Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Schröder vindt al die aanacht voor het "klimaat" overdreven (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249261)

Vrijheideerst 6 juli 2019 12:45

Schröder vindt al die aanacht voor het "klimaat" overdreven
 
“De traditionele partijen zijn er steeds in geslaagd een brede waaier aan sociale kwesties te behandelen: wat met ons concurrentievermogen? Hoe wordt ons onderwijssysteem opgebouwd? Hoe kunnen we gelijke tred houden op het vlak van digitalisering? Dit zijn belangrijke vragen, maar op dit moment geraakt alles ondergesneeuwd door het klimaatdebat.”

Een en ander verklaart volgens Schröder de populariteit van de Duitse groenen.

8-)

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...even~a5fa843d/

Tavek 6 juli 2019 22:54

Hij is voorzitter van Nordstream, actief in raad van bestuur van gazprom en is best friends met Putin.

Deze man spreekt voor zijn eigen fossiele brandstofwinkel en is niet geplaatst een onderbouwde mening hierover te kunnen uiten.

Hij heeft niks van noemenswaardige opleiding (itt Dr. Merkel).

Vrijheideerst 8 juli 2019 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9062447)
Hij is voorzitter van Nordstream, actief in raad van bestuur van gazprom en is best friends met Putin.

Deze man spreekt voor zijn eigen fossiele brandstofwinkel en is niet geplaatst een onderbouwde mening hierover te kunnen uiten.

Hij heeft niks van noemenswaardige opleiding (itt Dr. Merkel).

Ik ben geen van deze en ben ook kritisch over het opwarmingsgeleuter.

En nu hoor ik graag inhoudelijke tegenargumenten van je.

parcifal 8 juli 2019 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9063053)
Ik ben geen van deze en ben ook kritisch over het opwarmingsgeleuter.

En nu hoor ik graag inhoudelijke tegenargumenten van je.

Tegen-argumenten op een compleet non-argument, met name dat een Fossil Fuel-lobbyist die aan de leiband hangt van een pure oliestaat, Rusland, twijfelt aan het belang van de klimaatsopwarming? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat kan dit nog overtreffen?

Een CEO uit de Bouwindustrie die meent dat we allemaal zo snel mogelijk onze huizen moeten renoveren en isoleren, liefst via zijn firma, met massale overheidssubsidies, vanwege Klimaatsopwarming?

Een kabelfabrikant die tegen draadloze toepassingen is en er zeker is van het grote stralingsgevaar dat ons allemaal bedreigt?

Vrijheideerst 8 juli 2019 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9063062)
Tegen-argumenten op een compleet non-argument, met name dat een Fossil Fuel-lobbyist die aan de leiband hangt van een pure oliestaat, Rusland, twijfelt aan het belang van de klimaatsopwarming? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat kan dit nog overtreffen?

Een CEO uit de Bouwindustrie die meent dat we allemaal zo snel mogelijk onze huizen moeten renoveren en isoleren, liefst via zijn firma, met massale overheidssubsidies, vanwege Klimaatsopwarming?

Een kabelfabrikant die tegen draadloze toepassingen is en er zeker is van het grote stralingsgevaar dat ons allemaal bedreigt?

Dus iedereen die kritisch staat tegenover de klimaathype behoort tot die categorie? Ik ga snel m'n cheque halen dan.

parcifal 8 juli 2019 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9063077)
Dus iedereen die kritisch staat tegenover de klimaathype behoort tot die categorie? Ik ga snel m'n cheque halen dan.

Wat precies begrijp je niet aan de term 'Fossil Fuel Lobbyist' ?

Vrijheideerst 8 juli 2019 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9063081)
Wat precies begrijp je niet aan de term 'Fossil Fuel Lobbyist' ?

Nog ne keer: ik ben dat absoluut niet en toch heb ik een bloedhekel aan die klimaathysterie.

Dus?

parcifal 8 juli 2019 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9063130)
Nog ne keer: ik ben dat absoluut niet en toch heb ik een bloedhekel aan die klimaathysterie.

Dus?

Dus krijg je geen cheque en hoor je bij de hoop mensen die deel zijn van het probleem, niet van de oplossing.

Boduo 8 juli 2019 17:50

Schröder is 75...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be