Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Cdude 18 april 2010 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698187)
de geest bedriegt constant - maar mijn hart heeft nog nooit gelogen ;-)

WOW, uw verstand zit in uw hart? Ik denk eerder nog wat lager, als je zulke uitspraken doet.:roll::roll::roll::roll:
Gelukkig doen mijn organen wel waarvoor ze dienen : rationeel denken en analyseren om te proberen geen idiote uitspraken als hierboven te maken:twisted:

Cdude 18 april 2010 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698183)
Volgens sommigen zijn die metalen schachten honderden jaren oud

Citaat:

The orgins of the Sakha or Yakut people are something of a mystery. It is apparent from their language and customs that they had not been in the country for more than two or three centuries before the Russians arrived there, yet they had conquered the whole region. It was also clear that they had been an advanced nation, but they had lost their writing system and any written works completely. So only oral histories survived.
"Volgens sommige" ofwel : "Jannine van de bakker heeft een nicht die eure vent heeft oere zeggen van iemand die(t heeft gehoord op cafe dat ....:roll::roll::roll:

Ze zijn ook onzichtbaar en nog nooit onderzocht?

Micele 18 april 2010 10:44

Negeer maar verder... Mij eender :?

Toch raar dat overal verspreid op de wereld rare -ook technische- mini-dingen gevonden worden:

Oeralgebied, 20.000- 300.000 jaar oud: (meerdere foto´s)
Citaat:

http://www.allmystery.de/themen/uf9338
Die Untersuchungen ergaben, dass diese Fundstücke technisch genutzt wurden, und das vor etwa 300.000 Jahren! Das ist eine wissenschaftliche Sensation mit weitreichenden Folgen: Geschichtsbücher müssen umgeschrieben werden!

Die Größe der Fundstücke variieren von fast 3 Zentimeter bis 0,003 Millimeter. In den Jahren darauf wurden auch in weiteren Gebieten, wie an den Flüssen Kozhim und Balbanju, diese Artefakte entdeckt.


Ook "mini-kadavers" in Oeralgebied:
Citaat:

THE URAL ALIEN, 1996:

http://www.ufologie.net/et/ural01.htm


The story
According to a report published by the Georgian UFO Association GUFORA (from the Caucasian Republic of Georgia) an alien body was retrieved by the Russian State Security Service in 1996. An old woman from the village of Kashtim in the Ural mountains, so the report claims, found a dying little creature on the road.

After two weeks, the woman got sick and was hospitalized. The creature stayed home alone... and died. Probably because the woman told someone in the hospital the Kashtim Police Department entered the woman's home and found the dead body on August 13, 1996. The corpse was filmed with a VHS camera -standard equipment of the Russian police these days- when a preliminary investigation (including the use of a Geiger Counter) was undertaken. According to the measurements of the Police, the being was only 21 centimeters (8 1/2 inches) in length. The corpse was later confiscated by the State Security (Ex-KGB).

Michael Hesemann's comment:
"This is one of the most promising cases of a possible alien body I know of. Interestingly enough we have a parallel case from Puerto Rico, when a very similar being was allegedly killed by a man, put in a freezer and preserved until today. The photos were published and shown by my friend and colleague Jorge Martin. At the moment all we have are 21 stills from the video, published on gufoas highly interesting website www.gufoa.kheta.ge/ural-et.html but they show enough details to rule out -the possibility of an animal, like the "Israeli ET" which turned out to be a frog -the possibility of a small rubber alien, a toy thought to be "a real ET" in three cases in Mexico, the UK and (again) Israel. To me it looks like the corpse of a humanoid being, either a human fetus or .... something else... your comments are welcome! I already contacted GUFOA and will try to learn more on this fascinating incident."

Source http://hesemann.watchers.ca/russiaal...retrieved.html
Iets meer mini-kadaver in Chili: (nog meerdere foto´s)
Citaat:

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/...enInChili.html
Oscar Muñoz, een onderzoeker van historische schatten, vond onlangs deze vreemde 'alien' in La Noria ten oosten van Iquique, Chili. Chileense UFO onderzoekers zijn sinds gisteren in rep en roer om deze case tot de bodem uit te zoeken. Het doet denken aan de 'Ural Alien'.



Het wezen dat Oscar Muñoz heeft gevonden is 15 cm groot, heeft een soort van zaagtanden en een konisch (kegelvormig) hoofd. Het heeft een donkere koffiekleur, een bol been, gelijk aan een lager (?), in beide knieën.
En nog op andere plaatsen, verspreid over de wereld

Micele 18 april 2010 11:00

Dit is ook zeer raadselachtig.

Een nachtelijke lichtshow gaf binaire graancirkels met Alien-tekening als resultaat. Wilt er "iemand" communiceren ?

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/...aancirkel.html





TEKENS VAN ONZE TIJD

Toonaangevend graancirkelonderzoekster Lucy Pringle doet verslag van een verbazingwekkende nieuwe formatie welke, als hij niet is gemaakt door mensenhanden, er op wijst dat hij gecreëerd is door een buitenaardse intelligentie.

Lucy Pringle

Het begon allemaal op donderdag 15 augustus 2002 toen ik een e-mail ontving waarin ik er op attent werd gemaakt dat er een formatie was verschenen in een veld net buiten Sarum Road, ten oosten van Winchester. De afzender vertelde mij dat hij de formatie had betreden en schatte de grootte er van op ongeveer 100 meter lengte. Hij had aanvankelijk gebruik gemaakt van een stratengids op Internet om de locatie aan te geven, maar later bleek dat Sarum Road ten westen lag van Winchester en dus niet ten oosten. De volgende morgen ontving ik de coördinaten van de topografische dienst en die wezen uit dat de formatie lag tussen Pitt en Sparsholt. Ik bracht onmiddellijk onderzoeker en meetkundige Paul Vigay op de hoogte en deze zette de informatie op zijn website.

De akker waarop de formatie verscheen was eigendom van Mike Burge, de eigenaar van de Vale boerderij te Pitt nabij Winchester. Mr. Burge was zo galant mij toestemming te verlenen om de formatie te betreden en ging akkoord om de tarwe pas te oogsten na het “Bank Holliday” weekeinde in augustus. Anders dan sommige boeren, was mr. Burge in elk opzicht behulpzaam en meewerkend. De graancirkel gemeenschap is hem dank verschuldigd.

De locatie van de formatie is Crabwood, dat ligt op zo’n 15 kilometer van Chilbolton waar de beroemde “Arecibo boodschap" en de “Face” formaties werden gevonden. Dicht bij de radiotelescoop in augustus 2001.

Kort na 09.00 op vrijdag 16 augustus belde een vrouw het lokale radiostation “Ocean FM” met de mededeling dat er een graancirkel lag die duidelijk zichtbaar was vanaf Sarum Road.

Gedurende een nauwgezet onderzoek van de Crabwood formatie sprak ik met Mike Burge en wij waren het er over eens dat de formatie, gezien vanaf de weg compleet verborgen lag. Later werd duidelijk dat de vrouw die naar het radiostation had gebeld op haar paard had gezeten waarmee ze een ritje maakte naar het hoogste gedeelte van het veld, toen ze de formatie waarnam achter de radiomasten.

“Ocean FM” verslaggeefster Pippa Head, die de verkeersberichten doorgeeft vanuit haar éénmotorige Piper Warrior vliegtuig boven Portsmouth, Winchester en de regio rondom Southampton, was de eerste die de formatie vanuit de lucht waarnam. Nadat het telefoontje van de vrouw was binnengekomen werd door “Ocean FM” contact opgenomen met Pippa en werd haar gevraagd om het te onderzoeken. Het toestel van Pippa is gestationeerd op Eastleigh en vliegt elke dag tussen 08.00 en 09.00 ‘s morgens. Pippa bevestigde de aanwezigheid van de formatie en deed een liveverslag op “Ocean FM.” Sid Colles een tractorbestuurder hoorde het verslag van Pippa Head en realiseerde zich dat ze het had over een veld van de boerderij waar hij voor werkte. Mr. Colles belde Mike Burge, de eigenaar, om hem op de hoogte te stellen van het nieuws.

Mary Hill, die woont in een boerderij aan de benedenzijde van het veld, vertelde dat zij een luid kloppend geluid had gehoord, dat leek op dat van een helikopter of een generator vanuit of vanboven het veld tussen 00.30 en 01.30 in de morgen van donderdag 15 augustus. Mary was rond middernacht naar bed gegaan en was op het randje van de slaap toen ze het kloppende geluid voor het eerst hoorde. Het leek steeds dichter en dichterbij te komen en bleef toen op een vast toerental draaien gedurende 10 of 20 minuten. De man van Mary is een vaste slaper en heeft niets gehoord. Ze vertelt dat helikopters wel eens af en toe overvliegen en omdat er een gevangenis is in Romsey Road, dicht bij het ziekenhuis, dacht ze dat er wellicht een gevangene was ontsnapt en opgespoord werd door de helikopter. De volgende dag nadat het nieuws over de formatie zich begon te verspreiden, was er een enorme activiteit van rondvliegende helikopters met luchttoeristen. Omdat ze zelf niet op de hoogte was van de formatie, dacht Mary dat er inderdaad een gevangene los rondliep in de omgeving en ze vroeg zich af waarom de politie haar niet had gewaarschuwd voor deze zorgelijke en potentieel gevaarlijke situatie. Mary vertelde ook dat het kloppende geluid mogelijk afkomstig kon zijn van een generator. Misschien om het veld te verlichten? Mike Burge vertelde mij dat bewoners van boerderijen, die ook aan de benedenzijde van het veld achter een paar bomen stonden, dit dan zeker opgemerkt zouden hebben.

Als een helikopter zo’n lange tijd boven het veld heeft gehangen, wat deed het daar en wat hoopte men te vinden of op te nemen? Evenzo als het geluid afkomstig was van een generator in het veld die nacht, wat was het doel daarvan? Wat het ook was, het roept een aantal serieuze en bezorgde vragen op.

Op woensdag 21 augustus was Stephen Short uit het nabijgelegen Warnford in het Crabwoodveld, waar hij in gesprek raakte met drie dames van middelbare leeftijd die op een camping stonden aan de andere kant van de radiomasten. Zij vertelden Stephen dat zij tijdens de vroege uren van donderdag 15 augustus getuige waren geweest van een verbazingwekkend schouwspel van dansende lichten boven het veld. Ze beweerden dat de lichten in het rond sprongen, ze spiraalden naar beneden naar de grond, waarna ze weer omhoog kwamen en in ronde cirkels vlogen, eer ze weer naar beneden gingen en vervolgens weer omhoog. Uiteindelijk verdwenen ze zoals een vallende ster. Jammergenoeg was ik niet in staat om deze dames terug te vinden om ze zelf te interviewen, omdat ze inmiddels de camping hadden verlaten. Had Stephen er nou maar aan gedacht om hen te vragen of ze ook lawaai hadden gehoord tijdens deze lichtshow!

Op zondag 25 augustus kreeg ik een telefoontje van Marie Wakelam wier huis, de Crabtree boerderij, grenst aan het Crabwoodveld. Marie was zojuist terug gekomen van een bezoek aan de formatie, waar ze een familie had ontmoet die haar tarwestengels liet zien die van binnen de formatie kwamen en die lichtelijk verschroeid en zwart waren. Marie dacht dat dit wel eigenaardig was en omdat ze rond 23.00 en 23.30 op donderdagavond 15 augustus in haar slaapkamer was, die uitkijkt over het veld, toen ze door het open raam de sterke geur van brand rook, zoals van een kampvuurtje en afkomstig leek uit het veld.

Ik vloog op vrijdag 16 augustus over het veld en ik noch de piloot kon de bedoeling van de formatie doorgronden, omdat er geen vaste vorm in leek te zitten, althans geen vorm die we gemakkelijk konden ontdekken. (Dit was ook het geval toen we vorig jaar over “the Face” bij Chilbolton vlogen.)

The Face en Areciboboodschap formatie, 2001.

Ik zei tegen de piloot dat we maar moesten proberen er het beste van te maken en hopen dat er iets begrijpelijks op het fotorolletje stond. Geoff Knight van het te Liss gevestigde “Colours Imaging” was zo vriendelijk om tot laat in de avond door te gaan met het ontwikkelen en afdrukken van de foto’s en tot mijn grote verbazing bracht het de foto’s voort die je er nu van ziet.


The Alien formatie 2002

Mike Burge was zo vriendelijk het veld open te stellen voor allen die het wensten te bezoeken en op zaterdag 17 augustus ging ik naar de formatie en nam een paar flessen water mee. De methode van het leggen van de “Alien” formatie was er één die ik slechts één keer eerder had gezien en dat was de Chilbolton “Face” van 2001. Het leek alsof het neergebogen gedraaide gewas om elk staand bosje gewas apart was neergelegd.

Foto van de manier van leggen in de Face formatie.

Een taak die zeker boven de mogelijkheden van de mens ligt om te doen gedurende de korte tijd van duisternis in deze tijd van het jaar. Geen van de stengels was gebroken in beide formaties en allemaal waren ze gebogen aan de basis. Hoe het ook zij, of de “Alien” formatie nu is gemaakt door mensen of gevormd met een complexe energie, die tot nu toe onbekend is aan de mensheid, het is in elk opzicht zeer indrukwekkend. Als het door mensen is gemaakt, dan is er een techniek gebruikt die onbekend is voor iedereen behalve een paar uitverkorenen.

Op de foto’s verschijnt de “Alien” formatie in positief beeld, terwijl, afgezien van de Chilbolton “Face” formatie de overgrote meerderheid van de voorgaande graancirkels in negatief beeld waren. Dit wil zeggen dat in dit geval het staande gewas het patroon bepaalde in plaats van het liggende gewas. Het is de subtiele schaduwwerking van de staande tarwe die het beeld van het gezicht creëert. Bovendien is er nog een ander aspect, namelijk dat de bedoeling van deze formatie totaal ondubbelzinnig is. Het is het gezicht van een buitenaardse (alien) niet meer en niet minder en er is geen enkele andere interpretatie mogelijk.

Een vermeldenswaardig aspect is dat in de cirkelvormige formatie geen bewijs is te vinden dat er ook maar één aar is afgevallen van de staande groepjes tarwe binnen de formatie. Om een cirkel te kunnen maken is het gebruikelijk dat éénpersoon in het middelpunt staat en een touw vasthoudt dat zijn compagnon aan het andere uiteinde vast heeft en zo de omtrek van de cirkel maakt. In de rijpe tarwe, als de aren zwaar zijn en naar beneden hangen langs de halmen, dan zijn ze zeer kwetsbaar. Elke beweging van een strak gespannen touw dat langs het staande gewas schuift, tikt ze er zo af. Ik heb de ronde formatie diepgaand onderzocht en ik vond niet één enkele tarwehalm waaraan een aar ontbrak.

De methode van leggen in de ronde vorm verschilde totaal van die van het gezicht van de “Alien.” De methode was hier meer traditioneel.

Vaak ervaar ik energieën die op de buik inwerken als ik een formatie betreed. In de “Alien” was de energie zoals die was in de Chilbolton “Face.” Een energie die nieuw voor mij was en ook één die ik niet kon begrijpen. Het was een gevoel dat noch oncomfortabel, noch hartelijk was. Meer mechanisch, technisch en vreemd steriel.

Ik keerde later nogmaals terug naar het veld op dinsdag 20 augustus om Mike Burge en Sid Colles te interviewen. Mr. Colles vertelde mij dat hij op woensdag 14 augustus, zo rond 13.00 naar de top van het veld, waarin de “Alien” verscheen, was gegaan en dat hij vanaf daar de rand van de vorm van de formatie zag en een paar van de roosterlijnen die er dwars doorheen liepen. Vervolgens liep hij naar beneden door de rand van de rechterzijde (vanuit de latere formatie gezien) totdat die abrupt tot een einde kwam. Dit was mr. Colles eerste bezoek aan het veld totdat ik hem een week later meenam en we hetzelfde pad aflegden. Toen hij aan de top kwam was hij verbaasd het grote platgelegde gebied te zien, dat daar niet was tijdens zijn eerste bezoek. Mr. Colles liep vervolgens weer door de lijn van de rechterzijde en was vervolgens weer verbaasd de complexe cirkel te zien daar waar de oorspronkelijke lijn gestopt was. Hij verzekerde mij dat het onmogelijk was, dat hij deze toegevoegde elementen de vorige week over het hoofd gezien had, als die er toen ook al waren. Beiden, hij en Mike Burge, zijn van mening dat dit enorme en complexe ontwerp, met afmetingen van zo’n 100 bij 75 meter, niet gemaakt kan zijn in één nacht. Niettemin blijven beiden sceptisch over de herkomst ervan. Mr. Burge was zo vriendelijk om monsters zaad te verzamelen voor mij. Zowel van binnen als van buiten de formatie. Deze zullen uiteindelijk een infrarood spectroscopie ondergaan om ze te testen op het eiwitgehalte. De formatie verscheen in zaadgewas en dat geeft een toegevoegde waarde aan dit soort onderzoek. Bovendien ligt dit veld, ietwat ongebruikelijk voor dit gebied, op een kleilaag, waaronder op zo’n 70cm. diepte een laag kalk ligt. Vandaar dat de grond stevig en compact is.

De cirkel.



Naar het schijnt zijn de staande bosjes gewas binnen het cirkelvormige element niet lukraak overgebleven. Binaire taal werd gebruikt door NASA in de jaren zeventig bij pogingen om te communiceren met buitenaardse intelligenties. (Pioneer en Voyagersondes, SETI signalen verzonden vanaf de Arecibo radiotelescoop in Puerto Rico, etc.) Het is ook de basistaal waarmee computers rekenen. Om binaire taal om te zetten in ons alfabet is er een code genaamd de ASC11 set. Deze is ontwikkeld door de ANSI (American Standard Code for Information Interchange) in de jaren zestig.



Onderzoekers Paul Vigay en Eltjo Haselhoff hebben ontdekt dat de cirkel in de “Alien” formatie een binaire code bevat. Door gebruik te maken van de ASC11 karakterset - welke 128 karakters bevat - om zo de binaire tekens en hun volgorde om te zetten naar hun decimale equivalent konden ze zien met welke letters ze corrensponderen. Paul en Eltjo zijn tot de volgende decodering gekomen: "Hoedt u voor de boodschappers van false giften en hun verbroken beloften. Veel pijn maar er is nog tijd. Eelij?e (dit woord is beschadigd en onduidelijk, sommigen lezen er het woord "geloven" in.) Er is goedheid daarbuiten. Wij opponeren misleiding. Kanaal gesloten." (Voor alle duidelijkheid volgt hier de Engelse versie.) "Beware the bearers of false gifts & their broken promises. Much pain but still time. (Damaged word.) There is good out there. We oppose deception. Conduit closing (bell sound.)"

Wanneer we probeerden te communiceren met externe intelligenties hebben we altijd universele symbolen gebruikt, zoals die zijn gecodeerd in de “Arecibo” boodschap van 2001. Als je maar de basis informatie geeft zoals de getallen 1 – 10, en de atomic numbers nodig voor het leven op aarde, dat wil zeggen: waterstof, koolstof, stikstof, fosfor en zuurstof. De boodschap bevat ook de DNA structuur, het bevolkingsaantal op aarde in 1974 en de planeten volgorde in ons zonnestelsel. Paul suggereert dat als de “Alien” formatie echt is, we te maken kunnen hebben met een intelligentie die verder is ontwikkeld dan tot voor kort werd gedacht. Een intelligentie die in staat is om de universele symbolen links te laten liggen en direct met ons te communiceren, gebruik makend van onze taal. Het is duidelijk dat dit de communicatie op een tot nog toe onbekend en vergevorderd niveau brengt.

In tegenstelling tot dit mogelijke vergevorderde niveau van communicatie met onze planeet ben ik persoonlijk teleurgesteld in de inhoud van de boodschap, welke niet afkomstig lijkt te zijn van een hoge en wijze intelligentie. Misschien bevat het een extra verborgen code, één die wacht op ontdekking?

Op alle foto’s vertoont de “Alien” een sinister voorkomen. Als de formatie door mensen is gemaakt dan zal het niemand verbazen dat dit een poging is om mensen bang te maken. Ik heb sinds ik mijn foto’s van de “Alien” aan veel personen heb laten zien veel mensen meegemaakt die benauwd en bang werden als directe reactie op de beelden. Er was een man die een blik van ontsteltenis vertoonde en achteruit deinsde, alsof ik iets gevaarlijks in mijn hand had. Ondanks al hun krachtsinspanningen in de loop der jaren hebben de krachten achter de schermen, geen succes gehad in hun pogingen om de aantrekkingskracht van dit fenomeen te verwoesten. Niet door het belachelijk te maken en ook niet door met trompetgeschal de cirkelmakers Doug Bower en Dave Chorley aan te kondigen. Kan dit zaaien van angst, in de gedachten van mensen, een nieuwe speltactiek zijn? Uitgedacht door de misleidingsartiesten? (Let hierbij ook op de boosaardige benadering, gebezigd in de film “Signs,” waarin graancirkels worden afgeschilderd als kwaadaardige en sinistere tekens.)

De media-interesse in de Crabwood formatie is overweldigend en niet minder dan buitengewoon. Veel van ons zijn geïnterviewd door TV producers van de BBC en uit Amerika of zelfs Slovenië. De beroemde TV presentator en UFO onderzoeker Jaimie Maussan reisde 9000 kilometer vanuit Mexico City om het met eigen ogen te zien. Onderzoekers uit Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Spanje en vele andere Europese landen waren onder de menigte van gefascineerde mensen die zich verdrongen bij dit evenement. Deze beeltenis raakte een gevoelige snaar bij veel van de aanwezigen.

Er zitten nog veel losse eindjes in dit verhaal die vragen om aan elkaar geknoopt te worden en terwijl sommige elementen, oppervlakkig gezien, onbelangrijk lijken en ondanks dat er nog geen conclusies getrokken kunnen worden, geloof ik dat al deze deeltjes een rol spelen in de poging om te ontrafelen wat er nu werkelijk is gebeurd gedurende het proces van de verschijning van deze unieke formatie.

atmosphere 18 april 2010 11:19

Het hele artikel is het toppunt van suggestiviteit ! ik geloof er geen bal van

Cdude 18 april 2010 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698449)

Toch raar dat overal verspreid op de wereld rare -ook technische- mini-dingen gevonden worden:
Oeralgebied, 20.000- 300.000 jaar oud: (meerdere foto´s)

Ook "mini-kadavers" in Oeralgebied:
Iets meer mini-kadaver in hili: (nog meerdere foto´s)
En nog op andere plaatsen, verspreid over de wereld

Wette, ik zou hier nog iets van willen "geloven" als er eens 22N artikel verscheen in een "peer reviewd" boekske dat ik lees.
Ipv van "wetenschappelijke" sites met objectieve namen zoals :
ufowijzer, ufologie, allmysterie, ...
Dat betekent dus dat ik die "Die Untersuchungen ergaben" wil kunnen LEZEN en dat ik wil WETEN und wer das Untersuch gemacht habe

Het doet me allemaal teveel denken aan de "onderzoekers" uit de Svensson boekskes. Obscure niet controleerbare beweringen en getuigenissen van "tevreden klanten" wiens tieten 5 cm groeiden door de wondercreme.

Slechts 1 manier : THE SCIENCE WAY !!!

Cdude 18 april 2010 11:56

Citaat:

Dr. Valerie Ouvarov aus St. Petersburg ist überzeugt, daß der Bereich, in dem diese fremdartigen Spiralen gefunden wurden, ursprünglich eine große Empfangs- und Sendeantenne war, und dies vor Zehntausenden von Jahren! Ouvarov nimmt an, daß die Möglichkeit bestehe, daß die vorzeitliche Anlage bei einem "Krieg der Sterne" aus dem Weltall zerstört wurde.
How is your German Michele?

Waarom is ze overtuigd? Wat weet zij van antennes? Wat is haar specialisatie?
Enig kritisch denken u onbekend?
De Engelse versie

Citaat:

Dr. Valerie Ouvarov from St. Petersburg is convinced that these foreign spirals where originally a
huge transceiver antenna, and this about ten thousand years ago! Ouvarov agrees that there is
a possibility that this primeval complex was destroyed from outer space during a "star war".

Ze is akkoord dat er een kans bestaat dat ......en nu komt het "STAR WARS "
Kan het nog gekker? Een wetenschapper die zulke uitspraken op basis iets minder dan een bijna intact ruimtescip en een leesbaar shipslog met verslag van de oorlog,
ipv een paar stukjes metaal in de grond, doet moet onmiddelijk worden gedehonoreerd.

Maar dat is mijn menig uiteraard.

Cdude 18 april 2010 12:08

Citaat:

Alien Body "Aleshenka" Found In Ural region in Russia

On August 13, 1996 pensioner Tamara Vasilievna Prosvirina went to the village cemetery. Poor old lady suffered from psychiatric disease, and her perception of the surrounding world was weird.:lol::roll::lol::roll: She used to gather flowers from the graves and decorated her room with these flowers almost every day.

In the evening the woman had supper and went to bed. Suddenly strange "voice" aroused in her brain. It requested Tamara Vasilievna to go to the cemetery again. The lady got dressed, took her torch and went out.

Huge eyes were staring at her out of the closest grave mound. The pensioner approached the grave and saw a strange creature about 25 centimeters in height. This was not a human being.

Selling fake mummies of Aleshenka became profitable business. Aliens from Alfa-Centaurus did not stop the woman's vehicle. The mummy is likely to be under the research in some special services laboratory, or just destroyed because of careless treatment. Aleshenka"s remains may also be in the collection of some rich man fond of UFOs.
http://www.unexplainable.net/artman/...icle_580.shtml

Maarschalk_Zjoekov 18 april 2010 12:25

@Cdude: Er zijn veel expedities geweest....onder leiding van militairen ..wat wil je, dat was in de Sovjet tijd...wat die ook hebben gevonden weet niemand.
Er zijn foto's op het internet. En weet je in de jaren 20 - 45 hadden de Sovjets geen atoom bommen, dus wat kan die radiatie zijn? Die Schachten die staan zelfs afgebeeld op oude kaarten...
Een jager zei het volgende: Ik ging vroeger altijd niet zo ver bij die Schacht jagen want het gras was enorm in die omgeving, en het trok wilde dieren aan.

Kijk, ik geloof pas iets als ik het met mijn ogen heb gezien, maar het is wel leuk om zoiets te lezen...

Maarschalk_Zjoekov 18 april 2010 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698562)

Er zijn veel gekken in onze wereld... ;-)

Maarschalk_Zjoekov 18 april 2010 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698552)
How is your German Michele?

Waarom is ze overtuigd? Wat weet zij van antennes? Wat is haar specialisatie?
Enig kritisch denken u onbekend?
De Engelse versie



Ze is akkoord dat er een kans bestaat dat ......en nu komt het "STAR WARS "
Kan het nog gekker? Een wetenschapper die zulke uitspraken op basis iets minder dan een bijna intact ruimtescip en een leesbaar shipslog met verslag van de oorlog,
ipv een paar stukjes metaal in de grond, doet moet onmiddelijk worden gedehonoreerd.

Maar dat is mijn menig uiteraard.

:lol: het is oké als de gewone mensen denken iets gezien te hebben maar het is zeer raar als een professor beweert dat er "Star Wars" op onze planeet was :lol::lol:

Cdude 18 april 2010 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698580)
@Cdude: Er zijn veel expedities geweest....onder leiding van militairen ..wat wil je, dat was in de Sovjet tijd...wat die ook hebben gevonden weet niemand.
Er zijn foto's op het internet. En weet je in de jaren 20 - 45 hadden de Sovjets geen atoom bommen, dus wat kan die radiatie zijn? Die Schachten die staan zelfs afgebeeld op oude kaarten...
Een jager zei het volgende: Ik ging vroeger altijd niet zo ver bij die Schacht jagen want het gras was enorm in die omgeving, en het trok wilde dieren aan.

Kijk, ik geloof pas iets als ik het met mijn ogen heb gezien, maar het is wel leuk om zoiets te lezen...

Helemaal niet leuk om zo iets te lezen als je er niet meer over kan vinden.
Mensen en hun (jacht)verhalen.
Er zijn te veel mogelijkheden van onverklaarbare dingen maar voornamelijk simpelweg verklaarbare natuurfenomenen.
Er zijn bv natuurlijke "warmtehaarden" veroorzaakt door een iets grotere concentratie aan uranium

http://en.wikipedia.org/wiki/Uranium...urring_fission
http://en.wikipedia.org/wiki/Natural...ission_reactor

Je hebt er natuurlijk wel een zéér uitgebreide algemene kennis voor nodig en laat ik nu net, in mijn jonge jaren(nu nog), weteschappelijke boekjes verslonden hebben

Cdude 18 april 2010 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4698586)
:lol: het is oké als de gewone mensen denken iets gezien te hebben maar het is zeer raar als een professor beweert dat er "Star Wars" op onze planeet was :lol::lol:

I think we might of noticed...:lol:

Cdude 18 april 2010 13:07

Sorry , ik neem alles terug.
Ze bestaan wel degelijk

http://www.dumpert.nl/mediabase/9171...hee_guys_.html

Micele 18 april 2010 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4698505)
Het hele artikel is het toppunt van suggestiviteit !

Het hele artikel is wel echt. Het is een copie van beschreven raadselachtige onverklaarbare dingen, dat kun je toch lezen ? ;-)

Citaat:

ik geloof er geen bal van
Dus je bent op dit topic om iets te geloven ? :roll:

Micele 18 april 2010 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698552)
How is your German Michele?
Waarom is ze overtuigd? Wat weet zij van antennes? Wat is haar specialisatie?

Waarom zou ik op uw vragen antwoorden als jij niet op de mijn - eerst gestelde vragen - antwoordt ?

Cdude 18 april 2010 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698671)
Waarom zou ik op uw vragen antwoorden als jij niet op de mijn - eerst gestelde vragen - antwoordt ?

Reeds gedaan, lezen is wel een basisvereiste.

De conlcusies die jij trekt zijn op niets gebaseerd, lees : we weten het niet == aliens. Tja :roll:

Mijn vragen zijn eerder hypothetisch omdat ik weet dat jij dat daar geen antwoord op hebt .

Micele 18 april 2010 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698538)
Slechts 1 manier : THE SCIENCE WAY !!!

En dat is de zoveelste uitvlucht ofwat ? Peer Review :lol: :lol:

Ge weet toch dat de wetenschap hier -nog- niet op ingaat, het gaat blijkbaar hun petje te boven, of ze blijven vaag rond de pot draaien, of het is -nog- politiek correct, of watdanook, ik gis maar.

"Ufologen" zijn dezelfde mening: (uit de Belgische UFO-case)

Citaat:

Onder het bovenstaande rapport van de luchtmacht staat ook nog een kort Engelstalig rapport, opgemaakt door de universiteit van Luik. Ik ga dat niet eens vertalen, omdat de wetenschappers, zo lijkt het, niet de moeite hebben genomen het rapport van de luchtmacht te lezen en ook geen contact hebben gehad met de betrokken piloten, luchtmachtbevelvoerders, gendarmerie en de UFO-onderzoeksgroep SOBEPS. Volgens de universiteit waren het gewoon de algemene zaken die altijd in de lucht kunnen worden waargenomen, zoals vliegtuigen, satellieten, planeten (voornamelijk Venus die in die tijd heel helder was) lasershows enz.

Dat Venus, satellieten en lasershows niet op radar verschijnen wordt door de wetenschappers voor het gemak weggelaten. Men haalt wel de belachelijke bewering aan dat astronomen, ‘die toch gewend zijn naar de hemel te kijken’, niets vreemd hebben waargenomen. Nee, als je door een telescoop naar andere sterrenstelsels staat te kijken of alleen maar naar de maan, dan valt het je beslist niet op dat er in slechts een beperkt gebied van België, op relatief lage hoogten, bijzondere en afwijkende lichten rondvliegen of stilstaan. Maar over dat inzicht schijnen de Luikse wetenschappers niet te beschikken.

Het rapport van de universiteit van Luik is natuurlijk koren op de molen van de debunkers (met name Wim Van Utrecht) en vandaar dat die met alle beschikbare verduisterende oogkleppen op en geluidsdichte proppen in de oren, luidkeels dezelfde kromme beweringen rondbazuinen. Het is ons binnen de UFO-gemeenschap algemeen bekend dat de wetenschap het volkomen vertikt objectief naar het UFO-fenomeen te kijken en het rapport van de universiteit van Luik is wat dat betreft een bevestiging daarvan. Voor mensen die absoluut niet op de hoogte zijn van de werkelijke UFO-feiten is het universitaire rapport wellicht zeer verklarend, voor de kenner is het botweg een ontkenning van zaken die misschien wel eens het belangrijkste fenomeen in de menselijke geschiedenis weergeven.
Hoe belachelijk kunnen die wetenschappers zijn.
Ze doen geen onderzoek want ze kennen de uitkomst al... (citaat Einstein nochtans)

Noem me eens een paar "burgerwetenschappers" die kennis hebben van radardetectie en radarmogelijkheden -tot in de details- en al de militaire materie betreft het opsporen van vijandelijke vliegtuigen vanwaar ze ook komen ...

tatooke 18 april 2010 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4698265)
Géén idee wat dit artikel hier staat te doen.

dat is omdat je niet weet ,dat natuurkunde gekoppeld word aan wiskunde ;-)
Einstein .

Micele 18 april 2010 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698681)
Reeds gedaan, lezen is wel een basisvereiste.

Ik heb nog eens alles doorgelezen vanaf mijn post 3076, ik heb de vraag nog eens herhaald, -nog- geen antwoord van jou te vinden, sorry.

Citaat:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3076
Wat of wie bestuurde die UFO´s ?
Deze was wel aan @ Tick gericht.

Maar herhaalde ik wel ook aan jou:
Citaat:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3080
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude [/b]
Alles wat Tatooke NIET begrijpt, is ALIEN volgens hem.
Hij doet me denken aan de prehistorische menschen die naar de maan en de sterren keken.

Wie/wat vloog die UFO´s over Be dan ? (posts hierboven)

Enig idee ? Of blijf je negeren ?
Citaat:

Mijn vragen zijn eerder hypothetisch omdat ik weet dat jij dat daar geen antwoord op hebt
Toch wel, maar antwoord eerst eens op mijn vragen.

tatooke 18 april 2010 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698710)
Ik heb nog eens alles doorgelezen vanaf mijn post 3076, ik heb de vraag nog eens herhaald, -nog- geen antwoord van jou te vinden, sorry.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3076
Wat of wie bestuurde die UFO´s ?




Toch wel, maar antwoord eerst eens op mijn vragen.

hij heeft nog geen zin om een pagina terug te gaan zonder link ,waarom zou hij het dan nu doen ?

Cdude 18 april 2010 14:09

Ik ga het , speciaal voor jou , nog eens proberen te verwoorden :

IK heb het niet gezien , zelfs al HAD ik het nog gezien EN met alle "verklaringen " hierboven, IS ER GEEN ENKEL BEWIJS DAT HET ALIENS ZIJN.

Het blijven Unidentified FO's en meer niet.

Cdude 18 april 2010 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698713)
hij heeft nog geen zin om een pagina terug te gaan zonder link ,waarom zou hij het dan nu doen ?

Met link , zonder link.

Ik kan het niet verklaren dus Aliens.
Daar valt niet over de discussieren dat is nl religie.
En aan mij vragen het te verklaren is zo mogelijk nog imbecieler

tatooke 18 april 2010 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698404)
WOW, uw verstand zit in uw hart? Ik denk eerder nog wat lager, als je zulke uitspraken doet.:roll::roll::roll::roll:
Gelukkig doen mijn organen wel waarvoor ze dienen : rationeel denken en analyseren om te proberen geen idiote uitspraken als hierboven te maken:twisted:

zo zie je maar dat je nog veel moet leren , waar denkt je u energie vandaan te halen u brein? zal u bron eens uitschakelen eens zien wat u grijze massa dan zal doen...

Cdude 18 april 2010 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698719)
zo zie je maar dat je nog veel moet leren , waar denkt je u energie vandaan te halen u brein? zal u bron eens uitschakelen eens zien wat u grijze massa dan zal doen...


tatooke 18 april 2010 14:27

geen antwoord dus ? dat dacht ik wel :-)

Micele 18 april 2010 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698552)
How is your German Michele?

Spreek ik elke dag, quasi mijn 2e moedertaal :-)

Citaat:

Waarom is ze overtuigd? Wat weet zij van antennes? Wat is haar specialisatie?
Heb je dat Duits forum met links niet doorgelezen ?
Dan wist je dat zij geen wetenschapper is. Trouwens ik heb ze niet expliciet geciteerd.
Maar jij "denkt" iets gevonden te hebben...

Citaat:

Enig kritisch denken u onbekend?
Citaat:

De Engelse versie
Ze is akkoord dat er een kans bestaat dat ......en nu komt het "STAR WARS "
Kan het nog gekker? Een wetenschapper die zulke uitspraken op basis iets minder dan een bijna intact ruimtescip en een leesbaar shipslog met verslag van de oorlog,
Je zoekt verkeerd...

tatooke 18 april 2010 14:29

de link kunnen leggen tussen ( pointcarre en Einstein ?) Grigori Perelman?

Erwinvds 18 april 2010 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698736)
Spreek ik elke dag, quasi mijn 2e moedertaal :-)


Heb je dat Duits forum met links niet doorgelezen ?
Dan wist je dat zij geen wetenschapper is. Trouwens ik heb ze niet expliciet geciteerd.
Maar jij "denkt" iets gevonden te hebben...


Je zoekt verkeerd...

Waar jij je tijd nog aan wilt verspillen Micele. Zolang het niet uitgebreid in een "Peer reviewed" :lol: :lol: rapport komt te staan zal er toch niemand de duizenden getuigen geloven.

Micele 18 april 2010 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698732)
geen antwoord dus ? dat dacht ik wel :-)

Dacht ik ook, ze hebben toegegeven dat het UFO´s zijn (Be-case), dus zeggen A.
Dat ze hoogstwaarschijnlijk buitenaards zijn, is duidelijk uitgelegd in het rapport. Aardse dingen zijn het alleszins niet, ook foto´s zijn "wetenschappelijk" authentiek verklaard. Ze dachten eerst te moeten lachen met de militairen... maar vonden niets nada.

Maar als je vraagt hoe die dingen vliegen, ttz met de beste NATO-opsporingstechnologie -meerdere dagen- kat en muis kunnen spelen en gewoon ontkomen, dan staat hun mond vol tanden... Béé zeggen toch zo moeilijk voor "gelovigen". ;-)

Het is nochtans simpel.
"Buitenaardse vliegende dingen" worden door buitenaardse ... gevlogen.

Cdude 18 april 2010 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698736)
Spreek ik elke dag, quasi mijn 2e moedertaal :-)


Heb je dat Duits forum met links niet doorgelezen ?
Dan wist je dat zij geen wetenschapper is. Trouwens ik heb ze niet expliciet geciteerd.
Maar jij "denkt" iets gevonden te hebben...


Je zoekt verkeerd...

Kan het nog gekker?
Je slaat me om de oren met een artikel en de blijkt dat diegen die de statements maakt niet is wie/wat ze beweert. Wat zegt dat over het artikel?
Op dat moment komt bij mij echt wel "the hand" omhoog hoor.

Vraag mezelf af in welke wereld jullie leven.

Cdude 18 april 2010 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698745)
Dacht ik ook, ze hebben toegegeven dat het UFO´s zijn (Be-case), dus zeggen A.
Dat ze hoogstwaarschijnlijk buitenaards zijn, is duidelijk uitgelegd in het rapport. Aardse dingen zijn het alleszins niet, ook foto´s zijn "wetenschappelijk" authentiek verklaard. Ze dachten eerst te moeten lachen met de militairen... maar vonden niets nada.

Maar als je vraagt hoe die dingen vliegen, ttz met de beste NATO-opsporingstechnologie -meerdere dagen- kat en muis kunnen spelen en gewoon ontkomen, dan staat hun mond vol tanden... Béé zeggen toch zo moeilijk voor "gelovigen". ;-)

Het is nochtans simpel.
"Buitenaardse vliegende dingen" worden door buitenaardse ... gevlogen.

Lessen logica Micele :

We zien iets vliegen, kennen het niet, kunnen het niet pakken (lees : weten er eigenlijk niets over)
Conclusie : hoogstwaarschijnlijk buitenaards, ergo ALIENS :roll::lol::roll::lol:

Goed zo, er wacht u een carriere als wetenschapper.

Cdude 18 april 2010 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4698742)
Waar jij je tijd nog aan wilt verspillen Micele. Zolang het niet uitgebreid in een "Peer reviewed" :lol: :lol: rapport komt te staan zal er toch niemand de duizenden getuigen geloven.

Er waren MILJOENEN getuigen van een gloeiende hete bol die telkens verscheen en opnieuw verdween.
Religies die hem aanbaden ontstonden in de loop der eeuwen, mensen werden geofferd om zijn levensbrengende continuiteit te verzekeren...

Dankzij de wetenschap weten we het een bol waterstofgas is, warmte genereert door fusie onder invloed zwaartekracht, wij er rond draaien en alle lichtpuntjes des nachtes, er ook zijn : EEN STER.

TADAAAAAAAAAAAA

Cdude 18 april 2010 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698745)
Dacht ik ook, ze hebben toegegeven dat het UFO´s zijn (Be-case), dus zeggen A.
Dat ze hoogstwaarschijnlijk buitenaards zijn, is duidelijk uitgelegd in het rapport. Aardse dingen zijn het alleszins niet, ook foto´s zijn "wetenschappelijk" authentiek verklaard. Ze dachten eerst te moeten lachen met de militairen... maar vonden niets nada.

Maar als je vraagt hoe die dingen vliegen, ttz met de beste NATO-opsporingstechnologie -meerdere dagen- kat en muis kunnen spelen en gewoon ontkomen, dan staat hun mond vol tanden... Béé zeggen toch zo moeilijk voor "gelovigen". ;-)

Het is nochtans simpel.
"Buitenaardse vliegende dingen" worden door buitenaardse ... gevlogen.

Béééé, zeggen alleen domme, volgzame, niet voorzichzelf denkende schaapje

Micele 18 april 2010 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4698742)
Waar jij je tijd nog aan wilt verspillen Micele. Zolang het niet uitgebreid in een "Peer reviewed" :lol: :lol: rapport komt te staan zal er toch niemand de duizenden getuigen geloven.

En dan nog wslk moet ik een Alien "doorbeamen" op dit forum :lol: .

Van die vindplaats schijnt er wel een wetenschappelijk verslag te zijn die bevestigt dat het ca. 100.000-jarige aardlagen waren waar die spiraalvormige objecten in zaten.

De link werkt wel niet meer, maar die kerels op dat forum geloven het, dus werkte de link in 2004.
Citaat:

http://www.allmystery.de/themen/uf9338
chris-ak21
ehem. Mitglied
24.12.2004
16:25 (melden)
Sensationelle Funde im Ural-Gebirge

Link: www.freie-energie.net (extern)

Hier hab ich was gefunden:

http://www.freie-energie.net/index/p...mspir_fund.htm

Zitat:

"Komitee der Russischen Förderation für Geologie.

Zentrales wissenschaftliches Forschungsinstut für Geologie und Erkundung von Bunt- und Edelmetallen.


Moskau,

Warschawskoje schosse,

Internationales Informationszentrum UI „MIZUFI“

Telefax: 095/315-77-91

Ergebnisse der
Laboruntersuchungen der Fadenbildung aus den alluvialen Ablagerungen des Flusses Balbanju.

Schlussfolgerungen zu den Funden an fadenförmigen Wolframspiralen in den alluvialen Ablagerungen des Flusses Balbanju.

Im Zeitraum der Feldarbeiten des ZNIGRI im Jahre 1995 wurde im niedrigen Strömungsbereich des Flusses Balbanju bei der Beprobung von alluvialen, goldhaltigen Ablagerungen aus der schweren Schlickfraktion zwei spiralförmige Proben erhalten. Beprobt wurde ein Schnitt der alluvialen Ablagerungen der dritten Überschwemmungsterasse des linken Ufers des Flusses Balbanju mit Orientierung entlang der Bohrline 106 (Bohrungen 110 -112). Hier wurden in der Pfeilerwand des Gewinnungstagebaues lockere Ablagerungen, die sich von unten nach oben darstellten gefunden.

1. Die strukturelle Verwitterungskruste hat eine Wechselschichtung von Kalkstein- und einer sichtbaren Mächtigkeit von 0,5 – 1 m.

2. Linsen von geringer Größe (0 – 0,2 m) aus schwach sortiertem Sand-, Geröll, Ton- und feinem Schuttmaterial, das sich als Auswaschungsprodukt der 1. Sohle darstellen lässt.

3. Ablagerungen aus grauem Geröll- und Geschiebematerial unterschiedlicher Korngröße mit gut ausgewaschenen Sanden und einer sichtbaren Mächtigkeit von 1 – 1,7 m, die sich als Untersuchungsobjekt hinsichtlich Goldhaltigkeit darstellen.

4. Geröllhaltige Sand- und Tonablagerungen, graufarbig, mit einer sichtbaren Mächtigkeit von 2 m; im oberen Bereich Störungen durch Planierungsarbeiten.

Der Schlick, welcher die spiralförmigen Objekte enthielt, charakterisiert sich als Geröll- und Geschiebeablagerungen der 3. Sohle, die unserer Auffassung nach (Rindsjunskaja u.a.; 1988) ein Ergebnis der innersedimentären Auswaschung von poligenetischen, akkumulativen Schichten darstellen. Diese Ablagerungen können orientierungsmäßig auf 100 000 Jahre datiert werden und entsprechend den liegenden Teilen der Mikulinsker Sohle des oberen Pleistozäns...."

xerxis
ehem. Mitglied
24.12.2004
16:31 (melden)
Sensationelle Funde im Ural-Gebirge

@ chris-ak21

Hi chris, du brauchst nich so viel zu schreiben wir glauben dir au so!
Betreft Dr. Valerie Ouvarov (en andere) ze is geen wetenschapper ze heeft zelfs geen doktertitel. Andere vermelde namen zijn ook moeilijk vindbaar, verbaast me niet.

Citaat:

Ok, wir könnten ja mal anfangen, da etwas nachzuforschen. Ich google mal ein wenig nach Dr. Valerie Ouvarov aus St. Petersburg und such mal das Institut für Geologische Forschung der Bund- und Edelmetalle in Moskau.

Aber ehrlich gesagt hab ich wenig Hoffnung, denn das wäre der erste seriöse Artikel, bei dem in den ersten fünf Zeilen "die Geschichte muss umgeschrieben werden" steht. Mal abgesehen von der Frage, wie die rausgekriegt haben, dass das Gestein innerhalb von Sekundenbruchteilen geschmolzen ist und dass die Laserstrahlen aus dem Weltraum kommen.

zuerg
ehem. Mitglied

21.12.2004
11:50 (melden)

Sensationelle Funde im Ural-Gebirge

Ok, erste google-Ergebnisse:

Dr. Valerie Ouvarov hat gar keinen Doktortitel, den bekam sie erst in diesem Artikel. Ansonsten ist der nirgens zu finden. Sie arbeitete mal beim KGB und schrieb das Buch "Ufos über Russland".

Ist aber nix zu finden, was sie für Materialanalyse oder Archäologie qualifizieren würde. Ist schon klar, dass so jemand dann gleich mit abenteuerlichen Theorien rausrückt. Naja, wahrscheinlich haben die Jungs von UFO-Nachrichten.com diese "Expertin" ausgesucht.

Aber die Suche geht weiter.

zuerg
ehem. Mitglied

21.12.2004
12:02 (melden)

Sensationelle Funde im Ural-Gebirge

Ok, zu dem Institut kann ich nix finden...

aber in nem anderen Artikel ists nun plötzlich das
"Zentralen Wissenschaftlichen Institut für Geologie und Metallurgie in Moskau".

Und dass den ufo-nachrichten.com-typen der bericht vorliegt, sie ihn aber nicht zeigen oder sonstwie zu dem institut verlinken (wenn die schon so freundlich sind und denen den bericht schicken) ist sowieso unglaubwürdig.

zuerg
ehem. Mitglied

21.12.2004
12:29 (melden)

Sensationelle Funde im Ural-Gebirge

Nunja, den übersetzten Institutsbericht finet ihr hier:
http://fischinger.alien.de/Artikel9.html

Aber die unterzeichnende E.W. Matwejewa ist google auch ned bekannt (und ich bin wirklich alle Treffer mit diesem nachnamen durchgegangen), die Adresse/Telefonnummer des Instituts ist (sicher rein zufällig) unleserlich und wer das ganze übersetzt hat, steht da auch nirgens.
Aber wer ein Fax hat kann ja mal überprüfen obs das Institut wirklich gibt: Die Nummer ist (095) 315-77-91

dito I.S.Naumowa vom WIMS (Seite 6), ebenfalls ned zu finden.

tatooke 18 april 2010 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698769)
Béééé, zeggen alleen domme, volgzame, niet voorzichzelf denkende schaapje

het is vooral deze kudde die niets anders willen geloven

Cdude 18 april 2010 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 4698778)

Van die vindplaats schijnt er wel een wetenschappelijk verslag te zijn die bevestigt dat het ca. 100.000-jarige aardlagen waren waar die spiraalvormige objecten in zaten.

De link werkt wel niet meer, maar die kerels op dat forum geloven het, dus werkte de link in 2004.


Betreft Dr. Valerie Ouvarov (en andere) ze is geen wetenschapper ze heeft zelfs geen doktertitel. Andere vermelde namen zijn ook moeilijk vindbaar, verbaast me niet.

"Geloven het" ...
Bon, wat weten we nu eigenlijk echt? Als je een artikel "echt " kan noemen?
Er zijn spiraaltjes gevonden.

Cdude 18 april 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4698789)
het is vooral deze kudde die niets anders willen geloven

Klopt want geloven is voor

Erwinvds 18 april 2010 15:07

Het militaire wereldje (beroeps) is relatief klein hoor. Denk je nu echt dat er ook maar iets (zeker van die magnitude) geheim kan blijven.
Denk je nu echt dat indien een militaire macht over dergelijke wapens zou beschikken zij er niet mee naar buiten zouden komen.

Erwinvds 18 april 2010 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4698791)
"Geloven het" ...
Bon, wat weten we nu eigenlijk echt? Als je een artikel "echt " kan noemen?
Er zijn spiraaltjes gevonden.

Uit een tijdperk waar ze echt nog geen dergelijke spiraaltjes konden maken?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be