Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De integratie van moslims is volledig mislukt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235636)

marie daenen 14 november 2016 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8288809)
Ik heb liever Abou Jahjah, die kan ten minste redeneren.

En serieus, als je doorgaans niet eens met een hoofddoek mag werken, wiens schuld is dat?? Toch niet van de moslims aub.

ha, ha, ha, sinds wanneer bestaat dat probleem hier??? voor de moslims was er totaal geen probleem daarmee en sprak niemand daar over...
Maar ja, het is te moeilijk om dat in te zien; liever het calimerogezicht opzetten...

alice 14 november 2016 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8289807)
Ben je nog niet weg ?

Waarom zou ik? Ik heb geen probleem met " witmensen" hoor.

dpg 14 november 2016 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8290107)
Waarom zou ik? Ik heb geen probleem met " witmensen" hoor.

Waarom zeur je dan constant ?

alice 14 november 2016 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8290129)
Waarom zeur je dan constant ?

Wie? Jij neuzelt over witte mensen hoor schat, ik niet.

dpg 14 november 2016 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8290131)
Wie? Jij neuzelt over witte mensen hoor schat, ik niet.

Zeur toch niet zo.

Bobke 14 november 2016 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8290131)
Wie? Jij neuzelt over witte mensen hoor schat, ik niet.

Voedt geen trollen.

maddox 14 november 2016 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8288809)
Ik heb liever Abou Jahjah, die kan ten minste redeneren.

Je standaarden liggen vrij laag dus.

Citaat:

En serieus, als je doorgaans niet eens met een hoofddoek mag werken, wiens schuld is dat?? Toch niet van de moslims aub.
Je mag wel werken met een hoofddoek. Maar niet overal.

Stel u voor, de ene werknemer doet de voorgeschreven beschermkledij aan, de moslima de door haar medemoslims opgedrongen kledij, waaronder de hoofddoek.

En dan gaan beiden de zuurstofarme omgeving in.

Kallikles 17 november 2016 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8289915)
ha, ha, ha, sinds wanneer bestaat dat probleem hier??? voor de moslims was er totaal geen probleem daarmee en sprak niemand daar over...

Klopt.



Citaat:

Maar ja, het is te moeilijk om dat in te zien; liever het calimerogezicht opzetten...
Klopt. I.p.v. dat in te zien zet je graag je Calimerogezicht op en roep je moord en brand en invasie als je een vrouw met hoofddoek ziet, terwijl dat vroeger nooit een probleem was.

Doet mij denken aan iemand die trouwde met de francofonie en zich er nu over beklaagt dat ze door de francofonie gen**** wordt.

:-D

SDX 17 november 2016 15:09

'n Mohamedaanse kopvod is dus 'n 'mode accessoire', prima, dat kan dan naar believen afgenomen worden als de noodzaak zich stelt, werk, school...

Bobke 17 november 2016 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8292533)
Klopt.





Klopt. I.p.v. dat in te zien zet je graag je Calimerogezicht op en roep je moord en brand en invasie als je een vrouw met hoofddoek ziet, terwijl dat vroeger nooit een probleem was.

Doet mij denken aan iemand die trouwde met de francofonie en zich er nu over beklaagt dat ze door de francofonie gen**** wordt.

:-D

Hadden die er ook een probleem om zonder hoedje op hun pasfoto te staan ?

Bobke 17 november 2016 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8292533)
Klopt.





Klopt. I.p.v. dat in te zien zet je graag je Calimerogezicht op en roep je moord en brand en invasie als je een vrouw met hoofddoek ziet, terwijl dat vroeger nooit een probleem was.

Doet mij denken aan iemand die trouwde met de francofonie en zich er nu over beklaagt dat ze door de francofonie gen**** wordt.

:-D

Hadden die er ook een probleem om zonder hoedje op hun pasfoto te staan ?

alice 17 november 2016 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8292533)
Klopt.





Klopt. I.p.v. dat in te zien zet je graag je Calimerogezicht op en roep je moord en brand en invasie als je een vrouw met hoofddoek ziet, terwijl dat vroeger nooit een probleem was.

Doet mij denken aan iemand die trouwde met de francofonie en zich er nu over beklaagt dat ze door de francofonie gen**** wordt.

:-D

Zelden iemand tegen gekomen die zich ( bewust? ) zo zielig op stelt in een discussie. Een hoedje uit de jaren dertig heeft niets met het hoofddoekendebat te maken, een probleem wat zich bij de eerste generatie moslims niet maar nu wel stelt.

SDX 17 november 2016 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 8292577)
Zelden iemand tegen gekomen die zich ( bewust? ) zo zielig op stelt in een discussie. Een hoedje uit de jaren dertig heeft niets met het hoofddoekendebat te maken, een probleem wat zich bij de eerste generatie moslims niet maar nu wel stelt.

Waren dat niet de "Roaring Twenties".

Citaat:

In die periode golden de zogenaamde 'flapper-girls' als trendsetters en ontdeden de vrouwen zich voorgoed van het korset; de haren werden massaal kort geknipt en de rok reikte zelfs een moment boven de knieën. De garçonne, het ‘jongensmeisje’, was geboren: de androgyne, werkende vrouw met de aantrekkelijkheid van de femme fatale.
Nèt dat gaan vergelijken met mohamedaanse totaalverpakking.

Zipper 17 november 2016 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8292602)
Waren dat niet de "Roaring Twenties".



Nèt dat gaan vergelijken met mohamedaanse totaalverpakking.

idd, alsof de ingepakte kopvodden de French Cancan zouden dansen :lol:

SDX 17 november 2016 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8292619)
idd, alsof de ingepakte kopvodden de French Cancan zouden dansen :lol:

In 't geniep, wie weet wat er dan uitgespookt wordt (ik geloof dat de maagdenvlieshersteloperaties niet meer terugbetaald worden, dat 't bestaat spreekt al boekdelen, om nog te zwijgen van andere lichaamsopeningen die ze laten uitboren), maar in 't openbaar zijn ze "rein"!
Geen grotere hypocriet dan 'n mohamedaan, begrijpelijk, wie kan zich constant aan 1000 & 1 absurde regeltjes houden...


Ik bedoel natuurlijk voordat ze uitgehuwelijkt worden aan neef uit heimweeland, achteraf zie ik die wobbelende tenten met 11&30 koters niet meer dansen.

Another Jack 17 november 2016 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 8292533)
Klopt.





Klopt. I.p.v. dat in te zien zet je graag je Calimerogezicht op en roep je moord en brand en invasie als je een vrouw met hoofddoek ziet, terwijl dat vroeger nooit een probleem was.

Doet mij denken aan iemand die trouwde met de francofonie en zich er nu over beklaagt dat ze door de francofonie gen**** wordt.

:-D

Vergeet ook niet dat ze er is gaan wonen...

Gamla 18 november 2016 10:01

De integraaaatie is mislukt. Maar wat nu?
Ik weet het! Tous ensemble voetbal kijken.

alice 18 november 2016 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8292602)
Waren dat niet de "Roaring Twenties".



Nèt dat gaan vergelijken met mohamedaanse totaalverpakking.

Goed gezien en terecht dat je daar op wijst.

Gamla 18 november 2016 11:06

En weer tous juichen wanneer een neger scoort.

alice 18 november 2016 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8293183)
En weer tous juichen wanneer een neger scoort.

Maar vent toch..niet de kleur van mensen maar hun gedrag...hou eens op met je racistische uitspraken?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be