Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 13 april 2010 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4689716)
Dat is zeer interessant. Ik heb dan ook verder gelezen op die blog.
Maar vermits ik graag weet waar ik mijn informatie vandaan haal (ook al lijkt die site´s op een pagina van een krant) ben ik naar het voorblad gaan kijken.
Daar vond eik naast enkele normale verhalen over canada ook drie hoofdpunten die over aliens gaan. Dan gaat bij mij een belletje rinkelen en neemt de geloofwaardigheid een drastische duik.
Volgende stap dan, Wie is dokter chang waar over gesproken wordt in het artikel. Als hoofd van een team bij de human genome project (toch geen klein project) zal er normaal wel iets over hem te vinden zijn.
Niets te vinden.

Behalve een interview met Dr. John McPherson, Co-Director, National Human Genome Research Center at UCI: University of California at Irvine .
Dit stukje gaat over dokter chang:


Nog een test om te kijken of er een dokter chang bestaat op een .edu site is dit http://www.google.be
resultaat: geen dokter Chang gerelateerd aan Human genome project.

Voor mij is dus iedere site die dit nog publiceerd als de waarheid volkomen ongeloofwaardig en controleert zijn bronnen totaal niet.

Tick,

Wie een beetje aan kritisch bronnenonderzoek doet, ontmaskert snel de fantasten en dito verhalen hier.

Dokter Chang :roll:... is wel goed gekozen als dekmantel, er zullen wel honderden bestaat ...

Verstandige mensen hebben dit snel door, goedgelovige zielen daarentegen ...

Alleen is het te vermoeiend om steeds hetzelfde te herhalen,nu deed u het.

Waarvoor dank.

exodus 13 april 2010 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4689746)
Tick,

Wie een beetje aan kritisch bronnenonderzoek doet, ontmaskert snel de fantasten en dito verhalen hier.

Wel doe dat dan eens met deze:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4689741)
Ik wens nog eens terug te komen op de UFO sighting van Tehran Iran, en ik daag de sceptici uit om hier een verklaring voor te vinden. Voor mij bewijst deze case 100% dat er een technologie aan het werk is dat boven alle gekende menselijke technologie gaat. De case is bewezen, onderzocht, er zijn officiele documenten en de feiten zijn vaststaand. Wat we niet met zekerheid kunnen zeggen is of er aliens in het toestel zaten, maar gezien de capaciteiten en het gedrag van het toestel, is die kans zeer groot.

Wat wel zeker is in deze case is dat het hier ondubbelzinning gaat om een intelligent bestuurd toestel, met voor onze technologie ongekende capaciteiten.

Het gaat om deze case:

http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident


Hier kan je een interview zien met een van de piloten die erbij betrokken was (begint vanaf 6 minuten):

http://www.youtube.com/watch?v=-tYGhZ2X0I0


Another Jack 13 april 2010 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4689749)
Wel doe dat dan eens met deze:

Na 141 pagina's vol onzin, heb je er 1 gevonden die "wel" waar zou zijn??

Moet ik nu plaatsvervangende schaamte voelen, huilen of luidop lachen???

exodus 13 april 2010 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4689785)
Na 141 pagina's vol onzin, heb je er 1 gevonden die "wel" waar zou zijn??

Moet ik nu plaatsvervangende schaamte voelen, huilen of luidop lachen???

Ik heb deze in het verleden al meermaals gepost, maar er is daar niet veel reactie opgekomen, in tegenstelling tot de dingen die makkelijker af te schieten zijn zoals Khawajagan met de holle aarde en reptielen.

Daarom dat ik het nog eens post. Deze zaak staat op zich en is puur bewijs voor het bestaan van zulke toestellen met die capaciteiten.

giserke 13 april 2010 13:06


Micele 13 april 2010 13:12

Duidelijke radar cases zijn nog nooit debunked, en ik kan het zeker weten ;-):-) :

Citaat:

Radar Cases

Radar sightings of UFO's are remarkably common, and also the most authentic. The word of expertly trained operators, backed up by tangible echo returns from unidentified intruders is hard to deny. In many cases these bizarre blips that suddenly invade military and civil radar screens are seen to execute manoeuvres completely beyond the abilities of any known aircraft. Ground speeds of up six thousand m.p.h are nothing unusual, and as if to add further credence to these incidents, many of these 'radar visuals' as they are called, have been simultaneously witnessed by naked eye observers, both on the ground and in the air!
De Belgische UFO-triangles waren een van de belangrijkste, zelfs internationale professoren waren uitgenodigd op de briefing van de Luchtmacht (door Kol De Brouwer) ze konden alleen maar de echtheid bevestigen :

Citaat:

http://www.ufoevidence.org/cases/case1125.htm
Belgium Triangle UFO Sightings
Date
October, 1989 Location
Belgium

Summary: From October 1989 throughout 1990, hundreds of reports of lighted objects, frequently described as enormous and triangular in shape were recorded in Belgium. Air Force supersonic F-16 jets chased these strange objects, which were simultaneously tracked by both airborne and ground radars. The Belgian Government cooperated fully with civilian UFO investigators, an action without precedent in the history of government involvement in this field.

Eyewitness drawings and reconstructions of triangular craft seen in Belgium between 1989 and 1993. Courtesy of SOBEPS. (Credit: Berliner)

Type of Case/Report: MajorCase
Hynek Classification:
Shape of Object(s): Triangle
Number of Witnesses: Multiple
Special Features/Characteristics: Body Lights, Military, Mass Sighting, Witness Sketch, Radar, Police
Allemaal fantasten, duizenden :roll:

fox 13 april 2010 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4689796)
Ik heb deze in het verleden al meermaals gepost, maar er is daar niet veel reactie opgekomen, in tegenstelling tot de dingen die makkelijker af te schieten zijn zoals Khawajagan met de holle aarde en reptielen.

Daarom dat ik het nog eens post. Deze zaak staat op zich en is puur bewijs voor het bestaan van zulke toestellen met die capaciteiten.

Dat is uiteraard geen bewijs, het is een theorie. Een andere theorie is dat het Jupiter was.

Nogmaals er is een verschil tussen theorieen en bewijzen.

Another Jack 13 april 2010 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4689818)
Duidelijke radar cases zijn nog nooit debunked, en ik kan het zeker weten ;-):-) :



De Belgische UFO-triangles waren een van de belangrijkste, zelfs internationale professoren waren uitgenodigd op de briefing van de Luchtmacht (door Kol De Brouwer) ze konden alleen maar de echtheid bevestigen :



Allemaal fantasten, duizenden :roll:

"Strange objects" zijn mijn weten geen synoniem voor "aliens".

Volgende.

Micele 13 april 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4689909)
"Strange objects" zijn mijn weten geen synoniem voor "aliens".
Volgende.

Wat zijn "aliens" voor jou ?

Tick 13 april 2010 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4689749)
Wel doe dat dan eens met deze:

Zelfs bij deze zijn er missing links. Waar zijn de audio tapes? Waar zijn er radarbeelden? Hoe komt het dat de bevolking naar een militair center bellen om deze zaken te rapporteren, hebben ze dat zelf niet kunnen zien op hun radar?
Een paar ingetype rapporten die slecht ingescand zijn en waar er geheim op staat geschreven is ook niet echt overtuigend bewijs. (zeker niet omdat deze gegevens blijkbaar zijn vrijgegeven) Waarom heeft niemand dan duidelijkere scans genomen. Getuigenissen van de piloot. Tjah er zijn ook mensen (honderden zelfs) die beweren dat ze het monster van loch ness hebben gezien. Hoewel heel dat meer is onderzocht en ze geen monster hebben gevonden.

Dan nog het feit dat hij (de piloot) een gevaarlijk maneuver (negative G dive) doet zonder instrumenten (want die waren uitgevallen) in het donker en tegen zeer hoge snelheden. En dit dan nog in paniek want hij wou schieten maar kon niet, hij wou evacueren, maar hij kon niet.

Nu wat er die nacht aan de hand was wil ik nog wel in het midden laten. UFO of niet, dat weet ik niet. Maar ik heb nog genoeg vragen die ik erbij kan stellen.

Another Jack 13 april 2010 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4689920)
Wat zijn "aliens" voor jou ?

Buitenaards leven.

En voor jou?

Tick 13 april 2010 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4689934)
Buitenaards leven.

En voor jou?

Voor mij moet het zelfs geen buitenaards wezen zijn. Een wezen (al dan niet intelligent) die buiten onze bestaande kennis van wezens vallen is een alien.

Zo zijn er nog duizenden alien soorten die in onze oceanen leven die we gewoonweg nog niet ontdekt hebben. Het kan goed zijn dat we daar evengoed intelligente wezens gaan tegenkomen. Ze moeten daarom niet met vliegende schotels naar deze aarde komen.

Micele 13 april 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4689909)
"Strange objects" zijn mijn weten geen synoniem voor "aliens".

Volgende.

Hoe vliegen deze buitenaardse "strange objects" ?
Hoe weten deze strange objects juist dat ze door F16-volgradars aangestraald worden ?
Waarom en hoe vluchten die UFO´s als we korterbij willen komen ?

Another Jack 13 april 2010 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4689957)
Hoe vliegen deze buitenaardse "strange objects" ?
Hoe weten deze strange objects juist dat ze door F16-volgradars aangestraald worden ?
Waarom en hoe vluchten die UFO´s als we korterbij willen komen ?

Jij zegt "buitenaards", ik niet.

Micele 13 april 2010 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4689945)
Voor mij moet het zelfs geen buitenaards wezen zijn. Een wezen (al dan niet intelligent) die buiten onze bestaande kennis van wezens vallen is een alien.

Zo zijn er nog duizenden alien soorten die in onze oceanen leven die we gewoonweg nog niet ontdekt hebben. Het kan goed zijn dat we daar evengoed intelligente wezens gaan tegenkomen.

We ontdekken regelmatig nieuwe "diersoorten", die vallen toch niet onder "alien".

En "leefbare" planeten worden ook regelmatig ontdekt ("vlakbij" zelfs ;-) ).
http://www.scientias.nl/nieuwe-ontde...n-groeien/1100

Citaat:

Ze moeten daarom niet met vliegende schotels naar deze aarde komen.
Moeten niet nee, maar ik denk wel dat als ze kunnen ze het wel dikwijls gedaan hebben, waarom niet ?

Micele 13 april 2010 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4689975)
Jij zegt "buitenaards", ik niet.

Idd, als ex-luchtmachter (10WTac) en ex-landmachter (Hawk) heb ik geen andere keus wat anders te denken.

Die vliegende dingen halen snelheden en bewegen in de lucht die onaards zijn.
Ook gemeten met analoge volgradars (bvb HPIR van de Hawk).

bvb snelheden van 6000 mph - op lage hoogte - in 60-70 er jaren, ook op een radarscherm (PPI) met range markers simpel afleesbaar (opsporingsradar PAR)

Haakse bochten... snelheden van 2 mach... en dan plots stilstaan.

Enig idee of aardse vliegtuigen of helicopters dat 40 jaar geleden of nu kunnen ? ;-)

Another Jack 13 april 2010 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4690002)
Idd, als ex-luchtmachter (10WTac) en ex-landmachter (Hawk) heb ik geen andere keus wat anders te denken.

Die vliegende dingen halen snelheden en bewegen in de lucht die onaards zijn.
Ook gemeten met analoge volgradars (bvb HPIR van de Hawk).

bvb snelheden van 6000 mph - op lage hoogte - in 60-70 er jaren, ook op een radarscherm (PPI) met range markers simpel afleesbaar (opsporingsradar PAR)

Haakse bochten... snelheden van 2 mach... en dan plots stilstaan.

Enig idee of aardse vliegtuigen of helicopters dat 40 jaar geleden of nu kunnen ? ;-)

O jawel, dat kan je wel.
Als het een landmachter lukt...

Maar misschien wil je niet?

De Prodigy 13 april 2010 15:02

Ze proberen ons al te controleren...


Micele 13 april 2010 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4690031)
Als het een landmachter lukt...

Naja, jij bent geen radartechnicus hé.

En ik was 30 jaar landmachter, dus dat is zeker niet relevant ;-)

Ik moet quasi al mijn technische kennis verloochenen.

Te belachelijk niet ?

btw de snelste en wendbaarste vliegtuigen (de aardse met kerosine ;-)) uit die tijd (Mig 21) hadden geen schijn van een kans tegen een Hawk-missile.

Citaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/MIM-23_Hawk#History
March 21, 1969 Before noon, a new Hawk battery, which was deployed at Baluza, north of the town of Kantara in the Sinai region detected an Egyptian MiG-21 aircraft which took off from Port-said airport. The controller, Yair Tamir, tracked the aircraft on the radar, in its flight from north to south along the Suez canal, and when the MiG-21 broke to a course heading towards the Hawk battery, a missile was launched at it, which successfully destroyed the aircraft while it was flying at an altitude of 6,700 m. [4]. During the War of Attrition, Hawk batteries had shot down between 8 and 12 aircraft [5]; Janes reports 12 kills as 1 Il-28, 4 Su-7, 4 MiG-17 and 3 MiG-21.
Citaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/MiG-21#...ni_War_of_1971

The 1971 war witnessed the first supersonic air combat in the subcontinent when an Indian MiG-21FLs shot down a PAF F-104 Starfighter with its GSh-23 twin barrelled 23mm cannon.[8] By the time the hostilities came to an end, the IAF MiG-21s had shot down four PAF F-104s, two PAF F.6, one PAF F-86 and one PAF C-130 Hercules. According to Western military analysts, the MiG-21s had clearly "won" the much anticipated air combat between the MiG-21 and the F-104 Starfighter.[9]

Because of the formidable performance of the MiG-21s, several nations, including Iraq, approached India for MiG-21 pilot training. By early 1970s, more than 120 Iraqi pilots were being trained by the Indian Air Force.[9]
100 % analoge radars hé. Geen sjoemelen mogelijk

Computers en software (photoshop, youtube... ) bestond toen nog niet. ;-)

tatooke 13 april 2010 15:24

Twee gevechtsvliegtuigen maken jacht op UFO?
Is dit een UFO die achternagezeten wordt door twee gevechtsvliegtuigen? De video zou zijn gemaakt van bij een tankstation aan de M5 in West Midlands in het Verenigd Koninkrijk.

Het voorwerp lijkt alvast op wat de mens gemeenzaam een UFO is beginnen noemen. De videomaker focust ook op twee gevechtsvliegtuigen in het zog van de UFO. Nick Pope, voormalig medewerker van de Britse Defensie en UFO-expert, zei aan The Sun: "Dit is één van de beste video's ooit die hij zag".

"Het zou om een soort testvlucht kunnen gaan van een geheim project, maar dat doe je normaal niet overdag. Dit kan dus even goed 'the real thing' zijn, een UFO in ons luchtruim en een militair toestel dat opgeroepen werd om het te onderscheppen, nadat de UFO op de radar gespot werd."

Het Britse leger bevestigt dat het inderdaad een gevechtsvliegtuig zou inzetten om elke bedreiging via het luchtruim te bestrijden, maar wil geen commentaar geven op de beelden van deze video, die werd geschoten door een anonieme cameraman. (jv)
10/04/10 23u38
http://www.youtube.com/watch?v=LXm3H...layer_embedded
bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...t-op-UFO.dhtml


complete video hier : http://www.youtube.com/watch?v=lYQP_...layer_embedded


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be