Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Johnny Blaze 2 oktober 2015 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7795699)
Allemaal leugens en overdrijvingen om het echte plot te maskeren

Poppycock, iedereen weet dat de Daleks ff voor Churchill hebben gewerkt.


praha 2 oktober 2015 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7842914)
Poppycock, iedereen weet dat de Daleks ff voor Churchill hebben gewerkt.


jaaaa kroket !
Iedereen weet dat de nwo dat als onderliggende boodschap wou uitsturen via een bekende en wel bekeken sciencefictionserie...de waarheid is natuurlijk compleet anders.

Hier nog méér bewijs :

"Countless people will hate the New World Order
and will die protesting against it."

-- H G Wells
The New World Order (1940)



.... en dit lijken mij alvast geen Duitse Stahlhelmen op die authentieke foto

Johnny Blaze 22 oktober 2015 19:02

Enne, wa denkt ge? Dyson sphere rond kic84something of iets anders?

Ik vind het verwonderlijk dat dees hier nog altijd niet is ter sprake gekomen.

Edit: allé ja, ne volledige kan niet he, dan kwam er niks licht meer door uiteraard.

parcifal 23 oktober 2015 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7866617)
Edit: allé ja, ne volledige kan niet he, dan kwam er niks licht meer door uiteraard.

Een volledige is ook fysisch onmogelijk te bouwen, te instabiel. Die plonst binnnen de korste keren in de ster.

Een dyson Swarm zou het best haalbare zijn.


Johnny Blaze 23 oktober 2015 18:50

Als de massa gelijk verdeeld is klopt dit sowieso, maar stel dat je over 1 as, dus tegenover mekaar, twee zwaardere massa's zou toevoegen, is dat dan nog het geval?

Johnny Blaze 23 oktober 2015 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7867564)
Als de massa gelijk verdeeld is klopt dit sowieso, maar stel dat je over 1 as, dus tegenover mekaar, twee zwaardere massa's zou toevoegen, is dat dan nog het geval?

Alhoewel, zelfs dat lijkt me zeer instabiel nu ik erover nadenk, vermits een baan meestal elliptisch is.

Nu, ik ben echt wel nieuwsgierig naar het fenomeen rond die ster. Ik hoop dat ze het de komende jaren goed in het oog houden en dat er niet echt een patroon in te herkennen zou zijn. De pers klopt deze zaken graag op, maar 20% dimmen, ene keer 5 dagen en ene keer 80 dagen... We zullen wel zien zekers?

Ik lieg niet als ik zeg dat ik stiekem hoop op iets kunstmatigs, zou mooi zijn, de vraag is enkel, hoe zullen wij dit ooit weten in ons leven?

parcifal 23 oktober 2015 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 7867610)
Alhoewel, zelfs dat lijkt me zeer instabiel nu ik erover nadenk, vermits een baan meestal elliptisch is.

Nu, ik ben echt wel nieuwsgierig naar het fenomeen rond die ster. Ik hoop dat ze het de komende jaren goed in het oog houden en dat er niet echt een patroon in te herkennen zou zijn. De pers klopt deze zaken graag op, maar 20% dimmen, ene keer 5 dagen en ene keer 80 dagen... We zullen wel zien zekers?

Ik lieg niet als ik zeg dat ik stiekem hoop op iets kunstmatigs, zou mooi zijn, de vraag is enkel, hoe zullen wij dit ooit weten in ons leven?

1500 lichtjaar ver.... Als daar al aliens meekijken ziitten ze daar nu in een dip door de instorting van het west-romeinse rijk.

Irsan 5 november 2015 11:46

Ze weten al zoveel meer dan dat er druppelsgewijs via de officiele kanalen vrijkomt.

Ik kan je zeggen dat sommige mensen elke dag gaan werken goed wetend en volledig accepterend dat aliens bestaan. Sommige werken er zelfs mee samen. Op bepaalde niveau's is men goed op de hoogte.

De gewone mens? Die wordt in een staat van onwetendheid gehouden.

Hier Robert Dean die uit de biecht praat. In 1964 hadden ze al "cosmic top secret" NATO reports dat UFO's echt waren, en dat er 4 groepen aliens geiddentificeerd waren. Sommige aliens zien er exacht hetzelfde uit als ons!

https://www.youtube.com/watch?v=r82fW--XFVw

Frank51 21 januari 2016 23:55

Ook interessant: https://www.youtube.com/watch?v=kAqpVweK3tk


Don Phillips was in the Air Force at Las Vegas Air Force Base during an event when UFOs were seen moving at enormous speeds near Mt. Charleston, northwest of Las Vegas. In addition, he worked with Kelly Johnson at the Lockheed Skunkworks -- on design and construction of the U-2 and SR-71 Blackbird. He testifies that we not only have these extraterrestrial devices, but have also achieved tremendous technological advances from their study. He states that in the 1950's and 1960's, NATO did research into the origin of ET races, and disseminated reports to the leaders of various countries. He lists a few of the technologies we were able to develop because of ETs: computer chips, lasers, night vision, and bulletproof vests. Mr. Phillips now develops technologies that can help eliminate environmental pollutants and reduce the need for fossil fuels.

praha 22 januari 2016 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7970854)
Ook interessant: https://www.youtube.com/watch?v=kAqpVweK3tk


Don Phillips was in the Air Force at Las Vegas Air Force Base during an event when UFOs were seen moving at enormous speeds near Mt. Charleston, northwest of Las Vegas. In addition, he worked with Kelly Johnson at the Lockheed Skunkworks -- on design and construction of the U-2 and SR-71 Blackbird. He testifies that we not only have these extraterrestrial devices, but have also achieved tremendous technological advances from their study. He states that in the 1950's and 1960's, NATO did research into the origin of ET races, and disseminated reports to the leaders of various countries. He lists a few of the technologies we were able to develop because of ETs: computer chips, lasers, night vision, and bulletproof vests. Mr. Phillips now develops technologies that can help eliminate environmental pollutants and reduce the need for fossil fuels.

Doe daar maar gerust 30 tot 50 jaar af wilt ge dat complot-theorietje enige geloofwaardigheid gunnen zonder het nodige revisionisme

Irsan 12 februari 2016 15:49

ER komende spanndende tijden aan!!

HEt is een kwestie van tijd vooraleer ET contact openlijk wordt. De komende decennia zal dit zeker gebeuren!

De eersten die contact zullen maken met ons zullen de hybride soorten zijn, de hybride kinderen. Deels mens en deels grey. Zij zullen de eerste amabassadeurs zijn, om de weg te plaveien voor andere aliens rassen om zich te openbaren.

Het is geen toeval dat mens-alien hybrides de eersten zullen zijn. Zij zijn het nauwst aan ons verwant en hebben een deel van ons DNA, zij lijken ook het meest op ons. Zij zullen als eerste geïntroduceerd worden zodat de schok niet te groot is. Zij hebben ook grotendeels de emoties van de mens dus communicatie met hun zal vlot verlopen. Zeg wat je wil, maar de mens communiceert vooral ook emotioneel.

Ze hebben grotere ogen en een iets lichtere huid maar zien er zeer menselijk uit!

De mens grey hybride zijn het resultaat van de genetische mix tussen greys en mensen. Dat is de oorsprong van de vele abduction verhalen van de laatste decennia. De greys zijn een soort die hun emotionaliteit en reproductie capaciteit volledig kwijt waren geraakt en daarom een hybridisatie programma hebben opgericht, in feite om hun voortbestaan te vrijwaren. Daarom dat de eerste abduction meldingen in de jaren 50 en 60 zo'n verschikkelijke verhalen waren. De greys hadden de emotionaliteit niet om de mensen te begrijpen en behandelden ze in feite als lab ratten!

Door de hybride rassen is er een brug geslaan waardoor de greys ook begrepen hebben het emotionele component te accepteren waardoor de abductions verhalen minder angstaanjagend zijn geworden. De hydbride rassen zullen de ambasadeurs zijn en zorgen voor een zachtere impact op een ontwakende mensheid, en een hervonden emotionaliteit voor de greys.


Yog Sothoth 13 februari 2016 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 7994938)
ER komende spanndende tijden aan!!

HEt is een kwestie van tijd vooraleer ET contact openlijk wordt. De komende decennia zal dit zeker gebeuren!

De eersten die contact zullen maken met ons zullen de hybride soorten zijn, de hybride kinderen. Deels mens en deels grey. Zij zullen de eerste amabassadeurs zijn, om de weg te plaveien voor andere aliens rassen om zich te openbaren.

Het is geen toeval dat mens-alien hybrides de eersten zullen zijn. Zij zijn het nauwst aan ons verwant en hebben een deel van ons DNA, zij lijken ook het meest op ons. Zij zullen als eerste geïntroduceerd worden zodat de schok niet te groot is. Zij hebben ook grotendeels de emoties van de mens dus communicatie met hun zal vlot verlopen. Zeg wat je wil, maar de mens communiceert vooral ook emotioneel.

Ze hebben grotere ogen en een iets lichtere huid maar zien er zeer menselijk uit!

De mens grey hybride zijn het resultaat van de genetische mix tussen greys en mensen. Dat is de oorsprong van de vele abduction verhalen van de laatste decennia. De greys zijn een soort die hun emotionaliteit en reproductie capaciteit volledig kwijt waren geraakt en daarom een hybridisatie programma hebben opgericht, in feite om hun voortbestaan te vrijwaren. Daarom dat de eerste abduction meldingen in de jaren 50 en 60 zo'n verschikkelijke verhalen waren. De greys hadden de emotionaliteit niet om de mensen te begrijpen en behandelden ze in feite als lab ratten!

Door de hybride rassen is er een brug geslaan waardoor de greys ook begrepen hebben het emotionele component te accepteren waardoor de abductions verhalen minder angstaanjagend zijn geworden. De hydbride rassen zullen de ambasadeurs zijn en zorgen voor een zachtere impact op een ontwakende mensheid, en een hervonden emotionaliteit voor de greys.


Laat maar iets weten wanneer het zover is en wanneer je zo'n hybride aan de wereld kan voorstellen. Jullie kondigen nu al zo lang aan dat "een kwestie van tijd is", ons geduld begint stilaan op te geraken.

Frank51 13 februari 2016 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 7994938)
ER komende spanndende tijden aan!!

HEt is een kwestie van tijd vooraleer ET contact openlijk wordt. De komende decennia zal dit zeker gebeuren!

De eersten die contact zullen maken met ons zullen de hybride soorten zijn, de hybride kinderen. Deels mens en deels grey. Zij zullen de eerste amabassadeurs zijn, om de weg te plaveien voor andere aliens rassen om zich te openbaren.

Het is geen toeval dat mens-alien hybrides de eersten zullen zijn. Zij zijn het nauwst aan ons verwant en hebben een deel van ons DNA, zij lijken ook het meest op ons. Zij zullen als eerste geïntroduceerd worden zodat de schok niet te groot is. Zij hebben ook grotendeels de emoties van de mens dus communicatie met hun zal vlot verlopen. Zeg wat je wil, maar de mens communiceert vooral ook emotioneel.

Ze hebben grotere ogen en een iets lichtere huid maar zien er zeer menselijk uit!

De mens grey hybride zijn het resultaat van de genetische mix tussen greys en mensen. Dat is de oorsprong van de vele abduction verhalen van de laatste decennia. De greys zijn een soort die hun emotionaliteit en reproductie capaciteit volledig kwijt waren geraakt en daarom een hybridisatie programma hebben opgericht, in feite om hun voortbestaan te vrijwaren. Daarom dat de eerste abduction meldingen in de jaren 50 en 60 zo'n verschikkelijke verhalen waren. De greys hadden de emotionaliteit niet om de mensen te begrijpen en behandelden ze in feite als lab ratten!

Door de hybride rassen is er een brug geslaan waardoor de greys ook begrepen hebben het emotionele component te accepteren waardoor de abductions verhalen minder angstaanjagend zijn geworden. De hydbride rassen zullen de ambasadeurs zijn en zorgen voor een zachtere impact op een ontwakende mensheid, en een hervonden emotionaliteit voor de greys.

De greys zijn wel stinkende beestjes. Vraag het maar aan Phil Schneider (anee is dood). Hopelijk stinkt dit hybride ras niet zo erg.
Laat ze maar komen, hoe sneller hoe beter.
Ik denk dat er snel onthullingen zullen komen eens Hillary Clinton president wordt.. Moet eerst nog zo zijn wel. Zie maar naar haar contacten met Laurance Rockefeller en Steven Greer. Greer wordt betaald door Clinton Administration.

parcifal 13 februari 2016 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7995302)
De greys zijn wel stinkende beestjes. Vraag het maar aan Phil Schneider (anee is dood). Hopelijk stinkt dit hybride ras niet zo erg.
Laat ze maar komen, hoe sneller hoe beter.
Ik denk dat er snel onthullingen zullen komen eens Hillary Clinton president wordt.. Moet eerst nog zo zijn wel. Zie maar naar haar contacten met Laurance Rockefeller en Steven Greer. Greer wordt betaald door Clinton Administration.

Is Hillary een Grey volgens jou? Of een hybride?

Ke Nan 13 februari 2016 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 7994938)
ER komende spanndende tijden aan!!

HEt is een kwestie van tijd vooraleer ET contact openlijk wordt. De komende decennia zal dit zeker gebeuren!

De eersten die contact zullen maken met ons zullen de hybride soorten zijn, de hybride kinderen. Deels mens en deels grey. Zij zullen de eerste amabassadeurs zijn, om de weg te plaveien voor andere aliens rassen om zich te openbaren.

Het is geen toeval dat mens-alien hybrides de eersten zullen zijn. Zij zijn het nauwst aan ons verwant en hebben een deel van ons DNA, zij lijken ook het meest op ons. Zij zullen als eerste geïntroduceerd worden zodat de schok niet te groot is. Zij hebben ook grotendeels de emoties van de mens dus communicatie met hun zal vlot verlopen. Zeg wat je wil, maar de mens communiceert vooral ook emotioneel.

Ze hebben grotere ogen en een iets lichtere huid maar zien er zeer menselijk uit!

De mens grey hybride zijn het resultaat van de genetische mix tussen greys en mensen. Dat is de oorsprong van de vele abduction verhalen van de laatste decennia. De greys zijn een soort die hun emotionaliteit en reproductie capaciteit volledig kwijt waren geraakt en daarom een hybridisatie programma hebben opgericht, in feite om hun voortbestaan te vrijwaren. Daarom dat de eerste abduction meldingen in de jaren 50 en 60 zo'n verschikkelijke verhalen waren. De greys hadden de emotionaliteit niet om de mensen te begrijpen en behandelden ze in feite als lab ratten!

Door de hybride rassen is er een brug geslaan waardoor de greys ook begrepen hebben het emotionele component te accepteren waardoor de abductions verhalen minder angstaanjagend zijn geworden. De hydbride rassen zullen de ambasadeurs zijn en zorgen voor een zachtere impact op een ontwakende mensheid, en een hervonden emotionaliteit voor de greys.




De serie The X-Files is dit jaar begonnen aan seizoen 10.
:cheer:

Frank51 13 februari 2016 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7995869)
Is Hillary een Grey volgens jou? Of een hybride?

Eerder een rosse

parcifal 13 februari 2016 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7995983)
Eerder een rosse

Van Mars dus?

Het Oosten 13 februari 2016 17:44

https://www.youtube.com/watch?v=usg2yEOBfrQ

Leugenaar?

Misschien wel.
Misschien niet.

Frank51 13 februari 2016 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7996011)
https://www.youtube.com/watch?v=usg2yEOBfrQ

Leugenaar?

Misschien wel.
Misschien niet.

Greer een leugenaar? Hehe. euh NEE
Toch niet bewust denk ik.

"Misschien wel?" ja dat kan, de kans is eerder 1/10000
Phil Schneider is ook een "leugenaar" volgens de sheeple
https://www.youtube.com/watch?v=xedmfAgx8eg
Vanaf 16:45 wordt het interessant.
Geef me 1 reden waarom dat een leugenaar zou zijn.

Frank51 13 februari 2016 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7995988)
Van Mars dus?

ik hou van jouw onophoudelijke mega-interessante inbreng!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be