Citaat:
ik denk meer in de richting dat de feiten van die meldingen van ongeïdentificeerde vliegend objecten bij de observeerder dikwijls heeft genoopt tot stilzwijgen juist omdat ze zich daardoor ook als gek konden worden beschouwd. Waar zit dan de crux van de mensen die daar belachelijk over doen waarna de vaak pas gepensioneerde piloten pas hierover de geïnteresseerden informeren, en openbaren over wat ze meegemaakt hebben als piloot...dan nog hebben ze vaak niet de maatschappijen mee waarvoor ze ooit hebben gevlogen...think twice....het heeft denk ik wel een grote impact op onze manier van reizen bij de gewone bevolking die daar al dan niet ook iets van willen zeggen of melden...en toch voor gek worden verklaart..vrij normaal dat hiermee iedereen zwijgt totdat het eerste echte bewijs boven water komt waarmee de hele manier van vervoer in 1 beweging kan omgegooid worden, en daar hebben de meeste mensen al dan niet terechte angst voor want ze kunnen er hier hun job mee verliezen ! |
Citaat:
Citaat:
Hoe meten ze datte die respectabele piloten van je ? Citaat:
Leslie Kean :lol: 'voice of the Peoples’ (her initiation into the ranks of UFO proponents occurred in 1999 when she was given a copy of a French UFO report called COMETA) :lol: Citaat:
Zoals ik al zei : ufo's zijn echt waargenomen UFO's daarentegen tssss |
Citaat:
1) het zijn tuigen 2) propulsie 3) geweldige acceleraties Citaat:
Noem maar eens een case waar dat echt vast staat. Ga vervolgens even na of het ook vast staat dat het om een echt tuig ging. Heb je datte ... verklaar dan hoe het komt dat het ding niet uiteen viel en er geen zon voor opgeofferd werd |
Citaat:
Ik deed Het Oosten al het voorstel dat Grote Smurf er achter zit maar er kwam niet veel respons |
Citaat:
Onfeilbare piloten die blijkbaar een cursus ufo's achter de kiezen hebben zitten en ons kunnen vertellen dat die dingen bestuurd zijn Citaat:
|
Citaat:
Echt dringend bijscholen dus |
Citaat:
Kijk, in de eerste fase gaat het om waarnemingen waarvoor geen kader aan te knopen is, vervolgens zoeken ze aan de hand van beschrijvingen of die al dan niet afkomstig zijn van bekende projecten, met andere woorden ze van menselijke makelij zijn, maar wat als de beschrijvingen niet kloppen met wat bekend en waargenomen is, waar baseer je dan de referenties van de waargenomen beschrijvingenvan van de feiten op dat moment, 1 man is onvoldoende, 1zelfde feit op dat moment zou op zijn minst gestaaft kunnen worden door de mensen die daar ook getuige van zijn, dus meer dan 1 persoon zou bij voorkeur over dezelfde feiten moeten verhalen, dat laatste is niet altijd het geval...jammerlijk genoeg ! |
Citaat:
( buiten slagroom, Grote Smurf ed ... zaken die Het Oosten blijkbaar de belachelijk voor woorden vindt ) Verder stelt Het Oosten het niet willen gezegd hebben dat hij stelt dat het aliens zijn maar : er niet veel andere mogelijkheden Hoelang ga je nog warm en koud blazen ? |
Citaat:
Tenzij natuurlijk dat het een geheim wapen is van een mogendheid waar we tot nu toe nog niet veel van afwisten. het kalifaat van het vliegende schaap bv |
Citaat:
Behalve op een handvol cirtici na is haast not done om niet met zulk een soort getuigenis af te komen dezer dagen het internet staat vol van die nonsens ... zo vol dat elke serieuze repliek verdwijnt in dat bos Dat geldt trouwens niet alleen voor ufo's maar voor heel die meute conspiracyrommel |
Citaat:
Voor mijn part mogen dat tuigen zijn waarvan is vastgesteld dat er een vermoeden is dat ze met conventionele technieken zich voortbewegen. Het maakt niet uit Het gaat hier over ufo's... zaken die we waarnemen maar waarvan we verder niks van afweten : incluis dat het om tuigen zou gaan Citaat:
Uiteraard ga het van een beschrijving moeten hebben. Maar waar is de zekerheid dat het om werkelijk fysisch object, laat staan een tuig ging, laat staan dat het bestuurd werd, laat staan dat het buitenaards zou zijn ? Nochtans hét 'argument' bij uitstek bij believerkes gelijk Het Oosten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brian O' Leary, kreeg een opleiding als astronaut, is dr. in de fysica en/of astronomie, prof. aan universiteit van Princeton en hij meent het volgende: https://www.youtube.com/watch?v=TTKFHc9z7-U Let wel, ik zeg dit niet. O'Leary zegt dit. En hij zou toch moeten weten waarover hij praat . U daarentegen... |
(half) Off Topic.
Brian O'Leary over het energieprobleem. https://www.youtube.com/watch?v=ez6sgTlVj50 |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, er zijn naar mijn aanvoelen te veel 'authorities' die hetzelfde beweren dan O' Leary. Men kan zich niet goedkoop ervan afmaken met de slagzin: 'ja maar , u buigt voor 'the argument of authority'. |
HO, als je daarin echt geïnteresseerd bent, er zijn duizenden van dat soort filmpjes hier in deze draad door oa Exodus..
Begin maar vanaf pagina 1. |
Citaat:
|
Na de eerste zin ben ik ermee gestopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be