Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

praha 20 november 2013 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6892979)
Heb ik helemaal nergens gezegd. Het enige wat ik aantoon is dat lasers niet zomaar uit het niets zijn opgedoken (wat het geval zou moeten zijn als lasers aan ons gegeven werden door aliens of in een wrak gevonden werden), maar dat het een aanéénschakeling was van theorien, ontdekkingen, testen, enz... die uiteindelijk tot de laser hebben geleid die we vandaag kennen.

Wat 1947 daarmee te maken heeft, geen flauw idee.

't schijnt dat hij overtuigd is dat er dan een iets uit de lucht is gevallen, waarvan hij overtuigd is dat het een buitenaards ruimteschip was en waar hij van overtuigd van is dat men daar van alles aan alien-technologie heeft uit gesleurd en waar van hij overtuigd is dat dat aan de vooravond stond van tal van spectaculaire technologische boekingen.

Zéér veel als-en dus,een zelf-bedruipende hypothese en blijkbaar een team wetenschappers die in een speed tempo in het genip die alien-technologie eigen gemaakt hebben.
Vergeet die lijst die je hebt opgesomd ... zonder die alien-technologie stonden we met onzer beide voeten nog in het stenen tijdperk :-)

praha 20 november 2013 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6893224)
1947 is het begin van de Rosswell-mythe.

Die mythe is zo ongelofelijk simplistisch overigens dat men echt van een verbijsterende naiviteit moet zijn om dat te geloven.

Een alien schip dat hier rondvliegt (en doordat het tot hier geraakt is, dus een technologie moet hebben die ons voorstellingsvermogen oneindig ver te boven gaat, denk aan amoebe versus space shuttle) stort neer op aarde door 'technische problemen' en blijkt voornamelijk uit aluminiumfolie te bestaan.



Dat kan je toch niet bedenken, nietwaar?
Dat is nog ongeloofwaardiger dan een verhaaltje van iemand die vertelt dat hij een engel Gods uit de hemel heeft zien vallen en dat de restanten voornamelijk uit piepschuim bestonden.
:lol:

tjah... en dat aluminiumpapier stond blijkbaar tjokvol met alien-instructies voor de doe-het-zelver : 'hoe maak ik een laser, een nachtkijker, een gsm, etc'
:-)

praha 20 november 2013 01:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6893252)
Ah ja kijk, dan houdt het nog geen steek he. Want om terug te komen op die uitspraak van Don Philips:



Nachtkijkers werden midden jaren 30 al ontwikkeld door de Duitsers en werden aan het einde van de oorlog al effectief door hen gebruikt.

Dat was dus wel duidelijk voor 1947.

jamaar JBM die believers zijn wel voorzien op dat soort commentaar hé
Ook de Duitsers konden reeds staat maken op alien-technologie

praha 20 november 2013 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6893356)
Niet alle aliens hebben hetzelfde niveau van technologie. En trouwens, wie zegt dat dit niet kan? Technologie, hoe geavanceerd ook, gehoorzaamd aan bepaalde natuurwetten. Het kan goed zijn dat krachtige radars met hun propulsiesystemen interferen.

allez gij ... nu plots weer wel ? (als het in je kraampje past)
Maar om tot hier te komen breken en hun vermeende acrobatentoeren uit te halen breken ze wel zowat iedere natuurwet.

Citaat:

Toon aan een middeleeuwer een harde schijf waarin heelder middeleeuwse bibliotheken kunnen opgeslaan worden... maar met een simpele magnetische steen is het allemaal onbruikbaar. Zelfde principe.
Die magnetische steen wil ik nog wel tegenkomen hoor :-)

praha 20 november 2013 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6894060)
Niets jammer het is zo. Ik heb mij daarmee al behandeld tegen allergieën, en het heeft gewerkt. Wat nu ?

En daar staan 1000 gevallen tegenover waar het niet heeft gewerkt.
Het dient te 'werken' ... weet ge nog ? alvorens men de medicinale waarde zal erkennen.

Citaat:

Ah ja, ik weet het al, je zal zeggen " Het was placebo-effect ".
Zo doen die mannen dat om gelijk te krijgen ...:lol:
Ah mijnheer meneer alludeert dat het te verwachten percentage placebo-effect oversteeg ?
Wel dan is het simpel hé ... kom om met die studies

JBM 20 november 2013 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6893356)
Niet alle aliens hebben hetzelfde niveau van technologie. En trouwens, wie zegt dat dit niet kan? Technologie, hoe geavanceerd ook, gehoorzaamd aan bepaalde natuurwetten. Het kan goed zijn dat krachtige radars met hun propulsiesystemen interferen.

Och kom wat een zever. Om tot hier te geraken moeten die aliens over een technologie beschikken die onvoorstelbaar veel geavanceerder is dat de onze. En ze zouden dan niet kunnen voorzien dat onze radars problemen opleveren? Nee, ze vliegen gewoon blindweg onze atmosfeer binnen zonder de minste check.

Zo ongeloofwaardig als wat.

exodus 20 november 2013 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6893472)
Ik denk van wel.

http://books.google.be/books?id=Xc_v...stones&f=false

Een typisch onbehandelde lodestone heeft zowat 200 Gauss volgens die tekst denk ik.

1 Tesla = 10.000 Gauss*
400 microTesla maximum is maximum 4 Gauss voor die Hitachi harddisks als safety storage, recentere harddisk kunnen wslk veel meer verdragen. Maar voor die harddisks van ca 10 jaar oud is 200 Gauss al 50 maal meer als de safetylimiet van 4 Gauss.

Een online berekenaar* vind je op een website met computerreclame. ;-)
http://www.unitconversion.org/magnet...onversion.html

Hier nog eentje die kan tot 15 Gauss of 1500 microTesla verdragen:
page 14

Bedankt Micele, ik doelde inderdaad op inderdaad op lodestones. Ik had dus gelijk.

exodus 20 november 2013 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6893436)
Jij negeert de volgende van mijn vragen:

-wanneer is voor jou iets geloofwaardig?

Heb ik al op geantwoord.

Citaat:

-hoe werkt een laser?
De eerste beste kan dat opzoeken op internet.

Dus ja, ik negeer vragen ik om bepaalde redenen irrelevant vindt.

exodus 20 november 2013 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6894069)
tjah... en dat aluminiumpapier stond blijkbaar tjokvol met alien-instructies voor de doe-het-zelver : 'hoe maak ik een laser, een nachtkijker, een gsm, etc'
:-)

Het aluminium van Roswell was niet zomaar aluminium. Het was zeer flexibel, zeer licht, maar enorm sterk, iets wat wij niet kennen. Er stonden zelf een soort van hierogliefen op:

Citaat:

He said at the debris site there were small beams, approximately 0.375–0.5 square inch (2.42–3.2 cm2), covered in undecipherable hieroglyphics. It was made of something similar to balsa wood in terms of look and weight, except it was extremely dense and unable to burn.[12] Marcel's son, Jesse Jr., saw the debris. Marcel went home and showed the debris to his family. Jesse Jr. labeled the debris into three categories: a metallic gray, foil-like substance; plastic-like material that was similar to Bakelite and brownish-black in color; and I-beams that contained purple hieroglyphics.[13]

exodus 20 november 2013 09:37

Onderstaande artikel gaat over de folklore ivm Sirius. Sirius is inderdaad verweven met onze geschiedenis. Sirius bevat een buitenaardse beschaving uit een hogere dimensie. De geschiendis van de mensheid is verweven met buitenaardsen.

Het sirius stelsel is bijvoorbeeld ook gealigneerd met de grote pyramide van Gizah. Ook de Dogon bijvoorbeeld wisten ook dat er een tweede en derde ster rond Siruis A draait, iets wat de wetenschap voor de tweede ster slechts 50 jaar weet, en voor de derde ster nu suggereert maar men heeft nog altijd geen zekerheid.

Citaat:

The Mysterious Connection Between Sirius and Human History


Since ancient times and across multiple civilizations, Sirius, the dog star, has been surrounded with a mysterious lore. Esoteric teachings of all ages have invariably attributed to Sirius a special status and the star’s importance in occult symbolism is an attestation of that fact. What makes Sirius so special? Is it simply due to the fact that it is the brightest star in the sky? Or is it also because humanity has an ancient, mysterious connection with it? This article looks at the importance of Sirius throughout History and secret societies and will describe the symbolism surrounding it.

leadsiri
Sirius is located in the constellation Canis Major – also known as the Big Dog – and is therefore known as the “dog star”. It is over twenty times brighter than our sun and is twice as massive. At night time, Sirius is the brightest star in the sky and its blue-white glare never failed to amaze star gazers since the dawn of time. No wonder Sirius has been revered by practically all civilizations. But is there more to Sirius than meets the eye?

Read more at http://vigilantcitizen.com/hidden-kn...QWx6T3eSlqG.99

six 20 november 2013 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6894218)
Heb ik al op geantwoord.



De eerste beste kan dat opzoeken op internet.

Dus ja, ik negeer vragen ik om bepaalde redenen irrelevant vindt.

Dan heb ik je antwoord gemist. Waar stond het?

En volgens jou kan men alles opzoeken op internet. Vreemd toch dat ik na een dagje opzoekwerk geen vliegtuigen kan bouwen.

six 20 november 2013 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6894570)
Die relatie tussen de Dogon & Sirius is volgens mij toch echt onjuist:


Temple kreeg zijn informatie van de franse antropoloog
Marcel Griaule,Die idd een hypothese stelde ivm Sirius en de Dogon. Echter, Griaule was niet bekend met de Dogon taal, en kreeg zijn informatie van 1 enkele vertaler.
De Dogon, en andere stammen schijnen bekend te staan om hun enorme beleefheid en vermijding van conflicten.
Op het moment dat hij er was was Griaule bekend met Sirius B en zou 'teveel' in de vertaling hebben 'gehoord':

Ja, het schijnt een vrij complex verhaal te zijn over welke ster eigenlijk wordt bedoeld en wat er precies wordt bedoeld. Maar wat ik heb gelezen, zijn alle bronnen die expliciet stellen dat er geweten was van een driesterrenstelsel voordat Westerse astronomen dit wisten, onbetrouwbaar.

De Dogon zijn als volk fascinerend genoeg zonder dat men elke keer die mythe erbij moet sleuren.

six 20 november 2013 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6894575)
jawel, maar aan de andere kant ben ik redelijk van overtuigd dat het duizenden jaren geleden al barste van echt hogere beschavingen.
En, dat boek over Sirius & De Dogan is cultureel gezien erg interessant.

O en die 'aliens" die lopen al lang en breed gewoon rond in het witte huis en het pentagon!

Jij bent toch niet weer een dubbelnick van Pindar he?

De enigen die in het Witte Huis, Pentagon, Bundestag maar ook Brussel vrij rondlopen zijn de Mossad.

parcifal 20 november 2013 14:03

En daar hebben we Pindar terug. :)

exodus 20 november 2013 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6894570)
Ik ben het echt met enorm veel eens met wat U schrijft.
Maar die relatie tussen de Dogon & Sirius is volgens mij toch echt onjuist:


Temple kreeg zijn informatie van de franse antropoloog
Marcel Griaule,Die idd een hypothese stelde ivm Sirius en de Dogon. Echter, Griaule was niet bekend met de Dogon taal, en kreeg zijn informatie van 1 enkele vertaler.
De Dogon, en andere stammen schijnen bekend te staan om hun enorme beleefheid en vermijding van conflicten.
Op het moment dat hij er was was Griaule bekend met Sirius B en zou 'teveel' in de vertaling hebben 'gehoord':

Er is inderdaad controverse rond. Maar zoals altijd moet je alle bronnen bekijken. Hier vind je nog meer informatie die uitbreidt op die Vanderbeek gneoemd in jouw bronnen, zijn info is ook niet onbesproken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dogon_people

Blijft natuurlijk dat er al zeer vroeg sprake was van een tweede en een derde ster rond sirius. De tweede was correct, de derde weet men niet zeker maar er is en was ook sprake van in wetenschappelijke kringen. Die informatie moet dus van ergens komen.

exodus 20 november 2013 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6894580)
Jij bent toch niet weer een dubbelnick van Pindar he?

De enigen die in het Witte Huis, Pentagon, Bundestag maar ook Brussel vrij rondlopen zijn de Mossad.

Jawel hoor, er zijn aliens in het witte huis. Bush zei het zelf (van Cathy O'brien, zij geloofde zelf niet in aliens maar dacht dat ze dit zeiden om haar angst aan te jagen):

Citaat:

Bush's most effective example of "You Are What You Read" in his book About Faces occurred during his reading of the page depicting lizard-like "aliens" from a '"far-off, deep space place". Claiming to me to be an alien himself, Bush apparently activated a hologram of the lizard-like "alien" which provided the illusion of Bush transforming like a chameleon before my eyes.

bembem 20 november 2013 14:27

Waar zijn die Aliens nu eigenijk?? (veel blabla maar weinig boomboom) :lol:

JBM 20 november 2013 15:08

Ja, heb er gisteren nog eentje gezien bij mijn garagist. Hij was zijn tweetakt vliegend schoteltje aan het laten opvoeren. Ninja pijp eronder en de reis naar de thuisplaneet gaat al heel wat vlotter.

JBM 20 november 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6894688)
Begrijp ik hieruit dat je met een ander wat moeite hebt?

Wat blieft er u?

JBM 20 november 2013 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marionnene (Bericht 6894643)
multidimensioneel zijn

Doet dat pijn?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be