Pop-pen-verhaal!!!
Pop-pen-verhaal!!! "Maar misschien wil Micele het poppenverhaal helemaal niet vertellen! Laten we dus allemaal luid genoeg roepen zodat Micele het ons alnog vertelt!":lol: Pop-pen-verhaal!!! Pop-pen-verhaal!!! ... |
Citaat:
Drink nu maar best een watertje. |
Citaat:
Maar goed omdat je een oud-militair bent zal ik mijn goed hart tonen... Het meermaals gebruik van een uitroep- of vraagsteken versterkt de respectievelijke uitroep- of vraag. |
Citaat:
Hier wil zonbron ons iets duidelijk maken (wat juist weet ik nooit echt zeker;-)...), om zijn virtueel geroep te versterken gebruikt hij meer dan één uitroepteken. Is het duidelijk zo? Of wil je nog een voorbeeldje? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ga je me dan het poppenverhaal vertellen? |
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oud-militair |
En dan krijgen we nu van Micele, het poppenverhaal.
|
Citaat:
Hij gaat ons het poppenverhaal vertellen! |
Citaat:
Ex-militair voelt zich alleszins véél jonger aan. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem gerust uw tijd, zeg het met uw eigen woorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Allez, nog ééntje... Maar daarna het poppenverhaal! Beloofd? |
Citaat:
Ach, ik laat me even gaan en de andere Bauer zit er onmiddelijk bovenop. Nu begin ik me wel echt zorgen te maken. edit : laat U eens een glimlach voorschrijven mijn beste, het dondert tot hier toe |
Citaat:
Ik gebruikte toevallig één van jouw berichten als voorbeeld, ik had evengoed een bericht van iemand anders kunnen nemen. Weet jij trouwens iets over dat poppenverhaal? |
Citaat:
Van een verhaal was nooit sprake, dus nu niet komen zagen omdat je alweer je zintuigen niet gebruikt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be