Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Waarom zo weinig Aziaten in Belgie?! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250973)

bembem 29 november 2019 01:13

Waarom zo weinig Aziaten in Belgie?!
 
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)

bembem 29 november 2019 01:26

Yes it feels like being in the zoo. For always the exotic animal 8O

At least the Mustapha's, Pjotrs & Bamboula's have themselves/their communities/groups.

Me I have no one :cry:

Het Verzet 29 november 2019 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9181313)
Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)

Nee, niet echt. De meeste echter werken hard en verdienen goed hunnen boterham.
Dat is dan ook de reden dat ge als enige 'gele' in de lidl liep. De anderen moeten niet naar daar om inkopen te doen tussen het klootjesvolk.

Bobke 29 november 2019 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9181456)
Nee, niet echt. De meeste echter werken hard en verdienen goed hunnen boterham.
Dat is dan ook de reden dat ge als enige 'gele' in de lidl liep. De anderen moeten niet naar daar om inkopen te doen tussen het klootjesvolk.

2

Anna List 29 november 2019 08:29

beter in de Sun Wah gaan winkelen.

Elio di Supo 29 november 2019 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9181313)
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)

De identitaire crisis slaat weer hard toe. Ik denk dat uw psychiater zichzelf kalmeermiddelen voorschrijft.

Bad Attila 29 november 2019 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9181313)
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)

Turken, dat zijn Aziaten, hé, allé, voor het grootste deel toch... :roll:

Elio di Supo 29 november 2019 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 9181650)
Turken, dat zijn Aziaten, hé, allé, voor het grootste deel toch... :roll:

Het moeten geelkes zijn voor ons bem. Anders is het niet goed he.

Gipsy 29 november 2019 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9181671)
Het moeten geelkes zijn voor ons bem. Anders is het niet goed he.

Ik heb één in huis gepakt met het gedacht die zijn anders maar na een tijd is dat hetzelfde en ze kunnen evenveel op uw teen werken als een blanke. Dezelfde mind fuckers. Enfin ik heb nog niet te klagen maar ik moet rap de grenzen trekken. Een beetje met mijn kloten spelen OK maar trop is teveel.

Bad Attila 29 november 2019 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9181671)
Het moeten geelkes zijn voor ons bem. Anders is het niet goed he.

Bwah, met een beetje verf lukt dat wel.

Elio di Supo 29 november 2019 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 9181798)
Bwah, met een beetje verf lukt dat wel.

Of een zieke lever.

Mindset 29 november 2019 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9181313)
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)

En autochtonen zijn racistisch als ze zeggen dat België wordt omvolkt...

maddox 29 november 2019 18:40

Maar, er zijn een hoop Chinezen enzo in België. Maar die zie je overdag niet, die werken namelijk.

Guinevere 29 november 2019 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 9181650)
Turken, dat zijn Aziaten, hé, allé, voor het grootste deel toch... :roll:

:lol:

Afghanen, Pakistanen, Indiërs,... ook enz.

TV-verslaafde 30 november 2019 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9181671)
Het moeten geelkes zijn voor ons bem. Anders is het niet goed he.

2.

Het wrede noodlot heeft haar in België gedropt.

Maar je moet niet altijd bembemkes hart aanvallen, he. Misschien heeft ze dat graag met haar verhaaltjes.

Alsof ze precies wil gestraft worden.

Zucht 30 november 2019 01:24

Toekomstdromen

https://www.youtube.com/watch?v=vbRRL7S2Tg0

Hoofdstraat 30 november 2019 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9181313)
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)

Hier in West Vlaanderen zie ik meer aziaten dan moslims, dat wil dus wat zeggen. De werkloosheid is hier erg laag dus moet je werken en dan zie je minder moslims en meer aziaten.. Ze werken en zijn minder betrokken in misdaad dan Belgen voor zover daar cijfers van zijn, ze leren de taal en het overgrote deel zijn gemixte huwelijken.

We kijken hier ook enorm op naar alles wat niet-moslim aziatisch is, tech en cultuur uit China en Japan bv, het uitstekende werk dat de Chinezen doen bij de Oeigoeren ... Zoveel goeie dingen die in sterk contrast staan met de achterlijke pedo rape cultuur van moslims.

Enkel moslims hebben problemen met de aziaten hier, ik zeker niet.

fred vanhove 30 november 2019 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9181313)
Ik stoor mij daar aan ja. Laatst was ik in de Lidl, het was er precies little Russia/ex-oostblok country... Natuurlijk ook nogal wat hoofddoekjes & hier & daar persoontjes uit Afrika... Maar as usual was ik de enige gele.

o_0

Zo frustrerend.

*Sigh*

I wish there were more Asians in this country. At least I would feel less self conscious/awkward.

Also: men zou tot het besef komen dat de aziaat geen model minority is want moest het hier vol lopen met hen dan sprak men gegarandeerd over 'het gele gevaar'. Am I not right? ;-);-)


Eigenlijk ben jij beetje overal de uitzondering.

Je bent de enige in de Lidl maar ook in de bars en bordelen van Pattaya moet jij zowat de enige alleenstaande Koreaanse vrouw zijn die daar gaat zitten. Er zitten daar sowieso nooit vrouwelijke bezoekers laat staan een half Koreaanse met overgewicht. :roll: Jij moet daar toch serieus opvallen.....:-)

fred vanhove 30 november 2019 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9182414)
2.

Het wrede noodlot heeft haar in België gedropt.

Maar je moet niet altijd bembemkes hart aanvallen, he. Misschien heeft ze dat graag met haar verhaaltjes.

Alsof ze precies wil gestraft worden.

Hij is net terug van Pattaya;-):-D

fred vanhove 30 november 2019 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9182479)
Hier in West Vlaanderen zie ik meer aziaten dan moslims, dat wil dus wat zeggen. De werkloosheid is hier erg laag dus moet je werken en dan zie je minder moslims en meer aziaten.. Ze werken en zijn minder betrokken in misdaad dan Belgen voor zover daar cijfers van zijn, ze leren de taal en het overgrote deel zijn gemixte huwelijken.

We kijken hier ook enorm op naar alles wat niet-moslim aziatisch is, tech en cultuur uit China en Japan bv, het uitstekende werk dat de Chinezen doen bij de Oeigoeren ... Zoveel goeie dingen die in sterk contrast staan met de achterlijke pedo rape cultuur van moslims.

Enkel moslims hebben problemen met de aziaten hier, ik zeker niet.

Aziaten opteren niet zo snel voor Europa.Ze emigreren eerder naar Australië en de VS.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be