Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 20 augustus 2013 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764975)
Zolang je blijft vragen om te bewijzen dat Aliens & UFO's bestaan verdoe je alleen maar je tijd. Die kan je volgens mij echt wel aan iets beters besteden

Ok, aliens bestaan en er staat een UFO in mijn garage.
(ik heb ooit al gezegd dat ik -pro forma- best eens alien wou spelen he)

Nu, om daar mee rond te vliegen moet ik wel wat donaties bijeensprokkelen natuurlijk.
Hoeveel geef jij me, Meneertje? Aan je nick te oordelen vind je jezelf nogal wat, een donatie van minder dan 1000 Euro zou dan ook zielig zijn, nietwaar?

Wanneer mag ik je royale donatie verwachten? Dan zal ik je een gepast rekeningnummer overmaken, ok?

kiko 20 augustus 2013 18:13

Meer dan 8300 berichten en nog niet het minste bewijs in zicht.

Vreemd, want mijn tarotkaarten voorspelden nochtans een grote doorbraak in het UFO-gebeuren.

parcifal 20 augustus 2013 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6765202)
Zat uit cafe/disco strompelen, vergeten waar auto staat en dan maar besluiten te voet naar huis te gaan ....
I know that feeling ;)

Het is niet helemaal dat, het gaat over plicht en volharding. ;-)

Citaat:

Whose woods these are I think I know.
His house is in the village though;
He will not see me stopping here
To watch his woods fill up with snow.

My little horse must think it queer
To stop without a farmhouse near
Between the woods and frozen lake
The darkest evening of the year.

He gives his harness bells a shake
To ask if there is some mistake.
The only other sound's the sweep
Of the easy wind and downy flake.

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep,
And miles to go before I sleep.

meneer 20 augustus 2013 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6765159)
Ok, aliens bestaan en er staat een UFO in mijn garage.
(ik heb ooit al gezegd dat ik -pro forma- best eens alien wou spelen he)

Nu, om daar mee rond te vliegen moet ik wel wat donaties bijeensprokkelen natuurlijk.
Hoeveel geef jij me, Meneertje? Aan je nick te oordelen vind je jezelf nogal wat, een donatie van minder dan 1000 Euro zou dan ook zielig zijn, nietwaar?

Wanneer mag ik je royale donatie verwachten? Dan zal ik je een gepast rekeningnummer overmaken, ok?

Als je 1000 euros wil, niets gemakkellijker voor u : ga wat voor een camera met een hoer gaan neuken, uw specialiteit.
Van mij krijg je geen stuiver.:-)

meneer 20 augustus 2013 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6765202)
Zat uit cafe/disco strompelen, vergeten waar auto staat en dan maar besluiten te voet naar huis te gaan ....
I know that feeling ;)

Another Jack, ben jij het ?:-)

meneer 20 augustus 2013 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6765268)
Meer dan 8300 berichten en nog niet het minste bewijs in zicht.

Vreemd, want mijn tarotkaarten voorspelden nochtans een grote doorbraak in het UFO-gebeuren.

Zelfs de kaarten kunnen zich vergissen, vooral als degene die er mee omgaat niet in hun macht gelooft.:-)

meneer 20 augustus 2013 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6765044)
Oogkleppen afzetten, is ook al een begin. ;-)

En naar de oogarts gaan.:-)
Alhoewel, in hun geval is er eerder een psychologisch probleem. Hoe zou men dat kunnen noemen, hardnekkig vasthouden aan een veilig voelend denkkader, angst hebben voor de wrede werkelijkheid, de onbekende buitenwereld, in die mate dat men de werkelijkheid niet DURFT zien ?

meneer 20 augustus 2013 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6765059)
toch opmerkelijk hoe al die , volgens jullie blinden, er in slagen op jullie onzin te blijven reageren

Wat opmerkelijk is, is dat jullie inderdaad BLIJVEN reageren ! Op iets dat jullie niet interresseert, en waar jullie helemaal niet in geloven ?!
Dan vraag ik mij toch af, wat bezielt die mensen ?
Zoals ik bvb : ik geloof niet in de katolieke god, noch in die van de islamieten, en ga daarom nooit naar de kerk, noch naar de moskee, behalve eens een enkel keertje, om de architectuur of bepaalde kunstwerken te bewonderen.
Jullie echter, de " echtig-en- techtige " sceptici, posten hier al duizenden berichten ? Raar toch ?
Zouden jullie, onbewust dan, toch overtuigd willen worden ? Word er dan eens bewust van jongens, en kom uit de kast !:lol:

parcifal 20 augustus 2013 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6765676)
Als je 1000 euros wil, niets gemakkellijker voor u : ga wat voor een camera met een hoer gaan neuken, uw specialiteit.
Van mij krijg je geen stuiver.:-)

Wel, wel, bewijs maar eens dat er GEEN ufo in mijn garage staat.
Dakani, zeker? :-D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En wat betreft mijn vroegere beroepsbezigheden : dat gaat u geen reet aan, je hoeft daar echt niet jaloers op te zijn. Ieder diertje zijn pleziertje, nietwaar?

Ik stel me u doorgaans voor terwijl u zielig uw luizen oppeuzelt bij gebrek aan een open gaarkeuken in de buurt en u uw persistente jeuk op vervelende plaatsen tracht weg te krabben met een aangescherpte stok, vanwege een fobie voor water ( niet bier, gelukkig, hehe), maar ik maak daar toch zo geen spel van?

Behalve dan over uw zwemcapaciteiten, ik moet bekennen dat ik twijfel of je snel zinkt of traag. ;-)

meneer 20 augustus 2013 22:24

:-(
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6765713)
Wel, wel, bewijs maar eens dat er GEEN ufo in mijn garage staat.
Dakani, zeker? :-D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En wat betreft mijn vroegere beroepsbezigheden : dat gaat u geen reet aan, je hoeft daar echt niet jaloers op te zijn. Ieder diertje zijn pleziertje, nietwaar?

Ik stel me u doorgaans voor terwijl u zielig uw luizen oppeuzelt bij gebrek aan een open gaarkeuken in de buurt en u uw persistente jeuk op vervelende plaatsen tracht weg te krabben met een aangescherpte stok, vanwege een fobie voor water ( niet bier, gelukkig, hehe), maar ik maak daar toch zo geen spel van?

Behalve dan over uw zwemcapaciteiten, ik moet bekennen dat ik twijfel of je snel zinkt of traag. ;-)

Als je er over komt stoeffen op het internet dat je je geprostitueerd hebt voor een camera, dan gaat dit de hele wereld aan .
Anders moest je dit maar voor jezelf houden.
Vermits je het openbaar gemaakt hebt, mag ik daar over praten zoveel ik wil.
De rest van uw vuile praat is wellicht ook geïnspireerd door persoonlijke ervaringen...
We zijn wél heel ver weg van de serieuze leraar fysica die je beweerde te zijn, of van de man die een mysterieuze hoge functie heeft op een geheim gehouden universiteit.:lol:
Je geloofwaardigheid is volledig verdwenen, arme stakker. Blijft enkel uw vulgaire vuile tong over, een neidig oud viswijf waardig.

parcifal 20 augustus 2013 22:31

Arme meneer, je zal nooit weten wat waar is en wat niet, he?
Misschien is het allemaal wel grandioze zever van mijn forum-personage die een beetje keet wou schoppen?

Maar smaakten de luizen en was her stokje niet te scherp? Zorg een beetje voor jezelf he, je moet nog vele jaren mee als pispaal op dit forum. ;)

Uw nijdig oud viswijf. ( niet neidig, foei, dat is een stevige klop op uw knokkels met de regel alweer).

Dixie 20 augustus 2013 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6764540)
En dan ? Weet jij wat hier duizenden jaren geleden allemaal gebeurd is ?

ja ik duidelijk wel nu jij nog :-D

meneer 20 augustus 2013 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6765781)
Arme meneer, je zal nooit weten wat waar is en wat niet, he?
Misschien is het allemaal wel grandioze zever van mijn forum-personage die een beetje keet wou schoppen?

Maar smaakten de luizen en was her stokje niet te scherp? Zorg een beetje voor jezelf he, je moet nog vele jaren mee als pispaal op dit forum. ;)

Uw nijdig oud viswijf. ( niet neidig, foei, dat is een stevige klop op uw knokkels met de regel alweer).

Nooit weten wat waar is of niet ? Ik weet in elk geval reeds dat je erover opgeschept hebt dat je je geprostitueerd hebt.
Enkel d�*t zegt reeds veel over jou.
En wat grandioze zever vertellen betreft, noem het eerder flauwe zever , dan zijn we dichter bij de waarheid.
Er is echt niks, maar dan ook NIKS grandioos aan jou.

meneer 20 augustus 2013 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6765814)
ja ik duidelijk wel nu jij nog :-D

Vertel ? W�*t gebeurde er hier duizenden jaren geleden ? Laat me eens raden : er kwamen Aliens op bezoek !:-)

Dixie 20 augustus 2013 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6765824)
Vertel ? W�*t gebeurde er hier duizenden jaren geleden ? Laat me eens raden : er kwamen Aliens op bezoek !:-)

nope net niet want geen bewijzen hiervoor :lol:

meneer 20 augustus 2013 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6765781)
Arme meneer, je zal nooit weten wat waar is en wat niet, he?
Misschien is het allemaal wel grandioze zever van mijn forum-personage die een beetje keet wou schoppen?

Maar smaakten de luizen en was her stokje niet te scherp? Zorg een beetje voor jezelf he, je moet nog vele jaren mee als pispaal op dit forum. ;)

Uw nijdig oud viswijf. ( niet neidig, foei, dat is een stevige klop op uw knokkels met de regel alweer).

Dat ik een pispaal zou zijn moet je nog bewijzen, dat jij niets doet als zeiken op dit forum weet iedereen ondertussen.
Meer komt er niet uit, uit je forum personage : zeik , zeik en nog eens zeik. :lol:

meneer 20 augustus 2013 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6765781)
Arme meneer, je zal nooit weten wat waar is en wat niet, he?
Misschien is het allemaal wel grandioze zever van mijn forum-personage die een beetje keet wou schoppen?

Maar smaakten de luizen en was her stokje niet te scherp? Zorg een beetje voor jezelf he, je moet nog vele jaren mee als pispaal op dit forum. ;)

Uw nijdig oud viswijf. ( niet neidig, foei, dat is een stevige klop op uw knokkels met de regel alweer).

Dat ik een pispaal zou zijn moet je nog bewijzen, dat jij niets doet als zeiken op dit forum weet iedereen ondertussen.
Meer komt er niet uit, uit je forum personage : zeik , zeik en nog eens zeik. :lol:

meneer 20 augustus 2013 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6765843)
nope net niet want geen bewijzen hiervoor :lol:

Bron ?

Dixie 20 augustus 2013 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6765852)
Bron ?

spa bruis:-D

exodus 21 augustus 2013 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6765711)
Wat opmerkelijk is, is dat jullie inderdaad BLIJVEN reageren ! Op iets dat jullie niet interresseert, en waar jullie helemaal niet in geloven ?!
Dan vraag ik mij toch af, wat bezielt die mensen ?
Zoals ik bvb : ik geloof niet in de katolieke god, noch in die van de islamieten, en ga daarom nooit naar de kerk, noch naar de moskee, behalve eens een enkel keertje, om de architectuur of bepaalde kunstwerken te bewonderen.
Jullie echter, de " echtig-en- techtige " sceptici, posten hier al duizenden berichten ? Raar toch ?
Zouden jullie, onbewust dan, toch overtuigd willen worden ? Word er dan eens bewust van jongens, en kom uit de kast !:lol:

Inderdaad, ze blijven reageren en hun mening is al lang opgemaakt. Travis is nog slim, die gaat het aftrappen (zo zegt hij toch).

Ik denk doordat dit komt doordat ze onbewust aanvoelen dat wij de waarheid spreken, waardoor een een soort spanning ontstaat dat hun laat blijven reageren. :-P


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be