Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Bovenbuur 23 juni 2010 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4834986)
Idd
Vandaar dat ik ook stellig beweer dat als er een intelligente beschaving ( ik reken ons daar nu even gemakkelijkheidshalve bij, euheum ) er in slaagt de ruimte te exploreren ( en te exploiteren ... hoort er dan noodgedwongen wel bij ) ik dat zie als een geleidelijk proces met telke male een voorzichtige stap verder.
En vandaar dat ik een contact eerder zie als eerder een toevallige ontmoeting tussen twee verschillende beschavingen wiens outposts redelijk dicht genaderd zijn.

Er zijn zelfs mensen die menen dat vooral de eerste stappen wel erg voorzichtig zullen zijn. Er komen geen grote generatieschepen, wel gaan mensen steeds wat verder van de zon wonen op zoek naar meer planeten en meer bouwmateriaal. Uiteindelijk komen ze in de buitenste lagen van de Oortwolk terecht, en vanaf daar stappen ze dan op den duur over naar het volgende zonnestelsel, waar ze zich weer een weg naar binnen werken. Deze methode vraagt een hoge onafhankelijkheid van de aarde en zelfs van de zon, maar je hebt er geen superduperraketten voor nodig, en ieder individu hoeft niet langer dan zeg een paar jaar te reizen.

Bovenbuur 23 juni 2010 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4835002)
Daarom zeg ik ....je reist naar de ster en zorgt dat je het spel scant , ter plekke.

Ter plekke is enigzins aan de late kant, ik weet niet of vooral de eerste sterrenschepen zo overengineered zullen zijn dat je als je al in het stelsel bent en het grootste deel van je snelheid kwijt bent je nog door kan reizen naar de tweede optie. Misschien vanaf halverwege de reis ofzo. Je kan natuurljk altijd genoegen nemen met leven in een ijstijd of dat planeetje met beschaving even niet koloniseren ofzo, je hebt tenslotte al indrukwekkende life support systems bij, maar toch, verrassingen zijn wat minder, als je zo'n eind reist om je doel te bereiken.
Citaat:

We mogen ervan uitgaan dat onze "sensors", die nu al gasreuzen kunnenzien(echt zien), tegen dan iets meer kunnen.
Nou, zien doen die sensors ze meestal niet, ze zien eerder afwijkingen in de positie of helderheid van de ster. Maar tuurlijk, tegen die tijd kan dat spul wel wat meer ja. Maar zelfs als je kan meten aan de atmosfeer van een planeet is het slechts de atmosfeer (al kan je hier wel redelijk wat aan zien, stijgende koolstofdioxide kan bijvoorbeeld een gevolg zijn van ontbossing door landbouw (of wat de plaatselijke variant daar dan ook op mag wezen), zoals ook dit ook hier in de late steentijd gebeurde) en heb je, voor je vertrekt, een flink tijdsgat, wat je nu meet geld niet vanzelfsprekend voor wanneer je aan komt, en eventueel geoengineeren om de toestand stabiel te houden kan pas als je er eenmaal bent.

Cdude 23 juni 2010 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4835141)
Ter plekke is enigzins aan de late kant, ik weet niet of vooral de eerste sterrenschepen zo overengineered zullen zijn dat je als je al in het stelsel bent en het grootste deel van je snelheid kwijt bent je nog door kan reizen naar de tweede optie. Misschien vanaf halverwege de reis ofzo. Je kan natuurljk altijd genoegen nemen met leven in een ijstijd of dat planeetje met beschaving even niet koloniseren ofzo, je hebt tenslotte al indrukwekkende life support systems bij, maar toch, verrassingen zijn wat minder, als je zo'n eind reist om je doel te bereiken.


Nou, zien doen die sensors ze meestal niet, ze zien eerder afwijkingen in de positie of helderheid van de ster. Maar tuurlijk, tegen die tijd kan dat spul wel wat meer ja. Maar zelfs als je kan meten aan de atmosfeer van een planeet is het slechts de atmosfeer (al kan je hier wel redelijk wat aan zien, stijgende koolstofdioxide kan bijvoorbeeld een gevolg zijn van ontbossing door landbouw (of wat de plaatselijke variant daar dan ook op mag wezen), zoals ook dit ook hier in de late steentijd gebeurde) en heb je, voor je vertrekt, een flink tijdsgat, wat je nu meet geld niet vanzelfsprekend voor wanneer je aan komt, en eventueel geoengineeren om de toestand stabiel te houden kan pas als je er eenmaal bent.

Check de datum ...:-P

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/4501323.stm

Nr 2

Bovenbuur 23 juni 2010 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4835156)

Ja, bij een bruine dwerg, zo kan ik het ook (nou ja, dat niet, maar toch).

Cdude 23 juni 2010 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4835187)
Ja, bij een bruine dwerg, zo kan ik het ook (nou ja, dat niet, maar toch).

Waarom zo negatief?:-(

Ze hadden nooit verwacht rond elke ster planeten te vinden. Onderts blijken er rond ELKE te draaien en kan met de grote zien.
We zijn ondertussen al 2 jaar verder, we hebben de Keppler en binnen paar jaar de JWST

Tegen 2050 kan je met je verrekijker thuis planeten gapen.
Citaat:

NASA's Kepler spacecraft hunting for Earth-like planets around other stars has found 706 candidates for potential alien worlds while gazing at more than 156,000 stars packed into a single patch of the sky.
http://news.yahoo.com/s/space/201006...nasaspacecraft

exodus 23 juni 2010 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4834766)
ja en ?
Nu mag je dat nog 1000x posten
1) we spreken hier niet over deeltjes
2) wat heeft de eigentijd er godsnaam mee te maken ?
Da's erg leuk voor diegenen die tot hier willen reizen maar voor ons blijft dat ongelooflijk veel lichtjaren van afstand

DAt is erg kortzichtig.

Je kan niet zeggen dat er geen "omweg" is. Onze moderne fysica en zeker ruimtevaart bestaat nog geen eeuw... Wat moet een beschaving niet kunnen die al duizenden jaren evolueert. Of die de kracht van bewustzijn ontdekt heeft.

Om nog niet te spreken van andere dimensies.

Cdude 23 juni 2010 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4835907)
DAt is erg kortzichtig.

Je kan niet zeggen dat er geen "omweg" is. Onze moderne fysica en zeker ruimtevaart bestaat nog geen eeuw... Wat moet een beschaving niet kunnen die al duizenden jaren evolueert. Of die de kracht van bewustzijn ontdekt heeft.

Om nog niet te spreken van andere dimensies.

Wat heb jij al bewogen met je bewustzijn? :lol:

De eerste die een lucifer kan bewegen wacht 1.000.000USD.

exodus 23 juni 2010 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4835916)
Wat heb jij al bewogen met je bewustzijn? :lol:

Er zijn er die het min of meer kunnen. Bekijk de documentaire over remote viewing die ik al een paar keer geplaatst heb. Deze mensen hebben bij het leger gewerkt.

Velen zeggen dat ze ook alien basissen kunnen zien, niet alleen op aarde maar ook in het zonnestelsel. Voor u zijn dat natuurlijk fantasten en je zal zelfs de moeite niet doen om de docu te bekijken.

Dit is een interessant docu omdat het door een sceptische wetenschapsjournalist is afgenomen. De getrainde remote viewers zijn professionelen die nog voor het leger gewerkt hebben in operationele situaties (dat werd gebruikt maar dat geeft het leger niet toe).

Interessant wordt het wanneer ze over de UFO's beginnen die ze soms zagen.

Video:

http://video.google.com/videoplay?do...0296945984442#

Cdude 23 juni 2010 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4835929)
Er zijn er die het min of meer kunnen. Bekijk de documentaire over remote viewing die ik al een paar keer geplaatst heb. Deze mensen hebben bij het leger gewerkt.

Ofwel beweegt de lucifer, ofwel niet. "0" of "1" , zo simpel is het.
De rest hoef ik niet te weten.

Alhoewel dit een alien bevruchting kan zijn (neuriet X-files tune)

Cdude 23 juni 2010 15:15

*repost*

patrickve 23 juni 2010 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4835916)
De eerste die een lucifer kan bewegen wacht 1.000.000USD.

Ik zou niet eens voor die prijs gaan. Ik zou mij concentreren op loterijballetjes :-)

Cdude 23 juni 2010 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 4835953)
Ik zou niet eens voor die prijs gaan. Ik zou mij concentreren op loterijballetjes :-)

Ik had er nog willen aan toevoegen "rokjes" maar die en de slipjes volgen wel vanzelf na de lotto :-P:-P

Bovenbuur 23 juni 2010 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4835936)
Ofwel beweegt de lucifer, ofwel niet. "0" of "1" , zo simpel is het.
De rest hoef ik niet te weten.

Alhoewel dit een alien bevruchting kan zijn (neuriet X-files tune)

Ik zou aan microcephaly denken, maar daar is het voorhoofd dan weer verdacht groot voor...

kiko 23 juni 2010 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4835929)
Er zijn er die het min of meer kunnen. Bekijk de documentaire over remote viewing die ik al een paar keer geplaatst heb. Deze mensen hebben bij het leger gewerkt.

Velen zeggen dat ze ook alien basissen kunnen zien, niet alleen op aarde maar ook in het zonnestelsel. Voor u zijn dat natuurlijk fantasten en je zal zelfs de moeite niet doen om de docu te bekijken.

Dit is een interessant docu omdat het door een sceptische wetenschapsjournalist is afgenomen. De getrainde remote viewers zijn professionelen die nog voor het leger gewerkt hebben in operationele situaties (dat werd gebruikt maar dat geeft het leger niet toe).

Tot zolang het niet op een ondubbelzinnige manier, onder strikte voorwaarden, getest geweest is door een groot aantal wetenschappers en mensen die de truken van de foor kennen, mag je hier nog 100 documentaires plaatsen, het blijven woorden en beweringen zonder bewijzen.

praha 23 juni 2010 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4835907)
DAt is erg kortzichtig.

Je kan niet zeggen dat er geen "omweg" is. Onze moderne fysica en zeker ruimtevaart bestaat nog geen eeuw... Wat moet een beschaving niet kunnen die al duizenden jaren evolueert. Of die de kracht van bewustzijn ontdekt heeft.

Om nog niet te spreken van andere dimensies.

Hups daar gaan we weer !
1) gelieve dit in context te lezen... er werd net vooropgesteld geen extraordinaire zaken voor waar aan te nemen
2) Nu mag onze wetenschap nog in de kinderschoenen staan dat wilt niet zeggen dat er geen onoverkomelijke barrières zouden kunnen zijn.
De onvoorwaardelijke aanname dat die zomaar allemaal te breken zouden zijn en de bovenop genomen aanname dat dat geen andere praktische problemen geeft kan je pas kortzichtig noemen

praha 23 juni 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4835929)
Er zijn er die het min of meer kunnen. Bekijk de documentaire over remote viewing die ik al een paar keer geplaatst heb. Deze mensen hebben bij het leger gewerkt.

Velen zeggen dat ze ook alien basissen kunnen zien, niet alleen op aarde maar ook in het zonnestelsel. Voor u zijn dat natuurlijk fantasten en je zal zelfs de moeite niet doen om de docu te bekijken.

Dit is een interessant docu omdat het door een sceptische wetenschapsjournalist is afgenomen. De getrainde remote viewers zijn professionelen die nog voor het leger gewerkt hebben in operationele situaties (dat werd gebruikt maar dat geeft het leger niet toe).

Interessant wordt het wanneer ze over de UFO's beginnen die ze soms zagen.
Video:

http://video.google.com/videoplay?do...0296945984442#

En ?
Laat me raden....
Er zijn enkel 'getuigenissen' door en over en het toetsbaar materiaal is ondertussen vernietigd door de nwo incluis die alien nederzettingen op mars ed ?

Cdude 23 juni 2010 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4836063)
Ik zou aan microcephaly denken, maar daar is het voorhoofd dan weer verdacht groot voor...

http://en.wikipedia.org/wiki/Primordial_dwarfism

http://www.mirror.co.uk/news/top-sto...5875-22347539/

exodus 23 juni 2010 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4836109)
En ?
Laat me raden....
Er zijn enkel 'getuigenissen' door en over en het toetsbaar materiaal is ondertussen vernietigd door de nwo incluis die alien nederzettingen op mars ed ?

Raden?

Bekijk de docu.

Khwajagan 23 juni 2010 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4835907)
DAt is erg kortzichtig.

Je kan niet zeggen dat er geen "omweg" is. Onze moderne fysica en zeker ruimtevaart bestaat nog geen eeuw... Wat moet een beschaving niet kunnen die al duizenden jaren evolueert. Of die de kracht van bewustzijn ontdekt heeft.

Om nog niet te spreken van andere dimensies.

Inderdaad, ik heb net weer wat docu's gekeken van project Camelot, en er zijn mensen die beweren dat er aliens zijn die in staat zijn zich door middel van gedachtenconcentratie naar iedere plek in het heelal te kunnen begeven.
Ja, waarom niet? Gedachtenkracht is enorm sterk, zie ook bv project Montauk en de Montauk stoel.
En, wat ik tot nu toe als conclusie heb, is dat we in de komende jaren, langzaam maar zeker, weer bewust deel uit gaan maken van de cosmos en we weer ahw geintegreerd gaan worden in de cosmos. En we contact hebben door de hele cosmos heen. Dan zullen we geen geisoleerd planeetje meer zijn.
Maar dan zullen we wel onze verantwoordelijkheid moeten kunnen dragen. m.a.w. we zullen collectief 'volwassen' moeten worden en bv niet te veel verwachten van 'vadertje staat'. En ons slachtofferbewustzijn zal dus moeten verdwijnen.

Khwajagan 23 juni 2010 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4836070)
Tot zolang het niet op een ondubbelzinnige manier, onder strikte voorwaarden, getest geweest is door een groot aantal wetenschappers en mensen die de truken van de foor kennen, mag je hier nog 100 documentaires plaatsen, het blijven woorden en beweringen zonder bewijzen.

Wel, en als je het persoonlijk kan ervaren? iK heb persoonlijk ervaren dat ik mensen op afstand kan helpen. Krijg er goede feedback van terug. van deze mensen weet ik niks behalve naam, leeftijd en woonplaats.
Kan jij ook leren. En met je bewustzijn kan je nog zoveel meer.
bewustzijn is KEY!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be