Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 18 april 2010 17:51

ufo word van de kaart geveegd ,ze weten alleen niet wat het is ? vreemde uitleg niet? het ding laat wel alles achter zich ....

tatooke 18 april 2010 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699064)
Alé, je hebt een aanbid(ster)der/groupie gevonden die je blindelings gelooft.

Kan je gaan samenhokken :fuck:

dit is nu het verschil tussen brein en het hart : steeds beleefd blijven als u brein het niet meer aankan ,spreek u hart dan eens aan, er zit veel liefde hoor ;-)
shine your light on earth *****

Micele 18 april 2010 18:15

Er is ook een Zwitsers militair UFO-dossier na xx-jaren vrijgegeven:



Grote grafiek (verticale maneuvers) : hoogte in feet/ per tijdseenheid (minuut per blokje) (10.000 Ft = 3 km, per blokje 610 m = 2000 Ft)

Kleine grafiek (Draufsicht): horizontale maneuvers/ per 10 km (blokje)

Dat tezelfdertijd uiteraard, kijk eens naar de extreem korte hoeken -horizontaal en verticaal- per tijdseenheid...

Ik citeer dit ook omdat ik het verhaal goed vind van een sceptische piloot, die het afdeed als ... tot hijzelf een Triangle UFO´s van 50 m breedte waarnam en beschreef ... de gevolgen waren te verwachten.

Citaat:

http://www.paradox.ch/ufo/ufo_emd.htm

Im März 1995 gab Luftwaffenkommandant Fernand Carrel eine Presseerklärung ab, in der das leidige UFO-Thema geschickt herunter gespielt wurde, worauf das Thema vom Tisch schien. Doch 1996 rückte das Interesse der Öffentlichkeit wieder auf die UFO-Dossiers, als die Fernsehzeitung "Tele" und das TV-Nachrichtenmagazin "10 vor 10" das Thema wieder aufnahmen. Bei einer Befragung der Luftakrobaten nach ihrer Meinung zum UFO-Phänomen meinte der Pilot P. Dähler dazu: "Wenn ich eine UFO-Sichtung hätte, würde ich das vermutlich für mich behalten. Man würde sich wohl mehr Probleme schaffen, wenn man das anderen zu erklären versuchte". Ein Jahr nach dieser Sendung hatte der Chef der Schweizer Luftraumüberwachung das Pech, selbst Zeuge eines dreieckigen UFOs mit geschätzen 50 Metern Durchmesser zu werden, welches laut seinen Beschreibungen in keiner Weise einem bekannten Flugobjekt zugeordnet werden konnte. Leider schienen sich für den Chef der Luftraumüberwachung die Befürchtungen des Interviewten Piloten Dähler bezüglich der Probleme, andere über solche Vorfälle unterrichten zu wollen, zu bewahrheiten - der Luftraumüberwachungschef hatte von seinen Dienstkollegen nur Spott und Hohn geerntet.

Cdude 18 april 2010 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699083)
ufo word van de kaart geveegd ,ze weten alleen niet wat het is ? vreemde uitleg niet? het ding laat wel alles achter zich ....

:roll::lol::roll::lol::roll:

Cdude 18 april 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4699120)
Ik citeer dit ook omdat ik het verhaal goed vind van een sceptische piloot, die het afdeed als ... tot hijzelf een Triangle UFO´s van 50 m breedte waarnam en beschreef ... de gevolgen waren te verwachten.

Al vult gij nu héél dit forum met uw grafiekskes.
ONBEKENDE oorsprong , is ONBEKENDE oorsprong.
Zolang dat ding niet neergehaald , ontdekt en of jij geBZZZT wordt door "iets" , is het géén alien.

Dit is pas weird.
http://www.youtube.com/watch?v=5GpEO...layer_embedded

http://www.cowabduction.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/Cattle_mutilation

tatooke 18 april 2010 19:18

Hallo allemaal,

Het klinkt gek, maar ik moest toch eerst even Niburu nalezen voordat ik gekke dingen ga melden, maar oké.

Al enige dagen zijn er boven Purmerend en de Beemster ook van deze verschijningen waargenomen. Er zijn soms 3 tot 4 te zien en ook zijn deze groot en fel van kleur.

Gisteren zo rond 22:00 uur en vandaag ook rond deze tijd op dit moment zijn ze er nog.

Ze schieten van links naar rechts en af en toe in een zeer hoge snelheid 45 graden omhoog waar ze in een keer weer stil staan; dit is zeker niet gemaakt met licht of met een toestel wat wij kennen.

Met zo'n snelheid omhoog om vervolgens in een keer stil te staan, nee, dit is wel het echte of wel het bekende onbekende.

Dit moet gezien zijn door meer mensen uit de buurt. Dat kan ook niet anders want het is zo overduidelijk aanwezig, dat kan niet over het hoofd gezien zijn.

M.L.
http://ufo-database.livejournal.com/

Micele 18 april 2010 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699162)
ONBEKENDE oorsprong , is ONBEKENDE oorsprong.

:roll:

Cdude 18 april 2010 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699232)
it is zeker niet gemaakt met licht of met een toestel wat wij kennen.

Ongelooflijk die analyses vanop afstand van jou.

Jij hebt een toestel waarmee je op grote afstand een non-destructive-spectrum analysis, kan mee uitvoeren?
Een van de mannen van Star Trek dit laten vallen tijdens een van hun missies?

Cdude 18 april 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4699260)
:roll:

Meer nog ONBEKEND does NOT equal ALIEN

tatooke 18 april 2010 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699271)
Ongelooflijk die analyses vanop afstand van jou.

Jij hebt een toestel waarmee je op grote afstand een non-destructive-spectrum analysis, kan mee uitvoeren?
Een van de mannen van Star Trek dit laten vallen tijdens een van hun missies?

is geen analyse van mij? is gewoon een getuigen van ...
ps: ik lees wel alles daar jij niet zeker?

Cdude 18 april 2010 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699430)
is geen analyse van mij? is gewoon een getuigen van ...
ps: ik lees wel alles daar jij niet zeker?

Oh, nog beter , het is uit DERDE HAND en of neemt alle KLAKKELOOS OVER

Copy /Paste mening, als het ware

Micele 18 april 2010 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699272)
Meer nog ONBEKEND does NOT equal ALIEN

Dus onbekende vliegen met onbekende vliegtuigen. 8-)

tatooke 18 april 2010 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699435)
Oh, nog beter , het is uit DERDE HAND en of neemt alle KLAKKELOOS OVER

Copy /Paste mening, als het ware

waar haal jij sommige info ? en nog steeds mijn verhaal niet gelezen?
is gewoon een verhaal van een getuigen - jongen toch..... moet er nog zand zijn !

Cdude 18 april 2010 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699461)
waar haal jij sommige info ? en nog steeds mijn verhaal niet gelezen
is gewoon een verhaal van een getuigen jongen toch..... moet er nog zand zijn !

en nu zijn we er ...iemand heeft iets zien vliegen.
De rest is fantasie, verlangen , duimzuig.

tatooke 18 april 2010 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699464)
en nu zijn we er ...iemand heeft iets zien vliegen.
De rest is fantasie, verlangen , duimzuig.

we zijn er belangen nog niet ,iemand ! weet je hoeveel meldingen van vreemde objecten binnen komen? allemaal fantasie en zeker allemaal duimzuigers . vertel ze dat zelf ;-)

tatooke 18 april 2010 21:05

wereldwijd zijn er meldingen van vreemde objecten dus "iemand" ik ben er zeker eentje van en duimzuigen doe ik niet en fantaseren al zeker niet.

Cdude 18 april 2010 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699487)
we zijn er belangen nog niet ,iemand ! weet je hoeveel meldingen van vreemde objecten binnen komen? allemaal fantasie en zeker allemaal duimzuigers . vertel ze dat zelf ;-)

Nee, ik hoef ze niet allemaal hier te lezen.
Call me when u catch one. 0X

Cdude 18 april 2010 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699496)
wereldwijd zijn er meldingen van vreemde objecten dus "iemand" ik ben er zeker eentje van en duimzuigen doe ik niet en fantaseren al zeker niet.

Tuurlijk datte en toevallig landen die nooit en zijn er nooit bewijzen buiten wat vage vid of foto's.

tatooke 18 april 2010 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699503)
Nee, ik hoef ze niet allemaal hier te lezen.
Call me when u catch one. 0X

er zal wel info komen wanneer zij loslaten:

Cdude 18 april 2010 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4699542)
er zal wel info komen wanneer zij loslaten:

Vraag het Micele , die weet toch alles met zijn classificatie *ULTRA*


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be