Citaat:
Heb jij wel goed ingezoomd? |
Citaat:
kijk goed. |
|
Ik zie ook nog een huisje met een raam...
Schijnt de zon eigenlijk in de holle aarde? |
Citaat:
|
Volgens mij ben ik de enige die inziet dat die kaarten van de binnenkant van de Aarde zijn. Hoe maak je duidelijk dat het kaarten van de binnenkant zijn? Juist, je tekent een boompje, een ventje of bergen op de binnencirkel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even uw aandacht graag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit volk leefde samen met dino's, hadden telescopen, deden ingewikkelde operaties op mensen, hadden ruimtetuigen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na lang zoeken ,gevonden:
Foto rechts: buitenkant Aarde. Foto links: binnenkant Aarde Als je goed kijkt (op rechterfoto) , zie je dieren die wij nu kennen. Eenden, vogels;.. |
Pfff dit heeft ier geen zin....
Ik verdoe hier mijn tijd. Zoals ik al zei: ik heb niks meer aan mensen! (behalve mijn familie) SMD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De wetenschap heeft bewezen dat het vol is. Ze hebben er seismische testen gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Behalve dan dat ze voor hun grootte in feite kleiner zijn dan onze maan in diameter ! |
Citaat:
|
Citaat:
en telkens net niet, want wat mij vooral duidelijk is dat er toch aliens zijn die zich volgens hun densiteit zich hebben weten in te dringen in de aarde via de grids die ooit bestonden...en herstelling in deze wordt simpelweg op alle manieren gedwarsboomd of tegengewerkt een hoger geëvolueerde beschaving laat alleen licht toe en sluit iedere poging tot distabiliteit hier mee uit ! |
Citaat:
Je moet dus een lander op Jupiter krijgen daarvoor. Kan je misschien eens kort en duidelijk zeggen WELKE lander men precies naar Jupiter gestuurd heeft? Dank. |
Citaat:
In feite zeg je dus gewoon dat er alien kabouters in de aarde zitten zonder licht en dat die dus de weg kwijt zijn? Fantastisch. |
Citaat:
Nie te doen |
Citaat:
(tussen het lopende-bandwerk-flesjes controleren door? ) En hoe was het daar? Als we dan toch de doldwaze fantasietoer opgaan, kunnen we beter all-the-way gaan, nietwaar? Heb je foto's genomen? |
Citaat:
Ik heb de inwendige zon/kern gezien En ga je een stoppen met jouw achterlijke woordjes aangeleerd in de loge. |
Citaat:
Je bent een fenomeen in de loge ondertussen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Coen Vermeeren is niet alleen doctor en ingenieur maar ook succevolle componist. En een deel van zijn werk als ingenieur is gebruikt in de beveiligingsystemen van vliegtuigen van Airbus. Helemaal geen debiel dus! Inderdaad voor velen lijkt er een soort angst onder de ridiculisatie present! |
Citaat:
|
En dan mogen we niet zeggen dat ze de Aarde nog niet bezocht hebben
(enkele van de 3000+ artefacten) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be