Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Senator Geybels nva: sex drugs en rock&roll (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143171)

De schoofzak 31 augustus 2010 18:28

Senator Geybels nva: sex drugs en rock&roll
 
Pas verkozen, nog zo jong en ontslag nemen.

Op het nieuws van vtm zei men iets van drugs kopen in Thailand op verlof, in paniek raken enz.

De nva neemt in ieder geval een duidelijke lijn. Zo'n dinges geven aanleiding tot ontslag.


Gelukkig komen er (oei, als 't maar waar is) geen verkiezingen aan in 't kort.
De kiezer zal het zich niet meer herinneren.

link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...senator-2.aspx

titel: Kim Geybels neemt ontslag als N-VA-senator

Johan Bollen 31 augustus 2010 18:40

Zolang ze anderen geen kwaad doet zou er eigenlijk geen probleem moeten zijn. Ze zouden beter die drugs legalizeren dan hoefde ze geen wet te overtreden. Langs de andere kant wordt van sommige functies een voorbeeld verwacht. Een senator die, zelfs onzinnige, wetten niet gehoorzaamt geeft geen goed voorbeeld. Als ze het nu nog als een 'statement' bedoeld zou hebben...

Discobitch 31 augustus 2010 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4954891)
Een senator die, zelfs onzinnige, wetten niet gehoorzaamt geeft geen goed voorbeeld.

Waarom niet?

De schoofzak 31 augustus 2010 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4954891)
Zolang ze anderen geen kwaad doet zou er eigenlijk geen probleem moeten zijn. Ze zouden beter die drugs legalizeren dan hoefde ze geen wet te overtreden. Langs de andere kant wordt van sommige functies een voorbeeld verwacht. Een senator die, zelfs onzinnige, wetten niet gehoorzaamt geeft geen goed voorbeeld. Als ze het nu nog als een 'statement' bedoeld zou hebben...

Dat lijkt me teveel pastoorspraat.

Ik zie het eer zo: je kent het partijprogramma en de partij-standpunten over de dinges.
Zondig je daar tegen op een manier die er over is ... dan is het bingo.

Uiteindelijk is het de kiezer die zal oordelen.
Mocht ze vb. terug opkomen bij volgende verkiezingen ...

Zou de ziekenhuisdirectie haar nog vertrouwen: stel je voor dat ze high toekomt op haar dienst voor een spoedgeval. 'k Zou wel eens door haar geopereerd willen worden, maar dan wel met een kans om er heelhuids uit te komen.

born2bewild 31 augustus 2010 18:53

ze kan misschien bij de spa terecht

Xenophon 31 augustus 2010 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4954935)
ze kan misschien bij de spa terecht

Elke partij haar eigen heroinesletje.

duveltje382 31 augustus 2010 19:06

Was er nu juist eens geen VLD politieker die drugs rookte op TV

Busse87 31 augustus 2010 19:07

Drugs ? In de kranten lees ik dat ze ontslag neemt wegens persoonlijke omstandigheden .

Ik zie niks van drugs . In u bron staat er ook niks over drugs . Ik vind niks van eventueel drugsgebruik .

Xenophon 31 augustus 2010 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Busse87 (Bericht 4954994)
Drugs ? In de kranten lees ik dat ze ontslag neemt wegens persoonlijke omstandigheden .

Ik zie niks van drugs . In u bron staat er ook niks over drugs . Ik vind niks van eventueel drugsgebruik .

Bekijk haar gezicht, het is doortrokken van de alcohol en de drugs.

Busse87 31 augustus 2010 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4955003)
Bekijk haar gezicht, het is doortrokken van de alcohol en de drugs.

:|

Ik zie alleen dat ze iets te gretig is geweest met haar dagelijkse verzorging .

Johan Bollen 31 augustus 2010 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Discobitch (Bericht 4954897)
Waarom niet?

Vraag je waarom dat sommige functies een voorbeeldhouding vragen? In Bolivia bv. is er zopas een strengere wet op het importeren van goederen zonder het betalen van belasting gekomen. Indien een politieagent of douaneambtenaar betrapt wordt op dit delict is de straf zwaarder. Dat lijkt me verdedigbaar.

Discobitch 31 augustus 2010 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4955014)
Vraag je waarom dat sommige functies een voorbeeldhouding vragen? In Bolivia bv. is er zopas een strengere wet op het importeren van goederen zonder het betalen van belasting gekomen. Indien een politieagent of douaneambtenaar betrapt wordt op dit delict is de straf zwaarder. Dat lijkt me verdedigbaar.

Neenee, ik vraag waarom het volgen van wetten een, subjectief gezien, goed voorbeeld is?

gehuigert 31 augustus 2010 19:37

Ter zake zei zonet ook dat drugs in Thailand er iets mee te maken had. Maar na één zinnetje was men al over naar het volgende onderwerp

kameleon 31 augustus 2010 19:44

Ik heb dit ook gehoord op het VTM-nieuws. Haar vriend zou er drugs gekocht hebben (het niet geweten hebben) en daarna werden ze afgeperst ?

Ma ja, als ze geflikt waren zie ik geen reden tot ontslag.
Langs de andere kant, de blunders van VTM de laatsten tijd.....

kameleon 31 augustus 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4955003)
Bekijk haar gezicht, het is doortrokken van de alcohol en de drugs.

Niet om met u te lachen ofzo, maar waaraan zie jij dat dan ?

toccata 31 augustus 2010 19:49

Sterkte aan de persoon in kwestie, onverwacht verkozen raken en dan 2 maal in een mediastorm terecht komen lijkt me niet makkelijk.

giserke 31 augustus 2010 20:02

Een urgentiearts die zich zo dom zou laten opzadelen met zo iets?
Lijkt me bij het haar getrokken. Van waar halen ze die info?

koe de poing 31 augustus 2010 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4955145)
Een urgentiearts die zich zo dom zou laten opzadelen met zo iets?
Lijkt me bij het haar getrokken. Van waar halen ze die info?

een urgentiearts hoeft helemaal niet naar thailand om drugs. Gewoon de zakken van haar patiënten leeghalen en ze heeft genoeg dope om heel de NVA high te krijgen.

suqar_7loe 31 augustus 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 4955153)
een urgentiearts hoeft helemaal niet naar thailand om drugs. Gewoon de zakken van haar patiënten leeghalen en ze heeft genoeg dope om heel de NVA high te krijgen.

:lol:

gertc 31 augustus 2010 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4954872)
Pas verkozen, nog zo jong en ontslag nemen.

Op het nieuws van vtm zei men iets van drugs kopen in Thailand op verlof, in paniek raken enz.

De nva neemt in ieder geval een duidelijke lijn. Zo'n dinges geven aanleiding tot ontslag.

Het ontslag zou inderdaad iets te maken met drugs, maar hoe de vork precies in de steel zit is niet duidelijk.

Het is wel zeer onwaarschijnlijk dat zij zelf drugs gekocht of gebruikt zou hebben. In Thailand is men bijzonder streng tegenover druggebruik, als ze van iets verdacht zou worden, was ze niet terug naar dit land kunnen komen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be