Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

exodus 11 oktober 2013 07:57

Een van de weinige officiele instanties die toegeven dat UFO's echt zijn.

Citaat:

Wat je moet weten over de UFO-files van Chili (video)
donderdag, 10 oktober 2013 17:33 geplaatst in:

Chili is één van de weinige landen ter wereld met een UFO-onderzoeksgroep die wordt gesteund door de overheid.

In 1997 erkende het land dat er onbekende vliegende objecten worden waargenomen en dat het fenomeen echt is.

Sommige objecten kunnen niet worden verklaard als natuurlijke fenomenen of door mensen gemaakte toestellen. Nadat een aantal piloten en vliegveldmedewerkers in 1997 een reeks UFO-waarnemingen hadden gemeld, werd datzelfde jaar de CEFAA (Comité de Estudios de Fenómenos Aéreos Anómalos) opgericht.

De CEFAA doet op een wetenschappelijke manier onderzoek naar het UFO-fenomeen en werkt samen met de Chileense luchtmacht.

Waarnemingen van onbekende objecten worden verzameld, geanalyseerd en gecategoriseerd. Het doel is om het fenomeen beter te leren begrijpen. De CEFAA richt zich met name op waarnemingen van piloten en radaropnames en wisselt ook informatie uit met andere landen en UFO-onderzoeksgroepen in binnen- en buitenland.

Voorzitter van CEFAA Ricardo Bermúdez zei tijdens het internationale UFO-congres 2012 in Arizona dat het UFO-fenomeen echt is, dat niet bekend is waar het precies om gaat of waar het fenomeen vandaan komt, dat het noodzakelijk is om het fenomeen verder te onderzoeken en dat het noodzakelijk is om alle beschikbare informatie te delen.
http://www.niburu.nl/ufo/5378-wat-je...an-chili-video

meneer 12 oktober 2013 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6834399)
Een van de weinige officiele instanties die toegeven dat UFO's echt zijn.



http://www.niburu.nl/ufo/5378-wat-je...an-chili-video

Men spreekt reeds over UFO's in zeer oude teksten uit India.

Citaat:

Een vimāna is een vliegende machine, die wordt beschreven in oeroude teksten uit India.

In deze teksten wemelt het van verwijzingen naar deze vliegende machines, zelfs het gebruik gedurende een oorlog. Vimānas konden zich zowel door de aardse atmosfeer, in de ruimte als onder water voortbewegen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vim%C4%81na

Door de eeuwen heen, en op de meest verschillende plaatsen op aarde, komt men verhalen tegen over UFO's, en zelfs landingsbanen in Zuid Amerika, in Nazca :

Citaat:

Alleen vanuit de lucht[bewerken]

Staande op het aardoppervlak, lijken de lijnen verdwenen, maar zodra eroverheen gevlogen wordt, is de omvang en schoonheid van de lijnen pas duidelijk te zien. Dit toont aan dat de Peruanen destijds over veel geometrische kennis beschikten. Sommigen menen dat hieruit de conclusie getrokken kan worden dat de Nazca konden vliegen of contact hadden met buitenaardse wezens. Anderen beweren dat de lijnen bedoeld zijn als religieuze uitingen: de verschillende figuren zouden een symbolisch pad naar de goden kunnen zijn; de Nazca sjamanen zouden door het gebruik van hallicunogene stoffen een spirituele vlucht kunnen maken.

Definitief bewijs voor hoe en met welk doel de figuren gemaakt zijn is echter nooit gevonden. De leef- en werkomstandigheden in het gebied waren zodanig moeilijk dat het volstaan met de simpele conclusie dat ze zomaar gemaakt zijn, of om regenwater af te voeren volstrekt onbevredigend is.

De coördinaten van enkele figuren zijn:
Spiraal: 14°41'18" ZB, 75°07'22" WL
Kolibrie: 14°41'32" ZB, 75°08'57" WL
Papegaai: 14°41'22" ZB, 75°06'26" WL
Condor: 14°41'51" ZB, 75°07'35" WL
Spin: 14°41'39" ZB, 75°07'21" WL
Boom: 14°41'38" ZB, 75°06'53" WL
Handen: 14°41'40" ZB, 75°06'51" WL
Pelikaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazcalijnen

Desondanks de talrijke aanwijzingen, blijven de fanatieke sceptici steeds koppig als steenezels als een mantra herhalen dat er géén bewijzen zijn ...

bembem 13 oktober 2013 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6836788)
Men spreekt reeds over UFO's in zeer oude teksten uit India.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vim%C4%81na

Door de eeuwen heen, en op de meest verschillende plaatsen op aarde, komt men verhalen tegen over UFO's, en zelfs landingsbanen in Zuid Amerika, in Nazca :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nazcalijnen

Desondanks de talrijke aanwijzingen, blijven de fanatieke sceptici steeds koppig als steenezels als een mantra herhalen dat er géén bewijzen zijn ...


En jij hebt ze ook gezien, niet? :-)

meneer 13 oktober 2013 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6837027)
En jij hebt ze ook gezien, niet? :-)

Nee, ik heb nog nooit Aliens gezien. Waarom ?

Khalid Bin Waleed 13 oktober 2013 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6837027)
En jij hebt ze ook gezien, niet? :-)

Hij ziet ze vliegen, dat staat vast.

meneer 13 oktober 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed (Bericht 6837043)
Hij ziet ze vliegen, dat staat vast.

Jij gelooft niet in Aliens ? Maar je gelooft wél in een god ? :-)

bembem 13 oktober 2013 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bin Waleed (Bericht 6837043)
Hij ziet ze vliegen, dat staat vast.

Ik denk dat die stemmen hoort...

meneer 13 oktober 2013 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 6837049)
Ik denk dat die stemmen hoort...

Uw profeet hoorde stemmen...Hij dacht dat het een engel was, maar wie weet...was het een Alien ? Of was het gewoon een hersentumor ? Of drugsmisbruik ?
Wat denk je ?

exodus 16 oktober 2013 08:44

Citaat:

'We gaan veel leren van onze ruimteburen' (video)
maandag, 14 oktober 2013 12:21 geplaatst in:

We gaan veel leren van onze ruimteburenWernher von Braun is vooral bekend geworden als eerste directeur van het Marshall Space Flight Center van NASA en de geestelijk vader van de Saturnus V-draagraketten van het Apolloprogramma.

Na de Tweede Wereldoorlog werd Von Braun met zijn ingenieurs in het kader van geheime projecten als Operatie Overcast en Paperclip naar Amerika gebracht.

De Amerikaanse overheid wilde zoveel mogelijk nazi-wetenschappers overbrengen naar de Verenigde Staten en Von Braun was één van de eerste.

Na zijn carrière bij NASA ging hij werken bij vliegtuigfabrikant Fairchild Industries. De eerste vrouw die daar een bestuurlijke functie kreeg, Carol Rosin, was gedurende enkele jaren zijn woordvoerder.

Von Braun legde haar uit dat ruimtewapens gevaarlijk, te duur, destabiliserend en onnodig zijn. Hij deelde ook beschikbare alternatieven met haar. Hij pleitte voor een verbod op alle ruimtewapens door beleidsmakers en het volk uit te leggen hoe het militair-industrieel complex kan worden omgevormd tot een vreedzaam samenwerkingsverband dat de ruimte verkent.

Hij sprak ook van het bestaan van zogeheten Off Planet Cultures (buitenaardsen) en hoe deze OPC’s zouden worden aangewezen als ‘vijanden’, terwijl ze dat niet zijn.

“We kunnen nu betere relaties aangaan met onze ruimteburen, waar we veel van zullen leren,” aldus de voormalig woordvoerder van Von Braun. “We kunnen biologisch voedsel verbouwen en verspreiden, beschutting bieden met schoon drinkwater en schone lucht door gebruik te maken van de vele bronnen van alternatieve en vrije energie, verbeterde communicatie en genezingstechnieken. We zullen ook van onze buitenaardse buren leren hoe we nu en in de toekomst het beste kunnen leven en reizen.”
Video:

http://www.niburu.nl/et/5386-we-gaan...mteburen-video

parcifal 16 oktober 2013 10:12


meneer 16 oktober 2013 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6841601)

Wat hebben Aliens te maken met Loch Ness monsters, geesten en bigfoot's ?
Jij zwiert gewoon op een hoop alles wat niet in uw eng gedachtenpatroon past, alles waar je gewoon niets van begrijpt.
En dat probeer je dan belachelijk te maken...Word je ervoor betaald,of ben je zelf één van de naïevelingen die in de val trappen ? Ik denk het tweedde. Een narcistisch, eerder kwaadaardig persoon, zowel erg zelfingenomen als goedgelovig. Dat is in elk geval de indruk die je geeft.

Another Jack 16 oktober 2013 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6841873)
Wat hebben Aliens te maken met Loch Ness monsters, geesten en bigfoot's ?
Jij zwiert gewoon op een hoop alles wat niet in uw eng gedachtenpatroon past, alles waar je gewoon niets van begrijpt.
En dat probeer je dan belachelijk te maken...Word je ervoor betaald,of ben je zelf één van de naïevelingen die in de val trappen ? Ik denk het tweedde. Een narcistisch, eerder kwaadaardig persoon, zowel erg zelfingenomen als goedgelovig. Dat is in elk geval de indruk die je geeft.

Niet het eerstte?

meneer 16 oktober 2013 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6841874)
Niet het eerstte?

Nee niet het eerste. En stop met zagen over schrijffouten, schoolmeesterke van mijn ******.
Ik ben geen steno dactylo hoor. Dat vraagt men ook aan niemand hier.
Wat ik jou wel zou willen vragen, is om hier niet gedurig dronken te komen forummen.
Doe eens een ontwenningskuur of zo.

Another Jack 16 oktober 2013 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6841888)
Nee niet het eerste. En stop met zagen over schrijffouten, schoolmeesterke van mijn ******.
Ik ben geen steno dactylo hoor. Dat vraagt men ook aan niemand hier.
Wat ik jou wel zou willen vragen, is om hier niet gedurig dronken te komen forummen.
Doe eens een ontwenningskuur of zo.

Wat doet je denken dat ik een alcolieker zou zijn?

Is dat trouwens niet vernederend om door een dronken persoon verbeterd te worden?

allspark 16 oktober 2013 14:26

UFO in de lucht?

Neem de slechtste camera die je hebt!!

parcifal 16 oktober 2013 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6841873)
Wat hebben Aliens te maken met Loch Ness monsters, geesten en bigfoot's ?
Jij zwiert gewoon op een hoop alles wat niet in uw eng gedachtenpatroon past, alles waar je gewoon niets van begrijpt.
En dat probeer je dan belachelijk te maken...Word je ervoor betaald,of ben je zelf één van de naïevelingen die in de val trappen ? Ik denk het tweedde. Een narcistisch, eerder kwaadaardig persoon, zowel erg zelfingenomen als goedgelovig. Dat is in elk geval de indruk die je geeft.

Ik postte een afbeelding die ik wel treffend vond en relevant. :)
Geen reden om zo heethoofdig rond te beginnen stampen als een dolle dino in de porseleinkast.

Dat is in elk de indruk die jij geeft.

Johnny Blaze 16 oktober 2013 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6841601)

Op deze zou ik toch nog eens willen ingaan. Trek mij eens een toevallige foto van een overvliegende f-16

meneer 16 oktober 2013 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6842011)
Ik postte een afbeelding die ik wel treffend vond en relevant. :)
Geen reden om zo heethoofdig rond te beginnen stampen als een dolle dino in de porseleinkast.

Dat is in elk de indruk die jij geeft.

Niks treffend of relevant aan zo een grafiekske...Dat bewijst toch juist niets ?

Descartes Jr 20 oktober 2013 09:05

Tot groot jolijt van de X-Files-fans
brachten hoge piefen voor de lens
getuigenissen
over basissen
vol aliens, weird things en suspens



NIBURU

meneer 20 oktober 2013 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6847095)
Tot groot jolijt van de X-Files-fans
brachten hoge piefen voor de lens
getuigenissen
over basissen
vol aliens, weird things en suspens



NIBURU

Uit de link :

Citaat:

Jeremy deelde met tijdschrift Vice het volgende: “Astronauten vertellen ons dat ze schepen in de ruimte hebben gezien, militairen krijgen opdracht om kilometers grote toestellen aan te vallen. Daarnaast zijn 10 kernraketten op systematische wijze uitgeschakeld door een oplichtende rode schijf, die boven de raketsilo bleef hangen en een laserstraal omlaag schoot.”

Volgens Jeremy hebben we te maken met een wereldwijd fenomeen en vindt contact al sinds het begin van de geschreven geschiedenis van de mens plaats.

We hebben hier te maken met hoogopgeleide professionals zoals astronauten, legerpiloten, luchtverkeersleiders, onderzoekers en zelfs een Canadese oud-minister van Defensie,” zei hij. “Deze mensen zijn niet gek, sommigen van hen hebben de leiding gehad over het kernwapenarsenaal van ons land.”

Wat moeten wij daarover denken ? Waar rook is, is vuur ?
Of eenvoudig onder de mat vegen, schouders ophalen en zeggen : " DA KAN NI " ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be