je bent toch al overtuigd dat je 'het' weet?

hij weet het niet enkel, hij heeft ook een rechtstreekse lijn met de elite!8O

Dixie 22 augustus 2013 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6768623)
Ik kan je postings wel apprecieren.

nogal logisch is je vriendje pindar...

Mambo 22 augustus 2013 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turangengia (Bericht 6768479)
Ik verafschuw idd de hudige 'wetenschap'' want het is niets meer dan mensjes die hun weten en hun denken op een schap plaatsen.

Voor mij is allang duidelijk dat wij als mensen duizenden jaren geleden hier al waren en we genetisch gemodificeerd zijn door een buitenaards ras,
DUS, ja ik heb die wetenschap niet nodig.
Echter, er zijn mensen zoals jij die zo ver heen zijn dat ze 'wetenschap' nodig hebben om zich te laten overtuigen. Vandaar mijn reactie.

wetenschap zoals die thans bestaat is een onderdrukkings middel terwijl men
het voor doet komen alsof het middel ter progressie is. niks is verder van de waarheid verwijderd dan dat.

De enige reden waarom men "denkt" dat we genetisch gemanipuleerd zijn is omdat men met een tijdsgat zit in bepaalde zaken.

Omgekeerd stel dat wij een planeet vinden waar de bewoners nog een beetje achterlijk zijn en we manipuleren ze....zal dat toch niet zijn om hun een villa te laten zetten waarna we dan weer in onze raket stappen en alles achterlaten?

Enfin ik bedoel maar...we missen noodzakelijke info en zonder dat kunnen we niks geloven.

Beter eerst eens ontrafelen hoe men die stenen zo kon bewerken.

meneer 22 augustus 2013 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6768513)
Dus behalve wat prullaria hebben ze niets ontdekt.


Het is dom omdat de vrouw in kwestie zich baseerde op Google Earth alleen, zonder ook maar een voet in Egypte gezet te hebben. Foto's kunnen bedrieglijk zijn, en elke serieuze wetenschapper reist naar de piramides zelf om de zaak zelf te onderzoeken vooraleer van achter zijn pc triomfantelijk te verkondigen dat het hier om echte piramides handelt.


Ja dat klinkt zeer logisch, een egyptoloog die niet het minst geïnteresseerd is in het ontdekken van nieuwe piramides... Ik denk niet dat er veel egyptologen rondlopen die stiekem niet de nieuwe Howard Carter willen worden en dromen van het ontdekken van archeologische schatten, sites, tempels, graven en zelfs piramides.

Conclusie van dit alles: het zijn géén piramides, het lijkt er gewoon wat op en men heeft er niets gevonden. Geen aliens, geen verborgen mysterieuze beschaving, nada.

Ah, want het is heel gewoon dat men potscherven, gouden juwelen enz ontdekt midden in de woestijn, juist naast " hetgeen op piramides lijkt maar het niet zijn " ?
Hoe weet jij dat het géén piramides zijn ? Wacht, jij bent dat geen onderzoeken ter plaatse ? Nee ? Wel, hoe weet je dat dan ?

meneer 22 augustus 2013 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6768739)
Hangt af van de vraagstelling. Indien een student bij mij begint over aliens en piramides, zou ik ook eens goed lachen.

Dat zal wel dat JIJ daar mee zou lachen. Ik hoop dan ook dat je niemands leraar bent. Je bent niet objectief genoeg om gezag uit te oefenen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be