Citaat:
Zéér veel als-en dus,een zelf-bedruipende hypothese en blijkbaar een team wetenschappers die in een speed tempo in het genip die alien-technologie eigen gemaakt hebben. Vergeet die lijst die je hebt opgesomd ... zonder die alien-technologie stonden we met onzer beide voeten nog in het stenen tijdperk :-) |
Citaat:
:-) |
Citaat:
Ook de Duitsers konden reeds staat maken op alien-technologie |
Citaat:
Maar om tot hier te komen breken en hun vermeende acrobatentoeren uit te halen breken ze wel zowat iedere natuurwet. Citaat:
|
Citaat:
Het dient te 'werken' ... weet ge nog ? alvorens men de medicinale waarde zal erkennen. Citaat:
Wel dan is het simpel hé ... kom om met die studies |
Citaat:
Zo ongeloofwaardig als wat. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dus ja, ik negeer vragen ik om bepaalde redenen irrelevant vindt. |
Citaat:
Citaat:
|
Onderstaande artikel gaat over de folklore ivm Sirius. Sirius is inderdaad verweven met onze geschiedenis. Sirius bevat een buitenaardse beschaving uit een hogere dimensie. De geschiendis van de mensheid is verweven met buitenaardsen.
Het sirius stelsel is bijvoorbeeld ook gealigneerd met de grote pyramide van Gizah. Ook de Dogon bijvoorbeeld wisten ook dat er een tweede en derde ster rond Siruis A draait, iets wat de wetenschap voor de tweede ster slechts 50 jaar weet, en voor de derde ster nu suggereert maar men heeft nog altijd geen zekerheid. Citaat:
|
Citaat:
En volgens jou kan men alles opzoeken op internet. Vreemd toch dat ik na een dagje opzoekwerk geen vliegtuigen kan bouwen. |
Citaat:
De Dogon zijn als volk fascinerend genoeg zonder dat men elke keer die mythe erbij moet sleuren. |
Citaat:
De enigen die in het Witte Huis, Pentagon, Bundestag maar ook Brussel vrij rondlopen zijn de Mossad. |
En daar hebben we Pindar terug. :)
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dogon_people Blijft natuurlijk dat er al zeer vroeg sprake was van een tweede en een derde ster rond sirius. De tweede was correct, de derde weet men niet zeker maar er is en was ook sprake van in wetenschappelijke kringen. Die informatie moet dus van ergens komen. |
Citaat:
Citaat:
|
Waar zijn die Aliens nu eigenijk?? (veel blabla maar weinig boomboom) :lol:
|
Ja, heb er gisteren nog eentje gezien bij mijn garagist. Hij was zijn tweetakt vliegend schoteltje aan het laten opvoeren. Ninja pijp eronder en de reis naar de thuisplaneet gaat al heel wat vlotter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be