|
Citaat:
Uwe goeroe niet afvallen , he ! Schieten dan nog over : tech van andere landen België, Roemenië ... - tech van buitenaardsen. - verzinsels van de Amerikaanse legerleiding die de militaire tech waarvan ze momenteel de marktleider zijn , nog aan te zwengelen door deze super tech. |
Citaat:
Volgens mij zijn ze nog bezig met het afspeuren van de hemel -de verrekijker in de de hand. Op zoek naar ufo's door 'bird watching': op zoek naar een zwerm wilde ganzen. Tjonge tsjonge toch. |
Citaat:
2. Wachten op uw gestelde datum wanneer geen ontkennen meer mogelijk is. |
Citaat:
Niet beu. Wel het recente besef dat bij hen doordringt dat ze heel die tijd goed fout zaten. De mensen uitlachen, een specialiteit van debunkers, gedurende vele decennia, is nu gedaan en afgelopen. Ze zouden zich beter aansluiten bij een club voor ornithologen. |
Citaat:
Dat kan natuurlijk en dit heb ik ook nooit ontkend. Het kan inderdaad gewoon super tech zijn. Maar dat is wat anders dan de luchtballonnen van de debunkers. |
Citaat:
deadline 30 juni2021 |
Citaat:
Het is maar wat men ‘onthullingen’ noemt. Ze zullen gewoon een bevestiging zijn van hetgeen piloten al zolang waarnemen. Maar goed, we zullen zien. |
Citaat:
Obama : Yes, ufo’s exist. https://m.youtube.com/watch?v=P6qCg-FVMiQ (Fox News, vandaag ) Als dat nog geen disclosure is, dan weet ik het ook niet meer. |
Citaat:
Ik heb de indruk dat men probeert de goedgelovigen terug naar meer onschadelijke complottheorieën te leiden ipv naar de qanon, gates, 5G en anti-vaxtoestanden. Die laatsten hangen teveel met de werkelijkheid samen en kunnen problemen veroorzaken in de echte wereld. Dan liever de onschuldige buitenaardse wezens-toestanden van weleer. Maar het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn dat men opeens van alle kanten confirmaties over ufo's te horen krijgt ... |
Citaat:
Al je posts zijn kapot gedebunked of herleid tot hun ware proporties : scheet in fles, we wachten op nieuw speelgoed. 1 juni was het zeker? Bring it on. :twisted: |
Citaat:
Zou goed kunnen. ;) |
Citaat:
Nog een uitspraak van Obama, maar eentje dan die op zijn minst vragen oproept. Hij verklaarde letterlijk “Over aliens kan (lees: mag) ik niets zeggen. Tenminste niet ‘on air.” Wat is me dat nu voor een uitspraak. Indien er geen aliens zijn, waarom mag hij dat dan niet zeggen ‘on air’ ? Heeft hij zich misschien zijn mond wat voorbijgepraat? Of was het opzet? In ieder geval, het is nu duidelijk. Ufo’s bestaan en ze maken het luchtruim onveilig. Debunkers moeten zich nu zeer oncomfortabel voelen. En Coen Vermeeren kreeg gelijk toen hij de titel aan zijn boek gaf: ”Ufo’ s bestaan gewoon.” |
Citaat:
Er is evenwel één persoon die zo zijn twijfels heeft over de verdere juni-disclosure. Niet zozeer over het bestaan van de ufo's zelf, maar wel waarom de overheid nu zo snel en plots informatie en gaat geven: Steven Greer. Greer, die eigenlijk in zovele woorden hetzelfde zegt als Wernher Von Braun, zovele decennia geleden stelde: a false disclosure, een hoax dus, verpakt als een bedreiging. Dit om nodige fondsen voor de MIC los te peuteren om de ruimte te kunnen bewapenen -dixit Greer wel te verstaan. Nochtans is Greer iemand die gelooft in het bestaan van aliens hier op aarde. Meer nog, hij is er van overtuigd dat de VS (militairen) wel degelijk alien crafts bezitten in één van hun loodsen. https://www.youtube.com/watch?v=en0GsxgwMmA |
Citaat:
Dat er waarnemingen zijn, weten we al tientallen jaren. Je tempert blijkbaar vooral de verwachtingen al voor het Pentagon Rapport. Dat is waarschijnlijk wel de meest verstandige aanpak. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja ,man ,een Tibetiaans gebedsmolentje is er niets tegen.... Denk jij nu écht dat wij op zulke onzin steeds weer blijven antwoorden.... Wij nemen daarvoor ontslag ,net zoals uw oppergod Elizondo ontslag nam bij AATIP destijds.... En weet je nog waarom.... Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Advanc...cation_Program |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be