Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Antoon 14 maart 2013 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567042)
Dit is een indirecte redeneermethode. Kijk naar het bewijs zelf. Het is niet omdat er in Wikileaks niet gesproken wordt over UFO's dat ze daarom niet bestaan.

Daarintegen hebben we de disclosure project, 400+ professionele getuigen (piloten, astronauten, ex-militairen, NASA medewerkers,...) die zeggen dat aliens en UFO's bestaan.

Het zegt genoeg dat je de afwezigheid van UFO's in wikileaks wel relevant vind, maar die 400+ professionele getuigen, die negeer je.

Zwak antwoord. 1.2 miljoen documenten uit alle mogelijke overheden, dat zijn duizenden en nog eens duizenden 'getuigen', en hun meest geheime discussies. Uw 400 'getuigen' zijn daar niets tegenover.

Waarschijnlijk ook de reden waarom u na twee pogingen nog steeds geen antwoord hebt op mijn vraag over de relevantie van uw levenswerk:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6567011)
...
Stel, en ik bevestig dubbel en dik STEL dat het zo zou zijn, quod non....

So fucking what???


exodus 14 maart 2013 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6567048)
Zwak antwoord. 1.2 miljoen documenten uit alle mogelijke overheden, dat zijn duizenden en nog eens duizenden 'getuigen', en hun meest geheime discussies. Uw 400 'getuigen' zijn daar niets tegenover.

Het is geen kwestie van getallen. Het is wat ze zeggen.

Ik beschouw het bestaan van iets nog altijd als beter bewijs dat de afwezigheid van iets. Jouw redenering is zwak.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6567048)
Waarschijnlijk ook de reden waarom u na twee pogingen nog steeds geen antwoord hebt op mijn vraag over de relevantie van uw levenswerk:

Je hebt dat al ETTELIJKE keren gevraagd en ik heb daar al evenveel op geantwoord. Het is genoeg geweest.

exodus 14 maart 2013 15:40

Hier nog een link naar enkele getuigenissen uit de disclosure project

http://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk

JBM 14 maart 2013 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567003)
Een echte volwassen samenleving zou dit fenomeen serieus nemen en serieus onderzoeken.

Oh, maar er wordt heel wat serieus onderzoek gedaan naar buitenaards leven hoor. Vandaar ook dat uw beweringen inderdaad niet serieus genomen worden. Omdat er ook maar geen hint van een bewijs is voor de zaken die je hier allemaal bij elkaar fantaseert.

Heel die waanzin houdt ook gewoonweg geen enkele steek. Als je nu een enigzins logisch en aanvaardbaar verhaal had uitgedacht zou je wie weet wat zieltjes kunnen winnen. Maar nu moet je met die onzin echt niet bij ne serieuze mens afkomen.

Antoon 14 maart 2013 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567050)
Het is geen kwestie van getallen. Het is wat ze zeggen.

Met andere woorden, het gaat u over WAT ze zeggen, zolang het in uw fictie past.

Citaat:

Je hebt dat al ETTELIJKE keren gevraagd en ik heb daar al evenveel op geantwoord. Het is genoeg geweest.
Mja, ik zal niet onder de indruk zijn geweest van de antwoorden.

Maar ik zal eens niet lachen en u ernstig vertellen dat u niet zo hautain moet doen, want uzelf hebt niet alleen ETTELIJKE keren uw bullshit verkocht, u hebt enkel en alleen in deze draad en in de NWO -draad samen al meer dan 1500 bladzijden vol geluld, waarbij tig forumleden u reeds honderden bladzijden hebben geantwoord en blijven antwoorden, ondanks de totale onzinnigheid van uw betoog, de totale idiotie van het onderwerp en de totale afwezigheid van enige consequente argumentatie van u, laat staan enig stukje harde bewijs. (een paar fantasten als 'getuigen' en wat imbeciele amateuristische onvolwassen filmkes met grijze koppen niet meegerekend)

Dat u nog altijd niet door hebt dat u uzelf hierbij reeds jarenlang onmetelijk belachelijk maakt en ongeveer hèt meest lachwekkende forumlid bent met wie de andere forumleden graag komen onnozel doen wanneer ze zich vervelen, niets anders te doen hebben, of eens goed willen lachen, dat laat ik maar zo, het is jammer en zielig voor u.

Man, man. Get a life.

exodus 14 maart 2013 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6567063)
Oh, maar er wordt heel wat serieus onderzoek gedaan naar buitenaards leven hoor. Vandaar ook dat uw beweringen inderdaad niet serieus genomen worden. Omdat er ook maar geen hint van een bewijs is voor de zaken die je hier allemaal bij elkaar fantaseert.

Heel die waanzin houdt ook gewoonweg geen enkele steek. Als je nu een enigzins logisch en aanvaardbaar verhaal had uitgedacht zou je wie weet wat zieltjes kunnen winnen. Maar nu moet je met die onzin echt niet bij ne serieuze mens afkomen.

Je labelt het "waanzin" omdat je niet kan inbeelden dat het echt zo is. Er is geen plaats voor zoiets in je wereldbeeld. Sorry, maar je wereldbeeld is een illusionaire creatie van de maatschappij waarin je opgegroeid bent. Je perceptie van wat mogelijk is en niet mogelijk is, is beperkt door de maatschappij waarin je opgegroeid bent. Aliens bestaan en hebben zelfs basissen hier op aarde. Vele verschillende soorten aliens bestaan, waaronder reptillians en greys.

Moest je opgegroeid zijn in een maatschappij die het bestaan van aliens als vanzelfsprekend beschouwd, dan zou je hier geen probleem mee gehad hebben. Dus, bevrijd je van die beperkingen die je gijzelen.

Het enige dat je zal moeten verdragen is dat ze je soms eens uitlachen, maar daar ben je toch niet bang voor? :twisted:

Antoon 14 maart 2013 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567077)
...
Vele verschillende soorten aliens bestaan, waaronder reptillians en greys.
...

U vergeet de Sirians



Oeps, sorry, dat zijn de Syrians. Klein verschil... maar wel met fotobewijs.

JBM 14 maart 2013 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567077)
Je labelt het "waanzin" omdat je niet kan inbeelden dat het echt zo is. Er is geen plaats voor zoiets in je wereldbeeld. Sorry, maar je wereldbeeld is een illusionaire creatie van de maatschappij waarin je opgegroeid bent. Je perceptie van wat mogelijk is en niet mogelijk is, is beperkt door de maatschappij waarin je opgegroeid bent. Aliens bestaan en hebben zelfs basissen hier op aarde. Vele verschillende soorten aliens bestaan, waaronder reptillians en greys.

Moest je opgegroeid zijn in een maatschappij die het bestaan van aliens als vanzelfsprekend beschouwd, dan zou je hier geen probleem mee gehad hebben. Dus, bevrijd je van die beperkingen die je gijzelen.

Het enige dat je zal moeten verdragen is dat ze je soms eens uitlachen, maar daar ben je toch niet bang voor? :twisted:

Afgaande op jouw post op dit forum weet ik wel zeker dat mijn wereldbeeld heel wat dichter bij de werkelijkheid aanleunt dan het uwe.

Mijn perceptie is ook niet meer of minder beperkt dan het uwe. Je bent nu eenmaal niet de verlichtte geest die je denkt te zijn. Om jouw sprookjes toch een zweem van geloofwaardigheid proberen mee te geven, beschuldig je mij ervan bang te zijn, niet open te staan en blablabla. De waarheid is echter dat ik erg geinteresseerd ben in alles wat met ruimtevaart en zeker mogelijk buitenaards leven te maken heeft. Ik laat me echter mijn kop niet zot maken door compleet onrealistische verzinsels.

Dat aliens, en niet 1 ras maar meerdere, hier basissen hebben is in het beste geval kinderlijke praat van een naiveling. In het slechtste geval één van de vele leugens van een gestoorde geest.

exodus 15 maart 2013 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6567123)
Dat aliens, en niet 1 ras maar meerdere, hier basissen hebben is in het beste geval kinderlijke praat van een naiveling. In het slechtste geval één van de vele leugens van een gestoorde geest.

Nochtans is het zo. Er zijn verschillende basis.

Ziehier een docu over de Dulce basis in New Mexico.

http://www.youtube.com/watch?v=pyDqhd381lQ


Dit is nog maar een klein deeltje van alle informatie die beschilkbaar is.

Antoon 15 maart 2013 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6567123)
Dat aliens, en niet 1 ras maar meerdere, hier basissen hebben is in het beste geval kinderlijke praat van een naiveling. In het slechtste geval één van de vele leugens van een gestoorde geest.

U gaat exodus niet overtuigen, hij is een lost case en gaat heel zijn leven verspillen aan die onzin.

Een gestoorde geest is een iets overdreven, ik dacht eerder aan een combinatie van kinderlijk, maar vooral niet erg intelligent. Want bij een volwassen persoon moet zo een 'trip' al lang afgelopen zijn.

Zielig eigenlijk.

parcifal 15 maart 2013 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567910)
Nochtans is het zo. Er zijn verschillende basis.

Ziehier een docu over de Dulce basis in New Mexico.

http://www.youtube.com/watch?v=pyDqhd381lQ

UFO-hunters, een puur recreatief programma dat de tijd tussen reclameblokken moet opvullen, onderzoekt de CLAIMS dat er een alien base zou zijn in Dulce, New Mexico en vindt vervolgens uiteraard helemaal niets. :) :) :)
En jij probeert dat -volgens je vast modus operandus- te recupereren in je bekende stijl : ha, ze maken er een docu over, dus het is echt.

Kinderachtig naief. :) :)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567910)
Dit is nog maar een klein deeltje van alle informatie die beschilkbaar is.

Ja, er zijn vele legendes en verzonnen verhaaltjes.
De informatie die beschikbaar is over het bestaan van Smurfen is vele malen omvangrijker dan alles wat jij hier al hebt gepost over UFO's.
Uren en uren beelden, een film, afbeeldingen en reproducties van smurfen in allerlei materialen, boeken, zelfs mensen die rondlopen in smurfenkostuum (Mogelijk ex-abductees die heimwee hebben)

Maar om een of andere rare en onbegrijpelijke reden zie ik jou hier niet lobbyen voor het accepteren van het bestaan van smurfen.

Wat hebben de smurfen jou eigenlijk misdaan? :(

exodus 15 maart 2013 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6567937)
UFO-hunters, een puur recreatief programma dat de tijd tussen reclameblokken moet opvullen, onderzoekt de CLAIMS dat er een alien base zou zijn in Dulce, New Mexico en vindt vervolgens uiteraard helemaal niets. :) :) :)
En jij probeert dat -volgens je vast modus operandus- te recupereren in je bekende stijl : ha, ze maken er een docu over, dus het is echt.

Kinderachtig naief. :) :)

Ik zeg het, het is maar een klein deel van de informatie die echt beschikbaar is. Zo'n programma's is echter zeer goed voor jullie omdat ze het met de paplepel in kleine beetjes in de mond geven.

En ik zie wel interessante zaken en getuigenissen. Het strafste van al is toch wel het bewijs van genetische manipulatie die je zwart op wit ziet. Die menselijke/dierlijk embryo die ze uit een koe gehaald hebben. Maarja ,dan moet je het wel bekijken natuurlijk.

Antoon 15 maart 2013 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6567937)
...

De informatie die beschikbaar is over het bestaan van Smurfen is vele malen omvangrijker dan alles wat jij hier al hebt gepost over UFO's.
Uren en uren beelden, een film, afbeeldingen en reproducties van smurfen in allerlei materialen, boeken, zelfs mensen die rondlopen in smurfenkostuum (Mogelijk ex-abductees die heimwee hebben)

Maar om een of andere rare en onbegrijpelijke reden zie ik jou hier niet lobbyen voor het accepteren van het bestaan van smurfen.

Wat hebben de smurfen jou eigenlijk misdaan? :(

:lol::lol::lol:

Akira 15 maart 2013 11:42

Mag ik nogmaals vragen om niet op de berichten van de zoveelste reïncarnatie van Pindar of Cdude te reageren?

DeProf_eet 15 maart 2013 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6567919)
Een gestoorde geest is een iets overdreven, ik dacht eerder aan een combinatie van kinderlijk, maar vooral niet erg intelligent. Want bij een volwassen persoon moet zo een 'trip' al lang afgelopen zijn. Zielig eigenlijk.

Alhoewel je commentaar niet aan mij gericht is en ik zeker niet alles klakkeloos aanvaard wat exodus beweert, denk ik toch dat van jullie 2 jij de naiefste, zieligste, meest bekrompene bent. Je scheert mij over exact dezelfde kam als exodus, zonder de minste nuance. Ik ga niet alles wat exodus zegt op voorhand in het belachelijke trekken omdat ik het niet gecontroleerd heb. Dat doen jullie consoorten dus wel. Als het niet op TV verschijnt dan kan het niet natuurlijk he Antoon ? Je behoort tot de 50% van de Amerikanen die er exact dezelfde mening op na hebben.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6567937)
Ze maken er een docu over, dus het is echt. Kinderachtig naief. :) :)

Hetzelfde voor jouw hier parcifal. Als het niet op het nieuws gezegd word (en bij jouw moet het dan nog op een van de hoofdzenders in Belgie komen natuurlijk), zal het wel niet waar zijn.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6567937)
Ja, er zijn vele legendes en verzonnen verhaaltjes.
De informatie die beschikbaar is over het bestaan van Smurfen is vele malen omvangrijker dan alles wat jij hier al hebt gepost over UFO's. Uren en uren beelden, een film, afbeeldingen en reproducties van smurfen in allerlei materialen, boeken, zelfs mensen die rondlopen in smurfenkostuum (Mogelijk ex-abductees die heimwee hebben) Maar om een of andere rare en onbegrijpelijke reden zie ik jou hier niet lobbyen voor het accepteren van het bestaan van smurfen. Wat hebben de smurfen jou eigenlijk misdaan? :(

Dit verraad een duidelijke smurfobsessie, zoveel is duidelijk. Zoals ik al zei: terug naar school man, misschien zal je verstandelijk vermogen dan dat van de doorsnee smurf overstijgen.

En toch nog maar eens herhalen, voor hen met een kort geheugen: ik geloof niet alles wat exodus zegt, maar maak hem niet �* priori belachelijk. En ook daarom reageer ik meestal niet op zijn beweringen, maar in tegenstelling tot jullie kraak ik ze niet af. Beseffen jullie wel hoeveel tijd en energie en opzoekingswerk er voor nodig is om dat te controleren en evntueel te weerleggen ? Met een pennestreek doen jullie dat echter wel omdat het niet in jullie kader past en jullie dagelijks doen en laten er wel heel erg mee overhoop zou kunnen gehaald worden, al was er nog maar 1% van juist.

DeProf_eet 15 maart 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akira (Bericht 6568103)
Mag ik nogmaals vragen om niet op de berichten van de zoveelste reïncarnatie van Pindar of Cdude te reageren?

Geen probleem, maar ik vraag me af wie dat dan is die reincarnatie ?

morte-vivante 15 maart 2013 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6567953)
Ik zeg het, het is maar een klein deel van de informatie die echt beschikbaar is. Zo'n programma's is echter zeer goed voor jullie omdat ze het met de paplepel in kleine beetjes in de mond geven.

En ik zie wel interessante zaken en getuigenissen. Het strafste van al is toch wel het bewijs van genetische manipulatie die je zwart op wit ziet. Die menselijke/dierlijk embryo die ze uit een koe gehaald hebben. Maarja ,dan moet je het wel bekijken natuurlijk.

hier een voorbeeld

JBM 15 maart 2013 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6568231)
En toch nog maar eens herhalen, voor hen met een kort geheugen: ik geloof niet alles wat exodus zegt, maar maak hem niet �* priori belachelijk.

Je moet wel een beetje volgen he. Het is Exodus die steeds opnieuw dezelfde nonsens post. Nochtans zijn er vele andere forumgebruikers die al die tijd met engelengeduld op rationele wijze de zwakheden in zijn betogen aantonen.

Dat glijdt echter gewoon van hem af en vervolgens nogmaals dezelfde prietpraat te posten. Tsja, dan krijg je op de duur minder fraaie reacties.

parcifal 15 maart 2013 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6568237)
Geen probleem, maar ik vraag me af wie dat dan is die reincarnatie ?

Als je dat niet ziet heb je een ernstig probleem.

DeProf_eet 15 maart 2013 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6568264)
Je moet wel een beetje volgen he. Het is Exodus die steeds opnieuw dezelfde nonsens post. Nochtans zijn er vele andere forumgebruikers die al die tijd met engelengeduld op rationele wijze de zwakheden in zijn betogen aantonen.

Dat glijdt echter gewoon van hem af en vervolgens nogmaals dezelfde prietpraat te posten. Tsja, dan krijg je op de duur minder fraaie reacties.

Je kunt pas over nonsens praten als je alles wat hij zegt tot in de kleinste details kan ontkrachten. En het is niet omdat er bepaalde zwakheden in iemands betoog zitten dat alles wat die persoon dan ook zegt, ook klinklare onzin is.

Dat heb je ook met mijn vrienden uit het VB. Nu pas komt trien Angela zeggen dat de multicul niet geslaagd is. De Witte Pater zegt het nu ook al. Maar had VB dat eeuwen geleden ook al niet gezegd dat multicul nooit zou slagen? Dat werd toen ook wel als komplete onzin beschouwd.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be