Dit is dus gewoon een doordeweekse conspiracy draad..:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah, ik zie al dat u excuses zoekt. Als ik het goed begrijp komt er dus geen invasie als er genoeg mensen zijn die denken dat er wel 1 zal komen? Welk effect willen ze wel bekomen en waarom zou het daardoor Nihil zijn? Als de invasie onwaar blijkt te zijn dan moet het u toch duidelijk zijn dat uw wereldbeeld niet klopt? Of zal u blijven ontkennen en de datum dan wat verder in de toekomst plaatsen? |
Citaat:
U doet niet eens U best het te begrijpen |
Citaat:
O jawel hoor. U beweert dat er een staged alien invasion komt tijdens de OS2012. Ik vraag wat er zal veranderen aan uw wereldbeeld als zou blijken dat er geen invasie komt. U geeft geen antwoord op die vraag en begint met het verzinnen van een excuus voor het geval die er niet komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
zeker geen lampions ;-) wat het is ?
http://www.youtube.com/watch?v=Qhm4Y...eature=related |
|
Tatooke, niet voor het één of ander, maar links plaatsen zonder boe of ba maakt weinig indruk.
|
Citaat:
|
ik wil geen indruk maken (integendeel),ik laat gewoon zien dat er wel degelijk dingen zijn waar je kan over doordrammen zonder eigenlijk zelf te weten wat die dingen eigenlijk zijn meer niet mvg
|
Citaat:
|
en natuurlijk ,de link zegt zelf niets uiteraard ,je moet ze aan klikken ook ,anders heeft het geen nut natuurlijk ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be