praha |
10 maart 2017 20:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
(Bericht 8401433)
Hoe maak jij er dan onderdeel van uit? Nuanceer dat eens in detail aub.
|
Het antwoord was al vervat in het deeltje waar ge op reageerde ... en niet te vergeten de 10 volgende posts
:lol:
Ik heb zelfs het donkerbruin vermoeden dat ge helemaal niet met de ideeën van Plato bekend zijt
Citaat:
Ja als ge iets of wat inlevingsvermogen had, had je dit nu al uitgedokterd. Er is een onzichtbare wereld praha. Enfin, die is onzichtbaar voor ons. Voor sommigen wordt deze zichtbaar en zij hebben voor ons een boodschap. De boodschap herhaalt zich eeuw na eeuw, maar valt maar pas in haar perspectief als je het zelf ondergaan hebt. Het is niet iets dat je kan worden of uitgelegd kan worden. Het is iets dat je bent, maar waaraan je dan herinnert wordt en jezelf bij de haren grijpt: hoe kon ik het vergeten zijn?
Velen zoeken die vergetenheid ook terug op, omdat ze niet klaar zijn voor de "waarheid".
|
Voor bovenstaand stukje is inderdaad zéér veel inlevingsvermogen voor nodig.
En kan je me nu ook kortweg vertellen wie of welke groepen er meer van afweten ?
Citaat:
Mensen en rijkswachters hebben een driehoekvormig tuig gemeld dat zich geluidloos en traag over het aardse oppervlakte verplaatste.
|
Je gaat dringend eens moeten leren lezen en reageren op de grond van de zaak.
Heb ik ooit ergens ontkend dat er niet zulke getuigenissen waren ?
Neen toch
Ze waren er
En ze doen er hier niet toe o
Citaat:
Er zijn er meer op 100 echt.
|
Ah we bieden omhoog ?
Wel van mij mag dat als gij mij die ene al kunt geven
Citaat:
En dat brengt mij dan terug naar mijn voorgaande conclusie. Het gaat om echt buitenaards bezoek, of de aardse technologie staat verder dan ons getoond wordt.
|
... en dat brengt me nogmaals op het vorige...
Er is geen sprake van vergaande technologie, laat staan van een tuig dat spectaculaire records verbreekt, laat staan van een tuig dat voor ons onbekend zou zijn.
|