Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

exodus 9 december 2013 14:57

Een vollediger getuigenis van Karl Wolfe, die zegt dat hij foto's zag waarin duidelijk bouwwerken op de kant van de maan zijn die wij niet kunnen zien.

Citaat:

Karl Wolfe: Geheime bouwwerken op de maan (video)



Karl Wolfe werkte 4,5 jaar voor de Amerikaanse luchtmacht. Omdat hij voor het tactische luchtcommando op Langley Air Force Base in Virginia werkzaam was, kreeg hij toegang tot alle geheimen.

Toen hij in een gebouw van de Amerikaanse spionagedienst NSA werkte kreeg hij foto’s van de maan te zien die waren genomen door de Lunar Orbiter.

Het Lunar Orbiterprogramma bestond uit vijf onbemande ruimteschepen die in 1966 en 1967 werden gelanceerd en die de maan in kaart brachten, mede als voorbereiding op het Apolloprogramma. Ze maakten de eerste foto’s vanuit een baan om de maan. Deze foto’s werden onder meer gebruikt om geschikte landingsplekken te selecteren.

Wolfe zag op de foto’s tot in detail een aantal bouwwerken, waaronder een basis op de achterkant van de maan. De foto’s zijn voor de maanlanding in 1969 genomen.
http://www.niburu.nl/het-complot/555...-de-maan-video

Another Jack 9 december 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6921748)
Een vollediger getuigenis van Karl Wolfe, die zegt dat hij foto's zag waarin duidelijk bouwwerken op de kant van de maan zijn die wij niet kunnen zien.



http://www.niburu.nl/het-complot/555...-de-maan-video

Uiteraard aan de achterkant.
De UFO's zijn niet dom.

Yog Sothoth 9 december 2013 15:28

En heeft hij die foto's ook, of moeten we hem op zijn woord geloven?

Antoon 9 december 2013 16:08

Ja, wij willen de foto's zien !

parcifal 9 december 2013 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6921839)
Ja, wij willen de foto's zien !



:-)

Micele 9 december 2013 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6921801)
En heeft hij die foto's ook, of moeten we hem op zijn woord geloven?

En wat als hij een paar foto´s echt in zijn bezit heeft ? (zo zot is hij niet dat te zeggen :
Citaat:

Omdat hij voor het tactische luchtcommando op Langley Air Force Base in Virginia werkzaam was, kreeg hij toegang tot alle geheimen.
Wat begrijp je niet aan geheim ? Wat denk je wat die mensen elk jaar opnieuw moeten ondertekenen om daar te mogen werken ?


En dan zeg jij uit je luie zetel: "moeten we nu echt geloven dat die geheime foto´s echt zijn ?" :roll:

Another Jack 9 december 2013 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6921880)
En wat als hij een paar foto´s echt in zijn bezit heeft ? (zo zot is hij niet dat te zeggen : Wat begrijp je niet aan geheim ? Wat denk je wat die mensen elk jaar opnieuw moeten ondertekenen om daar te mogen werken ?


En dan zeg jij uit je luie zetel: "moeten we nu echt geloven dat die geheime foto´s echt zijn ?" :roll:

Micele, eerlijk nu, geloof jij werkelijk dat er gebouwen staan op de schaduwzijde van de maan?

Johnny Blaze 9 december 2013 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6921891)
Micele, eerlijk nu, geloof jij werkelijk dat er gebouwen staan op de schaduwzijde van de maan?

wut?

Antoon 9 december 2013 17:25

Ik kwam toevallig een foto van een aliën tegen:


Havanna 9 december 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6921880)
En wat als hij een paar foto´s echt in zijn bezit heeft ? (zo zot is hij niet dat te zeggen : Wat begrijp je niet aan geheim ? Wat denk je wat die mensen elk jaar opnieuw moeten ondertekenen om daar te mogen werken ?

Hij heeft er over gesproken dus is het geen geheim meer.

Als je niet kan staven wat je zegt is het bullshit. Zo werkt de grote menschen wereld nu eenmaal.
Citaat:

En dan zeg jij uit je luie zetel: "moeten we nu echt geloven dat die geheime foto´s echt zijn ?" :roll:
Drogreden in dit geval drogexcuus.

Havanna 9 december 2013 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6921924)
wut?

Achterkant, althans voor ons toch ...

Havanna 9 december 2013 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6921852)


:-)


Micele 9 december 2013 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6921948)
Hij heeft er over gesproken dus is het geen geheim meer.

Als je niet kan staven wat je zegt is het bullshit. Zo werkt de grote menschen wereld nu eenmaal.

Drogreden in dit geval drogexcuus.

Nope. Ik weet wat het verschil is van het stelen van geheime foto´s of het vertellen wat je op geheime foto´s gezien hebt.

Jij kronkelt gewoon in uw drogsoep. :-)

Yog Sothoth 9 december 2013 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6921880)
En wat als hij een paar foto´s echt in zijn bezit heeft ? (zo zot is hij niet dat te zeggen :

Dan wil ik die wel eens zien! Ik kan ook zeggen dat ik foto's heb van een dorp waar paddenstoelenhuisjes staan en kleine blauwe mannetjes rondlopen.

meneer 9 december 2013 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6921256)
six is niet chronisch dronken........


ps. stel dat ze hier al eens geweest zijn, dan wilt dat niet zeggen dat zij per sé technologisch verder zijn dan wij, wel dat ze een pak ouder worden........ de snelheid van het licht is 300 000 km per sec (als ik me niet vergis) ... reken maar uit hoe oud zij wel niet moeten worden vooraleer ze hier zelfs maar zouden belanden........ (ps. zit ik juist six?)

six niet nee, denk ik ook niet. Een dommerik zou ik hem niet noemen, wel zeer zelfingenomen, heb ik eerder al eens geschreven ( aan hem ). Maar daar gaat het hier dus niet over hé.
Heb je al een beetje gelezen over " tijd is een illusie " ?
Als zulke buitenaardse wezens tot hier en terug tot bij hen kunnen reizen, dan zullen ze wel de beschikking hebben over middelen die wij ons niet eens kunnen voorstellen, denk je dat ook niet ? Middelen om met de tijd en de ruimte anders om te gaan, of er gebruik van te maken op een manier die wij niet kennen.
Met een beetje geluk komen ze je dat zelf uitleggen op een mooie dag !:-)
Zou je dat leuk vinden, oog in oog staan met een Alien, die je telepatische berichten stuurt ?:-)
" hallo, aardling, je hebt mooie ogen , weet je dat ? ":lol:

meneer 9 december 2013 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6921418)
Verleerd of onbegrijpbaar is het niet. Maar het is ook weer niet zo snugger.

Wat is niet snugger ? Zonder bewijzen beweren dat het monster van Loch Ness niet bestaat ?
Da's inderdaad niet snugger, en heel on-wetenschappellijk.

Micele 9 december 2013 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6922020)
Dan wil ik die wel eens zien! Ik kan ook zeggen dat ik foto's heb van een dorp waar paddenstoelenhuisjes staan en kleine blauwe mannetjes rondlopen.

Ja dat kun je tot in den treure, maar die gast heeft daar wel 4 jaar gewerkt hé.

En collega´s had hij heel zeker.
http://www.phils.com.au/karlwolfe.htm

dus kronkel maar. :-)

meneer 9 december 2013 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6921499)
Wat een toeval dat een ufoloog die beelden fimt...

Gij zou niet eens beseffen waar het over gaat, moest je er één zien.

Havanna 9 december 2013 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6922016)
Nope. Ik weet wat het verschil is van het stelen van geheime foto´s of het vertellen wat je op geheime foto´s gezien hebt.

Jij kronkelt gewoon in uw drogsoep. :-)

Dat weten wij allemaal wel denk ik ...Het kunnen bewijzen wat je zegt.

Hoe doe jij dat eigelijk in het dagelijks leven? Jij neemt zomaar alles klakkeloos aan?
Stel je bankdirecteur zegt : ik heb belegging speciaal voor jou 25% gegarandeerde intrest. Jij gelooft hem?

Havanna 9 december 2013 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6922029)
Ja dat kun je tot in den treure, maar die gast heeft daar wel 4 jaar gewerkt hé.

Vanaf hoeveel jaar hoef je niet meer te bewijzen wat je claimt als het om zo iets potentieel belangrijk gaat?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be