Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Peche 13 maart 2017 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403946)
... en waarom hé
Ik probeer zo nu en dan eens een discussie aan te gaan en ge spamt dat hier vol met zijwaartse info als ware dat het zo revolutionair nieuw en verhelderend zou zijn voor me

Ik herleid het naar de essentie. Groot verschil :)

praha 13 maart 2017 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8403945)
Dat er een driehoekig tuig laag over het aardse oppervlakte vloog.

ja, blijkbaar een stuk piepschuim hé .. we hebben daar zelf een foto van ( de enige goede en bruikbare ) :lol:
Dat is althans iets wat we weten

Of er voor de rest ook nog een andere driehoekige speler in het spel was daar hebben we het raden naar.

Dus neen : geen tuig

Peche 13 maart 2017 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403950)
ja, blijkbaar een stuk piepschuim hé .. we hebben daar zelf een foto van ( de enige goede en bruikbare ) :lol:
Dat is althans iets wat we weten

Of er voor de rest ook nog een andere driehoekige speler in het spel was daar hebben we het raden naar.

Dus neen : geen tuig

Ja het was volgens getuigenissen driehoek vormig. Connect the dots.

praha 13 maart 2017 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8403948)
Ik herleid het naar de essentie. Groot verschil :)

excuseer ! :? :lol:

Door constant andere cases te verweven, door te beginnen over mushrooms, etc

Peche 13 maart 2017 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403952)
excuseer ! :? :lol:

Door constant andere cases te verweven, door te beginnen over mushrooms, etc

Denk jij het occulte uit te kunnen sluiten in zaken als de alien? Jij vraagt, je ontvangt maar het antwoord staat U niet aan.
https://www.psychologytoday.com/blog...reality-part-1

praha 13 maart 2017 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8403951)
Ja het was volgens getuigenissen driehoek vormig. Connect the dots.

welke dots precies ?
De dots die werden verklaard door de stand van de sterren ?
:lol:

Neen, Peche
Zover die getuigenissen iets waard zijn zijn ze getuigenissen over lichtjes aan de hemel, vliegende driehoeken met lichtjes, etc...

Niks wijst op het effectief aanwezig zijn van een driehoekig tuig dat daar verantwoordelijk voor zou zijn.
En al helemaal niks zegt dat het maar iets te doen zou hebben met die radar waarnemingen ( waar heel wat mis mee was ) op één nacht gedurende die hele lange periode van drie jaar.

praha 13 maart 2017 23:28

... en weet ge Peche

Dát maakt nu heel die ufo-historie boven België zó uniek
Als ge er moogt van uit gaan dan vloog het luchtruim daar gedurende 3 jaar vol met de meest geadvanceerd technologische tuigen ( om maar niet alien-tuigen te zeggen ) en wat is er uiteindelijk weer eens gebleken ondanks dat die periode ongelooflijk gemonitord, gedocumenteerd,geïnformeerd,etc ... werd ? nada, noppens

Dat geeft een mens te denken over alle andere veel kortstondigere gebeurtenissen.

Peche 13 maart 2017 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403956)
... en weet ge Peche

Dát maakt nu heel die ufo-historie boven België zó uniek
Als ge er moogt van uit gaan dan vloog het luchtruim daar gedurende 3 jaar vol met de meest geadvanceerd technologische tuigen ( om maar niet alien-tuigen te zeggen ) en wat is er uiteindelijk weer eens gebleken ondanks dat die periode ongelooflijk gemonitord, gedocumenteerd,geïnformeerd,etc ... werd ? nada, noppens

Dat geeft een mens te denken over alle andere veel kortstondigere gebeurtenissen.

Dat is amper één sighting eh. Er zijn er nog.
Er is gewoon meer dan ons wijsgemaakt wordt praha. Ik ben zelf getuige geweest. De schaduw ervan zal ooit overstegen worden. Maar dat gaat dus niet zolang wij narrowminded naar zaken blijven kijken. Bezie het cannabisverbod. Als wij onze eigen natuur al vervolgen, waarom zou de alien zich kenbaar maken aan ons? Eerder, zijn er mensen die eenheid zoeken met de kosmos en het hogere en zij ontdekken dat wij niet alleen zijn.
Denk je dat die duizendtal mensen zweefkazen zijn en er niet minstens één onder hen aanwezig is die wel degelijk een ervaring heeft gehad?

praha 13 maart 2017 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8403957)
Dat is amper één sighting eh. Er zijn er nog.

ja dat kwam ik nu net te stellen

Allez wacht hé dit is 3 jaar lang zéér verschillende sightings hé.. gaande van de boer die zijn koeien naar stal bracht, rijkswachters, leger, etc

Citaat:

Er is gewoon meer dan ons wijsgemaakt wordt praha.
ah okay ... daar was ik op aan het wachten se 8-)

geen radarwaarnemingen �* charge meer voor jou dus want het is één groot complot.
enkel dus mensen die wat lichtjes gezien hebben

Citaat:

Ik ben zelf getuige geweest.
ja dat zei je reeds... en wat moeten we daarmee ?
Er zijn er ook die de Smurfen zien.
Begrijp me niet verkeerd hé Peche
Ik wil absoluut niet kleinerend doen over jouw ervaring maar het blijft jouw eigenste subjectieve ervaring en dat kan je onmogelijk in de arena van het pleidooi gooien

Citaat:

De schaduw ervan zal ooit overstegen worden. Maar dat gaat dus niet zolang wij narrowminded naar zaken blijven kijken.
Dit heeft niks met narrowmindend te zien... integendeel
Het zijn net de mensen die in elke ufo onmiddellijk een UFO zien die dat zijn

Citaat:

Bezie het cannabisverbod. Als wij onze eigen natuur al vervolgen, waarom zou de alien zich kenbaar maken aan ons? Eerder, zijn er mensen die eenheid zoeken met de kosmos en het hogere en zij ontdekken dat wij niet alleen zijn.
Er is geen enkele reden om te denken dat ze zich überhaupt verborgen moeten houden maar zich dan toch genoodzaakt zien zich te openbaren in oplopende orde naarmate het een 'uitverkorene' enkeling betreft
Geen enkele
maar ja het is een mooi zelfbedruipende hypothese net zoals die van een gigantische cover-up dat is.

...
En waarmee je meteen het wishful thinking aankaart en de manier waarop gekeken en gedacht wordt zodra men iets 'vreemds' ziet.
Vroeger was dat een heilige of god, het hiernamaals whatever

Citaat:

Denk je dat die duizendtal mensen zweefkazen zijn en er niet minstens één onder hen aanwezig is die wel degelijk een ervaring heeft gehad?
Je hebt toch echt wel een probleem met de zaken rationeel te bekijken, niet ?
Er zullen inderdaad 1000 zweefkazen en één echte getuigenis zijn maar wat is die echte getuigenis waard ?
Mensen kunnen 'bedot' worden met hun zintuigen en psyche op diverse manieren dat is al 1001x aangetoond, zelfs de meest getrainde piloten, militairen, etc
We ( ik ) heb feiten nodig, Peche

Peche 14 maart 2017 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403962)
geen radarwaarnemingen �* charge meer voor jou dus want het is één groot complot.
enkel dus mensen die wat lichtjes gezien hebben

Ik heb nooit over een complot gesproken.

Citaat:

ja dat zei je reeds... en wat moeten we daarmee ?
Er zijn er ook die de Smurfen zien.
Begrijp me niet verkeerd hé Peche
Ik wil absoluut niet kleinerend doen over jouw ervaring maar het blijft jouw eigenste subjectieve ervaring en dat kan je onmogelijk in de arena van het pleidooi gooien
Je begrijpt dat er meer dan duizend getuigenissen zijn?


Citaat:

Dit heeft niks met narrowmindend te zien... integendeel
Het zijn net de mensen die in elke ufo onmiddellijk een UFO zien die dat zijn
Mensen zien iets onverklaarbaar en sommigen onder hen zien wel degelijk iets dat niet aards lijkt te zijn. Er is een lopende draad terug te vinden in die getuigenissen waarop je goed kan filteren. Maar als je de tijd niet neemt enkele minuten aan een youtube film te besteden, waar brengt dat de discussie dan? Moet ik alles samenvatten en voorkauwen en dan als Icke afgeschoten worden? Eerder, kijkt zelf, misschien komen we op hetzelfde uit.

Citaat:

Er is geen enkele reden om te denken dat ze zich überhaupt verborgen moeten houden maar zich dan toch genoodzaakt zien zich te openbaren in oplopende orde naarmate het een 'uitverkorene' enkeling betreft
Geen enkele
maar ja het is een mooi zelfbedruipende hypothese net zoals die van een gigantische cover-up dat is.
Er is geen cover up want anderen weten evenveel als ik. Eerder is er wel contact geweest, enfin iets is hier toegekomen en daarop is een technologische revolutie uitgebarsten door ons er aan te spiegelen. Het is mij klaar en duidelijk dat de mensheid contact heeft bereikt. De methodes zijn iets wat onconventioneel, maar het kwam nooit easy. je kan het simpel uitleggen, maar in feite is de hele zaak zo gecompliceerd dat meeste woorden falen de ware intentie over te brengen. Zelfs ik heb zo geen goed filter.

Citaat:

...
En waarmee je meteen het wishful thinking aankaart en de manier waarop gekeken en gedacht wordt zodra men iets 'vreemds' ziet.
Vroeger was dat een heilige of god, het hiernamaals whatever
Nu weten we beter, niet waar?

Citaat:

Je hebt toch echt wel een probleem met de zaken rationeel te bekijken, niet ?
Er zullen inderdaad 1000 zweefkazen en één echte getuigenis zijn maar wat is die echte getuigenis waard ?
Mensen kunnen 'bedot' worden met hun zintuigen en psyche op diverse manieren dat is al 1001x aangetoond, zelfs de meest getrainde piloten, militairen, etc
We ( ik ) heb feiten nodig, Peche
Maar die mensen komen met een boodschap voor de toekomst... Hoe wij gevangen zijn in onze eigen ideologie. Deze wezens lijken "ons" te zijn. Sjamanen hadden daar ook contact mee en dachten dat het om gestorven voorouders ging, andere denken dat het om demonen/engelen gaat, anderen over aliens, .. Wat als iedereen een beetje gelijk heeft en dat in zijn geheel God zou noemen?

praha 14 maart 2017 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8403964)
Ik heb nooit over een complot gesproken.

Niet met die woorden, neen
Maar wel met oa onderstaande woorden
'Waar zijn de details? Als we die eens wisten eh. '
'Er is gewoon meer dan ons wijsgemaakt wordt praha. '

Citaat:

Je begrijpt dat er meer dan duizend getuigenissen zijn?
ja en ?
1000x0 = 0 Peche

Citaat:

Mensen zien iets onverklaarbaar en sommigen onder hen zien wel degelijk iets dat niet aards lijkt te zijn.
...en daar gaat het mis hé
Hoe ziet men datte, Peche ?
Hangt daar soms een bordje onderaan waar op staat 'not from this world' ?

[/quote]Er is een lopende draad terug te vinden in die getuigenissen waarop je goed kan filteren. Maar als je de tijd niet neemt enkele minuten aan een youtube film te besteden, waar brengt dat de discussie dan? Moet ik alles samenvatten en voorkauwen en dan als Icke afgeschoten worden? Eerder, kijkt zelf, misschien komen we op hetzelfde uit.[/quote]
... en daar loopt het verder fout
Denken dat er zoiets als een rode draad zou zijn :roll:

Ja in feite heb je er eentje en dat is het eeuwig gespin van al die nutters sinds Rosswell


Citaat:

Er is geen cover up want anderen weten evenveel als ik. Eerder is er wel contact geweest, enfin iets is hier toegekomen en daarop is een technologische revolutie uitgebarsten door ons er aan te spiegelen. Het is mij klaar en duidelijk dat de mensheid contact heeft bereikt. De methodes zijn iets wat onconventioneel, maar het kwam nooit easy. je kan het simpel uitleggen, maar in feite is de hele zaak zo gecompliceerd dat meeste woorden falen de ware intentie over te brengen. Zelfs ik heb zo geen goed filter.
allemaal gezever Peche... wat natuurlijk lekker in het plaatje past

We hebben het daar daarbij als eens over gehad.
Er is niks dat wijst op een technologische revolutie uitgebarsten te danken alien contact.

Citaat:

Nu weten we beter, niet waar?
Ik mag dat interpreteren als een cynisch 'en jullie denken nu dat ge alles weet met uwen wetenschap etc ?' geneuzel ?
Nope Peche... wij zijn nu net diegene die stellen dat we het niet weten daar jullie stellen het wel te weten

Citaat:

Maar die mensen komen met een boodschap voor de toekomst... Hoe wij gevangen zijn in onze eigen ideologie. Deze wezens lijken "ons" te zijn. Sjamanen hadden daar ook contact mee en dachten dat het om gestorven voorouders ging, andere denken dat het om demonen/engelen gaat, anderen over aliens, .. Wat als iedereen een beetje gelijk heeft en dat in zijn geheel God zou noemen?
Er zijn genoeg boeken te koop met visies van wereldverbeteraars etc, Peche
Waar blijven de feiten dat ze een alien contact hadden ?


maar weet ge
Ik ga even verder 'trippen' op de tonen van een uitvoering van "I want you"

Peche 14 maart 2017 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403973)
Niet met die woorden, neen
Maar wel met oa onderstaande woorden
'Waar zijn de details? Als we die eens wisten eh. '
'Er is gewoon meer dan ons wijsgemaakt wordt praha. '

Jij verwijt mij niet rationeel te denken maar naait dan overal je eigen betekenis aan ? Ik vond net dat ons leger daar heel transparant over was. Maar ik mis details :) Er is ook meer dan ons wijsgemaakt wordt. Maar daarmee is er geen complot of cover up. Enkel misleiding, maar dan niet zozeer via een samenzwering, eerder uit onwetendheid omdat we er in geboren zijn. Noem het de erfzonde ;)


Citaat:

ja en ?
1000x0 = 0 Peche
Waarin sommige echte wel iets zien dat niet aards is. Dat is dus niet maal 0.


Citaat:

...en daar gaat het mis hé
Hoe ziet men datte, Peche ?
Hangt daar soms een bordje onderaan waar op staat 'not from this world' ?
Levitatie, teleportatie, en meer? Ik weet niet man, wat denkt gij? Druïdes uit het verleden en sjamanen zouden daar niet verbaasd van staan kijken. Misschien is het wel van deze aarde. Maar ik denk eerder dat er ook externe invloeden bij komen kijken.

Citaat:

... en daar loopt het verder fout
Denken dat er zoiets als een rode draad zou zijn :roll:

Ja in feite heb je er eentje en dat is het eeuwig gespin van al die nutters sinds Rosswell
Niet enkel Roswell, een echte informatie tsunami. Kennis is toegekomen. We zijn die beginnen toepassen door ons er aan te spiegelen et voila high tech is born.
Er is ook zoiets als een lopende draad, zoals toenemende synchroniciteit en dergelijke.

Citaat:

We hebben het daar daarbij als eens over gehad.
Er is niks dat wijst op een technologische revolutie uitgebarsten te danken alien contact.
Toch denk ik van wel. Maar ik kan dat niet bewijzen.

Citaat:

Ik mag dat interpreteren als een cynisch 'en jullie denken nu dat ge alles weet met uwen wetenschap etc ?' geneuzel ?
Nope Peche... wij zijn nu net diegene die stellen dat we het niet weten daar jullie stellen het wel te weten
Ik weet het ook niet. Maar alle signalen wijzen op iets dat alle rationaliteit overstijgt.


Citaat:

Er zijn genoeg boeken te koop met visies van wereldverbeteraars etc, Peche
Waar blijven de feiten dat ze een alien contact hadden ?
Denkt gij dat mensen daarmee te koop gaan lopen in een wereld als dit?
Er zijn toch ook boeken over mensen die contact hebben gehad? Ik deelde nog zo'n link mee, maar daar ging je niet op in.

Peche 14 maart 2017 17:48

Never did no harm
Never did no harm

It's DARE
It's coming up
It's coming up
It's coming up
It's coming up
It's coming up
It's DARE

It's DARE

You've got to press it on you
You just think it
That's what you do, baby
Hold it down, DARE

Jump with them all and move it
Jump back and forth
And feel like you were there yourself
Work it out

praha 15 maart 2017 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8403977)
Jij verwijt mij niet rationeel te denken maar naait dan overal je eigen betekenis aan ? Ik vond net dat ons leger daar heel transparant over was. Maar ik mis details :) Er is ook meer dan ons wijsgemaakt wordt. Maar daarmee is er geen complot of cover up. Enkel misleiding, maar dan niet zozeer via een samenzwering, eerder uit onwetendheid omdat we er in geboren zijn. Noem het de erfzonde ;)

Komaan Peche het is niet de eerste maal dat je die insinuatie maakte

Citaat:

Waarin sommige echte wel iets zien dat niet aards is. Dat is dus niet maal 0.
neen het is 0
Er is geen enkele case waar we bevestiging van hebben dat het om iets buitenaards zou gaan.
... maar moest ik me vergissen... zeg me welke en duidt me het bewijs daarvoor aan

Citaat:

Levitatie, teleportatie, en meer? Ik weet niet man, wat denkt gij? Druïdes uit het verleden en sjamanen zouden daar niet verbaasd van staan kijken. Misschien is het wel van deze aarde. Maar ik denk eerder dat er ook externe invloeden bij komen kijken.
Het is dus niet dit soort 'zweverij' dat als aanvaard wordt aanzien voor het bovenstaande

Citaat:

Niet enkel Roswell, een echte informatie tsunami. Kennis is toegekomen. We zijn die beginnen toepassen door ons er aan te spiegelen et voila high tech is born.
Er is ook zoiets als een lopende draad, zoals toenemende synchroniciteit en dergelijke.
euhmzzz ... ge bedoelt de desinfomatie ( van de believers kant ) is een tsunami

Citaat:

Toch denk ik van wel. Maar ik kan dat niet bewijzen.
Zoals ik steeds zeg... en blijf zeggen
Ge moogt denken/geloven wat ge wilt maar ge mag het dan niet als argument gaan gebruiken in een discussie

Citaat:

Ik weet het ook niet.
"Waarin sommige echte wel iets zien dat niet aards is. Dat is dus niet maal 0."
"Eerder is er wel contact geweest, enfin iets is hier toegekomen en daarop is een technologische revolutie uitgebarsten door ons er aan te spiegelen. Het is mij klaar en duidelijk dat de mensheid contact heeft bereikt."
"Dat er een driehoekig tuig laag over het aardse oppervlakte vloog."
etc...
...dit zijn dan nog maar enkel de uitspraken/claims in dit topic
Blijkbaar wéét ( of te weten) gij héél veel

Citaat:

Maar alle signalen wijzen op iets dat alle rationaliteit overstijgt.
...die moet ge me toch eens verklaren hoor
Ik lees daar vooral een soort vrijgeleide in voor jou om dan maar wat ongebreideld te mogen gaan fantaseren

Citaat:

Denkt gij dat mensen daarmee te koop gaan lopen in een wereld als dit?
Er zijn toch ook boeken over mensen die contact hebben gehad? Ik deelde nog zo'n link mee, maar daar ging je niet op in.
allez dan toch weer richting cover-up, mond-snoeren, etc ?

Kijk he... er is nog nooit zo'n periode geweest als nu waar iedereen zijn zegje kan en mag doen over alles en nog wat en beschikt over de meest uitgebreide middelen om dat ook te doen.
Er is ook nog nooit zo'n periode geweest als nu waar er zo'n breed forum aan gedachtegoed een achterban vindt.

Dus dat is gewoonweg zever wat je zegt.

Het probleem zit 'm natuurlijk in het simpele feit of al die zweefkaas ook iets voorstelt en de toets der werkelijkheid zal doorstaan.

praha 15 maart 2017 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8404582)
Never did no harm
Never did no harm

It's DARE
It's coming up
It's coming up
It's coming up
It's coming up
It's coming up
It's DARE

It's DARE

You've got to press it on you
You just think it
That's what you do, baby
Hold it down, DARE

Jump with them all and move it
Jump back and forth
And feel like you were there yourself
Work it out

neen dat was niet echt de tekst.. die was al volgt :

"
Oh my baby baby I love you more than I can tell
I don't think I can live without you
And I know that I never will
Oh my baby baby I want you so it scares me to death
I can't say anymore than "I love you"
Everything else is a waste of breath

I want you
You've had your fun you don't get well no more
I want you
Your fingernails go dragging down the wall
Be careful darling you might fall
I want you
I woke up and one of us was crying
I want you
You said "Young man I do believe you're dying"
I want you
If you need a second opinion as you seem to do these days
I want you
You can look in my eyes and you can count the ways

I want you
Did you mean to tell me but seem to forget
I want you
Since when were you so generous and inarticulate
I want you
It's the stupid details that my heart is breaking for
It's the way your shoulders shake and what they're shaking for
I want you
It's knowing that he knows you now after only guessing
It's the thought of him undressing you or you undressing

I want you
He tossed some tatty compliment your way
I want you
And you were fool enough to love it when he said
"
I want you"

I want you
The truth can't hurt you it's just like the dark
It scares you witless
But in time you see things clear and stark
I want you
Go on and hurt me then we'll let it drop
I want you
I'm afraid I won't know where to stop
I want you
I'm not ashamed to say I cried for you
I want you
I want to know the things you did that we do too
I want you
I want to hear he pleases you more than I do
I want you
I might as well be useless for all it means to you
I want you
Did you call his name out as he held you down
I want you
Oh no my darling not with that clown
I want you

I want you
You've had your fun you don't get well no more
I want you
No-one who wants you could want you more

I want you

I want you

I want you
Every night when I go off to bed and when I wake up
I want you

I'm going to say it again 'til I instill it
I know I'm going to feel this way until you kill it
I want you

I want you

I want you
"

Peche 15 maart 2017 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8404936)
Komaan Peche het is niet de eerste maal dat je die insinuatie maakte

Ja, maar ik gebruik ze niet als argument he, ik laat gewoon een beetje in mijn "geloof" kijken.

Citaat:

neen het is 0
Er is geen enkele case waar we bevestiging van hebben dat het om iets buitenaards zou gaan.
... maar moest ik me vergissen... zeg me welke en duidt me het bewijs daarvoor aan
Er is geen bewijs, zie die film van 4 minuten.

Citaat:

Zoals ik steeds zeg... en blijf zeggen
Ge moogt denken/geloven wat ge wilt maar ge mag het dan niet als argument gaan gebruiken in een discussie
Just sharing.

Citaat:

"Waarin sommige echte wel iets zien dat niet aards is. Dat is dus niet maal 0."
"Eerder is er wel contact geweest, enfin iets is hier toegekomen en daarop is een technologische revolutie uitgebarsten door ons er aan te spiegelen. Het is mij klaar en duidelijk dat de mensheid contact heeft bereikt."
"Dat er een driehoekig tuig laag over het aardse oppervlakte vloog."
etc...
...dit zijn dan nog maar enkel de uitspraken/claims in dit topic
Blijkbaar wéét ( of te weten) gij héél veel
Ja er is een kennis toegekomen die wij zijn beginnen toepassen door ons er (on)bewust aan te spiegelen. As above, so below. En ja, het is mij klaar en duidelijk dat er "iets" is. Iets dat wij vergeten zijn.

Ik weet "iets" maar zeker niet veel. Ik ben er lang bang van geweest, maar ik aanvaard het steeds meer. Ik sus mij aan het feit, als de bedoeling van de "alien" slecht is, hadden we er al lang gelegen. Maar ik denk ook dat religie een achterwaartse revolutie op deze ufo shockwave is. Zoals uitgelegd in die film van 4 minuten. Die je wellicht niet eens bekeek.


Citaat:

...die moet ge me toch eens verklaren hoor
Ik lees daar vooral een soort vrijgeleide in voor jou om dan maar wat ongebreideld te mogen gaan fantaseren
Waarom moet ik dat verklaren aan iemand die comfortabel vasthoudt aan rationaliteit? Ik mag inderdaad ongepardoneerd fantaseren wat ik maar wens. En zo werken "zij" ook, via de verbeelding. Zie die film van 4 minuten. "It can appear as anything."

Citaat:

allez dan toch weer richting cover-up, mond-snoeren, etc ?
Maar die mensen worden niet fysiek de mond gesnoerd. Die worden gewoon uitgelachen en daarom zwijgen ze maar beter.

Citaat:

Kijk he... er is nog nooit zo'n periode geweest als nu waar iedereen zijn zegje kan en mag doen over alles en nog wat en beschikt over de meest uitgebreide middelen om dat ook te doen.
Er is ook nog nooit zo'n periode geweest als nu waar er zo'n breed forum aan gedachtegoed een achterban vindt.
Zie boven, die mensen worden uitgelachen en nagekeken. Ik zeg het U, van mij ga je het nooit te weten komen. Want ik weet iets waarvan ik eigenlijk niets weet, begrijp je?

Citaat:

Dus dat is gewoonweg zever wat je zegt.
Ik heb dat niet gezegd, jij maakt andere dingen van wat ik zeg door vooringenomenheid; Reden te meer waarom de hele "waarheid" niet geopenbaard wordt in één leven. Wij zijn te vooringenomen, wij vormen het naar iets dat rationeel is. Omdat angst anders overneemt.

Citaat:

Het probleem zit 'm natuurlijk in het simpele feit of al die zweefkaas ook iets voorstelt en de toets der werkelijkheid zal doorstaan.
Dan moeten we eerst de werkelijkheid definiëren. De ufo is volgens mij echt, en dialoog is mogelijk, maar er dient een platform voor bereikt worden. En dat platform huist niet in de fysieke wereld, maar de mentale. Ik denk dat bepaalde nutcrackers wel degelijk "contact" met "iets" hebben gehad. En uit die "zweefkaas" komt steeds hetzelfde. Wat heeft U dan tegengehouden zelf te kijken praha? Ik zal het U zeggen, vooringenomenheid en angst.

Angst misvormt de ervaring. Dus klamp je je vast aan rationaliteit.
En zo zal de wereld het nooit weten. :)

Mambo 15 maart 2017 12:59

Ik heb eens een brandende bol zien voorbij vliegen, strak horizontaal en niet hoog want ik dacht dat er nog gingen achter komen en in mijn tuin zou kunnen vallen zelfs.
Daags nadien scheen er ergens iets in Nederland (toch wel veel verder) gevallen te zijn...komeet of zo.
Dat was een raar ding.

Het Oosten 15 maart 2017 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8403904)
okay ... maar ni meer zeveren als ik dan over mumbo jumbo begin hé

Waarom zeg ge dat dan ni van meet af aan ipv heel der pagina's vol te pennen waar ge de indruk wekt als was er iets van aan te tonen.


We moeten natuurlijk kritisch blijven m.b.t. dit onderwerp. Maar we moeten toch ook wat ernstig blijven.

Neem nu het verhaal van de man op het filmpje,https://m.youtube.com/watch?v=VxA-Y4enohQ captain Bill Uhouse, gewezen gevechtspiloot en testpiloot.
Deze man van oudere leeftijd (waarschijnlijk ten tijde van het interview al ziek) en ondertussen trouwens overleden, brengt ons een verhaal : zijn levensverhaal.

En dat verhaal is vrij duidelijk: hij werd in zijn jonge jaren als piloot benaderd om in een geheim programma mee te werken aan reengineering van vliegende tuigen op basis van technologie die men -voor zover het mogelijk was-, afgekeken had van enkele neergestorte ufo's. Hij werkte hieraan mee volgens zijn zeggen gedurende meer dan 30 jaar (37 jaar). De man is zeer precies in wat hij beweert , geeft veel details, en heeft het over de overlevende aliëns van die buitenaardse neergestorte tuigen. Aliëns, over dewelke hij tevens eigenaardige bijzonderheden onthult.



Wat moeten we nu met zo’n verhaal?

Wel, er zijn niet zo veel mogelijkheden.
1) Ofwel bestaat die captain Uhouse helemaal niet. Het is een gefingeerd persoon en het verhaal is bijgevolg waardeloos. Dit kan men vlug checken.

2)Of wel bestaat de persoon Uhouse als dusdanig wel, was hij inderdaad gevechtspiloot en testpiloot, en werkte hij mee aan geheime projecten. Dat ook moet op te sporen zijn.

3)Was kaptitein Uhouse gekend door zijn omgeving als een opschepper, fabulator of ging hij door het leven als een nuchter, evenwichtige, rationeel man. Had de man een reden om dit verhaal te verzinnen? En dit op het einde van zijn leven? Ook dit kan men achterhalen.



Mocht blijken dat Bill Uhouse in zijn leven een nuchter denkend mens , wars was van nonsens-verhalen, ja dan zit ons niet anders op dan zijn verhaal voorlopig als waar te beschouwen.

Dat betekent dan wel dat er reeds ‘vliegende schotels’ of flying discs -van eigen (Amerikaanse) makelij- reeds de lucht ingingen vanaf eind jaren ’50 begin jaren ’60., Het impliceert ook dat het bestaan van Aliens een waar gegeven is.

Mambo 15 maart 2017 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8405262)
We moeten natuurlijk kritisch blijven m.b.t. dit onderwerp. Maar we moeten toch ook wat ernstig blijven.

Neem nu het verhaal van de man op het filmpje,https://m.youtube.com/watch?v=VxA-Y4enohQ captain Bill Uhouse, gewezen gevechtspiloot en testpiloot.
Deze man van oudere leeftijd (waarschijnlijk ten tijde van het interview al ziek) en ondertussen trouwens overleden, brengt ons een verhaal : zijn levensverhaal.

En dat verhaal is vrij duidelijk: hij werd in zijn jonge jaren als piloot benaderd om in een geheim programma mee te werken aan reengineering van vliegende tuigen op basis van technologie die men -voor zover het mogelijk was-, afgekeken had van enkele neergestorte ufo's. Hij werkte hieraan mee volgens zijn zeggen gedurende meer dan 30 jaar (37 jaar). De man is zeer precies in wat hij beweert , geeft veel details, en heeft het over de overlevende aliëns van die buitenaardse neergestorte tuigen. Aliëns, over dewelke hij tevens eigenaardige bijzonderheden onthult.



Wat moeten we nu met zo’n verhaal?

Wel, er zijn niet zo veel mogelijkheden.
1) Ofwel bestaat die captain Uhouse helemaal niet. Het is een gefingeerd persoon en het verhaal is bijgevolg waardeloos. Dit kan men vlug checken.

2)Of wel bestaat de persoon Uhouse als dusdanig wel, was hij inderdaad gevechtspiloot en testpiloot, en werkte hij mee aan geheime projecten. Dat ook moet op te sporen zijn.

3)Was kaptitein Uhouse gekend door zijn omgeving als een opschepper, fabulator of ging hij door het leven als een nuchter, evenwichtige, rationeel man. Had de man een reden om dit verhaal te verzinnen? En dit op het einde van zijn leven? Ook dit kan men achterhalen.



Mocht blijken dat Bill Uhouse in zijn leven een nuchter denkend mens , wars was van nonsens-verhalen, ja dan zit ons niet anders op dan zijn verhaal voorlopig als waar te beschouwen.

Dat betekent dan wel dat er reeds ‘vliegende schotels’ of flying discs -van eigen (Amerikaanse) makelij- reeds de lucht ingingen vanaf eind jaren ’50 begin jaren ’60., Het impliceert ook dat het bestaan van Aliens een waar gegeven is.

Misschien.
Maar wat velen niet weten is dat er al in die jaren melding gemaakt was van een geleerde die beweerde dat hij de zwaartekracht kon opwekken door microgolven in een speciale omgeving.
Velen vonden dat toen nog wat grootspraak en zo.

Veel later en nog niet lang geleden is datzelfde terug opgehaald op één of andere conventie en bekijken ze het wat aandachtiger.
Uiteraard is de techniek ook intussen veel verder gekomen.

Er zijn ook veel meldingen van een toestel met naam en nr tr-3b
En dat heeft niks met alliens te maken maar alles met ufo's.
Voor zover dat het waar is natuurlijk.

Pandareus 15 maart 2017 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8405262)
We moeten natuurlijk kritisch blijven m.b.t. dit onderwerp. Maar we moeten toch ook wat ernstig blijven.

Neem nu het verhaal van de man op het filmpje,https://m.youtube.com/watch?v=VxA-Y4enohQ captain Bill Uhouse, gewezen gevechtspiloot en testpiloot.
Deze man van oudere leeftijd (waarschijnlijk ten tijde van het interview al ziek) en ondertussen trouwens overleden, brengt ons een verhaal : zijn levensverhaal.

En dat verhaal is vrij duidelijk: hij werd in zijn jonge jaren als piloot benaderd om in een geheim programma mee te werken aan reengineering van vliegende tuigen op basis van technologie die men -voor zover het mogelijk was-, afgekeken had van enkele neergestorte ufo's. Hij werkte hieraan mee volgens zijn zeggen gedurende meer dan 30 jaar (37 jaar). De man is zeer precies in wat hij beweert , geeft veel details, en heeft het over de overlevende aliëns van die buitenaardse neergestorte tuigen. Aliëns, over dewelke hij tevens eigenaardige bijzonderheden onthult.



Wat moeten we nu met zo’n verhaal?

Wel, er zijn niet zo veel mogelijkheden.
1) Ofwel bestaat die captain Uhouse helemaal niet. Het is een gefingeerd persoon en het verhaal is bijgevolg waardeloos. Dit kan men vlug checken.

2)Of wel bestaat de persoon Uhouse als dusdanig wel, was hij inderdaad gevechtspiloot en testpiloot, en werkte hij mee aan geheime projecten. Dat ook moet op te sporen zijn.

3)Was kaptitein Uhouse gekend door zijn omgeving als een opschepper, fabulator of ging hij door het leven als een nuchter, evenwichtige, rationeel man. Had de man een reden om dit verhaal te verzinnen? En dit op het einde van zijn leven? Ook dit kan men achterhalen.



Mocht blijken dat Bill Uhouse in zijn leven een nuchter denkend mens , wars was van nonsens-verhalen, ja dan zit ons niet anders op dan zijn verhaal voorlopig als waar te beschouwen.

Dat betekent dan wel dat er reeds ‘vliegende schotels’ of flying discs -van eigen (Amerikaanse) makelij- reeds de lucht ingingen vanaf eind jaren ’50 begin jaren ’60., Het impliceert ook dat het bestaan van Aliens een waar gegeven is.

Wat een vreemde manier om conclusies te trekken...
Als Uhouse bestaan heeft, en hij was testpiloot, dan zegt dat niets over het waarheidsgehalte van zijn verhaal. Het blijft het verhaal van een individu zonder controleerbaar en tastbaar bewijs. Niets waard dus.
Als Uhouse 37 jaar meegewerkt heeft aan projecten op basis van stukken alien technologie zal hij toch wel iets tastbaars hebben zeker ?

Mambo 15 maart 2017 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8405328)
Wat een vreemde manier om conclusies te trekken...
Als Uhouse bestaan heeft, en hij was testpiloot, dan zegt dat niets over het waarheidsgehalte van zijn verhaal. Het blijft het verhaal van een individu zonder controleerbaar en tastbaar bewijs. Niets waard dus.
Als Uhouse 37 jaar meegewerkt heeft aan projecten op basis van stukken alien technologie zal hij toch wel iets tastbaars hebben zeker ?

Je kan dat niet natrekken.
Alle piloten die meewerkten aan speciale programs kregen een andere naam.
Ze wisten niet eens hun collega hun naam zeg maar.

Pandareus 15 maart 2017 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8405332)
Je kan dat niet natrekken.
Alle piloten die meewerkten aan speciale programs kregen een andere naam.
Ze wisten niet eens hun collega hun naam zeg maar.

Het is niet aan ons om iets na te trekken. Wel aan degene die beweringen uit, om die te ondersteunen met bronmateriaal. En voor alle duidelijkheid : uiteraard zijn 'getuigenissen' geen bewijs.

Het Oosten 15 maart 2017 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8405332)
Je kan dat niet natrekken.
Alle piloten die meewerkten aan speciale programs kregen een andere naam.
Ze wisten niet eens hun collega hun naam zeg maar.

De schets van de EBE die Bill Uhouse zou gemaakt hebben. Schets waarover hij het heeft in het filmpje.


J-Rod?

zonbron 15 maart 2017 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8405518)
De schets van de EBE die Bill Uhouse zou gemaakt hebben. Schets waarover hij het heeft in het filmpje.


J-Rod?

De kans dat er buiten deze aardkloot geen vormen van intelligentie bestaan is vrijwel nihil, maar men moet zich daar geen inbeeldbare zaken bij inbeelden. Dat zit nl. op een ander niveau. En ja mss bestaan er ook aliens van vlees of ijzer, wie weet... lig er niet wakker van. De afstanden zijn veel te groot.

Men krijgt zelfs geen robots naar hier gestuurd, gaat mss ook helemaal niet...

Ons concept is te beperkt om te begrijpen, te werelds, te aards en daar laten we het dan maar bij.

zonbron 15 maart 2017 19:50

We zitten hier nog zeker 200 jaar vast op aarde voor we kunnen uitspreiden.

Diego Raga 15 maart 2017 19:58

Strange stuff: https://www.youtube.com/watch?v=GiIoBpIDogw

praha 15 maart 2017 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8405332)
Je kan dat niet natrekken.
Alle piloten die meewerkten aan speciale programs kregen een andere naam.
Ze wisten niet eens hun collega hun naam zeg maar.

awel ge zegt het zelf hé : niet na te trekken
Dat is dan �* decharge én �* charge
Kortom ge kunt er niks mee aanvangen

Peche 16 maart 2017 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8405545)
awel ge zegt het zelf hé : niet na te trekken
Dat is dan �* decharge én �* charge
Kortom ge kunt er niks mee aanvangen

https://www.youtube.com/watch?v=WqP22mo64XQ

Het Oosten 16 maart 2017 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8405700)

Een interessante en zeer goed gedocumenteerde studie over 'abductees' vindt men terug in het boek van Stanton Freedman en Kathleen Marden: ‘Captured’.

Het gaat om een minutieus beschreven en gecheckt verhaal van de ontvoering van Betty en Barney Hill. Voor insiders een bekende story.

De moeite waard om te lezen, ook al staat men sceptisch tegenover dit soort vertellingen.



praha 16 maart 2017 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8405700)

... als ge wilt reageren op een post Peche ... hou het dan to the point please

Peche 16 maart 2017 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8406268)
... als ge wilt reageren op een post Peche ... hou het dan to the point please

Dat is wel een contactee die Terence Mckenna na-aapt he.
Luistert er eens na. Disclosure gaat door deze mensen komen.

praha 16 maart 2017 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8406283)
Dat is wel een contactee die Terence Mckenna na-aapt he.
Luistert er eens na. Disclosure gaat door deze mensen komen.

Ja en ?
' t Ging over captain Bill Uhouse en andere van die creaturen

Peche 16 maart 2017 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8406289)
Ja en ?
' t Ging over captain Bill Uhouse en andere van die creaturen

Een man die beweert aan ufo's gesleuteld te hebben.
En dit is een vrouw die beweert contact te hebben gehad en nodigt andere contactees uit hun ervaringen meer onder woorden te brengen.

praha 16 maart 2017 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8406302)
Een man die beweert aan ufo's gesleuteld te hebben.
En dit is een vrouw die beweert contact te hebben gehad en nodigt andere contactees uit hun ervaringen meer onder woorden te brengen.

Ja en ?

1) geval twee heeft niks te maken met geval één zijn geloofwaardigheid noch aan de waarde dat ge aan diens zijn verhaal kunt geven
2)
geval twee is puur vertelsel... niks dat dat ooit zal kunnen aantonen of weerleggen
geval één is er eentje ( indien waar ) met een weerslag op de realiteit dus in principe kan dat nagegaan worden

Yog Sothoth 17 maart 2017 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8405959)
Een interessante en zeer goed gedocumenteerde studie over 'abductees' vindt men terug in het boek van Stanton Freedman en Kathleen Marden: ‘Captured’.

Het gaat om een minutieus beschreven en gecheckt verhaal van de ontvoering van Betty en Barney Hill. Voor insiders een bekende story.

De moeite waard om te lezen, ook al staat men sceptisch tegenover dit soort vertellingen.



Dan is dit ook de moeite om te lezen:

https://skeptoid.com/episodes/4124

Pandareus 17 maart 2017 06:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8406394)
Dan is dit ook de moeite om te lezen:

https://skeptoid.com/episodes/4124

Het blijft grappig, hoe al die verhaaltjes van fantasten en fabulanten steeds maar weer door de mand vallen...

Peche 17 maart 2017 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8406332)
Ja en ?

1) geval twee heeft niks te maken met geval één zijn geloofwaardigheid noch aan de waarde dat ge aan diens zijn verhaal kunt geven
2)
geval twee is puur vertelsel... niks dat dat ooit zal kunnen aantonen of weerleggen
geval één is er eentje ( indien waar ) met een weerslag op de realiteit dus in principe kan dat nagegaan worden

Het is maar pas als die "vertelsels" enige waarde krijgen, we naartoe disclosure gaan. Disclosure gaat niet komen door een ufo die land aan het witte huis, neen disclosure gaat uit de vingers en de mond van contactees komen.

Het Oosten 17 maart 2017 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8406394)
Dan is dit ook de moeite om te lezen:

https://skeptoid.com/episodes/4124

Ik heb nooit beweerd dat het verhaal waar is. Wel dat het een interessant verhaal is over 'abductees'. Het is de lezer die voor zichzelf maar moet uitmaken of het allemaal echt is gebeurd.

Bovendien bent u wat inconsequent. U verwijt ufo-gelovigen vaak dat ze zo maar dingen klakkeloos aanvaarden terwijl u in zekere zin hetzelfde doet. Immers u verwerpt zelf het verhaal van de Hills op basis van wat anderen zeggen maar u hebt het boek niet gelezen . U aanvaardt dus klakkeloos en kritiekloos hetgeen anderen beweren.

praha 17 maart 2017 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8406452)
Het is maar pas als die "vertelsels" enige waarde krijgen, we naartoe disclosure gaan. Disclosure gaat niet komen door een ufo die land aan het witte huis, neen disclosure gaat uit de vingers en de mond van contactees komen.

de hele gedachte naar een disclosure veronderstelt dat er een cover-up is :
Dus puuut wederom ga je toer op van conspiracy
Ook niet moeilijk anders houden je fantasietjes geen twee seconden stand

Ironisch genoeg hebben die twee uur 'Disclosure Project' geen zoden aan de dijk gebracht om mensen te overtuigen... behalve de wacko's natuurlijk die al met het broodje-aap verhaal weg waren.... maar daar was het niet echt om te doen

Peche 17 maart 2017 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8406828)
de hele gedachte naar een disclosure veronderstelt dat er een cover-up is :
Dus puuut wederom ga je toer op van conspiracy
Ook niet moeilijk anders houden je fantasietjes geen twee seconden stand

Ironisch genoeg hebben die twee uur 'Disclosure Project' geen zoden aan de dijk gebracht om mensen te overtuigen... behalve de wacko's natuurlijk die al met het broodje-aap verhaal weg waren.... maar daar was het niet echt om te doen

Een cover up of conspiracy is een verkeerd woord. Niemand weet in wezen wat er feitelijk gaande is. Maar er is iets gaande.

Er is al duizenden jaren iets gaande, en die mensen proberen dat systematisch aan de man te brengen. Dat wij anno 2017 nog maar hier staan duidt te meer aan hoe erg het gesteld is met de mindset van deze planeet.

Allemaal uw schuld.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be