Citaat:
|
Citaat:
tiens, ik heb net hetzelfde gevoel |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is wel het 'luisteren' (radar) waarvan de andere poster het moest hebben hé |
Citaat:
Ik vermoed op net dezelfde manier als die hoax-site dat doet |
Citaat:
Waar hebt u op de site disclosure iets kunnen vinden met Johnston? Ik ben die nog nooit tegengekomen op die site. Maar ik kan me vergissen. U zult het zeker weten. Graag een link. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Indrukwekkend. |
Citaat:
Nu overdrijf je toch hoor Al lanceer je hier nog 100 namen dat is een fractie van de mensen die ons kunnen vertellen dat dat zootje fantasten zijn of ongelukkige slachtoffers van flutsites. Het wordt misschien eens tijd dat je afkomt met zaken waaruit blijkt dat die mensen geloofwaardig kunnen worden geacht. Bv Zoek wat critici en zie wat die erover vertellen en of er enig deftig weerwoord is van die enkelingen. Blijkbaar meet gij ook niet met dezelfde maten en gewichten hé De ene keer zijn het respectabele en geloofwaardige getuigen ( uiteraard verzwijg je _eventueel ongewild daar de flutsite dat wel doet voor uw intellectuele luiheid te dienen _ zaken die in het nadeel spreken )... de andere keer speelt het geen rol meer wat of wie ze zijn en een bewezen verleden van leugens en bedrog. |
Citaat:
1ste regel -> als ge niks uitsluit ga je een leven nodig hebben om nog maar één iets te behelzen Flutsites, zouden volgens die regel, dus al bij voorbaat niks mogen publiceren in de duur van hun bestaan 2de regel -> daar merk ik niet veel van... bij jou Tot nu toe heb je zowat alles geslikt als het maar extra-ordinair is 3de regel : ai ! wat nu je komt enkel af met een select clubje dat hetzelfde herkauwd 4de regel : Welk besluit denk je te kunnen formuleren uit bv Johnston ? 5de regel : da's er eentje waar we eens over zijn |
Citaat:
De site 'disclosure' , meer bepaald de getuigenissen, is degelijk. Dat is het enige wat ik zeggen kan omdat ik ze regelmatig eens bekijk. Wat men niet van iedereen kan zeggen. Er komen steeds nieuwe getuigenissen. Vooral ook van mensen die in hun levensavond zijn en die hun hart willen luchten omdat ze op hun leeftijd niets meer te verliezen hebben en niet meer hoeven te zwijgen. Het zijn er ondertussen al heel wat. En zij klappen uit de biecht. Het interessante is dat ze op basis van hun beroep nauw betrokken waren bij deze dingen. |
Citaat:
Je doelt nu toch niet op bv Hoagland die dacht ook iets te zien na wat fotoshoppen opsmuk op scans die hij zelf thuis had genomen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Greer heeft ruimschoots de gelegenheid gekregen tijdens dat congres _ in de niet te misverstane presumptie dat er iets te onthullen viel _ met resultaat 0.0 Zoals gewoonlijk werd de totale nederlaag afgedaan als één cover-up poging. typisch leugenaar Greer Daarna is het een stille dood gestorven Citaat:
'getuigenissen' zonder enige staving die vaak op zich zelf al bedenkelijk zijn wegens inconsistentie |
Citaat:
Zoals ik zei, het aantal getuigenissen groeit en is denkelijk niet meer te stoppen. En dat ze willen 'spreken', doen ze zo maar niet natuurlijk. Want heel wat getuigen zijn in hun oude dag en hebben er echt geen belang bij om dingen te fantaseren of om in de kijker te willen komen. |
Citaat:
Citaat:
Aandacht is de grootste cadeau dat je die mensen kan geven. Mijn grootvader vertelde in zijn tijd ook van den oorlog, de waarheid was daarbij niet van het grootste belang om het beleefd te zeggen. ;-) |
Citaat:
En ondertussen is er al door -echte- wetenschappers via DNA onderzoek bewijs geleverd dat er helemaal niets alien aan ATA is. bron : http://www.sciencemag.org/news/2013/...shown-be-human |
Citaat:
|
Citaat:
Als ge dat procentueel kunt uitdrukken, hoeveel zou dat zijn? |
Citaat:
Er zakt niets in mekaar. Een getuigenis zoals deze van Paul Czysz is zeer consistent. Het probleem is alleen dat deze mensen blijkbaar heel lang hebben moeten zwijgen (dat komt steeds terug in de getuigenissen), de Amerikaanse overheid het potje gedekt blijft houden en daarom heel die heisa veroorzaakt. A propos, hoe consistent bent u eigenlijk? Ja, u bent consistent in zekere zin. U bent namelijk consistent in het a priori verwerpen. Ik niet. Ik wil onderzoeken en de waarheid te weten komen. Verwerpen kan ik nog altijd. Maar ik wil eerst zoveel mogelijk mensen (aan)horen en zoveel mogelijk bronnen in deze raadplegen. U zou dit ook moeten doen. |
Citaat:
Je slikte heel het dr. Johnston verhaal als zoete koek zonder ook maar iets onderzocht te hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be