Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 9 maart 2017 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401143)
Nooit Oud Grieks geleerd? Neen, dus.

Inderdaad, ik heb nooit Oud Grieks geleerd...
Wat betekent "metatafysica" in het Oud Grieks?

Het Oosten 9 maart 2017 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8401145)
Inderdaad, ik heb nooit Oud Grieks geleerd...
Wat betekent "metatafysica" in het Oud Grieks?

Het betekent: 'boven' of 'achter' de ons gekende 'natuurlijke' , 'fysische' verschijnselen.

In casu: de dingen' , de 'natuurwetten' die we (nog) niet snappen.

Another Jack 9 maart 2017 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401148)
Het betekent: 'boven' of 'achter' de ons gekende 'natuurlijke' , 'fysische' verschijnselen.

In casu: de dingen' , de 'natuurwetten' die we (nog) niet snappen.

Daarnet waren ze ons bekend, en nu snappen we ze nog niet?
Wat is het nu?

Het Oosten 9 maart 2017 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8401152)
Daarnet waren ze ons bekend, en nu snappen we ze nog niet?
Wat is het nu?

Een vrij pover antwoord. Het lijkt zelfs wat op geestelijke armoede. U zou toch wat beter moeten presteren.

Immers, een verschijnsel kan bekend zijn, maar dit impliceert niet automatisch dat we het echt snappen.

Begrijpt u wat ik zeg?? Want helemaal zeker ben ik niet. Het is nochtans eenvoudig. Helaas, beter koekjes bakken we niet.

praha 9 maart 2017 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8401152)
Daarnet waren ze ons bekend, en nu snappen we ze nog niet?
Wat is het nu?

wat een pseudowetenschappelijk gewauwel weeral zeg.
In feite zegt ie _zonder het te beseffen_ dat ufo ( in de zin van UFO's natuurlijk ) niet tot de waarneembare werkelijkheid behoren waarmee hij al zijn zeververhaaltjes zelf afdoet als verzinsels, hersenspinsels, leugens, etc

Het Oosten 9 maart 2017 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8401161)
wat een pseudowetenschappelijk gewauwel weeral zeg.
In feite zegt ie _zonder het te beseffen_ dat ufo ( in de zin van UFO's natuurlijk ) niet tot de waarneembare werkelijkheid behoren waarmee hij al zijn zeververhaaltjes zelf afdoet als verzinsels, hersenspinsels, leugens, etc


Nie swaanse. U ben het hier die wauwelt.

We kennen bijvoorbeeld het verschijnsel van de bewegingen van de electronen. Electronen geven soms de indruk dat ze op twee of meer plaatsen tegelijkertijd te kunnen zijn (misschien zijn ze dat ook). Dat is ons bekend. Maar we snappen het niet.

Another Jack 9 maart 2017 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401157)
Een vrij pover antwoord. Het lijkt zelfs wat op geestelijke armoede. U zou toch wat beter moeten presteren.

Immers, een verschijnsel kan bekend zijn, maar dit impliceert niet automatisch dat we het echt snappen.

Begrijpt u wat ik zeg?? Want helemaal zeker ben ik niet. Het is nochtans eenvoudig. Helaas, beter koekjes bakken we niet.

Dat was helemaal geen antwoord, dat was een vraag.
Een vraag om opheldering:
Wat betekent "meta"?

Another Jack 9 maart 2017 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401165)
Nie swaanse. U ben het hier die wauwelt.

We kennen bijvoorbeeld het verschijnsel van de bewegingen van de electronen. Electronen geven soms de indruk dat ze op twee of meer plaatsen tegelijkertijd te kunnen zijn (misschien zijn ze dat ook). Dat is ons bekend. Maar we snappen het niet.

Dat moeten leuke examens zijn, in zo'n universiteit waar metafysica wordt gedoceerd.
"Was het juist, professor?"
"Geen idee, jongeman..."

Het Oosten 9 maart 2017 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8401166)
Dat was helemaal geen antwoord, dat was een vraag.
Een vraag om opheldering:
Wat betekent "meta"?

Wat zou het allemaal. Het is een glashelder antwoord. Ook voor u geldt : nie swaanse!

Het Oosten 9 maart 2017 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8401167)
Dat moeten leuke examens zijn, in zo'n universiteit waar metafysica wordt gedoceerd.
"Was het juist, professor?"
"Geen idee, jongeman..."

Dat is niet alleen een dom antwoord, maar een lomp antwoord.

En dat laatste is minstens zo erg als het eerste.

Another Jack 9 maart 2017 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401168)
Wat zou het allemaal. Het is een glashelder antwoord. Ook voor u geldt : nie swaanse!

Welk antwoord?

Another Jack 9 maart 2017 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401140)
In ieder geval, waarover het hier gaat is inderdaad meta (ons bekende) ta fysica.
Inderdaad.


Another Jack 9 maart 2017 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401148)
Het betekent: 'boven' of 'achter' de ons gekende 'natuurlijke' , 'fysische' verschijnselen.

In casu: de dingen' , de 'natuurwetten' die we (nog) niet snappen.


zonbron 10 maart 2017 08:05

Ge doet onnozel Zjaakske, veelzeggend dat u nu zelfs het oosten aanvalt. Baaah man... komaan...

zonbron 10 maart 2017 08:07

Vrdmme? Oosten vs Jack?


Ok... wat nu weer. :-P pfff

Yog Sothoth 10 maart 2017 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8401073)
MEDIA Wikileaks’ Podesta Email Leak Mentions E.T. Disclosure and Zero Point Energy



http://www.anonews.co/wikileaks-e-t/


Waarschijnlijk zullen het getrukeerde E-mails zijn...

Wat is nu zo speciaal aan die emails? Mitchell contacteerde Podesta om hem te spreken over zijn (waan)ideeën. Ik kan ook emails beginnen sturen naar allerlei politici en vragen hen te spreken over kabouters.

Als je trouwens de moeite gedaan hebt om de rest te lezen:

Citaat:

At this point, no emails have been discovered yet in the latest batch leak that showed Podesta responding to Mitchell’s email. However, Wikileaks has made it clear that they’ve only published 1% of the Podesta files, with the rest coming throughout the election period.
De verkiezingsperiode is intussen achter de rug, en er is geen antwoord opgedoken. Waarschijnlijk was de reactie van Podesta iets van "Fuck zeg, is die zeveraar weeral daar?".

Zoals ik je al honderd keer aan je verstand heb proberen te brengen, het enige dat telt is hard, concreet bewijs. Een ruimteschip, onderdelen ervan, lichamen van aliens, TASTBAAR bewijs, geen getuigenissen, geruchten, en al helemaal geen citaten, het maakt geen hol uit of die afkomstig zijn van een straatveger of een tiensterrengeneraal.

Pandareus 10 maart 2017 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8401330)
Wat is nu zo speciaal aan die emails? Mitchell contacteerde Podesta om hem te spreken over zijn (waan)ideeën. Ik kan ook emails beginnen sturen naar allerlei politici en vragen hen te spreken over kabouters.

Als je trouwens de moeite gedaan hebt om de rest te lezen:



De verkiezingsperiode is intussen achter de rug, en er is geen antwoord opgedoken. Waarschijnlijk was de reactie van Podesta iets van "Fuck zeg, is die zeveraar weeral daar?".

Zoals ik je al honderd keer aan je verstand heb proberen te brengen, het enige dat telt is hard, concreet bewijs. Een ruimteschip, onderdelen ervan, lichamen van aliens, TASTBAAR bewijs, geen getuigenissen, geruchten, en al helemaal geen citaten, het maakt geen hol uit of die afkomstig zijn van een straatveger of een tiensterrengeneraal.

Ik twijfel er ook sterk aan dat iemand als HO niet ten volle beseft dat zich in een argumentatie ten onrechte beroepen op een autoriteitsargument een drogredenering is.

Peche 10 maart 2017 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8401092)
Dat is niet moeilijk hé
Wel ik ook en niet alleen als getuige... ik maak er zelf elke dag deel van uit.
Plato's filosofie 'overstijgen' :lol::lol:
Zelfs verschillende leerlingen van de naar hem genoemde academie 'overstegen' dat

Hoe maak jij er dan onderdeel van uit? Nuanceer dat eens in detail aub.

Citaat:

ge moogt dat zelfs in bold, cursief en onderlijnd en in een rood kleurke zetten als ge wilt hoor... het blijft even zinloos.
Ik ga ook iets in bold en onderlijnd zetten..
Welke groepen, wie weet daar wat meer van en waarom ?
Ja als ge iets of wat inlevingsvermogen had, had je dit nu al uitgedokterd. Er is een onzichtbare wereld praha. Enfin, die is onzichtbaar voor ons. Voor sommigen wordt deze zichtbaar en zij hebben voor ons een boodschap. De boodschap herhaalt zich eeuw na eeuw, maar valt maar pas in haar perspectief als je het zelf ondergaan hebt. Het is niet iets dat je kan worden of uitgelegd kan worden. Het is iets dat je bent, maar waaraan je dan herinnert wordt en jezelf bij de haren grijpt: hoe kon ik het vergeten zijn?
Velen zoeken die vergetenheid ook terug op, omdat ze niet klaar zijn voor de "waarheid".


Citaat:

die doen er niet toe, Pech (opmerking nummer 2) daar het radarcontact en die driehoek los van elkaar dienen beschouwd te worden.
Bovendien was er met die driehoek-waarneming ook grondig wat mis hé

Lees jij er dan niks over ?
Mensen en rijkswachters hebben een driehoekvormig tuig gemeld dat zich geluidloos en traag over het aardse oppervlakte verplaatste.

Citaat:

dus door x-aantal getuigenissen gecombineerd met diverse geverifieerde plaatjes, een hoop psych mumbo jumbo, etc concludeer je dat één op 100 wel om een tuig moet gaan ?
Er zijn er meer op 100 echt.

Citaat:

ja hallo !!!
Daar had ik het dan ook over hé
Bedek gewoon de meer plausibele uitleg dat het in een aantal gevallen waar het over een tuig zou kunnen gaan ( neem die 1 op 100 van jou dus ) het evengoed een doodnormaal ons bekend (vlieg)tuig kan zijn waarvan de waarneming die herkenning niet toeliet.
En dat brengt mij dan terug naar mijn voorgaande conclusie. Het gaat om echt buitenaards bezoek, of de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.

zonbron 10 maart 2017 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8401433)
Hoe maak jij er dan onderdeel van uit? Nuanceer dat eens in detail aub.



Ja als ge iets of wat inlevingsvermogen had, had je dit nu al uitgedokterd. Er is een onzichtbare wereld praha. Enfin, die is onzichtbaar voor ons. Voor sommigen wordt deze zichtbaar en zij hebben voor ons een boodschap. De boodschap herhaalt zich eeuw na eeuw, maar valt maar pas in haar perspectief als je het zelf ondergaan hebt. Het is niet iets dat je kan worden of uitgelegd kan worden. Het is iets dat je bent, maar waaraan je dan herinnert wordt en jezelf bij de haren grijpt: hoe kon ik het vergeten zijn?
Velen zoeken die vergetenheid ook terug op, omdat ze niet klaar zijn voor de "waarheid".




Mensen en rijkswachters hebben een driehoekvormig tuig gemeld dat zich geluidloos en traag over het aardse oppervlakte verplaatste.



Er zijn er meer op 100 echt.



En dat brengt mij dan terug naar mijn voorgaande conclusie. Het gaat om echt buitenaards bezoek, of de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.

Ik heb ooit eens een raar driehoekig ding gezien dat niet uit de broekzak van een vrijmetser kwam en belde dus de radarcontrole.

Controle: Hallo...

zb: Er hangt hier wat in de lucht, kan U het zien op de radar zone XXXXX

C: Veel Frans gelul en veel lachen en dan een monsieurke, dachten zelfs dat een grap van een collega was


zb: Nee, ik ben geen collegae en informeer


C: Tututut


Volgende dag in de krant, raar tuig gezien in belziek, dan zwitserland, italie enzo...

Het zou om een Amerikaans tuig gaan, volgens de kranten ufo's

zb


Edit: en yes, dit was juist voordat die op radar onzichtbare yanky jachtvliegtuigen in Irak ingezet werden


1+1= dus 2, mysterie opgelost! :rofl:

de vuile muilekoek 10 maart 2017 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8400322)
Muyle heeft iets gezien ? :lol:

Kan je het definiëren ?

Een wit licht precies een ster die aan en uit ging ..3 X en dan gedaan ..

Neen geen vliegtuig ik woon 1km van een luchthaven al 36 jaar , ik ken het verschil hoor..:roll: het was hoger zeer hoog in het noorden..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be